Сайыс сабақ құру

Атырау облысы

Құрманғазы ауданы

Абай атындағы орта мектеп

Тақырыбы:

Үлгітүр және дизайн

Дайындаған: Қайсағалиева Бақытгүл

Информатика пәні мұғалімі

Ганюшкин - 2010

Түсінік хат

Орта білім беру жүйесіндегі информатиканың рөлі әлемнің жүйелі ақпараттық бейнесін, адам мен ақпараттық ортаның тиімді өзара қарым - қатынасын қалыптастырудағы ақпараттық білімнің мәнімен, қазіргі заманғы ақпарттық қоғамдағы кәсіби қызметтің негізгі құраушысы ретіндегі ақпараттық технологияны пайдалану дағдыларын қалыптастырумен анықталады.

Тез дамып келе жатқан қоғамның қай саласына болмасын, нәтижелі жұмыс көрсете алатын, жаңа типті маман керек. Қазіргі заман талабы мамандарға нарық еңбегін құрайды. Болашақ маманның құндылығы - оның өз бетінше дұрыс жауапты шешім қабылдауға қабілетті, бірігіп командада жұмыс істеуі, алдына қойған мақсатының нәтижелі жетістіктерін көру, қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі, білім шыңын игеруге талаптануы.

Қазіргі мектеп бітірушілер өз білімін жалғастыруда болашақ мүмкіншілігін бағыттай алмауы, ол мемлекет дамуының экономикалық, технологиялық және қорғаныс потенциалы мен болашақ кәсіби іс-әрекетінің қарым - қатынасының жоқтығында.

Бұл жағдайдан шығудың бірден - бір жолы жоғарғы сынып оқушыларына болашақ кәсіби әрекет саласына бағдарлау, мектеп жұмыстарына маңызды өзгерістерді енгізу болып табылады.

Бүгінгі таңда компьютерлік дизайн, web - дизайн, жүйелік программалаушы, администратор т. б. мамандардың қажет екендігін түрлі жарнамалық газеттерден, бұқаралық ақпарат құралдарынан да көруге болады. Аталған мамандықтарды қалай дайындап, оларға қандай программалық құралдарды үйрету арқылы жетілдіруге болатыны таңдау курсының өзекті мәселелерінің бірі болып отыр.

Оқытудың негізі мақсаты оқушылардың оқу процесінде компьютерлік технология арқылы өз бетінше тиімді білім алуы және өзін - өзі анықтауы үшін мүмкіндік туғызу болып табылады. Оқыту мазмұны информатиканың дүниетанымдық және пайдаланушылық аспектілерін қалыптастыруға бағытталған. Мұндай мазмұн мемлекеттік ақпараттандыру бағдарламасының мақсаты мен міндеттерінен туындайды. Ол компьютерді оқу құралы ретінде оқушылардың оқу - танымдық қызметіне тұрақты пайдалануын көздейді. Бұл бағдарламаның мазмұны оқушылардың оқу танымдық қызметінде компьютерлік техниканы еркін пайдалану дағдысын қалыптастыруға қажет материалдарды қамтиды және ақпараттық технологияны кеңінен пайдалану жағдайындағы оқуға даярлайды. Курс аптасына 1 сағаттан жалпы көлемі 34 сағатқа есептелген.

Мақсаты:

Оқушылардың ғылыми дүниетанымдық негізін қалыптастыру, оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауға арналған құзыреттілігін қалыптастыру оқушылардың ойлау қабілетін дамыту. Оқушыларды өмірге, еңбекке және білімдерін одан әрі жалғастыруға даярлау.

Міндеттері:

  • Ғылымның негізін қалайтын үш ұғымның (зат, энергия, ақпарат) бірі болып есептелетінін, қазіргі таңдағы әлем бейнесін құрудың негізін құрайтын, ақпарат ұғымын қалыптастыру;
  • Қоршаған ортаны жаңа - ақпараттық тұрғыдан зерттеу көзқарасын қалыптастыратын ақпараттық үрдістірді, табиғат, қоғам, техника аймақтарында қарастыру;
  • Оқушылардың теориялық, шығармашылық ой қабілеттерін арттыру;
  • Ақпараттандыру құралдары, ақпараттық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру және оларды дамыту;
  • Формалдау, модельдеу, компьютерлік тәжірибе және т. б. ғылыми танымның жаңа әдістерімен қаруландыру

Оқушылардың дайындығына қойылатын талаптар:

  • Графикалық бейнелердің айырмашылығын ажырата білуді;
  • анимация және мультипликацияларды ұйымдастыру негіздерін;
  • презентация жасау ережелерін;
  • Басып шығару публикациясын құру және өзгерте білуді ;
  • Файлдарды жазу және монтаждауды;
  • Web - беттерін құру тұжырымдамасын, оны жасап, безендіруді

Оқыту мазмұны:

Power Point бағдарламасында слайд-фильм құру. MS Publisher бағдарламасымен макет құру. Adove Photoshop бағдарламасымен жұмыс. Windows Movie Maker бағдарламасында фильмді монтаждау. WEB бет құру дизайні. Гипертекст, гиперссылка.

Кәсіптік бағдары: компьютерлік дизайн, web - дизайн, жүйелік программалаушы, администратор, секретарь-референт

Пән аралық кіріктіру: экология, қазақ әдебиеті, бейнелеу, ағылшын, өнер

Білімді меңгеру дейгейлерінің мазмұны, әдіс - тәсілдері, түрі,

құралдармен өзара байланысы

Кезең
Әр кезеңдегі оқытудың шағын мақсаттары
Әр кезеңдерде қолданылатын әдіс - тәсілдер

Ұйымдастыру

түрі

Әр кезеңде пайдаланылатын құралдар
Кезең: І
Әр кезеңдегі оқытудың шағын мақсаттары:

MS Office-тік программа-ларды еркін меңгеріп игерген,

кез келген электрондық, дидактикалық макет материалдар дайындай алуға үйрету

Әр кезеңдерде қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Шығармашылық жұмыс

Сайыс сабақ

Талдау, жинақтау

Ұйымдастырутүрі:

Жекеше

Топтық

Жұптық

Әр кезеңде пайдаланылатын құралдар:

Жұмыс папкасы

Оқулық

Анықтамалар

Кезең: ІІ
Әр кезеңдегі оқытудың шағын мақсаттары:

Windows Movie Maker бағдарламасының мүмкіндік

терін қолданып, шығармашы

лық потенциалын дамытуға, өз бетімен танымдық және эксперименттік - зерттеушілік қызметін меңгереді

Әр кезеңдерде қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Практикалық әдіс

(сарамандық және практикалық)

Ұйымдастырутүрі:

Жекеше

Топтық

Жұптық

Әр кезеңде пайдаланылатын құралдар:

Фотосурет

Бейнеклиптер

Әуендер

Кезең: ІІІ
Әр кезеңдегі оқытудың шағын мақсаттары: Ақпаратты тарату және қолдана білу арқылы әлемнің қазіргі ғылыми бейнесін қалыптастыру, жеке сайттарын құра білуге үйрету
Әр кезеңдерде қолданылатын әдіс - тәсілдер:

Сұрақ - жауап

Эвристикалық әдіс

Ұйымдастырутүрі:

Жекеше

Топтық

Жұптық

Әр кезеңде пайдаланылатын құралдар:

Электрондық сайттар адрестері

Үйретуші программалар

Кезең

Оқушылардың танымдық

іс - әрекеті

Мұғалімнің

іс - әрекеті

Әр шағын мақсаттың нәтижесін бағалау
Кезең: І
Оқушылардың танымдықіс - әрекеті:

Барлық оқушылар орындауға міндетті. Алған білімін тиімді пайдалану барысында ойлау қабілеті дамиды

Компьютерді оқу процесінде де, кәсіби қызметте де ұтымды пайдалану

Мұғалімніңіс - әрекеті:

Оқушылардың білім негіздері туралы түсініктерін тереңдету.

Курста оқушылардың білімпаздық дағдыларын, білгендерін өз беттерінше жүйелеп, ақпараттық кеңістікте қажетті бағытты анықтап үйренуін, шығармашылық тұрғыда ойлана білуін қалыптастыру

Әр шағын мақсаттың нәтижесін бағалау:

Тест

Шығармашылық жұмыс беру

Кезең: ІІ
Оқушылардың танымдықіс - әрекеті: Компьтерлік тест алу
Шығармашылық жұмыс беру
Кезең: ІІІ
Оқушылардың танымдықіс - әрекеті: Шығармашылық жұмыс беру

Мұғалімге арналған еңбектер тізімі :

1. ҚР жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға

міндетті стандарттары Алматы - 2002

2. Интернетке кіріспе (әдістемелік құрал) Алматы - 2004

3 . Как работать с MS Office 2000 . Корпарация Microsoft

4. Информатикадан 30 сабақ . Б. Б. Бөрібаев, Е. Қ. Балапанов,

А. Б. Дәулетқұлов Алматы - 2004

5. Информатика негіздері № 1 - 6 2005 жыл

6. 100% самоучитель Windows ( Все версии от 98 до ХР )

Гаевский А. Ю.

7. Компьютерлік дизайн (әдістемелік құрал) С. Т. Мұхамбетжанова,

Д. С. Момбекбаев, Е. Бұлтұлы, М. Е. Сағымбаев

8. www. metod-kopilka. ru сайты

Оқушыларға арналған әдебиеттер:

1. Информатикадан 30 сабақ . Б. Б. Бөрібаев, Е. Қ. Балапанов,

А. Б. Дәулетқұлов Алматы - 2004

2. Компьютерлік дизайн (әдістемелік құрал) С. Т. Мұхамбетжанова,

Д. С. Момбекбаев, Е. Бұлтұлы, М. Е. Сағымбаев

3. Web- беттерін құру негіздері М. А. Ғалымжанова

Атырау - 2006

4. Интернет сайттары : www. google. kz

www. mail. ru

www. yandex. ru

www. rambler. kz

Тақырып
Сағат саны
Мерзімі
Әдіс-тәсілі
Ескерту
№: 1
Тақырып: Бағдарламамен қамтамасыз ету. Компакт дискіден бағдарламаны іске қосу, орнату
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Сұрақ - жауап

Талдау, жинақтау

Ескерту:
№: 2
Тақырып: Графиктік деректер туралы жалпы мағлұмат. Үлгітүр және дизайн.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 3
Тақырып: Power Point бағдарламасы Слайд құру.
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Сайыс сабақ

«Көрнекті жарнама»

байқау өткізу

Шығармашылық сабақ

Ескерту:
№: 4
Тақырып: Презентация жасау, безендіру жолдары, демонстрациялау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 5
Тақырып: Автомазмұн шебері көмегімен
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 6
Тақырып: Үлгітүр көмегімен
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 7-8
Тақырып: Шығармашылық жұмыс
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 9
Тақырып: MS Publisher бағдарламасымен жұмыс, параметрлері, макеті
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Сұрақ-жауап

« Шебер дизайнер» байқау өткізу

Шығармашылық сабақ

Ескерту:
№: 10-11
Тақырып: Басып шығару публикациясы
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 12
Тақырып: Бос публикация
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 13-14
Тақырып: Шығармашылық жұмыс
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 15
Тақырып: Adove Photoshop бағдарлама сымен танысу
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Сұрақ-жауап

« Ең әдемі коллаж» байқау өткізу

Шығармашылық сабақ

Ескерту:
№: 16
Тақырып: Бейнелерге сурет салу, редак-у
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 17
Тақырып: Мәтінмен жұмыс жасау негіздері
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 18
Тақырып: Фотолармен жүргізілетін тәжірибелер
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 19-20
Тақырып: Шығармашылық жұмыс
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 21
Тақырып: Windows Movie Maker бағдарламасы
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Сұрақ-жауап

«Үздік ролик» байқау өткізу

Шығармашылық сабақ

Ескерту:
№: 22-23
Тақырып: Фильммен орындалатын операция
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 24
Тақырып: Фильмді монтаждау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 25-26
Тақырып: Шығармашылық жұмыс
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 27
Тақырып: Web бағдарламасы, тораптар құру, дизайн
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:

Ізденіс

Саяхат сабақ

«Мазмұнды торап» байқау өткізу

Эвристикалық

(проблемалық)

Ескерту:
№: 28
Тақырып: Гипертекст, гиперссылка
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 29
Тақырып: Үлгітүр көмегімен торап құру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 30
Тақырып: Шебер көмегімен торап құру
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі:
№: 31
Тақырып: FTP протоколы бойынша торапты серверде жариялау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
№: 32-33
Тақырып: Шығармашылық жұмыс
Сағат саны: 2
Мерзімі:
№: 34
Тақырып: Қайталау
Сағат саны: 1
Мерзімі:
Әдіс-тәсілі: Талдау, жинақтау
Ескерту:

Бағдарламаны дайындаған

информатика пәнінің мұғалімі: Қайсағалиева Б

Бағдарлама информатика пән бірлестігінде талқыланды.

Хаттама № 1 28. 08. 2010 жыл

Бағдарлама мектептің №1 педкеңесінде талқыланып бекітілді.

Хаттама №1 27. 08. 2010 жыл

Мектеп директоры:

Тез дамып келе жатқан қоғамның қай саласына болмасын, нәтижелі жұмыс көрсете алатын, жаңа типті маман керек. Қазіргі заман талабы мамандарға нарық еңбегін құрайды. Болашақ маманның құндылығы - оның өз бетінше дұрыс жауапты шешім қабылдауға қабілетті, бірігіп командада жұмыс істеуі, алдына қойған мақсатының нәтижелі жетістіктерін көру, қолайсыз жағдайларда әрекет ете білуі, білім шыңын игеруге талаптануы. Сонымен қатар адамзатқа қойылған негізгі міндет ол жауапкершілік, сапалық және жеке адамның қасиеттілігі.

Қазіргі мектеп бітірушілер өз білімін жалғастыруда болашақ мүмкіншілігін бағыттай алмауы, ол мемлекет дамуының экономикалық, технологиялық және қорғаныс потенциалы мен болашақ кәсіби іс-әрекетінің қарым - қатынасының жоқтығында.


Ұқсас жұмыстар
"қазақ тілі" лингвистикалық лагерінің жоспары
Программалау тілі
Ms word редакторында жұмыс атқару
Компьютер тілін меңгеру
Оқушыларды екі топқа бөлу
Бүгінгі сабақта сайыста достық жеңді
Паскаль тіліне аудару
Мектеп тәлімгері
Word бағдарламасында, кестелерді құру және безендендіру
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары тарауын пысықтау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz