Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Салыстыру тәсілін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін арттыруға жағдай туғызу
Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпғын ойлы да іскер , өзіне-өзі
сенімді, интеллектуалдық деңгейі биік азамат етіп тәрбиелеуде мектептің
алатын орны айрықша. Бастауыш саты- білім, дағды, іскерліктің қалыптасуының
бастамасы болып табылады. Біздің міндетіміз- жеке тұлғаны даытып, білімге
деген сенімін нығайту, оқуға қызығушылығын оятып, ынтасын арттыру. Кез
келген оқыту технологиясы оқытушыдан терең теориялық , психологиялық,
әдістемелік білімді, үлкен педагогикалық шеберлікті, шәкірттердің жан
дүниесіне терең үңіліп оны ұғына білуді талап етеді.Оқыту барысында жаңа
технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердң ойлана білу қабілеттерін
дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой-өрісін кеңейтеді, есте
сақтау қабілеттерін өсіреді. Оқыту мен дамыту әдістерінің екеуі де жеке
тұлғаның қалыптасуына үлкен ықпал ететін маңызды айғақтар болып саналады.
Оқушы бұрын тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойлаушы, өз ойын дәлелдеуші
болады, ал мұғалім осы әрекетке бағыттауда, оқуды ұйымдастыруда жетекші рөл
атқарады. Бастауыш сынып мұғалімі оқушылардың оқуға ынтасын тәрбиелеу
арқылы, олардың қабілеттерінің дамуына кең жол ашады. Мұғалім алғашқы
сабақтан бастап әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін, ынтасы мен
бейімділігін, оқу мен еңбекке ұқыптылығын ескере отырып оқу үрдісін
жүргізуі керек. Бастауыш сынып оқушылаоында оқу қызметі жаңадан басталады,
мұы дамушы қызмет ретінде қарастыру керек. Егер де бұл үрдіс ойластырылған
болса, онда жоғары сыныпқа барғанда оқушы оқудың педагогикалық негіздерін
толық игере алады. Негізгі ауыртпалық бастауыш сыныпқа түседі.Сондықтан
бастауыш сынып мұғалімдеріне шығармашылықпен жұмыс істеу талап етіледі.
Әрбір өз бетінше шешілген мәселелер шығармашылқ қызметті ұштай түседі. Ал
шығамашылық қызмет нәтижесі болып табылатын, рухани байлыққа жататын
объективті өмір туралы білім және оны танып білу әдістнрі, бүкіл
шығармашылық қызметтен оның бір бөлігін- зерттеушілік қызметті алуға
мүмкіндік береді. Психологиялық, дидактикалық және әдістемелік еңбектерде
знрттеушілік дегеніміз- жаңа білім алуға бағытталған шығармашылық қызмет
екендігі айтылған.
- Оқушыларды зерттеушілікке тартатын сабақтар бірқатар белгілермен
сипатталатының ескергені жөн. Олар. Проблемалық жағдайлар жасау,оқушылардың
ғылыми –зерттеу әдістерін( теориялық талдау, эксперимент) қолдануы, жаңа
білім алуда немесе өтілген материалды қайталауда оқушының өзі жұмс істеуі.
Оқушылардың өз бетінше зерттеушілігін ұйымдастыру және басқару үшін,
мұғалім өтуге тиісті оқу материалына алдын-ала теориялық- психологиялық
талдау жасау кажет. Зерттеу жұмысын жүргізу кезінде мұғалім алға қойған
мәселені анықтау үшін зерттеудің мақсатына қарай оқушыларды бағыттап
отырады.
Нәтижеге жету үшін:
1/ Мақсатын анықтап алу
2/ Қандай құбылыстарға басты назар аудару керектігін дәлме-дәл
белгілеп алу
3/ Салыстыру тәсілін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін
арттыруға жағдай туғызу
Алынған нәтижелерді талдауға және қорытындыны тұжырымдауға тікелей де,
жанама түрде де басшылық жасау. Оқушылардың зерттеушілік жүргізу
біліктілігі артқан сайын, мұғалім жанама басшылыққа көңіл бөледі де,
оқушылардың дербестігі мен сабаққа ынтасы арта түседі, Бұл оқушыларда
зерттеушілік қызметтің қалыптасуына , дамуына ықпал етеді. Оқушының бұл
жұмысты дұрыс ұйымдастырған жағдайда өз даму деңгейіне сәйкес ойы шыңдалып,
белгілі бір жетістіктерге жетеді
1/ Жауапкершілігі артады
2/ Қажет болса көзқарасын өзгертеді
3/ Өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады
4/Басқаларды тыңдай біледі
5/Қарым-қатынас жасауға үйретеді
6/Практикалық іс- әрекетте болады
7/ Өзін-өзі бағалайды
сенімді, интеллектуалдық деңгейі биік азамат етіп тәрбиелеуде мектептің
алатын орны айрықша. Бастауыш саты- білім, дағды, іскерліктің қалыптасуының
бастамасы болып табылады. Біздің міндетіміз- жеке тұлғаны даытып, білімге
деген сенімін нығайту, оқуға қызығушылығын оятып, ынтасын арттыру. Кез
келген оқыту технологиясы оқытушыдан терең теориялық , психологиялық,
әдістемелік білімді, үлкен педагогикалық шеберлікті, шәкірттердің жан
дүниесіне терең үңіліп оны ұғына білуді талап етеді.Оқыту барысында жаңа
технологиялық әдістерді пайдалану шәкірттердң ойлана білу қабілеттерін
дамытады, олардың білім сапасын жақсартады, ой-өрісін кеңейтеді, есте
сақтау қабілеттерін өсіреді. Оқыту мен дамыту әдістерінің екеуі де жеке
тұлғаның қалыптасуына үлкен ықпал ететін маңызды айғақтар болып саналады.
Оқушы бұрын тыңдаушы болса, енді ізденуші, ойлаушы, өз ойын дәлелдеуші
болады, ал мұғалім осы әрекетке бағыттауда, оқуды ұйымдастыруда жетекші рөл
атқарады. Бастауыш сынып мұғалімі оқушылардың оқуға ынтасын тәрбиелеу
арқылы, олардың қабілеттерінің дамуына кең жол ашады. Мұғалім алғашқы
сабақтан бастап әрбір оқушының жеке ерекшеліктерін, ынтасы мен
бейімділігін, оқу мен еңбекке ұқыптылығын ескере отырып оқу үрдісін
жүргізуі керек. Бастауыш сынып оқушылаоында оқу қызметі жаңадан басталады,
мұы дамушы қызмет ретінде қарастыру керек. Егер де бұл үрдіс ойластырылған
болса, онда жоғары сыныпқа барғанда оқушы оқудың педагогикалық негіздерін
толық игере алады. Негізгі ауыртпалық бастауыш сыныпқа түседі.Сондықтан
бастауыш сынып мұғалімдеріне шығармашылықпен жұмыс істеу талап етіледі.
Әрбір өз бетінше шешілген мәселелер шығармашылқ қызметті ұштай түседі. Ал
шығамашылық қызмет нәтижесі болып табылатын, рухани байлыққа жататын
объективті өмір туралы білім және оны танып білу әдістнрі, бүкіл
шығармашылық қызметтен оның бір бөлігін- зерттеушілік қызметті алуға
мүмкіндік береді. Психологиялық, дидактикалық және әдістемелік еңбектерде
знрттеушілік дегеніміз- жаңа білім алуға бағытталған шығармашылық қызмет
екендігі айтылған.
- Оқушыларды зерттеушілікке тартатын сабақтар бірқатар белгілермен
сипатталатының ескергені жөн. Олар. Проблемалық жағдайлар жасау,оқушылардың
ғылыми –зерттеу әдістерін( теориялық талдау, эксперимент) қолдануы, жаңа
білім алуда немесе өтілген материалды қайталауда оқушының өзі жұмс істеуі.
Оқушылардың өз бетінше зерттеушілігін ұйымдастыру және басқару үшін,
мұғалім өтуге тиісті оқу материалына алдын-ала теориялық- психологиялық
талдау жасау кажет. Зерттеу жұмысын жүргізу кезінде мұғалім алға қойған
мәселені анықтау үшін зерттеудің мақсатына қарай оқушыларды бағыттап
отырады.
Нәтижеге жету үшін:
1/ Мақсатын анықтап алу
2/ Қандай құбылыстарға басты назар аудару керектігін дәлме-дәл
белгілеп алу
3/ Салыстыру тәсілін пайдалана отырып, оқушылардың белсенділігін
арттыруға жағдай туғызу
Алынған нәтижелерді талдауға және қорытындыны тұжырымдауға тікелей де,
жанама түрде де басшылық жасау. Оқушылардың зерттеушілік жүргізу
біліктілігі артқан сайын, мұғалім жанама басшылыққа көңіл бөледі де,
оқушылардың дербестігі мен сабаққа ынтасы арта түседі, Бұл оқушыларда
зерттеушілік қызметтің қалыптасуына , дамуына ықпал етеді. Оқушының бұл
жұмысты дұрыс ұйымдастырған жағдайда өз даму деңгейіне сәйкес ойы шыңдалып,
белгілі бір жетістіктерге жетеді
1/ Жауапкершілігі артады
2/ Қажет болса көзқарасын өзгертеді
3/ Өз ойын тұжырымдап қорытынды шығарады
4/Басқаларды тыңдай біледі
5/Қарым-қатынас жасауға үйретеді
6/Практикалық іс- әрекетте болады
7/ Өзін-өзі бағалайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz