Санның бөлшегі

<<Тексерілді>>
мектеп директорының _______________Иманкулов Г
оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Күні: 10. 01.15 ж.

Сыныбы: 7-сынып

Пәні: информатика

Тақырыбы
Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару.
Сілтеме
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты
Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Оқу нәтижесі:
Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.

Жаттығулар:
1. Сергіту сәті
2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
топтық жұмыстар
өзгенің пікірін құрметтей білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
Дереккөздер:
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық
Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
Оқуға арналған тапсырма:
Оқулық
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум

Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру (2 мин.)
Амандасу. Мозайкалар арқылы 4 топқа бөлу.
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді

Қиылған суреттер
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.)
Миға шабуыл
* Var операторының қызметі қандай?
* Const операторының қызметі қандай?
* Readln операторының қызметі қандай?
* Writeln операторының қызметі қандай?
* Программа қанша бөліктен тұрады?
* Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Формативті бағалау
Оқулық, ватман
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру

Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
(10 мин.)

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;
Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3

trunc(x)
Нақты санның бүтін бөлігі
Нақты
Бүтін
trunc (52.9)=52
оrd(x)
x-тің символының реттік нөмірін анықтау
Саналатын тип
ord(5)=53
сhr(x)
x-тің реттік нөміріне сәйкес символды береді
integer
chr(53)=5

Сандық айнымалыларды түрлендіру функциясы

Функция
Қойылуы
Аргумент типі
Функция типі
int(x)
Нақты санның о-ге ұмтылғандағы мәні
Нақты
int(2.7)=2
int(-32.3)=-32

round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3

frac(x)
Санның бөлшегі
Бүтін

Реттелген типтегі шамаларға пайдаланылатын функциялар
Бұл функциялар реттелген типтегі шамалар үшін пайдаланылады. Мысалы, элементтің алдындағы немесе соңындағы элементті анықтау т.б. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
pred(x)
x-тың алдындағы элементін табу.
егер символ берілсе char;
pred(5)=4
succ(x)
x-тан кейінгі бүтін санды береді.
егер символ берілсе char;
succ(5)=6
odd(x)
Х сандық шамасының тақ екендігін тексеру.
Longint
сан тақ болса нәтиже true, жұп болса false.

Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Формативті бағалау
слайд
3 .Топпен жұмыс. (10мин.)
1- топ
а) a:=78 mod 5
б) b:=97 div 9
в) kl:=(50 div 4) mod 5
г) fl:=82 mod (30 div 7)
д) y1:=int(5.7)
е) y2:=trunc(5.7)
ж) y3:=frac(5.7)
з) y4:=round(5.7)
и) y5:=pred(Z)
к) y6:=succ(R)
л) y7:=ord(D)
м) y8:=chr(86)
2- топ
а) a:=99 mod 8
б) b:=68 div 5
в) kl:=(71 div 6) mod 2
г) fl:=95 mod (35 div 8)
д) y1:=int(6.2)
е) y2:=trunc(6.2)
ж) y3:=frac(6.2)
з) y4:=round(6.2)
и) y5:=pred(K)
к) y6:=succ(O)
л) y7:=ord(P)
м) y8:=chr(80)
3- топ
а) a:=65 mod 8
б) b:=77 div 5
в) kl:=(83 div 6) mod 3
г) fl:=92 mod (29 div 7)
д) y1:=int(4.5)
е) y2:=trunc(4.5)
ж) y3:=frac(4.5)
з) y4:=round(4.5)
и) y5:=pred(B)
к) y6:=succ(G)
л) y7:=ord(Q)
м) y8:=chr(87)

Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Формативті бағалау

4. Сергіту сәті. 3 мин
<<Сергіту>> биін көрсету
Би қимылдары арқылы бойларын сергіту

5. Практикалық жұмыс.
10 мин

Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар
Паскаль тілінде жаз :
Y=-2,7x3+0,23x2-1,4

Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.

Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:

Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 - 24 тенге 50 тиын

Практикалық тапсырмаларды орындайды
Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4

Var r1,r2,s:real;

Var a,b,c,d:integer;
Begin
Writeln(`Екі бүтін сан енгіз'); Readln(a,b);
с:= a div b; d:= a mod b;
Writeln(`дөңгелектенген нәтиже - ', c ); Writeln(`бөліндіден қалған қалдық - ',d);
Readln; end.

Var a: real; b,c: integer;
Begin
Writeln(`Нақты сан енгіз'); Readln(a);
b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100);
Writeln;
Writeln(b:4,' тенге', c:6,'тиын');
end.
Формативті бағалау
Тапсырма жазылған карточка
Сабақты бекіту. (<<Сазды қобдиша>> әдісі арқылы)
Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру

<<Сазды қобдиша>>
Бағалау
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау

Үйге тапсырма.
Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.
.
Оқушылар үй тапсырмасын жазу

Кері байланыс.
Оқушыларға парақшалар үлестіру.

Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

Парақшалар

Ұқсас жұмыстар
Сандарды тап
КОМПЛЕКС САНДАР
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
ХХі ғасырдың жас технологі 8 сынып
Қатты денелер
Майда қатпарлар
Аққу күйі
Автокөліктің бұзылуы, бірақ жұмысқа қабілетті болуы зақымдану
Глоссарий
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Пәндер



Практика
Диссертация
Диплом
Материал
Реферат
Презентация
Сабақ жоспары
Курстық жұмыс
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Мақал-мәтелдер
Қаралған жұмыстар
Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz