Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көру мүшесі
Сабақтың тақырыбы: Мұрын, тіл, тері.
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 1
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға сезім мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру
түрлері,оларды болдырмау жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.
ә)Сауатты оқу техникасын,көркемжазу калиграфиясын сақтау,ойлау,сөзқорларын
арттырып, өзіндік шығармашылықтарын арттыру.
б) Оқушыларды тазалыққа, ұқыптылыққа, әрбір сезім мүшелеріне күте білуге
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: «Кеше, бүгін, ертең» бағдары, Кім тапқыр? Ойыны,
сиқырлы сандық, практикалық тәжірибе, ережелер жазылған плакат.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа әзірлеген бақылау. Үй тапсырмаларына толық жауап алу,
бағалау.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жұмбақ шешу
1. 32- мықты
Қаз-қатар болып шықты
16-сы үсті,
16-сы асты (Тіс)
2. Ти- десем тимейді
Тиме десем тиеді (Ерін)
3. Қызыл тілім қарап тұр
Аузы басын жалап тұр. (Тіл)
Балалар, көздеріңді жұмыңдар, не көріп отырмыз.
- Ештеңе, қараңғы (әтір себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?
- Исі (Жағымды иіс).Пеш үстінде сүт төгілді?
- Ол жағымсыз иіс. Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс аламыз.
- Иіс сезу мүшесі әсіресе жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз
иесін иіскелеп, із кесу арқылы табады.)
Алдарыңда тұрған тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин,
пияз не сездіңдер? әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы, тұзды)).
- Дәмді сезіп отырмыз, ол – тіл.
- Тіл- дәм сезеді, әрі сөйлеу мүшесі деп аталады.
Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не сездіңдер?
(Ыссыны, қатты, жұмсақ заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық
денесін қаптап тұр. Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну
керек.
Оқулықпен жұмыс: Тіл, тері, мүрын тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей
оқыту).
«Тосап» өлеңін мәнерлеп оқу. Өтепберген Ақыпбеков ақынның балаларға
араналған бірнеше шығармаларын көрсету.
Практикалық жұмыс
1. Дәмді 1. Домалақ
2. Дәнді 2. Қызыл
3. Домалақ 3. Ол - сурет
4. Қызыл
5. Қатты
6. Қабығы бар
7. Хош иісті
8. Жерімізде өседі
9. Кампот, тосап әзірленеді.
Практика барысында кесілген алмадан бірнеше ақпарат жинағанын дәлелдеу.
Дәптермен жұмыс
Оқулықта берілген ережені жазып, жаттау.
Сезім мүшелерін қалай күту керек?
|Көз |Құлақ |Мұрын |Тіл |Тері |
|- Айналадан 80% | |Шұқымау керек | | |
|ақпарат аламыз |- Үнемі жуу | | |Тазалықты сақтау|
| | | | |керек |
| | | |Өте ыстық, | |
| | | |қатты, суық | |
| | | |тағамдар ішпеу | |
| | | |керек | |
|- 35 - 40 см |- Ештемемен |Ештеңені тықпау | | |
|қашықтық сақтау |шұқымау |керек | | |
| | | | | |
| | | | |Үнемі жуыну |
| | | | |керек |
|- Лас қолмен |-құлақ дәрігерге| | | |
|ұстамау |бару |Тазалап жүру | | |
|- Телеэкранға | | | | |
|көп қарамау |- қатты | | | |
| |айқайламау | | | |
|- Көлікте кітап | | | | |
|оқымау к/к | | | | |
Ауру түрлері
Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию, Теріскен шығу,
Қотыр,
көз ауру, суық тию, бітіп қалу, ұшық.
Қышыма,
теріскен. керең. Гаймарит
үсу,кую,
теміреткі,
сүйел.
Қорытынды бөлім.
Әрбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге байланысты, сол бойынша
адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді бейнелеу.
Сонымен балалар, адамның бас бөлігінде сезім мүшелері көбірек
орналасқан, ал тері адам денесінің барлық жерін қаптап тұр.
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, ереже жаттау, оқушыларды бағалау, мадақтау.
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы,
Еңбек ауылы
№232 «Мардан Байділдаев»
атындағы орта мектептің
бастауыш пән мұғалімі
Құрманбаева Алтынкүл Өмірбайқызы
-----------------------
Ата
Әже
(Сиқырлы сандық) хат ашылып, жұмбақтар шешіледі.
Қозы, лақ
Кеше
Көзбен көреміз
Көру мүшесі
Бүгін
Ертең
естиміз
(Жылқы, әтеш, қой)-
суреттерін іліп,
дыбысын саламыз.
Отбасы
Есту мүшесі
(құлақ)
т/б
Аға, іні
Кесілген алма
Суретті алма
1. Екі көзім шырағым.
2. Көзің ауырса, қолыңды тый.
1. Аз сөйлеп, көп тыңда.
2. 100- рет естігенше,
1- рет көрген жақсы.
- Сен адам болсаң, мұрнымды кесіп берейін.
1. Өнер алды қызыл тіл.
2. Айтылған сөз, атылған оқ.
3. Сөзі аздың, ісі саз.
Пәні: Дүниетану
Сыныбы: 1
Сабақтың мақсаты:
а) Оқушыларға сезім мүшелерінің түрлері ,олардың қызметі,ауру
түрлері,оларды болдырмау жолы, күте білу жолдарын ұғындыру.
ә)Сауатты оқу техникасын,көркемжазу калиграфиясын сақтау,ойлау,сөзқорларын
арттырып, өзіндік шығармашылықтарын арттыру.
