Қысқаша көбейту формулалары туралы ақпарат

19. 12. 2012. 7асынып алгебра
Пән мұғалімі : Мамыхова Гулмира Есентайқызы
Сабақтың тақырыбы :Қысқаша көбейту формулалары
Сабақтың мақсаты:
- білімділік: оқушылардың қысқаша көбейту формулаларын бүтін өрнектерді түрлендіруде, көпмүшелерді көбейтуде және көбейткіштерге жіктеуде қолдана білу бейімділігін қалыптастыру
- дамытушылық: математикалық тілдерін, ойлау қабілетін, теориялық білімді практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру ;
- Тәрбиелік: шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тиянақтылыққа, ұжымдық ауызбіршілікке тәрбиелеу;
Сабақтың міндеттері:
- Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді тәсілдерін қарастыру;
- Бұрынғы алынған білім-білік дағдыларды пайдалана отырып есептеу дағдысымен жұмыс;
- Математикалық танымды кеңейту;
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: формулалар, слайд, әртүрлі деңгейдегі тапсырмалар;
Сабақтың барысы: 1) ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа әзірлігі, сәлемдесу, түгендеу;
2) алғашқы ұғымдар мен түсініктерді тексеру кезеңі:
Сөйлемді аяқтаңыздар:
А) « екі өрнектің қосындысының квадраты . . . »
ә) «екі өрнектің айырмасының квадраты . . . »
б) «екі өрнектің айырмасы мен олардың қосындысының көбейтіндісі . . . »
в) «екі өрнектің квадраттарының айырмасы »
ой толғаныс
а) « екі өрнектің қосындысының квадраты»
ә) «екі өрнектің айырмасының квадраты»
б) «екі өрнектің айырмасы мен олардың қосындысының көбейтіндісі»
в) «екі өрнектің квадраттарының айырмасы»
Ауызша жаттығулар
2)
6)
Оқушылардың алдына мақсат қою:
Бүгінгі сабақта осы формулаларды негізге ала отырып, есептер шығарамыз.
Ойлаған жетер мұратқа
1-есеп Өрнектің мәнін тап:
2)
3)
2-есеп Жұлдызшаның орнына тиісті өрнекті қойыңдар
3)
3-есеп. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып есептеңдер
- 572−432=57^{2} - 43^{2} =
- 762−242=76^{2} - 24^{2} =
- 252−242=25^{2} - 24^{2} =
4-есеп. А) Кестені толтырыңдар:
Қандай қорытындыға келеміз?
теңдігінің ақиқаттығына көз жеткіземіз.
Ә) Кестені толтырыңдар:
Қандай қорытындыға келеміз?
- теңдігінің ақиқаттығына көз жеткіземіз
Оқулықпен жұмыс
№387 Бөлшектің мәнін есепте
А) б)
Ә) в)
Нені үйрендім?
Оқушылардың ойларын тұжырымдап, пікірін айтуы, қорытындылауы.
Үйге тапсырма №374, №375, №378, №395
Сабақты қорытындылау, бағалау
Сонымен, бүгінгі сабақта, математикалық есептеулерде қысқаша көбейту формулаларын пайдаланудың тиімді екендігіне көз жеткізіп, көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуде формулаларды кері тәртіпте қолдана білу қабілетімізді қалыптастырдық.
Назарларыңызға рахмет !!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz