Ұлпалардың маңызы

Апта
Күні жылы
Сабақ
Апта: Сабақ тақырыбы :
Күні жылы: Адамның негізгі ұлпалары: эпителий, дәнекер, бұлшық ет, жүйке
Апта: Жалпы мақсат:
Күні жылы: Оқушылардың ұлпалар туралы білімдерін кеңейту. Тақырыпты тереңдей ашып, шапшаң ойлануға, ұтымды жауап беруге баулу, сыни тұрғыда ойлау қабілеттерін ұштау.
Апта: Сілтеме:
Күні жылы:

Биология 8 сыныпқа арналған оқулық

Электрондық оқулық

Апта: Оқушылар үшін оқу нәтижелері :
Күні жылы:

Оқушылар тақырып бойынша өз ойларын білдіруіне мүмкіндік алады;

Басқа адамдарда түрлі идеялардың болатындығын оқушылар түсінеді;

Оқушылар өз идеяларын дәлелдеуіне мүмкіндік алады.

Апта: Негізгі идеялар:
Күні жылы: Ұлпалар туралы біледі. Ұлпа ұғымын толығырақ түсінеді.
Апта: Сабақта қолданылатын материалдар:
Күні жылы:

Презентация

Слайд

Апта: Оқыту әдістері
Күні жылы:

Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер диалог

СТО

Бағалау

Дарынды баламен жұмыс

Апта: Дерек көздері:
Күні жылы:

Ғаламтор

энциклопедия

Апта: Тапсырмалар:
Күні жылы: Модельдер жасау, кластер қорғау, дарынды оқушылармен жұмыс, эссе жазу.
Апта: Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Апта: Тапсырма
Күні жылы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Апта:

Оқушыларға

психологиялық

ахуал туғызу

Сергіту сәті

Топтың ережесімен

таныстыру

1. Білу

Үй тасырмасын сұрау

Түсіну

4. Топтық жұмыс

Қолдану

Постерді қорғау

Бағалау

5. Талқылау

Үйге тапсырма беру

Жинақтау

Бағалау

Рефлексия

Күні жылы:

Оқушылармен амандасу. Сабаққа жақсы көңіл күй тудыру. «Шаттық шеңбері» тренингі

Қызылөрік

Түрлі-түсті конфеттер арқылы бөлу

Модель жасап әкелу түсіндіру

Аминқышқылы

Нәруыз

Полисахаридтер

Нуклеин қышқылдары

Миға шабуыл

Жасуша дегеніміз не?

Жасушалар тобы қалай аталады?

Ұлпа дегеніміз қандай

Жасушалар тобы?

Өсімдіктер мен жануарлардағы

ұлпа түрлерін ата?

оқулықпен жұмыс

Мұғалім тапсырма береді.

1 топ. Эпителий ұлпасы

2топ Дәнекер ұлпасы

3топ Бұлшықет ұлпасы

4топ Жүйке ұлпасы

Мұғалім топтарға жақындап

Бағыт-бағдар береді.

Оқушылардың қателескен жерін

Сұрақ қою арқылы өз қателерін түзетеді.

Қорытынды жасатады. Анықтамасын өздеріне айтқызып, жаңа материалды өздеріне меңгертеді

1, 2, 3 балдық жүйе

Венн диаграммасы, ұлпа түрлерін салыстыру

Сызықтық диктант(иә немесе жоқ)

Эссе жазу

«Ұлпалардың маңызы»

Жеке оқушылардан әр топтан сұрау

Мұғалім топ жетешілеріне немесе

Оқушыдан қойған бағасын сұрайды.

Смайлик арқылы бағалау

Алма ағашына алмаларды ілу

Сабақ:

Шеңберде тұрып, бір-біріне жақсы көңіл-күй тілейді

Топта көшбасшы

Спикер, тайм кипер, хатшы, дизайнер сайлап алу

Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.

Бағалау парақтарыңа жауап берген оқушылар бағасын қояды. Өзін-өзі бағалау .

Оқулықтан оқиды

Өз беттерімен оқу, жұппен талқылау

Топпен талқылау

кластер қорғап жазады

Кластер, постер құру

Топтық бағалау

Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап топ мүшелері жауап береді

Өздерін-өздері

бағалайды .

Топ болып талқылайды

Шығармашылық

жұмыс

өздерін-өздері бағалайды

топ жетекшісі бағалайды.

Ұнаған сәттерін-қызыл алмаға жазады, ұнамаған кезеңдерін-жасыл алмаға жазып іледі


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың кезеңі уақыты. Сабақтың тақырыбы
Көшбасшы
Өсімдік жасушасының құрылысы
Жануар жасушасы
Ұлпа
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Ұлпалар. Эпителий ұлпасы мен дәнекер ұлпасының құрылысы мен қызметі
Тыныс алу мүшелерінің құрылысы
Өсімдік ұлпалары туралы
Үшінші дәреже
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz