Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Санның бөлшегі
<<Тексерілді>>
мектеп директорының _______________Иманкулов Г
оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Күні: 10. 01.15 ж.
Сыныбы: 7-сынып
Пәні: информатика
Тақырыбы
Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару.
Сілтеме
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты
Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Оқу нәтижесі:
Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Жаттығулар:
1. Сергіту сәті
2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
топтық жұмыстар
өзгенің пікірін құрметтей білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
Дереккөздер:
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық
Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
Оқуға арналған тапсырма:
Оқулық
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум
Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру (2 мин.)
Амандасу. Мозайкалар арқылы 4 топқа бөлу.
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Қиылған суреттер
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.)
Миға шабуыл
* Var операторының қызметі қандай?
* Const операторының қызметі қандай?
* Readln операторының қызметі қандай?
* Writeln операторының қызметі қандай?
* Программа қанша бөліктен тұрады?
* Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Формативті бағалау
Оқулық, ватман
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
(10 мин.)
Оқушыларға бағыт-бағдар беру;
Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3
trunc(x)
Нақты санның бүтін бөлігі
Нақты
Бүтін
trunc (52.9)=52
оrd(x)
x-тің символының реттік нөмірін анықтау
Саналатын тип
ord(5)=53
сhr(x)
x-тің реттік нөміріне сәйкес символды береді
integer
chr(53)=5
Сандық айнымалыларды түрлендіру функциясы
Функция
Қойылуы
Аргумент типі
Функция типі
int(x)
Нақты санның о-ге ұмтылғандағы мәні
Нақты
int(2.7)=2
int(-32.3)=-32
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3
frac(x)
Санның бөлшегі
Бүтін
Реттелген типтегі шамаларға пайдаланылатын функциялар
Бұл функциялар реттелген типтегі шамалар үшін пайдаланылады. Мысалы, элементтің алдындағы немесе соңындағы элементті анықтау т.б. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
pred(x)
x-тың алдындағы элементін табу.
егер символ берілсе char;
pred(5)=4
succ(x)
x-тан кейінгі бүтін санды береді.
егер символ берілсе char;
succ(5)=6
odd(x)
Х сандық шамасының тақ екендігін тексеру.
Longint
сан тақ болса нәтиже true, жұп болса false.
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Формативті бағалау
слайд
3 .Топпен жұмыс. (10мин.)
1- топ
а) a:=78 mod 5
б) b:=97 div 9
в) kl:=(50 div 4) mod 5
г) fl:=82 mod (30 div 7)
д) y1:=int(5.7)
е) y2:=trunc(5.7)
ж) y3:=frac(5.7)
з) y4:=round(5.7)
и) y5:=pred(Z)
к) y6:=succ(R)
л) y7:=ord(D)
м) y8:=chr(86)
2- топ
а) a:=99 mod 8
б) b:=68 div 5
в) kl:=(71 div 6) mod 2
г) fl:=95 mod (35 div 8)
д) y1:=int(6.2)
е) y2:=trunc(6.2)
ж) y3:=frac(6.2)
з) y4:=round(6.2)
и) y5:=pred(K)
к) y6:=succ(O)
л) y7:=ord(P)
м) y8:=chr(80)
3- топ
а) a:=65 mod 8
б) b:=77 div 5
в) kl:=(83 div 6) mod 3
г) fl:=92 mod (29 div 7)
д) y1:=int(4.5)
е) y2:=trunc(4.5)
ж) y3:=frac(4.5)
з) y4:=round(4.5)
и) y5:=pred(B)
к) y6:=succ(G)
л) y7:=ord(Q)
м) y8:=chr(87)
Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Формативті бағалау
4. Сергіту сәті. 3 мин
<<Сергіту>> биін көрсету
Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
5. Практикалық жұмыс.
10 мин
Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар
Паскаль тілінде жаз :
Y=-2,7x3+0,23x2-1,4
Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.
Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:
Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 - 24 тенге 50 тиын
Практикалық тапсырмаларды орындайды
Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4
Var r1,r2,s:real;
Var a,b,c,d:integer;
Begin
Writeln(`Екі бүтін сан енгіз'); Readln(a,b);
с:= a div b; d:= a mod b;
Writeln(`дөңгелектенген нәтиже - ', c ); Writeln(`бөліндіден қалған қалдық - ',d);
Readln; end.
Var a: real; b,c: integer;
Begin
Writeln(`Нақты сан енгіз'); Readln(a);
b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100);
Writeln;
Writeln(b:4,' тенге', c:6,'тиын');
end.
Формативті бағалау
Тапсырма жазылған карточка
Сабақты бекіту. (<<Сазды қобдиша>> әдісі арқылы)
Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру
<<Сазды қобдиша>>
Бағалау
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Үйге тапсырма.
Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.
.
Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Кері байланыс.
Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Парақшалар
мектеп директорының _______________Иманкулов Г
оқу тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
Күні: 10. 01.15 ж.
Сыныбы: 7-сынып
Пәні: информатика
Тақырыбы
Int, frac, round, trunk функцияларын қолдануға арналған есептер шығару.
Сілтеме
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.
Мақсаты
Оқушылардың білімін арттыру. Заман талабына сай жаңа технологияларды меңгерте отырып құзіреттілігі терең оқушыларды дайындау.
Оқу нәтижесі:
Сабақта жаңа әдіс тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту.
Түйінді идеялар:
Оқушылардың жеке, топтық жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Сабақта СТО технологиясының әдіс тәсілдерін пайдаланып оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру.
Жаттығулар:
1. Сергіту сәті
2. Топта жұмыс істеу ережесі
3. Топтық жұмысты бақылау және бағалау
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл:
топтық жұмыстар
өзгенің пікірін құрметтей білу
өзін-өзі және өзгені бағалау
Дереккөздер:
Информатика Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық
Интернеттен алынған ақпараттар
қосымша дидактикалық материлдар
Оқуға арналған тапсырма:
Оқулық
оқушылардың өз бетінше іздену жұмыстары.
Практикум
Кезеңдері
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру (2 мин.)
Амандасу. Мозайкалар арқылы 4 топқа бөлу.
Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді
Қиылған суреттер
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.)
Миға шабуыл
* Var операторының қызметі қандай?
* Const операторының қызметі қандай?
* Readln операторының қызметі қандай?
* Writeln операторының қызметі қандай?
* Программа қанша бөліктен тұрады?
* Программаның жауабын алу үшін қандай командаларды орындаймыз?
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Формативті бағалау
Оқулық, ватман
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин
Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру
Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру
Жаңа сабақ.
1.Ой қозғау
(10 мин.)
Оқушыларға бағыт-бағдар беру;
Бұл функциялар шамалардың типтерін өзгерту үшін пайдаланылады. Мысалы, нақты санды бүтін санға, цифрлар түрінде берілген символдар тізбегін бүтін санға т.б. аударады. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3
trunc(x)
Нақты санның бүтін бөлігі
Нақты
Бүтін
trunc (52.9)=52
оrd(x)
x-тің символының реттік нөмірін анықтау
Саналатын тип
ord(5)=53
сhr(x)
x-тің реттік нөміріне сәйкес символды береді
integer
chr(53)=5
Сандық айнымалыларды түрлендіру функциясы
Функция
Қойылуы
Аргумент типі
Функция типі
int(x)
Нақты санның о-ге ұмтылғандағы мәні
Нақты
int(2.7)=2
int(-32.3)=-32
round(x)
Санды дөңгелектеп бүтін нәтиже береді.
Нақты
Бүтін
round(23.5)=24
round(3.14)=3
frac(x)
Санның бөлшегі
Бүтін
Реттелген типтегі шамаларға пайдаланылатын функциялар
Бұл функциялар реттелген типтегі шамалар үшін пайдаланылады. Мысалы, элементтің алдындағы немесе соңындағы элементті анықтау т.б. Олар:
Функцияаты
Қойылымы
Аргумент типі
Функция типі
pred(x)
x-тың алдындағы элементін табу.
егер символ берілсе char;
pred(5)=4
succ(x)
x-тан кейінгі бүтін санды береді.
егер символ берілсе char;
succ(5)=6
odd(x)
Х сандық шамасының тақ екендігін тексеру.
Longint
сан тақ болса нәтиже true, жұп болса false.
Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады.
Формативті бағалау
слайд
3 .Топпен жұмыс. (10мин.)
1- топ
а) a:=78 mod 5
б) b:=97 div 9
в) kl:=(50 div 4) mod 5
г) fl:=82 mod (30 div 7)
д) y1:=int(5.7)
е) y2:=trunc(5.7)
ж) y3:=frac(5.7)
з) y4:=round(5.7)
и) y5:=pred(Z)
к) y6:=succ(R)
л) y7:=ord(D)
м) y8:=chr(86)
2- топ
а) a:=99 mod 8
б) b:=68 div 5
в) kl:=(71 div 6) mod 2
г) fl:=95 mod (35 div 8)
д) y1:=int(6.2)
е) y2:=trunc(6.2)
ж) y3:=frac(6.2)
з) y4:=round(6.2)
и) y5:=pred(K)
к) y6:=succ(O)
л) y7:=ord(P)
м) y8:=chr(80)
3- топ
а) a:=65 mod 8
б) b:=77 div 5
в) kl:=(83 div 6) mod 3
г) fl:=92 mod (29 div 7)
д) y1:=int(4.5)
е) y2:=trunc(4.5)
ж) y3:=frac(4.5)
з) y4:=round(4.5)
и) y5:=pred(B)
к) y6:=succ(G)
л) y7:=ord(Q)
м) y8:=chr(87)
Оқушылар топпен жұмыс жасайды
Формативті бағалау
4. Сергіту сәті. 3 мин
<<Сергіту>> биін көрсету
Би қимылдары арқылы бойларын сергіту
5. Практикалық жұмыс.
10 мин
Компьютерде орындайтын тақырып бойынша практикалық тапсырмалар
Паскаль тілінде жаз :
Y=-2,7x3+0,23x2-1,4
Дөңгелектің ауданын есептеудегі қажет айнымалыларды ата.
Бөліндіден қалған қалдықты және екі санның бөліндісінің дөңгелектенген нәтижесін табу:
Нақты санды ақшалы форматқа ауыстыру . Мысалы, 24.5 - 24 тенге 50 тиын
Практикалық тапсырмаларды орындайды
Y:=-2.7*x*x*x+0.23*x*x-1.4
Var r1,r2,s:real;
Var a,b,c,d:integer;
Begin
Writeln(`Екі бүтін сан енгіз'); Readln(a,b);
с:= a div b; d:= a mod b;
Writeln(`дөңгелектенген нәтиже - ', c ); Writeln(`бөліндіден қалған қалдық - ',d);
Readln; end.
Var a: real; b,c: integer;
Begin
Writeln(`Нақты сан енгіз'); Readln(a);
b:= trunc(a); c:= round((a-b)*100);
Writeln;
Writeln(b:4,' тенге', c:6,'тиын');
end.
Формативті бағалау
Тапсырма жазылған карточка
Сабақты бекіту. (<<Сазды қобдиша>> әдісі арқылы)
Қобдишаға салынған сұрақтарды ұсыну.
Қораптан алынған сұрақтарға жауап беру
<<Сазды қобдиша>>
Бағалау
Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау
Үйге тапсырма.
Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру.
.
Оқушылар үй тапсырмасын жазу
Кері байланыс.
Оқушыларға парақшалар үлестіру.
Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру
Парақшалар
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz