Санның бөлшегі

«Тексерілді»

мектеп директорының Иманкулов Г

оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

Күні: 10. 01. 15 ж.

Сыныбы: 7 -сынып

Пәні: информатика

Күні: 10. 01. 15 ж.: Тақырыбы
Сыныбы: 7-сынып: Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару.
Күні: 10. 01. 15 ж.: Сілтеме
Сыныбы: 7-сынып: Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
Күні: 10. 01. 15 ж.: Мақсаты
Сыныбы: 7-сынып: Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Күні: 10. 01. 15 ж.: Оқу нәтижесі:
Сыныбы: 7-сынып: Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Күні: 10. 01. 15 ж.: Түйінді идеялар:
Сыныбы: 7-сынып: Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Күні: 10. 01. 15 ж.: Жаттығулар:
Сыныбы: 7-сынып: 1. Сергіту сәті
Пәні:информатика: 2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Күні: 10. 01. 15 ж.: Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
Сыныбы: 7-сынып: топтық жұмыстар
Пәні:информатика: өзгенің пікірін құрметтей білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
Күні: 10. 01. 15 ж.: Дереккөздер:
Сыныбы: 7-сынып: Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық
Пәні:информатика: Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
Күні: 10. 01. 15 ж.: Оқуға арналған тапсырма:
Сыныбы: 7-сынып: Оқулық
Пәні:информатика: оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум
Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Кезеңдері: Ұйымдастыру (2 мин. )
Мұғалім іс-әрекеті: Амандасу. Мозайкалар арқылы 4 топқа бөлу.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Бағалау:
Ресурстар: Қиылған суреттер
Кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру (5мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

Миға шабуыл

  • Var операторының қызметі қандай?
  • Const операторының қызметі қандай?
  • Readln операторының қызметі қандай?
  • Writeln операторының қызметі қандай?
  • Программа қанша бөліктен тұрады?
  • Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар: Оқулық, ватман
Кезеңдері: Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Оқушы іс-әрекеті: Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

Жаңа сабақ.

1. Ой қозғау

(10 мин. )

Мұғалім іс-әрекеті:

Оқушыларға бағыт-бағдар беру;

Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т. б. аударады. Олар:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сандық айнымалыларды түрлендіру функциясы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Реттелген типтегі шамаларға пайдаланылатын функциялар

Бұл функциялар реттелген типтегі шамалар үшін пайдаланылады. Мысалы, элементтің алдындағы немесе соңындағы элементті анықтау т. б. Олар:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы іс-әрекеті: Функцияаты
Бағалау: Қойылымы
Ресурстар: Аргумент типі
Функция типі
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.

Нақты

Бүтін

round(23. 5) =24

round(3. 14) =3

trunc(x)
Нақты санның бүтін бөлігі

Нақты

Бүтін

trunc (52. 9) =52
оrd(x)
x-тің символының реттік нөмірін анықтау
Саналатын тип
ord(5) =53
сhr(x)
x-тің реттік нөміріне сәйкес символды береді
integer
chr(53) =5
Функция
Қойылуы
Аргумент типі
Функция типі
int(x)
Нақты санның о-ге ұмтылғандағы мәні
Нақты

int(2. 7) =2

int(-32. 3) =-32

round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.

Нақты

Бүтін

round(23. 5) =24

round(3. 14) =3

frac(x)
Санның бөлшегі
Бүтін
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
pred(x)
x-тың алдындағы элементін табу.
егер символ берілсе char;
pred(5) =4
succ(x)
x-тан кейінгі бүтін санды береді.
егер символ берілсе char;
succ(5) =6
odd(x)
Х сандық шамасының тақ екендігін тексеру.
Longint
сан тақ болса нәтиже true, жұп болса false.
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Формативті бағалау
слайд
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Бағалау:
Кезеңдері: 3 . Топпен жұмыс. (10мин. )
Мұғалім іс-әрекеті:

1- топ

а) a:=78 mod 5

б) b:=97 div 9

в) kl:=(50 div 4) mod 5

г) fl:=82 mod (30 div 7)

д) y1:=int(5. 7)

е) y2:=trunc(5. 7)

ж) y3:=frac(5. 7)

з) y4:=round(5. 7)

и) y5:=pred(Z)

к) y6:=succ(R)

л) y7:=ord(D)

м) y8:=chr(86)

2- топ

а) a:=99 mod 8

б) b:=68 div 5

в) kl:=(71 div 6) mod 2

г) fl:=95 mod (35 div 8)

д) y1:=int(6. 2)

е) y2:=trunc(6. 2)

ж) y3:=frac(6. 2)

з) y4:=round(6. 2)

и) y5:=pred(K)

к) y6:=succ(O)

л) y7:=ord(P)

м) y8:=chr(80)

3- топ

а) a:=65 mod 8

б) b:=77 div 5

в) kl:=(83 div 6) mod 3

г) fl:=92 mod (29 div 7)

д) y1:=int(4. 5)

е) y2:=trunc(4. 5)

ж) y3:=frac(4. 5)

з) y4:=round(4. 5)

и) y5:=pred(B)

к) y6:=succ(G)

л) y7:=ord(Q)

м) y8:=chr(87)

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Бағалау: Формативті бағалау
Ресурстар:
Кезеңдері: 4. Сергіту сәті. 3 мин
Мұғалім іс-әрекеті: «Сергіту» биін көрсету
Оқушы іс-әрекеті: Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
Бағалау:
Ресурстар:
Кезеңдері:

5. Практикалық жұмыс.

10 мин

Мұғалім іс-әрекеті:

Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар

Паскаль тілінде жаз :

Y=-2, 7x 3


Ұқсас жұмыстар
Сандарды тап
КОМПЛЕКС САНДАР
Айнымалы ұғымы . негізгі сипаттамалары: аты,типі,мәні
ХХі ғасырдың жас технологі 8 сынып
Қатты денелер
Майда қатпарлар
Аққу күйі
Автокөліктің бұзылуы, бірақ жұмысқа қабілетті болуы зақымдану
Глоссарий
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz