Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Лирикалық күймен жұмыс

Шалқар қалалық Қазанғап атындағы саз мектебі

Тақырыбы:

Лирикалық күймен жұмыс

Ақбикештің күйі «Айнамқалды»

Дайындаған:Б.Ж.
Қалжанова.

Шалқар-2012

Сабақтың тақырыбы: «Лирикалық күймен жұмыс істеу»

Сабақтың көрнекілігі: Тірек- сызбалар, домбыра аспабы, үнтаспа.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ.

Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Үй тапсырмасын тексеру

3.Сергіту сәті

4.Жаңа сабақ

6. Үйге тапсырма

7.Бағалау

І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушының сабаққа әзірлігін тексеру, назарын
аудару.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:

1.D-dur гаммасын ойнау. 2 –октавада.

2.Әр түрлі штрихтармен ойнау.

3.Арпеджиосын ойнап көрсету.

Гаммалар мен арпеджиоларды домбырада барлық қағыстармен, әр түрлі
ырғақпен ойнау –оң қолдың білек буынның жылдам қозғалысын қалыптастырады.

Этюд № 1.Л.Хамиди.

Қазақ композиторлардың бірі Л.Хамиди. Көптеген шығармалар мен романстар
жазған. Домбыраға лайықтап жазған этюдтардың бірі

Этюд №1 Өлшемі 4/2 Этюдтің ерекшелігі – мазмұндық образ беру және
техникалық шеберлігін дамыту.

ІІІ.Сергіту
сәті.Халық күйлері туралы сөзжұмбақтарды шешіп көрейік.

Халық күйлері:

|к | | | |С |

|к | | | | | | |к |

|а | | | | | | |з |

Жұмбақтар:

Тиіп кетсе жылаған,

Дауысы көпке ұнаған

Даусы бар,жаны жоқ,

Шертсең күйі,әні көп

Құлағын он бұра,

Ол не......

IY.Жаңа сабақ: “ Лирикалық күймен жұмыс

Күй-домыбырада және басқада халық халық аспаптарында орындалатын музыкалық
шығарма.

Күйші күй шығарып,оны домбырайтын адам.Күйлер тақырыбы мен мазмұнына қарай
аңыз күйлер,тарихи күйлер,лирикалық күйлер,тартыс күйлер,арнау күйлер болып
жіктеледі.Ұлы күйшілер жақын адамдарына арнап күй шығарған.Мұндай күйлерді
арнау күйлер деп те атайды.

Халық күйі ауызша жатталып, таралатын күйлер:мысалы:

«Кеңес», «Айжан қыз», «Келіншек»

Лирикалық күйлерге мысалы: «Жеңгем сүйер», «Айнам қалды», «Бұраң бел
Ақжелең» күйлері т.с.с.күйлері жатады.

«Айнам қалды» күйі Ақбикештің күйі.

Ақбикеш XIX ғасырда Орал облысында өмір сүрген қыз.

Y.Қорытындылау:

Лирикалық күйлер:

а | | | | | | | | |ы | |

ж | | | | | | | | | |р | |

б | | | | | | | | | | | | | |ң | |

Сұрақ-жауап:

-Күйші деп кімді айтамыз?

YI.Үй тапсырмасы: «Айнамқалды»

күйін сағасына дейін жаттау.

YII.Бағалау:

Жақсы

Өте жақсы

-----------------------
Лирикалық күймен жұмыс

Білімділігі

Күй туралы түснік беруі

Дамытушылық

Лирикалық күйлердегі ерекшеліктерді түсіндіріп оқушыға аспапты ойнап
дамыту

Тәрбиелік

Халық күйлерін насихаттау, рухани адамгершілікке, әдемілікке,
еңбекқорлыққа тәрбиелеу

Домбырада ойнау техникасын дамыту жолдары

Оң қол сол қол қойлымдарық алыптасуықалыптасуы

Аспапты еркін меңгеру

Техникалық бағдарлама

Жаттығулар

Ұқсас жұмыстар
Дарынды да, дана композитор нұрғиса тілендиев. 6 сынып
Абай күйлері арқылы әсемдікті таныту
Шәкәрім лирикаларының идеясы
Абайдың әндері
Поэзия минуты кезеңі арқылы өлеңді оқыту
Қасым аманжолов. өзім туралы
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Сәкен Сейфуллин сыр сандық өлеңі жайлы ақпарат
Сұлтанмахмұт Торайғыров. Шығамын тірі болсам, адам болып өлеңі
Сабақтың тақырыбы. Панорамалық сабақ
Пәндер