Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Биология. бунақденелілер
Бунақденелілер. Ауешова Гаухар, Шымкент қаласы Қ.Сыпатаев атындағы №7
техникалық мектеп-лицейінің химия-биология пәнінің мұғалімі.
Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілер
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: оқукшылардың білім, білік дағдысын
қалыптастыру. Оқушыларға
бунақденелілердің сан алуандылығын олардың тіршілік
ету ортасы және дамуы туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың пәнге
деген қызығушылығын ояту. Оқушылардың өзін- өзі
дамытуына жетелеу және оқушылардың ойлау, есте сақтау
қабілеттерін арттыру.
3. Тәрбиелік: тазалыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу және табиғатқа деген сүйіспеншілігін
арттыру.
Сабақтың көрнекілігі: Графопроектор, плакаттар, кеспе қағаздар.
Пән аралық байланыс: Экология
Сабақтың әдісі: Өз бетінше оқып, танып білу.
Сабақтың барысы:
I Ұйымдастыру.
II Үй тапсырмасын сұрау.
III Жаңа сабақ.
IV Сабақты бекіту.
V Оқушыларды бағалау.
VI Үйге тапсырма беру.
I Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесіп, оларды түгелдеу. Білім алуға деген құштарлығын
арттырып, жаңа сабақты бастау.
II Үй тапсырмасын сұрау.
I. Тест жұмыстары
II. Сұрақ – жауап.
1. Жайылым кенелері туралы не білесің ?
2. Тайга кенесі туралы не білесің ?
3. Алма кенесі туралы не білесің ?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сынып үш топқа бөлінеді.
1. Бунақденелілер деп аталу себебі неліктен және қандай түрлері бар ?
2.
|Буынаяқтылар типі |
|Бунақденелілер класы |
|Класс тармағы |
|туақанаттылар |
3. Бунақденелілердің дене құрылысы неше бөліктен тұрады ?
4. Бунақденелілердің ауыз мүшелерінің сан алуандылығы.
|Шыбын |Сүзіп алу |
|Маса |Шаншып сору |
|Тарақан, қоңыз |Кеміруші |
|Балара |Кеміріп жалау |
|Көбелек |Түтік тәрізді ауызбен сорушы |
5. Бунақденелілердің көбеюі:
а) Толық түрленіп даму дегеніміз не ?
жұмыртқа→дернәсіл→қуыршақ→имаго
б) Тура даму:
жұмыртқа→имаго
в) Шала түрленіп даму:
жұмыртқа→дернәсіл→имаго
|Тура даму |Қанатсыз бунақденелілер |
|Шала түрленіп даму |Ақпа, инелік, дәуіт, бит, қандала, |
| |шегіртке, бұзаубас |
|Толық түрленіп даму |Қоңыздар, көбелектер, бүргелер, |
| |шыбындар, масалар, шаншарлар, |
| |құмырсқалар, баларалар,т.б. |
6. Имаго дегеніміз не?
Бунақденелілердің ересек күйге ауысу сатысы имаго деп аталынады.
Имаго ( латынша имаго- ересек құрт дегенді білдіреді ).
7. Бунақденелілерді зерттейтін ғылым қалай аталады ?
Энтомология деп аталады ( гректің « ентома » - бунақдене + « логос » -
ғылым деген сөзінен шыққан ).
8. Бунақденелілердің табиғаттағы, адам өміріндегі маңызы.
IV Сабақты бекіту
1. Тура даму:
2. Түрленіп даму:
3. Толық түрленіп даму:
V. Оқушыларды бағалау.
VI. Үйге тапсырма беру.
Бунақденелілер тақырыбын оқып келу.
-----------------------
қанаттылар
жұмыртқа
имаго
имаго
дернәсіл
жұмыртқа
жұмыртқа
дернәсіл
имаго
қуыршақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz