Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Абай Құнанбаев поэзия
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Ғылым таппай мақтанба»
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушыларды қазақ халқының ұлы ақыны Абаймен таныстыру, адам
бойында кездесетін 5 асыл қасиет пен 5 дұшпан қылықтарды ұғындыру, ақын
шығармаларын оқып үйренуге баулу;
ә) дамытушылық: мәнерлеп, шапшаң оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын
байыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету;
б) тәрбиелік: адамгершілікке, ғылым, білімге бейімдеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау
стратегиялары
Сабақтың көрнекіліктері: А.Құнанбаевтың портреті, тірек сызбалар,
семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Мәтін бөліктері» ойыны бойынша әңгімелеу.
1-топ. «Кіріспе»
Асан – бай баласы мен Үсен – жарлы баласы ел көшкенде ауылда қалып қояды.
Асан жылайды, Үсен қалай ауылды табуды ойластырады.
2-топ. «Негізгі бөлім»
Үсеннің ақылдылығымен олар үйректі тұзаққа түсіріп, қармақ жасап, балық
аулап, тамақ ішеді.
3-топ. «Қорытынды»
«Далада жүріп адассаң, молалы жерде су болады, сулы жерде ел болады» деген
әкесінің сөзін тыңдап жүретін Үсен ауылға апаратын жолды тауып, аман-есен
үйлеріне келеді.
4-топ. «Толықтыру» - әр топтан кейін сөз алып, толықтырады.
ә) Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру үшін кестені толтыру.
| Әңгіме кейіпкерлері | Қандай? |
| | |
| | |
3. Жаңа сабақ.
1. . Абай өміріне қысқаша тоқталу
аудармалары Ибраһим 1845-1904ж
8 мыңға жуық өлеңдері әкесі Құнанбай
45 қарасөзі
Шешесі Ұлжан
Ахмет-Риза медресесі әжесі Зере
2 . Әдебиет теориясы.
Өлең – поэзиялық жанр түріне жатады. Онда ұйқас /рифма/, ырғақ /ритм/
болады.
Мысалы:
Ғылым таппай/ мақтанба, -а
Орын таппай/ баптанба, -а
Құмарланып/ шаттанба, -а
Ойнап/ босқа күлуге. -б
Өлеңнің құрылымдық жүйесі /структурная система/
1. 1- шумақ /четверостишие/
2. 4 тармақ /строка/
3. 2 бунақ /строфа/
4. ұйқас – 1-а, 2-а, 3-а, 4-б. /рифма/
3. Оқулықпен жұмыс.
Абайдың көп өлеңдері мәдениет пен білімге арналған. Бүгін біз Абай
Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен танысамыз.
А.Өлеңді мәнерлеп оқу
Ә.Сөздік жұмысын жүргізу. (nүртіп алу жүйесі бойынша)
Ғылым – оқу, білім
Ғалым – оқымысты адам.
Б.Өлеңді оқушыларға шумақ бойынша тізбектеп оқыту, мазмұнын ашу.
5. Семантикалық картаны толтыру.
|Тақырыбы |Авторы |Жанры |Түйінді ой |Негізгі идеясы|
|Ғылым таппай |Абай Құнанбаев|поэзия |Жас уақытта |Болмасаң да |
|мақтанба | | |оқып, білім |ұқсап бақ, бір|
| | | |алуға шақырады|ғалымды |
| | | | |көрсеңіз. |
6. Мағынаны тану стратегиясы.
Бес асыл іс
Бес дұшпан
6.Сабақты бекіту.
Қоғамға
қандай адамдар
қажет?
- Мына қасиеттерді оқып, қажеттісін белгілеңдер. (параққа жазылған
қасиеттер, таза парақ «Топтастыру» үшін).
Қасиеттері:
• Еңбекқор
• Әдепсіз
• Мейірімді
• Ақылсыз
• Надан
• Дарынды
• Залым
• Өз Отанын сүйетін патриот
• Еріншек
• Сауатты
• Білімді
- Сендерден де осы қасиеттерді көремін деп ойлаймын.
7.Үйге тапсырма.
Өлеңнен үзінді жаттау. 3-тапсырма 100-бет /жазбаша/
Өз таңдаулары бойынша өлең шумағын талдау.
8. Бағалау.
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: оқушыларды қазақ халқының ұлы ақыны Абаймен таныстыру, адам
бойында кездесетін 5 асыл қасиет пен 5 дұшпан қылықтарды ұғындыру, ақын
шығармаларын оқып үйренуге баулу;
ә) дамытушылық: мәнерлеп, шапшаң оқу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорларын
байыту, шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрету;
б) тәрбиелік: адамгершілікке, ғылым, білімге бейімдеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау
стратегиялары
Сабақтың көрнекіліктері: А.Құнанбаевтың портреті, тірек сызбалар,
семантикалық карта.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
а) «Мәтін бөліктері» ойыны бойынша әңгімелеу.
1-топ. «Кіріспе»
Асан – бай баласы мен Үсен – жарлы баласы ел көшкенде ауылда қалып қояды.
Асан жылайды, Үсен қалай ауылды табуды ойластырады.
2-топ. «Негізгі бөлім»
Үсеннің ақылдылығымен олар үйректі тұзаққа түсіріп, қармақ жасап, балық
аулап, тамақ ішеді.
3-топ. «Қорытынды»
«Далада жүріп адассаң, молалы жерде су болады, сулы жерде ел болады» деген
әкесінің сөзін тыңдап жүретін Үсен ауылға апаратын жолды тауып, аман-есен
үйлеріне келеді.
4-топ. «Толықтыру» - әр топтан кейін сөз алып, толықтырады.
ә) Әңгіме кейіпкерлеріне мінездеме беру үшін кестені толтыру.
| Әңгіме кейіпкерлері | Қандай? |
| | |
| | |
3. Жаңа сабақ.
1. . Абай өміріне қысқаша тоқталу
аудармалары Ибраһим 1845-1904ж
8 мыңға жуық өлеңдері әкесі Құнанбай
45 қарасөзі
Шешесі Ұлжан
Ахмет-Риза медресесі әжесі Зере
2 . Әдебиет теориясы.
Өлең – поэзиялық жанр түріне жатады. Онда ұйқас /рифма/, ырғақ /ритм/
болады.
Мысалы:
Ғылым таппай/ мақтанба, -а
Орын таппай/ баптанба, -а
Құмарланып/ шаттанба, -а
Ойнап/ босқа күлуге. -б
Өлеңнің құрылымдық жүйесі /структурная система/
1. 1- шумақ /четверостишие/
2. 4 тармақ /строка/
3. 2 бунақ /строфа/
4. ұйқас – 1-а, 2-а, 3-а, 4-б. /рифма/
3. Оқулықпен жұмыс.
Абайдың көп өлеңдері мәдениет пен білімге арналған. Бүгін біз Абай
Құнанбаевтың «Ғылым таппай мақтанба» өлеңімен танысамыз.
А.Өлеңді мәнерлеп оқу
Ә.Сөздік жұмысын жүргізу. (nүртіп алу жүйесі бойынша)
Ғылым – оқу, білім
Ғалым – оқымысты адам.
Б.Өлеңді оқушыларға шумақ бойынша тізбектеп оқыту, мазмұнын ашу.
5. Семантикалық картаны толтыру.
|Тақырыбы |Авторы |Жанры |Түйінді ой |Негізгі идеясы|
|Ғылым таппай |Абай Құнанбаев|поэзия |Жас уақытта |Болмасаң да |
|мақтанба | | |оқып, білім |ұқсап бақ, бір|
| | | |алуға шақырады|ғалымды |
| | | | |көрсеңіз. |
6. Мағынаны тану стратегиясы.
Бес асыл іс
Бес дұшпан
6.Сабақты бекіту.
Қоғамға
қандай адамдар
қажет?
- Мына қасиеттерді оқып, қажеттісін белгілеңдер. (параққа жазылған
қасиеттер, таза парақ «Топтастыру» үшін).
Қасиеттері:
• Еңбекқор
• Әдепсіз
• Мейірімді
• Ақылсыз
• Надан
• Дарынды
• Залым
• Өз Отанын сүйетін патриот
• Еріншек
• Сауатты
• Білімді
- Сендерден де осы қасиеттерді көремін деп ойлаймын.
7.Үйге тапсырма.
Өлеңнен үзінді жаттау. 3-тапсырма 100-бет /жазбаша/
Өз таңдаулары бойынша өлең шумағын талдау.
8. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz