Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жасыл балдырлар
Сынып: 7 «Б»
Пән:Биология
Күн:31.10.2011 ж
Сабақтың тақырыбы: Көпжасушалы жасыл балдырлар
Сабақтың мақсаты: Көпжасушалы жасыл балдырлар тақырыбын тиімді түсіндіру
Білімділік: Оқушыларға Көпжасушалы жасыл балдырлар
тақырыбын өте отырып, тиімді түсіндіре білім
беру.
Дамытушылық: Оқушыларға тақырыпты игерте отырып,
Көпжасушалы жасыл балдырлардың маңызын айта
суреттермен,
сызбалар арқылы түсіндіре дүниетанымын
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа,
ұйымшылдаққа, табиғатты қорғауға, аялауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сөздік, жазбаша, сұрақ – жауап
Сабақтың көрнекілігі: Слайдар, интерактивті тақта, препараттар,сызбанұсқа
Сабақтың барсы:
І.ұйымдастыру
І. «Кім жылдам?» (5 мин )
ІІ. “Сіз білесіз бе? ” ( 5 мин)
ІІІ. Жаңа тақырып ( 20 – 25 мин)
IV.Сабақты бекіту және қорытындылау (диаграмма – 7 мин)
V. Тест тапсырмалары ( 3 – 5 мин)
VI. Үйге тапсырма
VIІ. Оқушыларды бағалау
ІІ. “Сіз білесіз бе? ” ( 5 мин)
ІІІ. Жаңа тақырып
Бөгеттерде, көлдерде біржасушалы жасыл балдарлармен қатар көпжасушалы жасыл
балдарларда тіршілік етеді. Спирогираның құрылысымен танысатын болсақ.Оның
жасушалыр ірі. Жасуша қабықшасы астындағы цитоплазма ядроны қоршаған
цитоплазмамен цитоплазмалық жіпшелер арқылы байланысады. Жіпшелердің
арасын вакуоль шырыны толтырып тұрады. Жасыл түс беріп тұратын
хромотофоры бір, екі немесе оданда көп болады. Өсімді көбеюі спирогира
жіпшесі бірнеше бөлшекке немесе жеке жасушаларының бөлінуі арқылы жүреді.
Жынысты көбеюі жіптеріндегі екі жасушаның цитоплазмасының қосылуы арқылы
жүреді.
Улотрикс ағын су түбіндегі заттарға бекінеді. Ол бір қатар қысқа
жасушалардан түзілген жіп тәрізді болады, төсемікке бекініп өседі.
Спирогирамен улотрикс басқа жасыл балдарлар сияқты күн сәулесінің
қатыссуымен хромотофорларына судағы еріген көмірқышқыл газын сіңіріп,
ағзалық зат түзіп, қоректенеді.
IV.Сабақты бекіту және қорытындылау
| | | |
| | | |
|Жасыл балдырлар |Ұқсастығы |Қоңыр балдырлар |
| | | |
Тест тапсырмалары
1. Спирогира қандай жолмен көбеймейд?
а) жынысты б) жыныссыз в) өсімді
2. Қоңыр балдырлар қайда тіршілік етед?
а) Өзендерде б) көлдерде в) теңіздерде
3. Ламинария су түбіне қандай мүщесі арқылы бекиді?
а) Тамыры б) спора в) ризойдтар
4. Қоңыр балдырларда қоректік қор заты ..... жинақталады?
а) майлар б) полисахаридтер в) ақуыздар
5. Қызыл балдырларда қоректік қор заты ..... жинақталады?
а) Май және қант б) көмірсу және ақуыз в)май және су
6. 1 граммм қара топырақта қанша балдыр болады?
а) 50 000 б) 70 000 в) 30 000
7. Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр?
а) Порфира б) Кладафора в) Ламинария
8. Улотрикс балдырының хромотофорының пішіні қандай?
а) таспа тәрізді б) жалпақ білезік тәрізді в) астауша
тәрізді
9. Қоңыр балдарларға қайсысы жатады?
а) Улотрикс б) Спирогира в) Ламинария
10. Споронгийлерден не пайда болады?
а) тамыр б) зооспора в) Спора
VI. Үйге тапсырма
1.§ 14, 39 бет
2.Сурет салу
VIІ. Оқушыларды бағалау
Пән:Биология
Күн:31.10.2011 ж
Сабақтың тақырыбы: Көпжасушалы жасыл балдырлар
Сабақтың мақсаты: Көпжасушалы жасыл балдырлар тақырыбын тиімді түсіндіру
Білімділік: Оқушыларға Көпжасушалы жасыл балдырлар
тақырыбын өте отырып, тиімді түсіндіре білім
беру.
Дамытушылық: Оқушыларға тақырыпты игерте отырып,
Көпжасушалы жасыл балдырлардың маңызын айта
суреттермен,
сызбалар арқылы түсіндіре дүниетанымын
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, тазалыққа,
ұйымшылдаққа, табиғатты қорғауға, аялауға
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: Сөздік, жазбаша, сұрақ – жауап
Сабақтың көрнекілігі: Слайдар, интерактивті тақта, препараттар,сызбанұсқа
Сабақтың барсы:
І.ұйымдастыру
І. «Кім жылдам?» (5 мин )
ІІ. “Сіз білесіз бе? ” ( 5 мин)
ІІІ. Жаңа тақырып ( 20 – 25 мин)
IV.Сабақты бекіту және қорытындылау (диаграмма – 7 мин)
V. Тест тапсырмалары ( 3 – 5 мин)
VI. Үйге тапсырма
VIІ. Оқушыларды бағалау
ІІ. “Сіз білесіз бе? ” ( 5 мин)
ІІІ. Жаңа тақырып
Бөгеттерде, көлдерде біржасушалы жасыл балдарлармен қатар көпжасушалы жасыл
балдарларда тіршілік етеді. Спирогираның құрылысымен танысатын болсақ.Оның
жасушалыр ірі. Жасуша қабықшасы астындағы цитоплазма ядроны қоршаған
цитоплазмамен цитоплазмалық жіпшелер арқылы байланысады. Жіпшелердің
арасын вакуоль шырыны толтырып тұрады. Жасыл түс беріп тұратын
хромотофоры бір, екі немесе оданда көп болады. Өсімді көбеюі спирогира
жіпшесі бірнеше бөлшекке немесе жеке жасушаларының бөлінуі арқылы жүреді.
Жынысты көбеюі жіптеріндегі екі жасушаның цитоплазмасының қосылуы арқылы
жүреді.
Улотрикс ағын су түбіндегі заттарға бекінеді. Ол бір қатар қысқа
жасушалардан түзілген жіп тәрізді болады, төсемікке бекініп өседі.
Спирогирамен улотрикс басқа жасыл балдарлар сияқты күн сәулесінің
қатыссуымен хромотофорларына судағы еріген көмірқышқыл газын сіңіріп,
ағзалық зат түзіп, қоректенеді.
IV.Сабақты бекіту және қорытындылау
| | | |
| | | |
|Жасыл балдырлар |Ұқсастығы |Қоңыр балдырлар |
| | | |
Тест тапсырмалары
1. Спирогира қандай жолмен көбеймейд?
а) жынысты б) жыныссыз в) өсімді
2. Қоңыр балдырлар қайда тіршілік етед?
а) Өзендерде б) көлдерде в) теңіздерде
3. Ламинария су түбіне қандай мүщесі арқылы бекиді?
а) Тамыры б) спора в) ризойдтар
4. Қоңыр балдырларда қоректік қор заты ..... жинақталады?
а) майлар б) полисахаридтер в) ақуыздар
5. Қызыл балдырларда қоректік қор заты ..... жинақталады?
а) Май және қант б) көмірсу және ақуыз в)май және су
6. 1 граммм қара топырақта қанша балдыр болады?
а) 50 000 б) 70 000 в) 30 000
7. Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр?
а) Порфира б) Кладафора в) Ламинария
8. Улотрикс балдырының хромотофорының пішіні қандай?
а) таспа тәрізді б) жалпақ білезік тәрізді в) астауша
тәрізді
9. Қоңыр балдарларға қайсысы жатады?
а) Улотрикс б) Спирогира в) Ламинария
10. Споронгийлерден не пайда болады?
а) тамыр б) зооспора в) Спора
VI. Үйге тапсырма
1.§ 14, 39 бет
2.Сурет салу
VIІ. Оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz