Квадраттық функция. Сабақтың тақырыбы

8 сыныптағы сабақ жоспары + презентация. Сабақтың тақырыбы : Квадраттық функция

Четтыкбаева Роза Абдрахмановна,

математика пәні мұғалімі .

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың квадраттық функцияның дербес түрлерін қайталау және белгілі графиктердің көмегімен квадраттық фунцияның графиктерін салудағы білімдерін бекіту және өз беттерімен ізденуге, қорытындылай білуге үйрету.

Дамытушылық : оқушыларды ойлауға, шешім қабылдауға үйретіп, пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: оқушыларды өз өмірі мен әрекетіне жаупкершілікпен қарауға және қойған мақсатына жетуге тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі :

Интерактивті тақта, компьютер, проектор, MS Power Point бағдарламасының көмегімен осы сабаққа арнайы дайындалған слайдтар (презентация) .

Сабақтың барысы:

I. Үйымдастыру кезені. Сабақтың мақсатымен оқушыларды таныстыру.

II. Теориялық материалды қайталау . Презентация . ( 3-15слайдтар)

1. Қандай фукцияны квадраттық функция деп атайды?

2. Берілген функциялардың қайсысы квадраттық функция болады?

  1. у=5х2-6 4) у=4х2

2) у=7х-1 5) у=x 3 +x+1

3) у=-3х 2 +х+7 6) у=-9х 2 +4х

3 . y=ax 2 y= ax 2 +n y= a(x-m) 2

функциялардағы а коэффициенті нені білдіреді?

4. y= ax 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады ?

5. y= a(x-m) 2 функциясының графигін қалай салуға болады?

6. y= a(x-m) 2 +n функциясының графигін қалай салуға болады ?

III . Ауызша есептер шығару ( 16-19 слайдтар)

  1. Сурет бойынша формуламен берілген функция мен графиктің сәйкестігін табу.
  2. Квадраттық функция келесі формуламен берілген. Парабола төбесін анықтаңдар.

y = x 2 -6

y = (x-5) 2

y = (x-7) 2 +4

y = (x+3) 2 -1

3. y= 0, 5(x-1) 2 +4 функциясының графигін y=0, 5x 2 функциясының графигінен қалай алуға болады?

IV. Үйге берілген шығармашылық тапсырманы тексеру( Geonext және MS Power Point программаларын қолданып, өздері слайдтар дайындаған

2 оқушы тақтаға шығып түсіндіреді) ( 20-24 слайдтар) .

V. Практикалық жұмыс. ( 25 слайд ) Екі оқушы тақтада орындайды.

1. y=x 2 үлгісінің көмегімен :

а) y=-x 2 -2 ә) y=-(х+1) 2 - 3 б) y=-х 2 +3 графиктерін салыңдар.

2. Салуды орындамай-ақ, функцияның графигінің х осімен және у осіменен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

а) y=х 2 +2х ә) y=х 2 +2х-8

VI. Тест ( 26-27 слайд)

1. Берілген көпмүшелердің қайсысы квадрат үшмүше болады?

А) 2х+3

В) х 3 - х -7

С) х 2 -19х

Д) 3х 2 -9х -1

2. х 2 -9х+8 квадрат үшмүшесін көбейткіштерге жіктеңдер:

А) (х-1) (х-8)

В) (х+1) (х -9)

С) (х+1) (х+8)

Д ) жіктеуге болмайды.

3. Суретте y=x 2 -4 функцияның графигі қандай түске боялған?

А) қызыл

В) көк

С) жасыл

Д) басқа

4. y=(x+5) 2 функцияның графигін y=x 2 функцияның графигінен қалай алуға болады?

А) Ох осі бойымен 5 бірлік оңға

В) Ох осі бойымен 5 бірлік солға

С) Оу осі бойымен 5 бірлік төмен

Д) Оу осі бойымен 5 бірлік жоғары жылжыту арқылы алуға болады.

5. y=3x 2 +4х-7 параболаның х осімен қиылысу нүктелерінін абсциссаларын анықта:

А) 1; -7/3

В) 1; 7/3

С) 2; 4

Д) 8; 1

VII. Оқушылар жұмыстарын өздері дайын жауаптармен тексереді.

VIII. Қорытыңды.

IX. Үйге деңгейлік тапсырма . № 253, №257, №262 ( 28 слайд)


Ұқсас жұмыстар
Функция графигі парабола
Функцияның мәндерінің жиыны
Квадраттық функцияны салу
Квадраттық функция
Барлық оқушылар квадраттық функция ұғымы туралы мәлімет
Квадраттық функцияның анықтамасы
Рационал өрнектерді тепе- тең түрлендіру
Квадрат функцияның графигі
Функциялар және графиктер
Квадраттық функцияның графигі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz