Тақтага ілінген сөзді оқып шық

№ 39 «Достық» МДҰ әдіскері

Қаратаева Светлана Базартайқызы

«Білімді, өнерлі баламыз. »

Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау,

білгендерін ортаға салуып қорытындылау.

Берілген тапсырманы өз беттерімен орындап,

жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу.

Сабақты ұйымдастыру:

Таңғы шеңбер

Кел, балалар, күлейік!

Күлкіменен түлейік!

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік!

Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.

Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті. Қане, амандасып алайық.

-Саламатсыз ба, Үлпілдек?

-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін көмек сұрай келдім. Көмектесе аласыздар ма?

-

Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені

мектепке қабылдамады.

Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?

Б:-

Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді, ол тапсырмаларды білімді, өнерлі сіздерге алып келдім.

Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?

Б: -

Ү: -Балалар, сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?

Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма: сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиетке байланысты болмақ.

1-тапсырма. Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.

  • Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
  • Дыбыстық талдау жаса.
  • Осы сөздегі әріптерді пайдаланып, сөздер құра.
  • Балдырған б/б туралы көркем сөздер.

2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ» ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.

  • Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
  • Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
  • Сызбаға түсіру. (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен аяқталады. )
  • «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.

Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.

Сергіту сәті: Мысығым -ау, мысығым.

Бетін жуған пысығым.

Піш-піш десем келе ғой,

Мияу деп дыбыс бере ғой.

Ү: -Балалар, сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына қалайсыңдар?

3-тапсырма. Математика.

  • Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
  • Ананасты кемелерге орналастыр.
  • Көбелектерге көмектес.

Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!

Тағы қандай өнерлерің бар?

Т : -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.

4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет.

«КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»

Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған жұмыстары туралы әңгімелейді.

Үлпілдек қуанып, балаларға «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді.

Сабақты қорытындылау.


Ұқсас жұмыстар
Құзырлық тапсырма жайлы ақпарат
Қала сөзін әріптер арқылы құрастыру жұмысы
Қазақстан
Сәлем - сөздің анасы
Әдептілік еліне саяхат
Үлкенге – құрмет, кішіге – ізет
Күй атасы құрманғазы мен оның талантты шәкірті дина
Сөзжасам туралы
Суретті тіз
Щ дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz