Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Оқуға құштарлық. 2 сынып
Өзін-өзі тану
Тақырыбы:Оқуға құштарлық
Мақсаты: Балалардың <<білім>>, <<махаббат>>, <<адамгершілік>> құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
* Білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
* Оқуға құштарлығын арттыра отырып, білім алуға ынталарын дамыту;
* Кітапты қадірлеуге, еңбекті сүюге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдары: оқулық, дәптер , интерактивті тақта, еліміздің картасы, түрлі - түсті қағаздар мен сызбалар..
1.Шаттық шеңбері:
Біліміңді аяма,
Ата-анамдай аяла.
Мектеп- ана болмаса,
Бала құшақ жая ма
Балалар ортаға шеңбер құрып тұрып <<Бақытты балалық шақ >> әнін айтайық :Жарастықпен айнатып өмір көркін,
Гүл- бақшада сайраңдап өскен еркін.
Шат көңілді, бақытты ел ұланымыз,
Келешекте ұлы істі меңгеретін.
Отанымыз әлпештеп анадайын,
Құшақтайды аялап сағат сайын.
Зәулім мекиеп , кең сарай , түрлі алаң,
Не керектің біз үшін бәрі дайын
Білім шыңын өрлейміз басып алға ,
Қиындық жоқ , бөгеліс жолымызда.
Салтанатпен сап түзеп, ән шырқаймыз,
Көк туымыз желбіреп қолымызда.
2. Шығармашылық тапсырма:
Тақтаға қарайықшы, не көріп тұрсыңдар?(Мақал- мәтелдер)
Олай болса мақалдардағы көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қою арқылы, мағынасын ашу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтаймыз.
* .............- білім бұлағы,
Білім- өмір шырағы.
* .........- инемен құдық қазғандай.
* ............ білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
* Балалар, бүгін біз оқу , білімнің адам өміріндегі қажеттілігі , маңыздылығы туралы әңгімелесеміз.Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы << Оқуға құштарлық>> деп аталады .Оқусыз білім жоқ дегендей оқуға құштарлық барлық баланың бойында табылуы қажет..
3. <<Ойланайық, пікірлесейік>> .Сұрақтар бойынша әңгіме жүргізу.
* Адамға білім не үшін қажет?
* Оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі?
* Оларды қалай жеңуге болады деп ойлайсыңдар?
* Білімді болу үшін адамға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?
Білім неге жетелейді:
* Болашаққа жетедейді.
* Табиғат құпияларын ашуға көмектеседі
* Өзіңді және өзгені тануға көмектеседі.
* Өмірді түсінуге көмектеседі.
* Мамандық таңдауға көмектеседі.
4.Оқулықпен жұмыс
<<Табанды бала>>мәтінін мәнерлеп оқи отырып, аңыз әңгімедегі Әлімнің <<мен оқуым керек>> деген өз мақсатына қалай жеткенін және оның үлкен ғалым болғанын мысалға ала отырып, балалардың оқуға құштарлығын арттыру. .
5. Жағдаяттарды талдау.
* Бала алдына қандай мақсат қойды?
* Ол өз мақсатына қалай жетті?
* Баланың ғалым болуына қандай қасиетері көмектесті?
* <<Табандылық>> дегенді қалай түсінесіңдер
Жаңа ақпарат
* Балалар бүгінгі біздің өнеге сағатымыздың аты <<Оқуға құштарлық>> деп аталады.
* Білім алу қызығушылық , еңбекқорлық және табандылық танытуды қажет етеді.
* Білім адам игілігіне қызмет етеді .
Сергіту сәті.
Мектеп - үлкен анашың,
Баураған барлық баласын.
Тәртіппен алсаң білімін,
Өмірден жол табасың.
6.Дәптермен жұмыс.
Жоғарыда айтылып, талқыланған әңгімеден түйген ойлар дәптерде берілген тапсырма арқылы бекітіледі.
-Бақытты балалар елінің суреті арасынан жазу жазылатындай етіп бос қалдырған жлдарға олардың бақытты болуына нелер көмектескенін жазу.Орындап болған соң жариялау.
7.Назар аударыңыз:
Ал енді балалардың << Оқу , білім>> туралы жаттаған өлеңдерін назар қойып тыңдайық.
1-оқушы,Оқимын, жақсы оқимын
Білемін білім пайдасын
Оқимын, білім тоқимын
Мен барар мектеп қайдасың?
2- оқушы: Ойынға қарыз емеспін,
Оқуға әбден кірісем.
Қабілетсіз емеспін,
Оқу ғой, оқу дұрысы ең!
3-оқушы: Мақтан етер мектебім,
Алғыстарым көп менің.
Оқу , білім , тәрбие
Ой санама еккенің.
4-оқушы:Отанның біз ұл- қызы,
Халықтың біз жұлдызы.
Оқимыз ақын жырларын,
Оқимыз еңбек сырларын !
5-оқушы: Оқитын әрі жазатын,
Білімге қол созатын,
Оқушы болдық үлгілі,
Білімнің кілтін ашатын.
.
8.Жүректен жүрекке:
Бүлдіршіндер, сендерге артар міндет көп,
Көтеріңдер білім туын құрметтеп.
Білімнің көзін аша білсең тереңнен,
Жетелейді армандарға бұл мектеп - дегендей мектеп қабырғасынан білім нәрімен сусындап , одан әрі қалаған мамандықтарың бойынша білім алып , еліміздің түкпір- түкпірінде еңбек етіп көркейтер,туын желбіретер 2030 жылдың нағыз іскер азаматтары сендер боласыңдар !Сондықтан елдің болашағы да, өркені де , бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің қолдарыңызда. <<Ел үмітін ер ақтар,ер үмітін ел сақтар>> демекші , ел үмітін ақтау сендермен өлшенбек Олай болса <<Елімізді гүлдендірейік>> тренингін өткізейік.
Жақсы маман болып, еліміздің дамуына өз үлестерімізді қосамыз!
Абылай - Астанада,Нұрқасым - Семейде, Индира- Қызылордада, Жанель-Алматыда, Жансая- Шымкентте, Ағлен мен Қанат- Ақтауда,Бауыржан-Оралда, Назерке- Ақтөбеде,Шыңғыс- Павлодарда, Асхат-Қарағандыда,Диас- Таразда, Жұлдыз-Арқалықта,Алмаз бен Гүлдана- Атырауда,Ықылас - Жезқазғанда, Жантілек пен Бекетай-Көкшетауда,Ислам- Байқоңырда еңбек етіп,аты әлемге тараған Қазақстан елін одан әрі көркейтуге өз үлестерін қосары сөзсіз
9. Қорытынды <<Жаса Қазақстан>> әні
Тақырыбы:Оқуға құштарлық
Мақсаты: Балалардың <<білім>>, <<махаббат>>, <<адамгершілік>> құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
* Білімнің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
* Оқуға құштарлығын арттыра отырып, білім алуға ынталарын дамыту;
* Кітапты қадірлеуге, еңбекті сүюге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдары: оқулық, дәптер , интерактивті тақта, еліміздің картасы, түрлі - түсті қағаздар мен сызбалар..
1.Шаттық шеңбері:
Біліміңді аяма,
Ата-анамдай аяла.
Мектеп- ана болмаса,
Бала құшақ жая ма
Балалар ортаға шеңбер құрып тұрып <<Бақытты балалық шақ >> әнін айтайық :Жарастықпен айнатып өмір көркін,
Гүл- бақшада сайраңдап өскен еркін.
Шат көңілді, бақытты ел ұланымыз,
Келешекте ұлы істі меңгеретін.
Отанымыз әлпештеп анадайын,
Құшақтайды аялап сағат сайын.
Зәулім мекиеп , кең сарай , түрлі алаң,
Не керектің біз үшін бәрі дайын
Білім шыңын өрлейміз басып алға ,
Қиындық жоқ , бөгеліс жолымызда.
Салтанатпен сап түзеп, ән шырқаймыз,
Көк туымыз желбіреп қолымызда.
2. Шығармашылық тапсырма:
Тақтаға қарайықшы, не көріп тұрсыңдар?(Мақал- мәтелдер)
Олай болса мақалдардағы көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қою арқылы, мағынасын ашу арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтаймыз.
* .............- білім бұлағы,
Білім- өмір шырағы.
* .........- инемен құдық қазғандай.
* ............ білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ.
* Балалар, бүгін біз оқу , білімнің адам өміріндегі қажеттілігі , маңыздылығы туралы әңгімелесеміз.Сонымен бүгінгі сабағымыздың тақырыбы << Оқуға құштарлық>> деп аталады .Оқусыз білім жоқ дегендей оқуға құштарлық барлық баланың бойында табылуы қажет..
3. <<Ойланайық, пікірлесейік>> .Сұрақтар бойынша әңгіме жүргізу.
* Адамға білім не үшін қажет?
* Оқу кезінде қандай қиындықтар кездеседі?
* Оларды қалай жеңуге болады деп ойлайсыңдар?
* Білімді болу үшін адамға қандай қасиеттер қажет деп ойлайсыңдар?
Білім неге жетелейді:
* Болашаққа жетедейді.
* Табиғат құпияларын ашуға көмектеседі
* Өзіңді және өзгені тануға көмектеседі.
* Өмірді түсінуге көмектеседі.
* Мамандық таңдауға көмектеседі.
4.Оқулықпен жұмыс
<<Табанды бала>>мәтінін мәнерлеп оқи отырып, аңыз әңгімедегі Әлімнің <<мен оқуым керек>> деген өз мақсатына қалай жеткенін және оның үлкен ғалым болғанын мысалға ала отырып, балалардың оқуға құштарлығын арттыру. .
5. Жағдаяттарды талдау.
* Бала алдына қандай мақсат қойды?
* Ол өз мақсатына қалай жетті?
* Баланың ғалым болуына қандай қасиетері көмектесті?
* <<Табандылық>> дегенді қалай түсінесіңдер
Жаңа ақпарат
* Балалар бүгінгі біздің өнеге сағатымыздың аты <<Оқуға құштарлық>> деп аталады.
* Білім алу қызығушылық , еңбекқорлық және табандылық танытуды қажет етеді.
* Білім адам игілігіне қызмет етеді .
Сергіту сәті.
Мектеп - үлкен анашың,
Баураған барлық баласын.
Тәртіппен алсаң білімін,
Өмірден жол табасың.
6.Дәптермен жұмыс.
Жоғарыда айтылып, талқыланған әңгімеден түйген ойлар дәптерде берілген тапсырма арқылы бекітіледі.
-Бақытты балалар елінің суреті арасынан жазу жазылатындай етіп бос қалдырған жлдарға олардың бақытты болуына нелер көмектескенін жазу.Орындап болған соң жариялау.
7.Назар аударыңыз:
Ал енді балалардың << Оқу , білім>> туралы жаттаған өлеңдерін назар қойып тыңдайық.
1-оқушы,Оқимын, жақсы оқимын
Білемін білім пайдасын
Оқимын, білім тоқимын
Мен барар мектеп қайдасың?
2- оқушы: Ойынға қарыз емеспін,
Оқуға әбден кірісем.
Қабілетсіз емеспін,
Оқу ғой, оқу дұрысы ең!
3-оқушы: Мақтан етер мектебім,
Алғыстарым көп менің.
Оқу , білім , тәрбие
Ой санама еккенің.
4-оқушы:Отанның біз ұл- қызы,
Халықтың біз жұлдызы.
Оқимыз ақын жырларын,
Оқимыз еңбек сырларын !
5-оқушы: Оқитын әрі жазатын,
Білімге қол созатын,
Оқушы болдық үлгілі,
Білімнің кілтін ашатын.
.
8.Жүректен жүрекке:
Бүлдіршіндер, сендерге артар міндет көп,
Көтеріңдер білім туын құрметтеп.
Білімнің көзін аша білсең тереңнен,
Жетелейді армандарға бұл мектеп - дегендей мектеп қабырғасынан білім нәрімен сусындап , одан әрі қалаған мамандықтарың бойынша білім алып , еліміздің түкпір- түкпірінде еңбек етіп көркейтер,туын желбіретер 2030 жылдың нағыз іскер азаматтары сендер боласыңдар !Сондықтан елдің болашағы да, өркені де , бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің қолдарыңызда. <<Ел үмітін ер ақтар,ер үмітін ел сақтар>> демекші , ел үмітін ақтау сендермен өлшенбек Олай болса <<Елімізді гүлдендірейік>> тренингін өткізейік.
Жақсы маман болып, еліміздің дамуына өз үлестерімізді қосамыз!
Абылай - Астанада,Нұрқасым - Семейде, Индира- Қызылордада, Жанель-Алматыда, Жансая- Шымкентте, Ағлен мен Қанат- Ақтауда,Бауыржан-Оралда, Назерке- Ақтөбеде,Шыңғыс- Павлодарда, Асхат-Қарағандыда,Диас- Таразда, Жұлдыз-Арқалықта,Алмаз бен Гүлдана- Атырауда,Ықылас - Жезқазғанда, Жантілек пен Бекетай-Көкшетауда,Ислам- Байқоңырда еңбек етіп,аты әлемге тараған Қазақстан елін одан әрі көркейтуге өз үлестерін қосары сөзсіз
9. Қорытынды <<Жаса Қазақстан>> әні
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz