Оқушының бағалау парағы

Батыс Қазақстан облысы, Тасқала ауданы, Тасқала ауылы,
Қ. И. Сәтбаев атындағы жалпы орта білім беру мектебі
Химия пәні мұғалімі Джумалиева Жанар Шамуратовна
А: Спирттің формулаларын жаза алады;
В: Физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата алады, қолданылу аясын түсінеді;
С: Берілген реакция теңдеулерінен спирттің формуласын алады.
Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру: оқушылармен амандасу, түгендеу, кезекшілік қызметін қадағалау.
Сабақ мақсатымен, жоспарымен таныстыру, бағалау критерийімен таныстыру, бағалау парағын үлестіру.
Үй тапсырмасын тексеруге өткен тақырыптар бойынша деңгейлік сұрақтар беріледі. Интерактивті тақтадан көрсетіледі.
Дұрыс жауаптан соң, тақтадан спирттің формуласы шығады.
Әр оқушы жеке сұраққа жауап береді.
Дұрыс жауап берген оқушы ұпайларын бағалау парағына түсіреді.
Жаңа сабақ: «Бір атомды қаныққан спирттер». Спирттің алыну жолдары, түрлері, қасиеттері туралы мәлімет беру. «Спирттің химиялық қасиеті», «Спирттің физикалық қасиеті» «Спиртті ішімдіктердің ағзаға зияны» туралы сипаттама беру, бейнероликтер көрсету. Түрткі сұрақтары, қайта бағыттау, жоғары-төмен деңгейлі сұрақтарды қою. Тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу.
Бекіту кезеңі. Білімділік міндеттері:
- Оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
- Алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшіліктерді анықтау;
- Кеткен кемшілікті жою жұмыстары.
Сәйкестендіру, жинақтау тестілері, Activ ote құрылғысымен тест тапсырмасын беру. Есептер шығару
Жаңа сабақ бойынша оқушылар сұрақтар қояды, бір-бірімен пікірлеседі, бір-бірінің жауаптарын толықтырады.
Сәйкестендіру, жинақтау тестілері, Activ ote құрылғысымен тест орындайды. Әр оқушы алған ұпайларын бағалау парағына түсіреді.
Рефлексия.
-оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым-қатынасты тудыру;
- оқушылардың өзін-өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым-қатынас принципін үйрету.
Сіздерге сабақ қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай?
Бағалауға нұсқау беру. Жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.
Үйге тапсырма беру.
-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты, мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету.
Тақырыпты оқу және есептер шығару
Оқушының бағалау парағы
Ұпайды бағаға айналдыру
0-5 - «2»
6-11 - «3»
12-20 - «4»
20-25 - «5»
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz