Сергіту сәті - деңгейлік тапсырма

Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту; логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру; оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
-Құнды пікір айтуға, басқаның ойын сыйлауға үйренеді.
- пікір таласуға үйренеді .
-Топпен жұмыс жасай отырып балалар еркін ойлауға қалыптасады.
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Ауызша зымыран сұрақтар.
3. Деңгейлік тапсырма
4. топпен жұмыс
5. Сергіту сәті
6. Тест.
7. Сабақты қорытындылау.
8. Бағалау.
9. Үйге тапсырма
-Топқа бөлінеді.
-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.
-топпен жұмыс
-деңгейлік тапсырма
-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау
- рефлексия.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Сыныпқа психологиялық ахуал туғыза отыра, сыныпты үш топқа бөлемін.
Әрбір балаға нәтижелік карта үлестіріледі. Оны бала толтырады.
ІІ. Өткенді қайталауға арналған зымыран сұрақтар. ( Әр дұрыс жауап 1 ұпай) . (7 мин)
1. Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар.
А)
= 2
б)
= 5
; в)
=6
2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз.
А) 2
=
б) 3
=
в) 4
=
3. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл.
А)
б)
в)
ІІІ. Деңгейлік тапсырмалар: (Жауабын тақта арқылы әркім өзін тексереді. Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
А деңгей.
А)
ә)
б)
В деңгей
А)
ә)
б)
С деңгей
А)
ә)
б)
Жауаптары:
а деңгей:
ә)
б)
В деңгей:
ә)
б)
с
деңгей:
ә)
б) 3
І V . Топтық тапсырма: (Әр дұрыс жауап 1 ұпай) (8 мин)
V. Сергіту сәті. Оқушыларға қызықты, логикалық сұрақтар қойылады. Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай. (6 мин)
Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
- Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д. а. (+)
- Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз. (+)
- Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
- функциясының графигі парабола. (+)
- функциясының графигі гипербола (-)
- 23=8 (+)
- 4*4=-16 (-)
- (-5) 2=-25 (-)
- 6 (+)
- 315
VІ. Білімдерін тексеру . Бір-бірінің дәптерін сағат тілі бойынша жолдастарымен алмастырып, жауабын тақта арқылы тексереді.
Тест (8 мин)
1. Өрнектерді ықшамда.
А) 11+
ә) 9 б) 19+11
в) 11-
![]()
2.
А)
ә) z-7 б) z
2
-49 в) 7- z
3.
А) 36n-49m ә)
б)
в)
4.
А) -6 ә)
б) -3 в)
5 . өрнегінің мәнін есепте
а) 0, 72; ә) 0, 1 б) 0, 2 в) -0, 2
6.
а) 27; ә) 11 б) -11 в) 12
7 . бөлшегін иррационалдықтан босат.
ә .
б.
в.
Жауаптары: 1. А 2. ә. 3. б. 4. а 5. б 6. а 7. б
- VI. Үйге тапсырма (1 мин) Деңгейлік тапсырмалар.
А тобы:1. Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар:
![]()
2. Көбейткішті түбір белгшісінің ішіне енгіз:
![]()
В тобы: 1. Өрнекті ықшамда:
.
2. Салыстыр:
![]()
3. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босат:
![]()
С тобы:1. Өрнекті ықшамда:
![]()
2. Бөлшекті қысқарт.
![]()
VIІ. Сабақты қорытындылау, бағалау. (4 мин)
Рефлексия.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz