Омпы ойыны

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары.

1. Жаяу көкпар
2. Қамалды қорғау
3. Орамал тастау
4. Жалғыз аяқпен жүріп күресу
5. Асық ойыны «Омпы»

Сабақтың мақсаты:
а/ оқушылардың өз денсаулығын сақтау мен нығайтуына дұрыс көзқарасын
қалыптастыру, шапшаңдыққа, тездікке үйрету, бұлшық еттерінің нығайуына
жәрдемдесу;
б/ қазақтың ұлттық ойындарын құрметтеуге тәрбиелеу;
в/ денені шынықтыруға әдемі болуға баулу, ойлау белсенділігін
дамыту;
Өткізілетін орны: спорт зал
Өтілетін күні:
Уақыт: 45 минөт
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, үйрету, қайталау, жаттығу, ойын.
Керекті құрал-жабдықтар: доп, асық т.б.

|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
| |
|Кіріспе бөлімі / 10 мин./ |
|1 |Сапқа тұру, сәлемдесу, сабақтың | |Оқушылардың дене шынықтыру |
| |мақсатын түсіндіру | |сабағына дайындығын тексеру |
|2 |Сергіту жаттығуларын жасау | | |
| |Орнында бұрылу; | |Денені тік ұстау, қолды барынша|
| |Оңға, солға айналу; | |созу, тізені бүкпеу, алға дұрыс|
| |Спорт залда айнала жүру: | |еңкею, аяқтың ұшымен дұрыс |
| |қолды белге аяқтың ұшымен; | |қозғалу, еңсені тік ұстау, |
| |қолды желкеге аяқтың өкшесімен; | |толық, жартылай отыру |
| |қолды белге аяқтың сыртымен; | | |
| |қолды белге аяқтың ішімен; | | |
| |қолды желкеге жартылай жүрелеп | | |
| |отырып жүру; | | |
| |қолды белге толық отырып жүру; | | |
| |Жүгіру және оның ерекшеліктері: | | |
| |қолды созып тізені көтере, қолды | | |
| |жамбасқа қойып аяқты артқа серпу; | | |
| |сол иықтан алға қарап артпен алға.| | |
| |
|II. Негізгі бөлім /27 мин./ |
|1 |Түсіндіру, оқушыларды топқа бөлу | | |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: балалар көмбедегі|
|2 |Жаяу көкпар ойыны. | |белгіленген түзу сызықтың |
| |Оқушылар екі топқа бөлінеді. | |бойына екі топқа бөлініп |
| |Көкпардың орнына доп қолданылады. | |қаз-қатар тұрады. Жүргізушінің |
| | | |белгісі бойынша көмбеден бір |
| | | |мезгілде бірін-бірі арқалаған |
| | | |екі топтан екі оқушы шығып 10 |
| | | |адымдай жерде жатқан көкпарды |
| | | |қай бұрын жеткені алып қашады. |
| | | |Қолында көкпары бар бала арасы |
| | | |бір шақырымдай екінші көмбеге |
| | | |бұрын жетуі тиіс. Осылайша ойын|
| | | |оқушылардың кезектесіп |
| | | |алмасуымен жалғасады. Қай топ |
| | | |көмбеге неғұрлым көп салым |
| | | |салса, сол топ жеңімпаз |
| | | |атанады. |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: ойыншылар үлкен |
|3 |Қамалды қорғау ойыны. | |шеңбердің бойына қатарға |
| |Ойынға орындық және бір доп керек | |тұрады. Шеңбердің ортасына |
| |Ойнаушылардың санына шек | |«қамал», яғни орындықты қояды, |
| |қойылмайды | |ал бір ойыншы оны қорғайтын |
| | | |болады. Шеңбер бойында тұрған |
| | | |ойыншылар қамалды атқылай |
| | | |бастайды, ал қорғаушы болса |
| | | |допты «қамалға» тигізбеуге |
| | | |тырысады. Допты «қамалға» |
| | | |тигізген оқушы қорғаушымен орын|
| | | |алмастырады. Ойын осылайша |
| | | |жалғаса береді. |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: екі топқа |
|4 |Орамал тастау ойыны | |бөлінген оқушылар арасы он |
| |Оқушылар екі топқа бөлінеді | |адымдай белгіленген екі |
| |Ойынға орамал немесе доп қолдануға| |сызықтың бойына қарама-қарсы |
| |болады | |қатарға тұрады. Ойын жүргізуші |
| | | |қолындағы добын бірінші топтың |
| | | |шеткі жағындағы ойыншыға |
| | | |береді. Ол өзінің қарсыласына |
| | | |тастайды да «қа» - деп |
| | | |дауыстайды, ол қағып алып «ғаз»|
| | | |дейді. Сонда «қағаз» деген сөз |
| | | |шығады. Енді допты қарсыластар |
| | | |тобына өзі дауыстап лақтырады. |
| | | |Айтылатын сөз екі буыннан ғана|
| | | |тұруы керек. Допты қағып алған |
| | | |ойыншы сол бірінші буынның сөзі|
| | | |шығатындай екінші буынын |
| | | |жалғастыруы керек. Егер тауып |
| | | |айта алмай қалса ұпай саны |
| | | |шегеріледі. Ойын осылайша |
| | | |жалғаса береді. Көп ұпай |
| | | |жинаған топ жеңімпаз атанады. |
|5 | Жалғыз аяқпен жүріп күресу ойыны | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: екі топтың |
| |Оқушылар екі топқа бөлініп | |ойнаушылары да бір аяқтарын |
| |қарама-қарсы тұрады. | |бүгіп, екі қолдарымен ұстап |
| | | |қарсы топтағы өзіне лайық |
| | | |адамммен иығымен итермелеп |
| | | |бір-бірінің ұстап жүрген аяғын |
| | | |жерге тигізуге тырысады. Қай |
| | | |топтың баласы аяғын жерге |
| | | |тигізсе жеңілген болып сыртқа |
| | | |шығып тұрады. Қай жақтың кісісі|
| | | |бұрын бітсе, сол жақ жеңілген |
| | | |болып саналады. |
|6 | Омпы ойыны | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: ойнаушылар арасы |
| |Оқушылар түгел қатысады | |20 адым екі көмбе сызады да |
| |Негізгі мақсат көп асық ұтып алу | |көмбенің тең ортасына сызық |
| | | |бойына ойыншылардың әрқайсысы |
| | | |екі асықтан көнге тігеді. |
| | | |Тігілген асықтың тап ортасына |
| | | |бір асықты омпысынан тұрғызады.|
| | | |Балалар бірінің артына бірі |
| | | |қатарға тұрады да, кезек –кезек|
| | | |қолдарындағы сақаларымен, он |
| | | |адам жердегі омпыны атып |
| | | |түсіруге, сөйтіп асық ұтып |
| | | |алуға кіріседі. Егер бір бала |
| | | |ортадағы тұрған омпыға бірден |
| | | |тигізсе, онда көндегі бар |
| | | |асықты сол алады, ал омпыға |
| | | |тигізе алмай, тұрған асықтардың|
| | | |кез келгеніне тигізсе сол |
| | | |тигізген асығын ғана алады. |
| | | |Көндегі асық таусылған сайын |
| | | |балалар асықты қайтадан тігіп |
| | | |отырады. |
| |
|III. Қорытынды бөлім /8 мин/ |
|1 |Сапқа қатарға тұрғызу. | | |
|2 |Сабақтағы жіберген кемшіліктер мен| | |
| |жетістіктерді айту | | |
|3 |Оқушыларды бағалау | | |
|4 |Үйге тапсырма беру | | |
|5 |Ұйымдасқан түрде спорт залдан шығу| | |

Ұқсас жұмыстар
Асық ойыны
"Бөлу."
Асық ойыны-ұлттық ойын
Асық ойындары — Қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Мергендік немесе шеңбер жасап ату ойындары
Ханталапай
Ату - ойыншы сақамен ұрып шеңберден шығаруы
Автордың айтуынша шынайы өмірде баланың аты - бала
Қазақтың ұлттық ойындарын дене тәрбиесі сабағында қолданудың жаңа тәсілдері
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Деңгейлік есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz