Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыштар: сабақ жоспары мен тапсырмалар

Сабақ тақырыбы: Тік бұрыш, сүйір бұрыш және доғал бұрыш.

Мақсаты: а) Бұрыш түрлерін сызып үйрену олардың қасиетін меңгерту.

ә) Оқушылардың жан-жақты түсініктерін кеңейту, ауызша, жазбаша есептеу

дағдыларын жетілдір,, логикалық қабілеттерін дамыту.

б) Есептеуде шапшаңдыққа, ұтқыр, сауатты болуға баулу.

Көрнекілігі: сюжеттік ертегілер, ойын тапсырмалар, бұрыштар сызбасы, бағалау парақшалары.

1) Ұйымдастыру.

а) Сабақ мақсатын айтып, таныстыру.

ә) Үй тапсырмасын тексеру.

9+5=14 14-5=9

19+5=24 24-5=19

29+5=34 34-5=29

б) Ана тілінен өткен"Аңқау арыстан", "Қасқыр мен түлкі", "Ұр торпақ", "Шибұт, Қылмойын, Қарынбас"ертегілерін таңдау арқылы өткен тақырыптарды қайталайды.

1-тапсырма- Қосудың ауыстырымдылық қасиетін сипатта. 7+2

2-тапсырма- Қосудың терімділік қасиетін сипатта. (5+3) +2

3-тапсырма- Тік төртбұрыштың қасиеті қандай ?

4-тапсырма- Шаршы туралы не білесің?

2) Жаңа сабақ

а) Тақырыпты сызба арқылы түсіндіру.

Бұрыштар-тік, сүйір, доғал.

Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші. Доғал бұрыш тік бұрыштан үлкен.

ә) Оқулықпен жұмыс.

1-есеп

Сүйір-2, 7 Доғал-3, 5, 6 б-сын слайдтан ауызша айтып өту.

"Кімнің мекені жақсы?"ертегілер кейіпкерлерінің тапсырмасы мен оқулықтағы есептерді шығару.

Бақаның тапсырмасы: Ұлым, ұлым, ұлым деп

Ұлдарын ана сүйеді

Қызым, қызым, қызым деп

Қыздарын ана сүйеді

Ананың неше ұлы, неше қызы бар?

Таба нан-65тг Шешуі:65-5=60 (65-5) +65=125

Батон-? 5тг арзан Жауабы:60тг, 125тг

Құмырсқаның тапсырмасы: Аулада бес үйрек,

Бір үйрек тығылды

Бір үйрек жығылды

Қалғаны неше үйрек?

60+а 60-а а-60

а=0:40 а=60:0 а=100:60

60+0=60 60-60=0 100-60=40

60+40=100 60-0=60 60-60=0

Сергіту сәті

Тышқанның тапсырмасы: Он алманың жетеуін,

Досың сұрап алады

Айтшы сонда нешеуі

Өз қолыңда қалады?

Х+40=100 100-х=40 х-40=60

Х=60 х=60 х=100

Көкқұтанның тапсырмасы: Тал басында тізіліп,

Он жапырақ тұр еді

Жел соқты да үзіліп.

Ұшып кетті біреуі

Ізінше оның жұлынып,

Түсті тағы бесеуі,

Тұр әлі де ілініп,

Жапырақтың нешеуі?

Екі тік, бір доғал, үш сүйір бұрыштан фигура құрастыру.

Б) Үйге тапсырма №6. Бағалау

3) Қорытынды


Ұқсас жұмыстар
2-сынып математика сабағы: Тік, сүйір және доғал бұрыштар - интерактивті сабақ жоспары
Бұрыш және оның градустық өлшеміне есептер шығару
Сәуле мен бұрыш: транспортир арқылы бұрыштарды өлшеу және градус ұғымын енгізу
5-сынып математика: Бұрыш түрлері мен градустық өлшемін табу сабақ жоспары
9-сынып. Жазықтықтағы векторлар: векторлар арасындағы бұрыш - ұзақ мерзімді сабақ жоспары
7-сынып: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар - қысқа мерзімді сабақ жоспары
9-сынып Алгебра: Қос бұрыш пен жарты бұрыш формулаларын қолдана отырып есептер шығару
Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының тригонометриялық функциялары
2-сыныпқа арналған 40 минуттық сабақ жоспары: Бұрыштар мен олардың түрлері; төртбұрыш пен үшбұрышты ажырату
5-сынып математика сабағы: пайыз бен бөлшек арқылы бұрыш өлшеу және дөңгелек диаграмма салу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz