Файл қосу

Оқушы жауаптары

Пән: Әртүрлі


Калиева Сауле Сырбайқызы.
Ақмола облысы, Аршалы ауданының
№2 Аршалы орта мектебінің математика,информатика пәнінің мұғалімі.

алгебра
7 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулалары»
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: - тақырып бойынша алған білімін жинап, бір жүйеге
келтіру;
- қысқаша көбейту формулалары бойынша
білімдерін тексеру.
-ойлау қабілетін дамыту және
математика тілінде сөйлеу
дағдыларын қалыптастыру;
Тәрбиелік : Оқушыларды көпшіл болуға үйрету өзара көмегін

қалыптастыра отырып, жауапкершілікке
дағдыландыру, өзін-өзі басқаруға
тәрбиелеу.

Дамытушылық: Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға
дағдыландыру, өз жетістігін
бағалай білуге үйрету.

Сабақтың түрі: Білімді бекіту сабағы.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивтік тақта, презентация, жетондар т.б
Сабақ барысы:
1) Үй тапсырмасы. Сабаққа дайындық(теориялық білім,
формулалар)
2) Кім жылдам? (Ауызша есеп.)
3) Математикалық диктант.
4) Сен мұғалімсің ! қатені түзе.
5) Әр түрлі тапсырмалар.
6) Өзіндік жұмыс.
7) Оқушы шығармашылығынан.(сөзжұмбақ шешу)
8) Сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау.
І. 1 слайд. . Сабаққа дайындық(теориялық білім, формулалар)
Қандай қысқаша көбейту формуласын
білесіңдер?
формула түрінде және ережесін айту, мысал келтіру.
Оқушы жауаптары:
Екі өрнектің квадратының айырымы

Екі өрнектің қосындысының және айырымының квадраты

ІІ. 2 слайд. Ауызша есеп(қайталау).
Төмендегі есептер интерактивтік тақтада көрсетіліп тұрады.
Оқушылар ауызша , тез жауап беруі керек. Жауаптарына сәйкес оқушыларға
3,4,5 ұпайлық жетондар беріледі.
Есеп. Жауап:

ІІІ. 3 слайд. Математикалық диктант.

Өрнек түрінде жазыңдар:

1) а мен 7 сандарының қосындысының квадраты.

2) в және 4 санының қосындысы мен айырмасының көбейтіндісі.

3) в және 5а сандарының айырымының квадраты.

4) 2х және 1 санының қосындысы мен айырымының көбейтіндісі.

ІV. 4 слайд. Сен мұғалімсің! Қатені түзу керек.

Оқушылар тақтадағы есептердің қатесін түзейді.

V. Әртүрлі тапсырмалар.

5 слайд. Мына өрнектерді өз бағандарына жаз.

|Екі өрнектің |Екі өрнектің |Екі өрнектің |
|қосындысының квадраты|айырмасының квадраты |квадраттарының |
| | |айырмасы |
| | | |

6. слайд. “?” Белгісінің орнына қандай өрнек жазу керек?

7 Слайд. Кестені толтыр :

|1 |2 |Екі өрнектің айырмасын |Екі өрнектің |
|өрнек |өрнек |оның қосындысына көбейту |квадраттарының айырмасын |
| | | |жазу |
|3а |В | | |
|2х |3у | | |
|0,3 |4в | | |
|aв |5 | | |
|х |у | | |

VI. 8 слайд. Өздік жұмыс

1-нұсқа
2- нұсқа

І. Көбейткішке жікте :

ІІ. Көпмүше түрінде жаз :

Өздік жұмысты аяқтағаннан кейін, оқушылар көршілерімен дәптерлерін
ауыстырып, интерактивтік тақтадағы дұрыс жауапқа қарап, тексереді. Өздері
бір-бірін бағалайды.

9 слайд.
VII. Оқушы шығармашылығынан.

| | | |
|1 |Батырхан |45 |
|2 |Айбек |55 |
|3 |Перизат |33 |
|4 |Гүлназ |20 |
|5 |Махаббат |40 |
|6 |Серікжан |38 |
|7 |Талант |50 |
|8 |Марат |25 |
|9 |Азат |35 |
|10 |Торғайбек |50 |
|11 |Нұрхан |36 |
|12 |Мөлдір |12 |

X. Үйге тапсырма. Қысқаша көбейту формулаларын, ережелерін жаттау.
№ 183-185

-----------------------




Ұқсас жұмыстар
Қатысушы оқушылар
Квадрат теңсіздіктер
Зат мөлшері. Моль. Авогадро саны. Молярлық масса
Екі өрнектің квадраттарының айырмасының формуласы. 7 сынып
Көлемін тап
Өрнек сөзі
Тақырыпты дамыту сабағы
Бүтін өрнекті түрлендіру
Менің арманым
Оқушыларға топтық тапсырма беру
Пәндер