б) Оқушыларды тазалыққа, ұқыптылыққа, әрбір сезім мүшелеріне күте білуге
тәрбиелеу.
Сабақ түрі: дәстүрлі
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: «Кеше, бүгін, ертең» бағдары, Кім тапқыр? Ойыны,
сиқырлы сандық, практикалық тәжірибе, ережелер жазылған плакат.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Сабаққа әзірлеген бақылау. Үй тапсырмаларына толық жауап алу,
бағалау.
ІІ. Негізгі бөлім:
Жұмбақ шешу
1. 32- мықты
Қаз-қатар болып шықты
16-сы үсті,
16-сы асты (Тіс)
2. Ти- десем тимейді
Тиме десем тиеді (Ерін)
3. Қызыл тілім қарап тұр
Аузы басын жалап тұр. (Тіл)
Балалар, көздеріңді жұмыңдар, не көріп отырмыз.
- Ештеңе, қараңғы (әтір себеміз) Не сезіп жатырсыңдар?
- Исі (Жағымды иіс).Пеш үстінде сүт төгілді?
- Ол жағымсыз иіс. Ендеше, мұрынмен иіс сеземіз және тыныс аламыз.
- Иіс сезу мүшесі әсіресе жануарларда күшті дамыған (мыс: ит. Ол өз
иесін иіскелеп, із кесу арқылы табады.)
Алдарыңда тұрған тарелькадан дәм алыңыздар. (Алма, мандарин,
пияз не сездіңдер? әрбір заттың дәмі әр түрлі (ащы, тұщы, тұзды)).
- Дәмді сезіп отырмыз, ол – тіл.
- Тіл- дәм сезеді, әрі сөйлеу мүшесі деп аталады.
Қолдарыңды алдарыңа қойыңдар, көз жұмылады. Не сездіңдер?
(Ыссыны, қатты, жұмсақ заттарды теріге тигіземіз) Тері- адамның барлық
денесін қаптап тұр. Ол үнемі таза болу керек. Аптасына бір рет жуыну
керек.
Оқулықпен жұмыс: Тіл, тері, мүрын тақырыбы оқылады. (Оқушыларды тізбектей
оқыту).
«Тосап» өлеңін мәнерлеп оқу. Өтепберген Ақыпбеков ақынның балаларға
араналған бірнеше шығармаларын көрсету.
Практикалық жұмыс
1. Дәмді 1. Домалақ
2. Дәнді 2. Қызыл
3. Домалақ 3. Ол - сурет
4. Қызыл
5. Қатты
6. Қабығы бар
7. Хош иісті
8. Жерімізде өседі
9. Кампот, тосап әзірленеді.
Практика барысында кесілген алмадан бірнеше ақпарат жинағанын дәлелдеу.
Дәптермен жұмыс
Оқулықта берілген ережені жазып, жаттау.
Сезім мүшелерін қалай күту керек?
|Көз |Құлақ |Мұрын |Тіл |Тері |
|- Айналадан 80% | |Шұқымау керек | | |
|ақпарат аламыз |- Үнемі жуу | | |Тазалықты сақтау|
| | | | |керек |
| | | |Өте ыстық, | |
| | | |қатты, суық | |
| | | |тағамдар ішпеу | |
| | | |керек | |
|- 35 - 40 см |- Ештемемен |Ештеңені тықпау | | |
|қашықтық сақтау |шұқымау |керек | | |
| | | | | |
| | | | |Үнемі жуыну |
| | | | |керек |
|- Лас қолмен |-құлақ дәрігерге| | | |
|ұстамау |бару |Тазалап жүру | | |
|- Телеэкранға | | | | |
|көп қарамау |- қатты | | | |
| |айқайламау | | | |
|- Көлікте кітап | | | | |
|оқымау к/к | | | | |
Ауру түрлері
Соқыр, Бұлақ ағу, Суық тию, Теріскен шығу,
Қотыр,
көз ауру, суық тию, бітіп қалу, ұшық.
Қышыма,
теріскен. керең. Гаймарит
үсу,кую,
теміреткі,
сүйел.
Қорытынды бөлім.
Әрбір жаңылтпашты мұқият тыңдап қай мүшеге байланысты, сол бойынша
адамның бас бөлігінде орналасқан мүшелерді бейнелеу.
Сонымен балалар, адамның бас бөлігінде сезім мүшелері көбірек
орналасқан, ал тері адам денесінің барлық жерін қаптап тұр.
Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, ереже жаттау, оқушыларды бағалау, мадақтау.
Қызылорда облысы,
Жалағаш ауданы,
Еңбек ауылы
№232 «Мардан Байділдаев»
атындағы орта мектептің
бастауыш пән мұғалімі
Құрманбаева Алтынкүл Өмірбайқызы
-----------------------
Ата
Әже
(Сиқырлы сандық) хат ашылып, жұмбақтар шешіледі.
Қозы, лақ
Кеше
Көзбен көреміз
Көру мүшесі
Бүгін
Ертең
естиміз
(Жылқы, әтеш, қой)-
суреттерін іліп,
дыбысын саламыз.
Отбасы
Есту мүшесі
(құлақ)
т/б
Аға, іні
Кесілген алма
Суретті алма
1. Екі көзім шырағым.
2. Көзің ауырса, қолыңды тый.
1. Аз сөйлеп, көп тыңда.
2. 100- рет естігенше,
1- рет көрген жақсы.
- Сен адам болсаң, мұрнымды кесіп берейін.
1. Өнер алды қызыл тіл.
2. Айтылған сөз, атылған оқ.
3. Сөзі аздың, ісі саз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz