Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығын дамыту коучинг жоспары

МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ, АҚТАУ ҚАЛАСЫ

«Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар»

№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ

Коучинг жоспары: Бержанова Алмагул Сисеновна

Коучинг жоспары
Коучинг жоспары: Тақырыбы:
«Оқытуды басқару және мектеп көшбасшылығы»
Коучинг жоспары:

Жалпы мақсаты:

- Қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобын құру.

- Іскерлік қатынастар желісін орнату

Кәсіби ақпаратпен алмасуларды жүзеге асыру

- Мұғалім көшбасшылығын жоғары нәтижеге жеткізу үшін бір мектеп шегінде ғана емес, басқа мектептер арасында мұғалім- мектеп жұмысын дамытуда көшбасшысы бола алатындығына сенім қалыптастыру.

Коучинг жоспары:

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:

- қарым-қатынас пен біріккен іс-әрекет жүргізуге ұйымдасқан адамдар тобы құрылады.

- Іскерлік қатынастар желісі орнатылады. Кәсіби ақпаратпен алмасулар жүзеге асады.

- Мұғалім- мектеп жұмысын дамытда көшбасшы бола алатындығына сенім қалыптастырып, жетілдіруге бағытталған түрлі іс-шаралар жоспарланады.

Коучинг жоспары: Сабақта туындаған негізгі идеялар:
Мектепте оқушыларды жоғары жетістіктерге жеткізуге бағытталған іс әрекеттер туралы меңгереді
Коучинг жоспары:

Тапсырмалар:

Топқа бөлу Сәлемдесу, топқа бөлу «Сиқырлы шаршы» Топ ережесі : Уақытты тиімді пайдалану Тыныштық сақтау Сөзді бөлмеу кезектесіп сөйлеу т. б

1. «Көшбасшы» дегенді қалай түсінесіңіздер? Әр топ өз ойларын біілдіреді.

Қызығушылықты ояту.

2. Қатысушыларға «Көшбасшылар» туралы слайд

3. «Мультик про мотивацию в команде) ) ) . . бейнефильмінен үзінді көрсету

4. Ендеше осы бейнефильм арқылы қандай ойдасыз?

Мұғалімдер ойларын тыңдау

5. Практикалық жұмыс : Постерде бейнелеу және талдау.

1- топ «Бүгінгі мұғалім қандай болуы керек?» Мұғалімнің кәсіби шеберлігін зерделеу мақсатындағы іс-шара. «Кластер» әдісі бойынша

2-топ. «Ұстаздың құндылықтары мен міндеттері туралы сұхбат» телебағдарлама түрінде, рөлдік ойын

3-топ : «Көшбасшылықтың басты қасиеттері » постер қорғайды

6. Топтық жұмыс: «Басшы мен көшбасшы» арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты анықтау

7. Бағалау. «Өрмекші торы» әдісі бойынша топтар бір- бірінің жұмысы туралы пікір айтады.

Коучинг жоспары: Дереккөздер:
Флипчарт, маркер, түрлі -түсті қағаз, интерактивті тақта, суреттер, сызбалар, постер, фломастер, стикер.

Ұқсас жұмыстар
Оқытуды басқару және мұғалім көшбасшылығын дамыту: коучинг тәжірибесі
Оқытуды басқару және көшбасшылық: практикалық коучинг
Оқытуды басқару және көшбасшылық: мектептегі коучинг-жоспары мен практикалық жаттығулар
Кембридж тәсілі негізінде оқытуды басқару және мұғалімнің оқу көшбасшылығын жүзеге асыру тәжірибесі
Оқытуды басқару және көшбасшылық: оқушылар арасынан көшбасшыларды таңдау және дамыту
Коучинг жоспары: оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдерді енгізе отырып диалогтық оқытуды дамыту
Оқытуды басқару және көшбасшылық: мұғалімдердің көшбасшылық қасиеттерін дамытуға арналған коучинг сабағы
Оқытудың сапасын арттыруда диалогтік оқытуды қолдану бойынша коучинг жоспары
Қазақстан-2050 аясында мектеп басшылығын дамыту: көшбасшылық пен басқаруды ұйымдастыруға арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған ынтымақтастық пен топтық оқытуды ұйымдастыру: коучинг жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz