Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сауалдар көмегімен кестелерден мәліметтерді таңдау

Сабақ тақырыбы: Сауалдар көмегімен кестедегі мәліметтерді таңдау.
Параметрлі сұраныс .
Сабақ мақсаты:
Білімділік: MS Access бағдарламасында сауалдар көмегімен кестедегі
мәліметтерді таңдау, параметрлі сұраныс құрудың жолдары мен әдіс-
тәсілдерін меңгереді;
Дамытушылық: Жаңа мәліметтер арқылы білім қорын көбейту, ой-
өрісін дамыту, «білсем» деген дағдыларын қалыптастыру, қызығушылығын
арттырады.

Тәрбиелік: Шапшаңдыққа, жұмысты жүйелі жасауға, жасаған іс-әрекетті нақты
жеткізе білуге және компьютерді еркін меңгеруге үйренеді.
Сабақ түрі: Демонстрациялық көрсетілім көмегімен баяндау
Сабақ типі: Жаңа білімді меңгеру сабағы.
Әдіс-тәсілдері: Жеке, топпен жұмыс, практикалық жұмыс, өз бетімен жаңа
білім алу, бекіту жаттығулары.
Пәнаралық байланыс: Физика, Тарих,Дене шынықтыру.
Көрнекі құралдар:Слайд-фильм, оқулық, MS Access бағдарламасы, үлестірме
тапсырмалар.
Техникалық құрылғы: Проектор, экран, компьютер.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Слайд1: Бүгінгі күн.
1. Сәлемдесу. Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру. Журнал толтыру.
2. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттерін, барысын айтып өту.
Мұғалім сөзі:
Үй тапсырмасын сұрау 2-5 слайд көрсету арқылы
Жаңа білім:
Сауалдар көмегімен кестелерден мәліметтерді таңдау. Параметрлі
сұраныс.
Сұраныс- жұмыс істеуші адамның керекті мәліметтерді бір немесе бірнеше
кестеден берілген шарттарғы байланысты таңдап алу тәсілі.
Параметрлі сұраныс. 6-18 слайд демонстрациялық көрсетілім көмегімен
баяндау арқылы түсіндіру.
1. Менің құжаттарым бумасынан 11 класс бумасынан Облыс МҚ ашу.
2. Кесте1 белгілеп Сұрау компонентіне басып Кестелік режимде сұраныс
(создание запроса в режиме конструктора ) таңдап аламыз.
3. Ашылған сұқбат терезесінен кестелерді қосу (добавление таблицы)
сұқбат терезесі шығады.
4. Кестелерді қосу (добавление таблицы) сұқбат терезесінде Кесте1
кестесінің атына екі рет шертеміз.
5. Кестеден облыс, аймақ, облыс орталығы, халқы, ауданы, тығыздығы
өрістерінің аттарына екі рет шертеміз. аймақ, облыс орталығы, халқы,
ауданы, тығыздығы өрістері сұрау бланкісіне қосылады.
6. Аймақ өрісіне шарт (условия отбора) Like [аймақтың атын енгіз] деп
жазамыз.
7. Саймандар панеліндегі сақтау (сохранить) батырмасына шертеміз.
8. Сұраудың аты ретенде «11а сураныс» атын енгіземіз.
9. Сұрау құрылады, енді сұрауды орындау үшін ! батырмасына шерту немесе
кесте режиміне ауысу керек.
10. Сол сәтте экранда параметр мәнін енгізу деген сұқбат терезесі шығады.
Аймақтын атын енгіз өрісіне аймақ атын енгіземіз, де ОК батырмасына
шерту. Мысалы Оңтүстік Қазақстан.
11. Сонда экранда сұрау кесте режимінде төмендегідей болады.
Практикалық жұмыс:
Тапсырма 1: Күн жүйесі МҚ «Планета» және «арақашықтық» бойынша сұраныс
құру.
|Планета |Күн |Арақашықтық |Диаметр |Масса |Планета серігі |
|Меркурий |0,24 |58 |4,8 |0,32 |0 |
|Шолпан |0,62 |108 |12,1 |4,86 |0 |
|Жер |1 |150 |12,8 |6 |1 |
|Марс |1,88 |288 |6,8 |0,61 |2 |
|Юпитер |11,9 |778 |142,6 |1906,98 |16 |
|Сатрун |29,5 |1426 |120,2 |570,9 |17 |
|Уран |84 |2869 |49 |87,24 |14 |
|Нептун |165 |4496 |10,2 |103,38 |2 |
|Плутон |248 |5900 |2,8 |0,1 |1 |

Тапсырма 2: Пекинда Олимпиада қорытындысының кестесінен «мемлекет»
атына бойынша параметрлі сұраныс құр.
|Әрбір елдің алған медальдарының кестесі. (Таблица медалей по странам) |
|23.07.2008 |
| |
|№ |
|Мемлекет |
|Алтын |
|Күміс |
|Қола |
|Барлығы |
| |
|1 |
|Қытай |
|51 |
|21 |
|28 |
|100 |
| |
|2 |
|АҚШ |
|36 |
|38 |
|36 |
|110 |
| |
|3 |
|Ресей |
|23 |
|21 |
|28 |
|72 |
| |
|4 |
|Ұлыбритания |
|19 |
|13 |
|15 |
|47 |
| |
|5 |
|Германия |
|16 |
|10 |
|15 |
|41 |
| |
|6 |
|Австралия |
|14 |
|15 |
|17 |
|46 |
| |
|7 |
|Корея |
|13 |
|10 |
|8 |
|31 |
| |
|8 |
|Жапония |
|9 |
|6 |
|10 |
|25 |
| |
|9 |
|Италия |
|8 |
|10 |
|10 |
|28 |
| |
|10 |
|Франция |
|7 |
|16 |
|17 |
|40 |
| |
|11 |
|Украина |
|7 |
|5 |
|15 |
|27 |
| |
|12 |
|Нидерланды |
|7 |
|5 |
|4 |
|16 |
| |
|13 |
|Ямайка |
|6 |
|3 |
|2 |
|11 |
| |
|14 |
|Испания |
|5 |
|10 |
|3 |
|18 |
| |
|15 |
|Кения |
|5 |
|5 |
|4 |
|14 |
| |
|16 |
|Беларусь |
|4 |
|5 |
|10 |
|19 |
| |
|17 |
|Румыния |
|4 |
|1 |
|3 |
|8 |
| |
|18 |
|Эфиопия |
|4 |
|1 |
|2 |
|7 |
| |
|19 |
|Канада |
|3 |
|9 |
|6 |
|18 |
| |
|20 |
|Польша |
|3 |
|6 |
|1 |
|10 |
| |
|21 |
|Венгрия |
|3 |
|5 |
|2 |
|10 |
| |
|21 |
|Норвегия |
|3 |
|5 |
|2 |
|10 |
| |
|23 |
|Бразилия |
|3 |
|4 |
|8 |
|15 |
| |
|24 |
|Чехия |
|3 |
|3 |
|0 |
|6 |
| |
|25 |
|Словакия |
|3 |
|2 |
|1 |
|6 |
| |
|26 |
|Новая Зеландия |
|3 |
|1 |
|5 |
|9 |
| |
|27 |
|Грузия |
|3 |
|0 |
|3 |
|6 |
| |
|28 |
|Куба |
|2 |
|11 |
|11 |
|24 |
| |
|29 |
|ҚазаҚстан |
|2 |
|4 |
|7 |
|13 |
| |
|30 |
|Дания |
|2 |
|2 |
|3 |
|7 |
| |

Тапсырма 3: Осы кестені пайдаланып «орын» бағанына параметрлі
сұраныс құр
(Таблица «Казахстанцы в десятке сильнейших» 09.09.2008 Казахстанцы в
десятке сильнейших на Олимпиаде в Пекине )

| |Аты-жөні |Түрі |Кг |Орын |
| |Илья Ильин |Ауыр атлетика |94 |Алтын |
| |Бахыт Сарсекбаев |бокс |69 |Алтын |
| |Таймураз Тигиев |Еркін күрес |96 |Күміс |
| |Ирина Некрасова |Ауыр атлетика |63 |Күміс |
| |Алла Важенина |Ауыр атлетика |75 |Күміс |
| |Асхат Житкеев |дзюдо |100 |Күміс |
| |Нурбакыт |Греко-римская күрес |60 |Қола |
| |Тенизбаев | | | |
| |Асет Мамбетов |Греко-римская күрес |96 |Қола |
| | Марид Муталимов |Еркін күрес |120 |Қола |
| |Елена Шалыгина |Еркін күрес |63 |Қола |
| |Мария Грабовецкая|Ауыр атлетика |75 |Қола |
| |Арман Чилманов |таеквондо |80 |Қола |
| |Еркебулан |Бокс |81 |Қола |
| |Шыналиев | | | |

2. Бағалау. Жаңа білім қорытындысы. Слайд 19 Жалпы қорытынды. Журналға
баға қою.
3. Үй тапсырмасын беру. 2.8 тақырып оқу. Дәптерге конспектілеу.
4. Қорытындылау.

Ұқсас жұмыстар
Сүранысты қүру тәсілдері
Сұранысты құру жолдары
Сұраныстар конструкторының терезесі
Microsoft Access бағдарламасында кесте құру
Сұйықтар мен газдардың қозғалысы
Мәліметтерді сүзу
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері. диаграмма құру, редакциялау
Тесттер жинағы. 8-сынып
Мәлімет қойылатын ұяшықты белгілеу
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Пәндер