Оқушыларды топқа бөлу. Сабақтың тақырыбы

Бекітемін:

ОІЖ орынбасары: Сарбалина Б. Д.

Сабақтың тақырыбы: Туындыны табу ережелері

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Туындыны табу ережелерін пайдалана отырып, функциялардың туындыларын табуға есептер шығару, машықтандыру, алған білімдерін тереңдету, жинақтау, жүйелеу.

Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, пәнге қызығушылығын

арттыру.

Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез қорытуға, жауапкершілікке, өз бетінше білім алуға баулу, адамгершілікке, достыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: дәстүрлі емес

Сабақтың типі: бекіту сабағы, экспедиция сабақ

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, борт-журналдар (жұмыс парақтары) , деңгейлік тапсырмалар,

Оқушылармен жұмыс түрлері : жұптық, топтық, ұжымдық.

Пәнаралық байланыс: тарих, физика, геометрия.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу - 1 минут

ІІ. «Қайталау - ілімнің анасы».

Оқушыларды топқа бөлу.

Әр оқушы үш түсті (қызыл, жасыл, ақ) стикердің біреуін таңдап, сонда жазылған ауызша есептерге жауап береді . Сынып оқушылары таңдаған түстері бойынша үш топқа бөлініп отырады .

«Білім» кемесінде «Туынды» аралына саяхат.

«Білім» кемесіндегі каюталар: «Функциялардың көбейтіндісі», «Функциялардың бөліндісі», «Дәрежелік функция» (оқушылар үш топқа бөлінеді) . Әр каюта капитандарына бағалау парақтары таратылады (борт-журнал) .

Борт-журнал

Каюта аты:

Р/с
Аты-жөні

«Көпір» тапсырмалары

(+/-)

І деңгей (1-5 ұпай)
ІІ деңгей (1-4 ұпай)
ІІІ деңгей (1-3 ұпай)
Ұпай саны
Баға
Р/с:
Аты-жөні:
«Көпір» тапсырмалары(+/-):
І деңгей (1-5 ұпай):
ІІ деңгей (1-4 ұпай):
ІІІ деңгей (1-3 ұпай):
Ұпай саны:
Баға:
Р/с:
Аты-жөні:
«Көпір» тапсырмалары(+/-):
І деңгей (1-5 ұпай):
ІІ деңгей (1-4 ұпай):
ІІІ деңгей (1-3 ұпай):
Ұпай саны:
Баға:
Р/с:
Аты-жөні:
«Көпір» тапсырмалары(+/-):
І деңгей (1-5 ұпай):
ІІ деңгей (1-4 ұпай):
ІІІ деңгей (1-3 ұпай):
Ұпай саны:
Баға:
Р/с:
Аты-жөні:
«Көпір» тапсырмалары(+/-):
І деңгей (1-5 ұпай):
ІІ деңгей (1-4 ұпай):
ІІІ деңгей (1-3 ұпай):
Ұпай саны:
Баға:
Р/с:
Аты-жөні:
«Көпір» тапсырмалары(+/-):
І деңгей (1-5 ұпай):
ІІ деңгей (1-4 ұпай):
ІІІ деңгей (1-3 ұпай):
Ұпай саны:
Баға:

« Сен ғылымға болсаң ыңтық, бұл сөзімді әбден ұқ:

Білгеніңнің жақсысын қыл, білмегенді біле бер»

Ш. Құдайбердиев

IV. Негізгі бөлім:

1. «Көпір» аралы (жеке және жұптық жұмыс )

а) Ой қозғау

Көп нүктенің орнына керекті сөзді қой:

1. Функцияның өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасының аргумент өсімшесі нолге ұмтылғандығы шегі бар болса, онда ол функциясының х нүктесіндегі . . . деп аталады.

2. Функцияның туындысын табу амалы . . . амалы деп аталады.

3. х нүктесінде функцияның туындысы бар болса, онда f(x) функция осы нүктеде . . . функция.

ә) "Математикалық диктант" -сәйкестікті тап!

1
1: 2
:
1: 3
: 0
1: 4
:
1: 5
: 1
1: 6
:
1: 7
:
1: 8
: с

Оқушылар жауаптарын өзара жұптасып тексереді.

Дұрыс жауабы:

Берілген функция
1
2
3
4
5
6
7
8
Берілген функция: Сәйкес туындысы
1: 3
2: 5
3: 1
4: 2
5: 6
6: 8
7: 4
8: 7

2. «Білім мен ұғым» аралы

І деңгей тапсырмалары (әр дұрыс есепке 1 ұпай) .

1) f(x) = 2х - 3

2)

3) f(x) = 3х 4 - 7х 3 +2х 2

4)

5)

3. «Рифтер» аралы. ІІ деңгей тапсырмалары. (әр дұрыс есепке 1 ұпай) .

1) f(x) =(1+2х) (1-2х)

2)

3) f(x) = 3х 3 - 9х 2 функциясының х= -2 нүктесіндегі туындысының мәнін есептеңдер.

4. «Сергіту» аралы.

Логикалық тапсырма. Шырпылар

5. «Пираттар » аралы. (Каюта капитандары сайысы) .

ІІІ деңгей тапсырмалары. (әр дұрыс есепке 1 ұпай)

1) f / (x) ≤ 0 теңсіздігін шешіңіз: f(x) =

2) ( . . . ) / = 12х 3 +1

3) ( . . . ) / =

6. «Қазыналар » аралы. Тарихи мәліметтер.

7. «Туынды» аралы.

Тест

1 . f ( x ) = 1 5 x 3 + 5 1. \ \ f(x) = \frac{1}{{5x}^{3}} + 5

  1. В) С) Д) Е)

2. f(х) =3 х 2 х^{2} +5х+3

А) 6х+5 В) 8х+3 С) 6х+3 Д) 3х+5 Е) 5х+3

3. f(x) = x 3 3 x x^{3} - 3x

А) 3х В) 3х 2 -3 С) х 3 -3 Д) 3х 2 +3 Е) х 3 +3х

4. f(х) =2х 3 -3х 2 +6 f 1 (-2)

А) -18 В) 6 С) -16 Д) 36 Е) 22

5. f(х) =2х 2 +20 х \sqrt{х}

А) 4х-20 х \sqrt{х} В) 4х+10 х \sqrt{х} С) 4х+ Д) 4х- Е) 4х-

6. f(х) =х 9 -3х 5 - +2

А) 9х 8 -15х 6 +12х -5 В) х 10 - С) 9х 8 -15х 4 - Д) 9х 8 -15х 4 -12х -5 Е) 9х 6 -15х 4 +12х -3

7. f(х) = f 1 (16)

А) В) С) Д) Е) 4

8. f(х) =5х 24

А) 120х 23 В) 120х 22 С) 24х 23 Д) 50х 24 Е) -120х 23

Қорытындылау. Функцияны табу ережелерін пайдаланып, келесі сабақтарда туындының көмегімен функцияны зерттеуге, графигін салуға, геометриялық, физикалық, биологиялык есептерді шығаруды үйренеміз.

Үйге тапсырма: №179, 185, 189


Ұқсас жұмыстар
Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Тақырып - Сипаттау мәтіні
Сабақ жоспары 8 сынып ағылшын тілі
Шынарым менің, шырайлым менің
Қазақстанның биік таулы аумағы
Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру
Қанағат - қарын тойғызар. 3-сынып
Тіктөртбұрыш және оның қасиеттері туралы түсінік беру
Химиялық элементтер қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz