Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Омпы ойыны

Сабақтың тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары.

1. Жаяу көкпар
2. Қамалды қорғау
3. Орамал тастау
4. Жалғыз аяқпен жүріп күресу
5. Асық ойыны «Омпы»

Сабақтың мақсаты:
а/ оқушылардың өз денсаулығын сақтау мен нығайтуына дұрыс көзқарасын
қалыптастыру, шапшаңдыққа, тездікке үйрету, бұлшық еттерінің нығайуына
жәрдемдесу;
б/ қазақтың ұлттық ойындарын құрметтеуге тәрбиелеу;
в/ денені шынықтыруға әдемі болуға баулу, ойлау белсенділігін
дамыту;
Өткізілетін орны: спорт зал
Өтілетін күні:
Уақыт: 45 минөт
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету, үйрету, қайталау, жаттығу, ойын.
Керекті құрал-жабдықтар: доп, асық т.б.

|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
| |
|Кіріспе бөлімі / 10 мин./ |
|1 |Сапқа тұру, сәлемдесу, сабақтың | |Оқушылардың дене шынықтыру |
| |мақсатын түсіндіру | |сабағына дайындығын тексеру |
|2 |Сергіту жаттығуларын жасау | | |
| |Орнында бұрылу; | |Денені тік ұстау, қолды барынша|
| |Оңға, солға айналу; | |созу, тізені бүкпеу, алға дұрыс|
| |Спорт залда айнала жүру: | |еңкею, аяқтың ұшымен дұрыс |
| |қолды белге аяқтың ұшымен; | |қозғалу, еңсені тік ұстау, |
| |қолды желкеге аяқтың өкшесімен; | |толық, жартылай отыру |
| |қолды белге аяқтың сыртымен; | | |
| |қолды белге аяқтың ішімен; | | |
| |қолды желкеге жартылай жүрелеп | | |
| |отырып жүру; | | |
| |қолды белге толық отырып жүру; | | |
| |Жүгіру және оның ерекшеліктері: | | |
| |қолды созып тізені көтере, қолды | | |
| |жамбасқа қойып аяқты артқа серпу; | | |
| |сол иықтан алға қарап артпен алға.| | |
| |
|II. Негізгі бөлім /27 мин./ |
|1 |Түсіндіру, оқушыларды топқа бөлу | | |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: балалар көмбедегі|
|2 |Жаяу көкпар ойыны. | |белгіленген түзу сызықтың |
| |Оқушылар екі топқа бөлінеді. | |бойына екі топқа бөлініп |
| |Көкпардың орнына доп қолданылады. | |қаз-қатар тұрады. Жүргізушінің |
| | | |белгісі бойынша көмбеден бір |
| | | |мезгілде бірін-бірі арқалаған |
| | | |екі топтан екі оқушы шығып 10 |
| | | |адымдай жерде жатқан көкпарды |
| | | |қай бұрын жеткені алып қашады. |
| | | |Қолында көкпары бар бала арасы |
| | | |бір шақырымдай екінші көмбеге |
| | | |бұрын жетуі тиіс. Осылайша ойын|
| | | |оқушылардың кезектесіп |
| | | |алмасуымен жалғасады. Қай топ |
| | | |көмбеге неғұрлым көп салым |
| | | |салса, сол топ жеңімпаз |
| | | |атанады. |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: ойыншылар үлкен |
|3 |Қамалды қорғау ойыны. | |шеңбердің бойына қатарға |
| |Ойынға орындық және бір доп керек | |тұрады. Шеңбердің ортасына |
| |Ойнаушылардың санына шек | |«қамал», яғни орындықты қояды, |
| |қойылмайды | |ал бір ойыншы оны қорғайтын |
| | | |болады. Шеңбер бойында тұрған |
| | | |ойыншылар қамалды атқылай |
| | | |бастайды, ал қорғаушы болса |
| | | |допты «қамалға» тигізбеуге |
| | | |тырысады. Допты «қамалға» |
| | | |тигізген оқушы қорғаушымен орын|
| | | |алмастырады. Ойын осылайша |
| | | |жалғаса береді. |
| | | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: екі топқа |
|4 |Орамал тастау ойыны | |бөлінген оқушылар арасы он |
| |Оқушылар екі топқа бөлінеді | |адымдай белгіленген екі |
| |Ойынға орамал немесе доп қолдануға| |сызықтың бойына қарама-қарсы |
| |болады | |қатарға тұрады. Ойын жүргізуші |
| | | |қолындағы добын бірінші топтың |
| | | |шеткі жағындағы ойыншыға |
| | | |береді. Ол өзінің қарсыласына |
| | | |тастайды да «қа» - деп |
| | | |дауыстайды, ол қағып алып «ғаз»|
| | | |дейді. Сонда «қағаз» деген сөз |
| | | |шығады. Енді допты қарсыластар |
| | | |тобына өзі дауыстап лақтырады. |
| | | |Айтылатын сөз екі буыннан ғана|
| | | |тұруы керек. Допты қағып алған |
| | | |ойыншы сол бірінші буынның сөзі|
| | | |шығатындай екінші буынын |
| | | |жалғастыруы керек. Егер тауып |
| | | |айта алмай қалса ұпай саны |
| | | |шегеріледі. Ойын осылайша |
| | | |жалғаса береді. Көп ұпай |
| | | |жинаған топ жеңімпаз атанады. |
|5 | Жалғыз аяқпен жүріп күресу ойыны | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: екі топтың |
| |Оқушылар екі топқа бөлініп | |ойнаушылары да бір аяқтарын |
| |қарама-қарсы тұрады. | |бүгіп, екі қолдарымен ұстап |
| | | |қарсы топтағы өзіне лайық |
| | | |адамммен иығымен итермелеп |
| | | |бір-бірінің ұстап жүрген аяғын |
| | | |жерге тигізуге тырысады. Қай |
| | | |топтың баласы аяғын жерге |
| | | |тигізсе жеңілген болып сыртқа |
| | | |шығып тұрады. Қай жақтың кісісі|
| | | |бұрын бітсе, сол жақ жеңілген |
| | | |болып саналады. |
|6 | Омпы ойыны | |ОЙЫН ЕРЕЖЕСІ: ойнаушылар арасы |
| |Оқушылар түгел қатысады | |20 адым екі көмбе сызады да |
| |Негізгі мақсат көп асық ұтып алу | |көмбенің тең ортасына сызық |
| | | |бойына ойыншылардың әрқайсысы |
| | | |екі асықтан көнге тігеді. |
| | | |Тігілген асықтың тап ортасына |
| | | |бір асықты омпысынан тұрғызады.|
| | | |Балалар бірінің артына бірі |
| | | |қатарға тұрады да, кезек –кезек|
| | | |қолдарындағы сақаларымен, он |
| | | |адам жердегі омпыны атып |
| | | |түсіруге, сөйтіп асық ұтып |
| | | |алуға кіріседі. Егер бір бала |
| | | |ортадағы тұрған омпыға бірден |
| | | |тигізсе, онда көндегі бар |
| | | |асықты сол алады, ал омпыға |
| | | |тигізе алмай, тұрған асықтардың|
| | | |кез келгеніне тигізсе сол |
| | | |тигізген асығын ғана алады. |
| | | |Көндегі асық таусылған сайын |
| | | |балалар асықты қайтадан тігіп |
| | | |отырады. |
| |
|III. Қорытынды бөлім /8 мин/ |
|1 |Сапқа қатарға тұрғызу. | | |
|2 |Сабақтағы жіберген кемшіліктер мен| | |
| |жетістіктерді айту | | |
|3 |Оқушыларды бағалау | | |
|4 |Үйге тапсырма беру | | |
|5 |Ұйымдасқан түрде спорт залдан шығу| | |

Ұқсас жұмыстар
Асық ойыны
"Бөлу."
Асық ойыны-ұлттық ойын
Асық ойындары — Қазақ халқының ұлттық ойындарының бірі. Мергендік немесе шеңбер жасап ату ойындары
Ханталапай
Ату - ойыншы сақамен ұрып шеңберден шығаруы
Автордың айтуынша шынайы өмірде баланың аты - бала
Қазақтың ұлттық ойындарын дене тәрбиесі сабағында қолданудың жаңа тәсілдері
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Деңгейлік есептер
Пәндер