Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тақтага ілінген сөзді оқып шық

№ 39 «Достық» МДҰ әдіскері
Қаратаева Светлана Базартайқызы

«Білімді, өнерлі баламыз.»

Сабақтың мақсаты: Балалардың жыл бойы алған білімдерін тиянақтау,
білгендерін ортаға салуып
қорытындылау.
Берілген тапсырманы өз беттерімен
орындап,
жауыпкершілікті сезінуді тәрбиелеу.
Сабақты ұйымдастыру:
Таңғы шеңбер
Кел, балалар, күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек?
Көңілді боп жүрейік!

Балалар орындарына отырады. Есік қағылып қонақ келеді.

Т:- Балалар, бізге бүгін қонаққа үлпілдек келіпті.Қане , амандасып
алайық.
-Саламатсыз ба,Үлпілдек?
-Саламатсыздар ма, балалар?Мен сендер мектепке дайындалып жатыр дегесін
көмек сұрай келдім.Көмектесе аласыздар ма?
-
Ү: -Мен де оқушы болғым келеді, сол үшін мектепке барып едім мені
мектепке қабылдамады.
Т-Балалар, Үлпілдекті неге мектепке қабылдамады екен? Қалай ойлайсыздар?
Б:-
Ү:-Маған тапсырмалар беріп еді , ол тапсырмаларды білімді , өнерлі сіздерге
алып келдім.
Т: -Балалар, Үлпілдектің тапсырмаларын орындауға дайынсыздар ма?
Б: -
Ү: -Балалар , сендер қандай сабақтар оқыдыңдар?
Б: -Ү: -Олай болса, бірінші тапсырма: сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиетке байланысты болмақ.

1-тапсырма. Балдырған сөзі тақтаға ілінеді.
• Тақтага ілінген сөзді оқып шық.
• Дыбыстық талдау жаса.
• Осы сөздегі әріптерді пайдаланып,сөздер құра.
• Балдырған б/б туралы көркем сөздер.
2-тапсырма. Тақтаға «ШИЕ» ж/е «ДОП» суреттері ілінеді.
• Сөздерді жаздыру, буынға бөлдіру.
• Осы екі сөзге сөйлем ойлату.
• Сызбаға түсіру. (Сөйлем бас әріппен басталып, нүктемен
аяқталады.)
• «ШИЕ», « ДОП» туралы өлең жолдары.
Балалар Үлпілдекке арнап тақпақ оқиды.
Сергіту сәті: Мысығым –ау, мысығым.
Бетін жуған пысығым.
Піш-піш десем келе ғой,
Мияу деп дыбыс бере ғой.
Ү: -Балалар , сендерге көп-көп рахмет! Сауат ашу, тіл дамыту, көркем
әдебиет дегендерді енді түсіндім. Ал, сендер математика сабағына
қалайсыңдар?

3-тапсырма. Математика.
• Ауладағы жануарлар мен құстарды санап, мысалдарды орында.
• Ананасты кемелерге орналастыр.
• Көбелектерге көмектес.

Ү:- Тамаша, балалар! Жарайсыңдар!
Тағы қандай өнерлерің бар?
Т : -Үлпілдек, балалар сурет салып, жапсыру тәсілдерін жақсы меңгергеді.

4-тапсырма: Жапсыру ж/е сурет.
«КӨКТЕМГІ ТАБИҒАТ»
Жұмыс соңында балалар «ОТАН» «ТУҒАН ЖЕР» туралы мақал-мәтел айтып, жасаған
жұмыстары туралы әңгімелейді.

Үлпілдек қуанып ,балаларға «Рахмет!» айтып, мектепке асығыс кетеді.

Сабақты қорытындылау.

Ұқсас жұмыстар
Құзырлық тапсырма жайлы ақпарат
Қала сөзін әріптер арқылы құрастыру жұмысы
Қазақстан
Сәлем - сөздің анасы
Әдептілік еліне саяхат
Үлкенге – құрмет, кішіге – ізет
Күй атасы құрманғазы мен оның талантты шәкірті дина
Сөзжасам туралы
Суретті тіз
Щ дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Пәндер