Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аюдың тапсырмасы
Ақтөбе қаласы. № 21 «Кәусар бұлақ» МДГ
Тәрбиеші : Қалыбаева Б. Қ
Тақырыбы : « Ертегілер еліне саяхат.»
Мақсаты : Балаларға математикалық ұғымдарды меңгертіп, тура және кері
санауға, сан құрамын тани білуге, және балаларға ертегілер арқылы ой-
қиялдарын шыңдау. Көгілдір экран арқылы балаларға қисынды есептерді шығарып
логикалық ойлау қабілеттерін дамту.
Қажетті құралдар: Шана,сандар,геометриялық пішіндер.
Барысы : Шаттық шеңбері
Армысың асыл күн !
Армысың асыл жыл ,
Армысың көк аспан !
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос ,
Болайықшы жақсы дос .
Балаларға жұмбақ жасыру
Шанамен зырғып желдетіп ,
Шаңғы,коньки тебетін .
Аққала жасап ойнайтын ,
қай мезгілдеп ойлайсың?
(ҚЫС)
Т-ш:б-р қыс мезгілінде неше ай бар?
Б-р: жауабы
Т-ш: Балалар қыс мезгілінің соңғы айында қысқы орманға
саяхатқа шықыларың келе ме?
Б-р : жауабы :ия
Т-
ш:Ендеше балалар қысқы орманға саяхатқа қандай көлікпен
шыққыларың келеді?
Б-р :жауабы:
Тәрбиеші: Ендеше ат шанамен қысқы орманға саяхатқа барайық.
Музыка ойналып ат шанаға міну.
Тәрбиеші: орманда қандай аңдар болады?
Б-р: жауабы:
Тәрбиеші:
Б-р біздің білімімізді тексеру үшін аңдардың тапсырмалары бар екен.Соларды
орындауымыз керек.
Шанадан түсіп орманды аралау.
Б-р мынау қандай аң, қараңдаршы.
Б-р: жауабы
Аюдың тапсырмасы қандай екен ендеше орындайық.
Аюдың тапсырмасы:
«Сандарды тура,кері санау. «
Б-р қоян бізге
қандай тапсырма дайындап қойды екен.Кәне қарайық.
Қоянның тапсырмасы:» Сан құрамын анықтау»
Санамақ айта білеміз бе?
Тәрбиеші:Б-р қасқыр қандай аң?
Қасқырдың қандай тапсырмасы бар екен?
Қасқыр тапсырмасы: « Көршісін тап»
Нүктелерді қосу арқылы бейнелер құрастыру.
Тәрбиеші: Б-р мен сендерге жұмбақ жасырайын
Өзі айлакер,өзі қу
Жүрген жері айқай-шу
Бұл қандай аң?
(Түлкі)
Түлкінің қандай тапсырмасы бар екен?
Түлкінің тапсырмасы: «Логикалық есептер шығару»
Айырмашылықтарын табу
Сергіту сәті
Біз орманға барамыз ,
онда аюды көреміз.
Желкемізде қолымыз
теңселе басып келеміз .
Алдымыздан талдардан ,
Жылтыңдайды қу түлкі.
Біз түлкіні алдаймыз
теңселе басып
қалмаймыз.
Қояндыда көреміз
Қоянға ұқсап жүреміз ,
Қолымызды алға
ұстап .
Секіре басып келеміз .
Б-р енді жолбарыстың тапсырмасын орындайық:
Жолбарыстың тапсырмасы: «Өз үйіңді тап»
Геометриялық пішіндерден бейнелер құрау.
Орманшы ата балалармен кездесіп.Сыйлық тапсыру.
Орманшы атамен қоштасып ат шанаға мініп ән орындап. балалақшаға келу.
Тәрбиеші : Қалыбаева Б. Қ
Тақырыбы : « Ертегілер еліне саяхат.»
Мақсаты : Балаларға математикалық ұғымдарды меңгертіп, тура және кері
санауға, сан құрамын тани білуге, және балаларға ертегілер арқылы ой-
қиялдарын шыңдау. Көгілдір экран арқылы балаларға қисынды есептерді шығарып
логикалық ойлау қабілеттерін дамту.
Қажетті құралдар: Шана,сандар,геометриялық пішіндер.
Барысы : Шаттық шеңбері
Армысың асыл күн !
Армысың асыл жыл ,
Армысың көк аспан !
Армысың жан досым.
Жылуыма жылу қос ,
Болайықшы жақсы дос .
Балаларға жұмбақ жасыру
Шанамен зырғып желдетіп ,
Шаңғы,коньки тебетін .
Аққала жасап ойнайтын ,
қай мезгілдеп ойлайсың?
(ҚЫС)
Т-ш:б-р қыс мезгілінде неше ай бар?
Б-р: жауабы
Т-ш: Балалар қыс мезгілінің соңғы айында қысқы орманға
саяхатқа шықыларың келе ме?
Б-р : жауабы :ия
Т-
ш:Ендеше балалар қысқы орманға саяхатқа қандай көлікпен
шыққыларың келеді?
Б-р :жауабы:
Тәрбиеші: Ендеше ат шанамен қысқы орманға саяхатқа барайық.
Музыка ойналып ат шанаға міну.
Тәрбиеші: орманда қандай аңдар болады?
Б-р: жауабы:
Тәрбиеші:
Б-р біздің білімімізді тексеру үшін аңдардың тапсырмалары бар екен.Соларды
орындауымыз керек.
Шанадан түсіп орманды аралау.
Б-р мынау қандай аң, қараңдаршы.
Б-р: жауабы
Аюдың тапсырмасы қандай екен ендеше орындайық.
Аюдың тапсырмасы:
«Сандарды тура,кері санау. «
Б-р қоян бізге
қандай тапсырма дайындап қойды екен.Кәне қарайық.
Қоянның тапсырмасы:» Сан құрамын анықтау»
Санамақ айта білеміз бе?
Тәрбиеші:Б-р қасқыр қандай аң?
Қасқырдың қандай тапсырмасы бар екен?
Қасқыр тапсырмасы: « Көршісін тап»
Нүктелерді қосу арқылы бейнелер құрастыру.
Тәрбиеші: Б-р мен сендерге жұмбақ жасырайын
Өзі айлакер,өзі қу
Жүрген жері айқай-шу
Бұл қандай аң?
(Түлкі)
Түлкінің қандай тапсырмасы бар екен?
Түлкінің тапсырмасы: «Логикалық есептер шығару»
Айырмашылықтарын табу
Сергіту сәті
Біз орманға барамыз ,
онда аюды көреміз.
Желкемізде қолымыз
теңселе басып келеміз .
Алдымыздан талдардан ,
Жылтыңдайды қу түлкі.
Біз түлкіні алдаймыз
теңселе басып
қалмаймыз.
Қояндыда көреміз
Қоянға ұқсап жүреміз ,
Қолымызды алға
ұстап .
Секіре басып келеміз .
Б-р енді жолбарыстың тапсырмасын орындайық:
Жолбарыстың тапсырмасы: «Өз үйіңді тап»
Геометриялық пішіндерден бейнелер құрау.
Орманшы ата балалармен кездесіп.Сыйлық тапсыру.
Орманшы атамен қоштасып ат шанаға мініп ән орындап. балалақшаға келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz