Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақтага ілінген сөзді оқып шық
№ 39 «Достық» МДҰ әдіскері
Қаратаева Светлана Базартайқызы
«Білімді, өнерлі баламыз.»
Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау,
білгендерін ортаға салуып
қорытындылау.
Берілген тапсырманы өз беттерімен
орындап,
жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу.
Сабақты ұйымдастыру:
Таңғы шеңбер
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!
Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.
Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті.Қане , амандасып
алайық.
-Саламатсыз ба,Үлпілдек?
-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін
көмек сұрай келдім.Көмектесе аласыздар ма?
-
Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені
мектепке қабылдамады.
Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?
Б:-
Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді , ол тапсырмаларды білімді , өнерлі сіздерге
алып келдім.
Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?
Б: -
Ү: -Балалар , сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?
Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма: сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиетке байланысты болмақ.
1-тапсырма. Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.
• Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
• Дыбыстық талдау жаса.
• Осы сөздегі әріптерді пайдаланып,сөздер құра.
• Балдырған б/б туралы көркем сөздер.
2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ» ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.
• Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
• Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
• Сызбаға түсіру. (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен
аяқталады.)
• «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.
Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.
Сергіту сәті: Мысығым –ау, мысығым.
Бетін жуған пысығым.
Піш-піш десем келе ғой,
Мияу деп дыбыс бере ғой.
Ү: -Балалар , сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына
қалайсыңдар?
3-тапсырма. Математика.
• Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
• Ананасты кемелерге орналастыр.
• Көбелектерге көмектес.
Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!
Тағы қандай өнерлерің бар?
Т : -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.
4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет.
«КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»
Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған
жұмыстары туралы әңгімелейді.
Үлпілдек қуанып ,балаларға «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді.
Сабақты қорытындылау.
Қаратаева Светлана Базартайқызы
«Білімді, өнерлі баламыз.»
Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау,
білгендерін ортаға салуып
қорытындылау.
Берілген тапсырманы өз беттерімен
орындап,
жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу.
Сабақты ұйымдастыру:
Таңғы шеңбер
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!
Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.
Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті.Қане , амандасып
алайық.
-Саламатсыз ба,Үлпілдек?
-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін
көмек сұрай келдім.Көмектесе аласыздар ма?
-
Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені
мектепке қабылдамады.
Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?
Б:-
Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді , ол тапсырмаларды білімді , өнерлі сіздерге
алып келдім.
Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?
Б: -
Ү: -Балалар , сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?
Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма: сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиетке байланысты болмақ.
1-тапсырма. Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.
• Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
• Дыбыстық талдау жаса.
• Осы сөздегі әріптерді пайдаланып,сөздер құра.
• Балдырған б/б туралы көркем сөздер.
2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ» ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.
• Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
• Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
• Сызбаға түсіру. (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен
аяқталады.)
• «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.
Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.
Сергіту сәті: Мысығым –ау, мысығым.
Бетін жуған пысығым.
Піш-піш десем келе ғой,
Мияу деп дыбыс бере ғой.
Ү: -Балалар , сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына
қалайсыңдар?
3-тапсырма. Математика.
• Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
• Ананасты кемелерге орналастыр.
• Көбелектерге көмектес.
Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!
Тағы қандай өнерлерің бар?
Т : -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.
4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет.
«КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»
Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған
жұмыстары туралы әңгімелейді.
Үлпілдек қуанып ,балаларға «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді.
Сабақты қорытындылау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz