Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші
Сабақ тақырыбы: Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш.
Мақсаты: а)Бұрыш түрлерін сызып үйрену олардың қасиетін меңгерту.
ә)Оқушылардың жан-жақты түсініктерін кеңейту,ауызша,жазбаша есептеу
дағдыларын жетілдір,, логикалық қабілеттерін дамыту.
б)Есептеуде шапшаңдыққа, ұтқыр, сауатты болуға баулу.
Көрнекілігі: сюжеттік ертегілер, ойын тапсырмалар, бұрыштар сызбасы, бағалау парақшалары.
1) Ұйымдастыру.
а) Сабақ мақсатын айтып, таныстыру.
ә) Үй тапсырмасын тексеру.
9+5=14 14-5=9
19+5=24 24-5=19
29+5=34 34-5=29
б) Ана тілінен өткен"Аңқау арыстан","Қасқыр мен түлкі","Ұр торпақ","Шибұт,Қылмойын,Қарынбас"ертегілерін таңдау арқылы өткен тақырыптарды қайталайды.
1-тапсырма- Қосудың ауыстырымдылық қасиетін сипатта.7+2
2-тапсырма- Қосудың терімділік қасиетін сипатта.(5+3)+2
3-тапсырма- Тік төртбұрыштың қасиеті қандай ?
4-тапсырма- Шаршы туралы не білесің?
2) Жаңа сабақ
а) Тақырыпты сызба арқылы түсіндіру.
Бұрыштар-тік,сүйір,доғал.
Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші.Доғал бұрыш тік бұрыштан үлкен.
ә)Оқулықпен жұмыс.
1-есеп
Сүйір-2,7 Доғал-3,5,6 б-сын слайдтан ауызша айтып өту.
"Кімнің мекені жақсы?"ертегілер кейіпкерлерінің тапсырмасы мен оқулықтағы есептерді шығару.
Бақаның тапсырмасы: Ұлым,ұлым,ұлым деп
Ұлдарын ана сүйеді
Қызым,қызым,қызым деп
Қыздарын ана сүйеді
Ананың неше ұлы,неше қызы бар?
Таба нан-65тг Шешуі:65-5=60 (65-5)+65=125
Батон-? 5тг арзан Жауабы:60тг,125тг
Құмырсқаның тапсырмасы: Аулада бес үйрек,
Бір үйрек тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек?
60+а 60-а а-60
а=0:40 а=60:0 а=100:60
60+0=60 60-60=0 100-60=40
60+40=100 60-0=60 60-60=0
Сергіту сәті
Тышқанның тапсырмасы: Он алманың жетеуін,
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады?
Х+40=100 100-х=40 х-40=60
Х=60 х=60 х=100
Көкқұтанның тапсырмасы: Тал басында тізіліп,
Он жапырақ тұр еді
Жел соқты да үзіліп.
Ұшып кетті біреуі
Ізінше оның жұлынып,
Түсті тағы бесеуі,
Тұр әлі де ілініп,
Жапырақтың нешеуі?
Екі тік,бір доғал,үш сүйір бұрыштан фигура құрастыру.
Б)Үйге тапсырма №6.Бағалау
3)Қорытынды
Мақсаты: а)Бұрыш түрлерін сызып үйрену олардың қасиетін меңгерту.
ә)Оқушылардың жан-жақты түсініктерін кеңейту,ауызша,жазбаша есептеу
дағдыларын жетілдір,, логикалық қабілеттерін дамыту.
б)Есептеуде шапшаңдыққа, ұтқыр, сауатты болуға баулу.
Көрнекілігі: сюжеттік ертегілер, ойын тапсырмалар, бұрыштар сызбасы, бағалау парақшалары.
1) Ұйымдастыру.
а) Сабақ мақсатын айтып, таныстыру.
ә) Үй тапсырмасын тексеру.
9+5=14 14-5=9
19+5=24 24-5=19
29+5=34 34-5=29
б) Ана тілінен өткен"Аңқау арыстан","Қасқыр мен түлкі","Ұр торпақ","Шибұт,Қылмойын,Қарынбас"ертегілерін таңдау арқылы өткен тақырыптарды қайталайды.
1-тапсырма- Қосудың ауыстырымдылық қасиетін сипатта.7+2
2-тапсырма- Қосудың терімділік қасиетін сипатта.(5+3)+2
3-тапсырма- Тік төртбұрыштың қасиеті қандай ?
4-тапсырма- Шаршы туралы не білесің?
2) Жаңа сабақ
а) Тақырыпты сызба арқылы түсіндіру.
Бұрыштар-тік,сүйір,доғал.
Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші.Доғал бұрыш тік бұрыштан үлкен.
ә)Оқулықпен жұмыс.
1-есеп
Сүйір-2,7 Доғал-3,5,6 б-сын слайдтан ауызша айтып өту.
"Кімнің мекені жақсы?"ертегілер кейіпкерлерінің тапсырмасы мен оқулықтағы есептерді шығару.
Бақаның тапсырмасы: Ұлым,ұлым,ұлым деп
Ұлдарын ана сүйеді
Қызым,қызым,қызым деп
Қыздарын ана сүйеді
Ананың неше ұлы,неше қызы бар?
Таба нан-65тг Шешуі:65-5=60 (65-5)+65=125
Батон-? 5тг арзан Жауабы:60тг,125тг
Құмырсқаның тапсырмасы: Аулада бес үйрек,
Бір үйрек тығылды
Бір үйрек жығылды
Қалғаны неше үйрек?
60+а 60-а а-60
а=0:40 а=60:0 а=100:60
60+0=60 60-60=0 100-60=40
60+40=100 60-0=60 60-60=0
Сергіту сәті
Тышқанның тапсырмасы: Он алманың жетеуін,
Досың сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолыңда қалады?
Х+40=100 100-х=40 х-40=60
Х=60 х=60 х=100
Көкқұтанның тапсырмасы: Тал басында тізіліп,
Он жапырақ тұр еді
Жел соқты да үзіліп.
Ұшып кетті біреуі
Ізінше оның жұлынып,
Түсті тағы бесеуі,
Тұр әлі де ілініп,
Жапырақтың нешеуі?
Екі тік,бір доғал,үш сүйір бұрыштан фигура құрастыру.
Б)Үйге тапсырма №6.Бағалау
3)Қорытынды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz