Сайыс сабақ құру

Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Абай атындағы орта мектеп
Тақырыбы:
Үлгітүр және дизайн
Дайындаған: Қайсағалиева Бақытгүл
Информатика пәні мұғалімі
Ганюшкин - 2010
Түсінік хат
Орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі ақпараттық бейнесін, адам мен ақпараттық ортаның тиімді өзара қарым - қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен, қазіргі заманғы ақпарттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен анықталады.
Тез дамып келе жатқан қоғамның қай саласына болмасын, нәтижелі жұмыс көрсете алатын, жаңа типті маман керек. Қазіргі заман талабы мамандарға нарық еңбегін құрайды. Болашақ маманның құндылығы - оның өз бетінше дұрыс жауапты шешім қабылдауға қабілетті, бірігіп командада жұмыс істеуі, алдына қойған мақсатының нәтижелі жетістіктерін көру, қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі, білім шыңын игеруге талаптануы.
Қазіргі мектеп бітірушілер өз білімін жалғастыруда болашақ мүмкіншілігін бағыттай алмауы, ол мемлекет дамуының экономикалық, технологиялық және қорғаныс потенциалы мен болашақ кәсіби іс-әрекетінің қарым - қатынасының жоқтығында.
Бұл жағдайдан шығудың бірден - бір жолы жоғарғы сынып оқушыларына болашақ кәсіби әрекет саласына бағдарлау, мектеп жұмыстарына маңызды өзгерістерді енгізу болып табылады.
Бүгінгі таңда компьютерлік дизайн, web - дизайн, жүйелік программалаушы, администратор т. б. мамандардың қажет екендігін түрлі жарнамалық газеттерден, бұқаралық ақпарат құралдарынан да көруге болады. Аталған мамандықтарды қалай дайындап, оларға қандай программалық құралдарды үйрету арқылы жетілдіруге болатыны таңдау курсының өзекті мәселелерінің бірі болып отыр.
Оқытудың негізі мақсаты оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технология арқылы өз бетінше тиімді білім алуы және өзін - өзі анықтауы үшін мүмкіндік туғызу болып табылады. Оқыту мазмұны информатиканың дүниетанымдық және пайдаланушылық аспектілерін қалыптастыруға бағытталған. Мұндай мазмұн мемлекеттік ақпараттандыру бағдарламасының мақсаты мен міндеттерінен туындайды. Ол компьютерді оқу құралы ретінде оқушылардың оқу - танымдық қызметіне тұрақты пайдалануын көздейді. Бұл бағдарламаның мазмұны оқушылардың оқу танымдық қызметінде компьютерлік техниканы еркін пайдалану дағдысын қалыптастыруға қажет материалдарды қамтиды және ақпараттық технологияны кеңінен пайдалану жағдайындағы оқуға даярлайды. Курс аптасына 1 сағаттан жалпы көлемі 34 сағатқа есептелген.
Мақсаты:
Оқушылардың ғылыми дүниетанымдық негізін қалыптастыру, оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауға арналған құзыреттілігін қалыптастыру оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Оқушыларды өмірге, еңбекке және білімдерін одан әрі жалғастыруға даярлау.
Міндеттері:
- Ғылымның негізін қалайтын үш ұғымның (зат, энергия, ақпарат) бірі болып есептелетінін, қазіргі таңдағы әлем бейнесін құрудың негізін құрайтын, ақпарат ұғымын қалыптастыру;
- Қоршаған ортаны жаңа - ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдістірді, табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру;
- Оқушылардың теориялық, шығармашылық ой қабілеттерін арттыру;
- Ақпараттандыру құралдары, ақпараттық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және оларды дамыту;
- Формалдау, модельдеу, компьютерлік тәжірибе және т. б. ғылыми танымның жаңа әдістерімен қаруландыру
Оқушылардың дайындығына қойылатын талаптар:
- Графикалық бейнелердің айырмашылығын ажырата білуді;
- анимация және мультипликацияларды ұйымдастыру негіздерін;
- презентация жасау ережелерін;
- Басып шығару публикациясын құру және өзгерте білуді ;
- Файлдарды жазу және монтаждауды;
- Web - беттерін құру тұжырымдамасын, оны жасап, безендіруді
Оқыту мазмұны:
Power Point бағдарламасында слайд-фильм құру. MS Publisher бағдарламасымен макет құру. Adove Photoshop бағдарламасымен жұмыс. Windows Movie Maker бағдарламасында фильмді монтаждау. WEB бет құру дизайні. Гипертекст, гиперссылка.
Кәсіптік бағдары: компьютерлік дизайн, web - дизайн, жүйелік программалаушы, администратор, секретарь-референт
Пән аралық кіріктіру: экология, қазақ әдебиеті, бейнелеу, ағылшын, өнер
Білімді меңгеру дейгейлерінің мазмұны, әдіс - тәсілдері, түрі,
құралдармен өзара байланысы
Ұйымдастыру
түрі
MS Office-тік программа-ларды еркін меңгеріп игерген,
кез келген электрондық, дидактикалық макет материалдар дайындай алуға үйрету
Шығармашылық жұмыс
Сайыс сабақ
Талдау, жинақтау
Жекеше
Топтық
Жұптық
Жұмыс папкасы
Оқулық
Анықтамалар
Windows Movie Maker бағдарламасының мүмкіндік
терін қолданып, шығармашы
лық потенциалын дамытуға, өз бетімен танымдық және эксперименттік - зерттеушілік қызметін меңгереді
Практикалық әдіс
(сарамандық және практикалық)
Жекеше
Топтық
Жұптық
Фотосурет
Бейнеклиптер
Әуендер
Сұрақ - жауап
Эвристикалық әдіс
Жекеше
Топтық
Жұптық
Электрондық сайттар адрестері
Үйретуші программалар
Оқушылардың танымдық
іс - әрекеті
Мұғалімнің
іс - әрекеті
Барлық оқушылар орындауға міндетті. Алған білімін тиімді пайдалану барысында ойлау қабілеті дамиды
Компьютерді оқу процесінде де, кәсіби қызметте де ұтымды пайдалану
Оқушылардың білім негіздері туралы түсініктерін тереңдету.
Курста оқушылардың білімпаздық дағдыларын, білгендерін өз беттерінше жүйелеп, ақпараттық кеңістікте қажетті бағытты анықтап үйренуін, шығармашылық тұрғыда ойлана білуін қалыптастыру
Тест
Шығармашылық жұмыс беру
Шығармашылық жұмыс беру
Мұғалімге арналған еңбектер тізімі :
1. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға
міндетті стандарттары Алматы - 2002
2. Интернетке кіріспе (әдістемелік құрал) Алматы - 2004
3 . Как работать с MS Office 2000 . Корпарация Microsoft
4. Информатикадан 30 сабақ . Б. Б. Бөрібаев, Е. Қ. Балапанов,
А. Б. Дәулетқұлов Алматы - 2004
5. Информатика негіздері № 1 - 6 2005 жыл
6. 100% самоучитель Windows ( Все версии от 98 до ХР )
Гаевский А. Ю.
7. Компьютерлік дизайн (әдістемелік құрал) С. Т. Мұхамбетжанова,
Д. С. Момбекбаев, Е. Бұлтұлы, М. Е. Сағымбаев
8. www. metod-kopilka. ru сайты
Оқушыларға арналған әдебиеттер:
1. Информатикадан 30 сабақ . Б. Б. Бөрібаев, Е. Қ. Балапанов,
А. Б. Дәулетқұлов Алматы - 2004
2. Компьютерлік дизайн (әдістемелік құрал) С. Т. Мұхамбетжанова,
Д. С. Момбекбаев, Е. Бұлтұлы, М. Е. Сағымбаев
3. Web- беттерін құру негіздері М. А. Ғалымжанова
Атырау - 2006
4. Интернет сайттары : www. google. kz
www. mail. ru
www. rambler. kz
Сұрақ - жауап
Талдау, жинақтау
Сайыс сабақ
«Көрнекті жарнама»
байқау өткізу
Шығармашылық сабақ
Сұрақ-жауап
« Шебер дизайнер» байқау өткізу
Шығармашылық сабақ
Сұрақ-жауап
« Ең әдемі коллаж» байқау өткізу
Шығармашылық сабақ
Сұрақ-жауап
«Үздік ролик» байқау өткізу
Шығармашылық сабақ
Ізденіс
Саяхат сабақ
«Мазмұнды торап» байқау өткізу
Эвристикалық
(проблемалық)
Бағдарламаны дайындаған
информатика пәнінің мұғалімі: Қайсағалиева Б
Бағдарлама информатика пән бірлестігінде талқыланды.
Хаттама № 1 28. 08. 2010 жыл
Бағдарлама мектептің №1 педкеңесінде талқыланып бекітілді.
Хаттама №1 27. 08. 2010 жыл
Мектеп директоры:
Тез дамып келе жатқан қоғамның қай саласына болмасын, нәтижелі жұмыс көрсете алатын, жаңа типті маман керек. Қазіргі заман талабы мамандарға нарық еңбегін құрайды. Болашақ маманның құндылығы - оның өз бетінше дұрыс жауапты шешім қабылдауға қабілетті, бірігіп командада жұмыс істеуі, алдына қойған мақсатының нәтижелі жетістіктерін көру, қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі, білім шыңын игеруге талаптануы. Сонымен қатар адамзатқа қойылған негізгі міндет ол жауапкершілік, сапалық және жеке адамның қасиеттілігі.
Қазіргі мектеп бітірушілер өз білімін жалғастыруда болашақ мүмкіншілігін бағыттай алмауы, ол мемлекет дамуының экономикалық, технологиялық және қорғаныс потенциалы мен болашақ кәсіби іс-әрекетінің қарым - қатынасының жоқтығында.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz