Топтың бағалауы

1. Сыни ойлау арқылы білімін қалыптастырады.
2. Шешендік өнердің «Өнер падишасы» саналатындығын танып біледі.
3. Ой белсенділігін дамиды, шығармашылық ізденіске бағытталады.
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І. Ұйымдас-
тыру кезеңі
5 минут
І. Қызығу-
шылықты ояту.
5 минут
ІІ. Мағынаны тану.
(8 мин)
«Мен ана тілімді сүйемін, себебі. . . . . . . . . . » деген аяқталмаған сөйлемді аяқтауға нұсқау бере отырып, топқа ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға ықпал ету. Оқушыларды
3 топқа бөлу, топтастыру.
«Шешендік сөздер» тақырыбына «Өрмекші »әдісімен жұмыс жасауға тапсырма беру. 1. Шешендік толғау. 2. Шешендік арнау. 3. Шешендік дау.
Шешендік арнау - қоғам мен заман өміріне байланысты өлеңдер, бата, тілек жатады.
Шешендік толғау - қоғамды суреттейтін өлеңдер.
Шешендік даудың түрлері: жер дауы, жесір дауы, мал дауы, ар дауы, құл дауы.
«Мозаика» әдісімен құрастырылған суреттер артында сабақ тақырыбы анықтайтын дай сөйлеммен топтастыру.
Мына зерттеушінің сөзіне назар аударайық.
Оқушылар алдымен берілген тапсырмалар бойынша жеке, жұпта, топта серіктестік орта құра отырып сыни тұрғыдан ойлай келе талқылап, зерттеушілікпен айналысу барысында, дайындаған шағын жоба жұмыстарын постер парағына түсіріп, тақтаның алдына шығып қорғайды. Әр мәтінге тақырыптар қояды.
Топ ережесі жазылған ватман.
Power point беттері интерактивті тақта
ватман, түрлі-түсті қағаздар, интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар.
АКТ
ІІІ. Рефлексия
ІҮ. Үй тапсырмасы
«Келісемін, келіспеймін» стратегиясы
1. Шешендік сөздер қазақ ауыз әдебиеті саласына жатады
2. Шешендік сөздер жазба әдебиетінің мұрасы.
3. Шешендер мен билердің ауызша сақталған.
4. Шешендік сөздер тек дауларға байланысты болған.
5. Шешендік сөздер ХІХ ғасырда пайда болды.
«Соңғы сөзді мен айтайын»»
«Сэнкуйн»
1. Зат есім. Шешен 2. Сын есім. көрегендік, даналық 3. Етістік. Айтысады. Тартысады. Шешіледі. 4. Сөйлем. Шешендік сөз - сөз құдіреті 5. Синоним. Шешендік сөз-сөз падишасы
Әр топ мүшелері өткен сабаққа рефлексия жасайды: Мен. . . . таныстым. . ; . . . . . маған оңай болған жоқ. Ерекше ұнағаны. . ; . . . . . рахмет айтамын. Мен болашақта. . ; . . жазып көремін.
Келер күнге тілегім. . . .
«Шешендік өнер-ұлт мұрасы» тақырыбында эссе
Топтың бағалауы
Жиынтық бағалау
Интерактивті тақта
Стикерлер
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І. Ұйымдас-
тыру кезеңі
5 минут
І. Қызығушылықты ояту.
10 минут
ІІ. Мағынаны тану.
(20 мин)
ІІІ. Рефлексия
8 минут
ІҮ. Үй тапсырмасы
2 минут
Психологиялық тренинг
Мынау менің жүрегім бәрі осыдан басталған,
Мынау басым ақылды бәрін осы басқарған,
Мынау менің оң қолым,
Мынау менің сол қолым. Барлық істі басқарған.
Үш жүздің аты жазылған парақшаны тарату.
Оқушылар, қолдарыңыздағы кеспеқағаздарға қарап не айта аласыңдар?
Ендеше, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ деп ойлайсыңдар?
Топ басшыларына бағалау парақтарын таратып, оның критерийлерін түсіндіремін.
Әр топқа тапсырмалар үлестіру
Мұғалім « Қалам стол ортасында » стратегиясы бойынша бүгінгі тақырыптан қорытынды шығаруға тапсырма береді.
«Бір айтқаны бір үйге мұра болар, қайран біздің бабалар, ғұламалар. » эссе
«Сұрақтар шеңбері» арқылы шеңбер құрып, сұрақтарға жауап берейік.
Дау мұраты не?
Сауда мұраты не?
Қыз мұраты не?
Жол мұраты не?
Қол бастау қиын ба?
Жол бастау қиын ба?
Сөз бастау қиын ба?
Оқушылар бөлініп топ құрайды.
Оқушылар өз жауаптарын айтады.
Оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды.
«Төле би»бейнебаянын көрсету.
Тақырып мазмұнынын түсіну дәрежесін анықтау мақсатында 3 топқа жеке-жеке
тапсырмалар беремін.
Тапсырма барлық топқа әр түрлі беріледі.
І топ. “Ментальді карта”
(Кітап бойынша Төлеби бейнесін аша отырып кластер құрау) . Тірек сөздер: (д
аналығы, туралығы, көрегендігі, әулиелігі)
ІІ топ “Төлебидің төрелігі ” бидің бейнесін шығару. ІІІ топ . «Тау тұлға»
Шешеннің өмір жолы мен билік қызметі туралы айту. (15 жасынан билікке араласуы Ордабасы жиыны, көшбасшылығы, Абылайды тұтқыннан босатуы, «Жеті жарғыға»ат салысуы )
І, ІІІ топтар постер қорғайды.
ІІ топ. «Сиқырлы орындық»әдісімен тақтаға шығады. Жалпы жұмыс
Кері байланыс
Үш шапалақ
«Қызықты оқиға, бізді таңғалдырады» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділі
гін арттыру.
Бүгінгі күннен алған әсерлерін, тілек, лебіздерін пырақшаларға жазып, «Ізгі тілектер» ағашына жапсырады.
Топ ережесі жазылған ватман.
Интерактивті тақта
Power point беттері интерактивті тақта
Плакат, түрлі түсті маркерлер, аудио құрылғылар
Стикерлер
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
І. Ұйымдас-
тыру кезеңі
5 минут
І. Қызығу-
шылықты ояту.
5 минут
ІІ. Мағынаны тану.
(20 мин)
Сергіту сәті. Мұғалім «Қара жорға» әнін қосады.
Оқушыларды билер есімдері бойынша топқа бөледі.
Тақырып береді, топтарға бөледі, бағалау кретирийлерін дайындайды
Оқушыларға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні көрсетіледі. Меңгеріп болған соң
«Жуан, жіңішке»сұрақтар қойылады. Бұдан кейін оларға постер құрастыруға тапсырмалар беріледі.
«Сұрақтар шеңбері». Ең тәтті, ең ащы, ең жұмсақ, ең қатты не?
«Ассоциация»әдісі. «Ассоциация» стратегиясы бойынша сынып оқушыларының барлығы бірдей жұмыс жүргізеді.
1. Жеке жұмыс 2. Жұппен жұмыс.
3. Топпен жұмыс
Қазыбек би
1-тапсырма. 1-топ . «Қазыбек пен Қоңтажы». 2- топ. Қаз дауысты Қазыбек айтыпты. . . 3-топ. Сөзтізбекті жалғастыр:жалынды сөздер, ұтымды ұйқастар, қайтпас қайсарлық. . .
ІІ тапсырма
Топ ережесі жазылған ватман.
Power point беттері интерактивті тақта
ІІІ топқа «Венн диаграммасы»
І топқа . «Семантикалық карта»
ІІ топқа “ Бір айналым сөйлем”стратегиясы
Әйтеке бойындағы қандай қасиеттерді өз бойларыңыздан табылғанын қалайсыңдар?
«Дейін-кейін » стратегиясы.
Тақырып бойынша ақ қағаздың «дейін» бағанасына Әйтеке би туралы не білетіндерін, «кейін»бағанасына бүгін не білгенін жазады.
«Қызықты оқиға, бізді таңғалдырады» деген қолпаштау сөздері арқылы белсенділі
гін арттыру.
Үш шапалақ
Кері байланыс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz