Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімдер ойларын тыңдау
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ
<<Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар>>
№8 жалпы білім беру орта мектебі>> ММ
Коучинг жоспары: Бержанова Алмагул Сисеновна
Коучинг жоспары
Тақырыбы:
<<Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы>>
Жалпы мақсаты:
- Қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобын құру.
- Іскерлік қатынастар желісін орнату
Кәсіби ақпаратпен алмасуларды жүзеге асыру
- Мұғалім көшбасшылығын жоғары нәтижеге жеткізу үшін бір мектеп шегінде ғана емес, басқа мектептер арасында мұғалім- мектеп жұмысын дамытуда көшбасшысы бола алатындығына сенім қалыптастыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
- қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобы құрылады.
- Іскерлік қатынастар желісі орнатылады. Кәсіби ақпаратпен алмасулар жүзеге асады.
- Мұғалім- мектеп жұмысын дамытда көшбасшы бола алатындығына сенім қалыптастырып, жетілдіруге бағытталған түрлі іс-шаралар жоспарланады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Мектепте оқушыларды жоғары жетістіктерге жеткізуге бағытталған іс әрекеттер туралы меңгереді
Тапсырмалар:
Топқа бөлу Сәлемдесу, топқа бөлу <<Сиқырлы шаршы>> Топ ережесі: Уақытты тиімді пайдалану Тыныштық сақтау Сөзді бөлмеу кезектесіп сөйлеу т.б
1.<<Көшбасшы>> дегенді қалай түсінесіңіздер? Әр топ өз ойларын біілдіреді.
Қызығушылықты ояту.
2.Қатысушыларға <<Көшбасшылар>> туралы слайд
3.<<Мультик про мотивацию в команде))).. бейнефильмінен үзінді көрсету
4.Ендеше осы бейнефильм арқылы қандай ойдасыз?
Мұғалімдер ойларын тыңдау
5.Практикалық жұмыс: Постерде бейнелеу және талдау.
1- топ <<Бүгінгі мұғалім қандай болуы керек?>> Мұғалімнің кәсіби шеберлігін зерделеу мақсатындағы іс-шара. <<Кластер>> әдісі бойынша
2-топ. <<Ұстаздың құндылықтары мен міндеттері туралы сұхбат>> телебағдарлама түрінде, рөлдік ойын
3-топ: <<Көшбасшылықтың басты қасиеттері>> постер қорғайды
6.Топтық жұмыс: <<Басшы мен көшбасшы>> арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау
7.Бағалау. <<Өрмекші торы>> әдісі бойынша топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады.
Дереккөздер:
Флипчарт, маркер, түрлі - түсті қағаз, интерактивті тақта, суреттер, сызбалар, постер, фломастер,стикер.
<<Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар>>
№8 жалпы білім беру орта мектебі>> ММ
Коучинг жоспары: Бержанова Алмагул Сисеновна
Коучинг жоспары
Тақырыбы:
<<Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы>>
Жалпы мақсаты:
- Қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобын құру.
- Іскерлік қатынастар желісін орнату
Кәсіби ақпаратпен алмасуларды жүзеге асыру
- Мұғалім көшбасшылығын жоғары нәтижеге жеткізу үшін бір мектеп шегінде ғана емес, басқа мектептер арасында мұғалім- мектеп жұмысын дамытуда көшбасшысы бола алатындығына сенім қалыптастыру.
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:
- қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобы құрылады.
- Іскерлік қатынастар желісі орнатылады. Кәсіби ақпаратпен алмасулар жүзеге асады.
- Мұғалім- мектеп жұмысын дамытда көшбасшы бола алатындығына сенім қалыптастырып, жетілдіруге бағытталған түрлі іс-шаралар жоспарланады.
Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Мектепте оқушыларды жоғары жетістіктерге жеткізуге бағытталған іс әрекеттер туралы меңгереді
Тапсырмалар:
Топқа бөлу Сәлемдесу, топқа бөлу <<Сиқырлы шаршы>> Топ ережесі: Уақытты тиімді пайдалану Тыныштық сақтау Сөзді бөлмеу кезектесіп сөйлеу т.б
1.<<Көшбасшы>> дегенді қалай түсінесіңіздер? Әр топ өз ойларын біілдіреді.
Қызығушылықты ояту.
2.Қатысушыларға <<Көшбасшылар>> туралы слайд
3.<<Мультик про мотивацию в команде))).. бейнефильмінен үзінді көрсету
4.Ендеше осы бейнефильм арқылы қандай ойдасыз?
Мұғалімдер ойларын тыңдау
5.Практикалық жұмыс: Постерде бейнелеу және талдау.
1- топ <<Бүгінгі мұғалім қандай болуы керек?>> Мұғалімнің кәсіби шеберлігін зерделеу мақсатындағы іс-шара. <<Кластер>> әдісі бойынша
2-топ. <<Ұстаздың құндылықтары мен міндеттері туралы сұхбат>> телебағдарлама түрінде, рөлдік ойын
3-топ: <<Көшбасшылықтың басты қасиеттері>> постер қорғайды
6.Топтық жұмыс: <<Басшы мен көшбасшы>> арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау
7.Бағалау. <<Өрмекші торы>> әдісі бойынша топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады.
Дереккөздер:
Флипчарт, маркер, түрлі - түсті қағаз, интерактивті тақта, суреттер, сызбалар, постер, фломастер,стикер.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz