Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Табиғат қорлары табиғат
Байсенгирова Айнұр Құрмашқызы
ОҚО Шардара ауданы
<<Сырдария>> жалпы орта мектебінің Экономика пәнінің мұғалімі.
6 сынып Байсенгирова А.К
Экономика
Күні 08.10.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Экономика және экология
Мақсаты
Экономика және экологияның бағыттары мен негізгі заңдылықтарын біле отырып, табиғаттың адам өміріне қажеттілігі жайында түсінік беру, бір-бірімен байланысын ұғындыра отырып, өмірде қолдана білу.
Жұмыс нәтижесі
Экономика және экология жайында жаңа түсініктер қалыптастару, өмірмен байланыстыра отырып мысалдар келтіру
Сілтеме
Қ.Ж. Ағанина, С. Сатыбалдин, Т. Ермекова, Ш. Кененбаева, А. Подмазенко, Ж. Қасымова, Т. Байкенов Экономикалық білім негіздері. Оқулық 2000 ж
Әдістер мен тәсілдер
Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы, стикер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Бөлімдері
Мұғалім әрекеті
Оқушының әрекеті
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Үйге тапсырма
Бағалау
Кері байланыс
Сергіту сәті: << - Өзің туралы таныстыру>>
Топқа бөлу: <<Ақшамен бөлу>>. Орындықтың астындағы жапсырылған смайлинг арқылы топ басшы анықталады. Әр топ басшы тобына ат қояды. Экология туралы бейнефильм көрсетіледі. Үй тапсырмасын Экономика және экология тақырыбы бойынша деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін анықтау.
Экономика және экология тақырыбы тірек-сызба арқылы түсіндірілді.
<<Қоғам және табиғат>> тақырыбына постер жасау
<<Кубизм>> әдісі
Семантикалық картамен жұмыс
2.2 Экономика және экология
Формативті бағалау.
Эдвард де Вононың ақылдың 6 қалпағы арқылы қорытындылау.
2 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы деңгейлік тапсырмалар арқылы сұралды.
Сыни тұрғыдан ойлана отырып, екі топ осы тақырыпқа байланысты постерді қорғайды.
Екі топ <<Кубизм>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Cұрақтар
жауаптар
су
экология
Автокөлік, зауыттар
Табиғат қорлары
табиғат
Атмосфераны ластау көздері
+
Тірі ағзалардың қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы ғылым
+
Өндіріске қажет ресурстар
+
Тіршілік көзі
+
Экономика қазынасы
+
Сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойларын айтады.
ОҚО Шардара ауданы
<<Сырдария>> жалпы орта мектебінің Экономика пәнінің мұғалімі.
6 сынып Байсенгирова А.К
Экономика
Күні 08.10.2014 жыл
Сабақ
Сабақтың тақырыбы
Экономика және экология
Мақсаты
Экономика және экологияның бағыттары мен негізгі заңдылықтарын біле отырып, табиғаттың адам өміріне қажеттілігі жайында түсінік беру, бір-бірімен байланысын ұғындыра отырып, өмірде қолдана білу.
Жұмыс нәтижесі
Экономика және экология жайында жаңа түсініктер қалыптастару, өмірмен байланыстыра отырып мысалдар келтіру
Сілтеме
Қ.Ж. Ағанина, С. Сатыбалдин, Т. Ермекова, Ш. Кененбаева, А. Подмазенко, Ж. Қасымова, Т. Байкенов Экономикалық білім негіздері. Оқулық 2000 ж
Әдістер мен тәсілдер
Диалогты оқыту; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқуды және оқыту үшін бағалау; АКТ-ны қолдану; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ресурстар
Постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы, стикер
Сабақтың өтілетін уақыты
45 минут
Сабақ жоспары
1. Ұйымдастыру: топқа бөлу, мақсат қою
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша
3. Рефлексия
4. Үйге тапсырма
Бөлімдері
Мұғалім әрекеті
Оқушының әрекеті
Білу
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
Үйге тапсырма
Бағалау
Кері байланыс
Сергіту сәті: << - Өзің туралы таныстыру>>
Топқа бөлу: <<Ақшамен бөлу>>. Орындықтың астындағы жапсырылған смайлинг арқылы топ басшы анықталады. Әр топ басшы тобына ат қояды. Экология туралы бейнефильм көрсетіледі. Үй тапсырмасын Экономика және экология тақырыбы бойынша деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін анықтау.
Экономика және экология тақырыбы тірек-сызба арқылы түсіндірілді.
<<Қоғам және табиғат>> тақырыбына постер жасау
<<Кубизм>> әдісі
Семантикалық картамен жұмыс
2.2 Экономика және экология
Формативті бағалау.
Эдвард де Вононың ақылдың 6 қалпағы арқылы қорытындылау.
2 топқа бөлінеді
Үй тапсырмасы деңгейлік тапсырмалар арқылы сұралды.
Сыни тұрғыдан ойлана отырып, екі топ осы тақырыпқа байланысты постерді қорғайды.
Екі топ <<Кубизм>> әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді.
Cұрақтар
жауаптар
су
экология
Автокөлік, зауыттар
Табиғат қорлары
табиғат
Атмосфераны ластау көздері
+
Тірі ағзалардың қоршаған ортамен өзара қарым-қатынасы туралы ғылым
+
Өндіріске қажет ресурстар
+
Тіршілік көзі
+
Экономика қазынасы
+
Сабақтан алған әсерлерімен бөлісіп, өз ойларын айтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz