Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қатыстырып сөз, сөйлем құрату
Ж.Молдағалиев атындағы №2 орта жалпы білім беретін мектебі
Тақырыбы:
Өткізген: Куватова М.К.
1 <<в>> сынып
2013-2014 оқу жылы
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәні: әліппе
Сабақтың тақырыбы:Ү ү әрпі мен дыбысы
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі:Ү үдыбысы мен әрпін таныту.Өткен дыбыстарды
Қатыстырып сөз, сөйлем құрату.
ә\Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа,тиянақтылыққа
тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы:Ү дыбысына байланысты сөздерді білдіру арқылы оқушылардын ой-өрісін дамытып, зейінін жетілдіру. Сөздік қорларын молайтып , тіл байлықтарын дамыту.
.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Әдісі:сұрақ-жауап, сөздік.
Түрі:аралас
Көрнекілігі:Суреттер,жұмбақтар,мақал-мәтелдер, слайд
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
1.Дидактикткалық материалдар мен суреттерді пайдалана отырып, сөздерді буынға бөлу.
2. Әр сөзге дыбыстық талдау жасап, сызба түрінде көрсету: үйрек, үкі, жүгері,түлкі.
<<Бауырсақ>> ертегісі
ІІІ. Жаңа сабақ. Кіріспе әңгіме.
1.Тақырыпты сурет бойынша әңгіме жүргізу. <<бауырсақ>> ертегісі туралы әңгімелету.
- түлкі сөзінде қандай дыбыстан таныс емес?
- Ү дыбысы
- Ү дыбысына мысалдар ойлайықшы
2. Ү дыбысына сөздер айтқыза, отырып Ү дыбысы сөздің қай буында кездесетінін аңғарту:үкі үйрек үтік үн үнді буындық, дыбыстық талдау жасату
3.Сергіту сәті.
. Сурет бойынша сөз құрату <<Кім көп сөз құрайды?>>
3.а) Мазмұнды суреттер бойынша әңгіме жүргізу. Ү дыбысына байланысты сурет (буынға бөлу, қай дыбыстан басталатынын айтқызу).
4.Оқулықпен жұмыс
-Буындарға буын қосып сөз құрату
- Ормандағы аңдар мәтінін оқыу, мазмұнын түсіндіру.
-. Сөйлем құрау. (тірек сызба арқылы) Ү дыбысы қатысты сөздерді тапқызу, буынға бөлу, қай буында Ү әрпі мен дыбысы кездесетінін айтқызу.
5.- Ү-Ұ дыбысы мен әріптерінің ерекшеліктерін түсіндіру.
Үн күн күз күндіз күрек
Ұн кұн кұн кұндыз құрақ
Сөздердің жуан, жіңішке айтылуын түсіндіру.
6. Дәптермен жұмыс.
дәптермен қаламды дұрыс пайдалану ережесін сақтау.
Әріптердін дұрыс тұлғасын өрнектеу үшін қол саусақтарын жаттықтыру. М м әріпін
.жазу үшін оның элементін құрайтын сызықтарды жазу арқылы әріптің толық тұлғасын өрнектеу.( тақтада көрсету)
7 диктант:Түлкі-өте қу.Ол ертегілердегі айлакер жануардың бірі.
IV.Сабақты бекіту.
<<Кім жылдам>>Ойын арқылы сабақты бекіту
Жоқ әріпті табу. К...н жарқырап тұр. ......кі жыртқыш құс. Т.б
V. Қорытынды.
-Қандай әріппен таныстық?
- Ү дыбысы қандай дыбыс?
VI. Мадақтау.
Тақырыбы:
Өткізген: Куватова М.К.
1 <<в>> сынып
2013-2014 оқу жылы
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәні: әліппе
Сабақтың тақырыбы:Ү ү әрпі мен дыбысы
Сабақтың мақсаты: а\Білімділігі:Ү үдыбысы мен әрпін таныту.Өткен дыбыстарды
Қатыстырып сөз, сөйлем құрату.
ә\Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұқыптылыққа,тиянақтылыққа
тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы:Ү дыбысына байланысты сөздерді білдіру арқылы оқушылардын ой-өрісін дамытып, зейінін жетілдіру. Сөздік қорларын молайтып , тіл байлықтарын дамыту.
.
Пән аралық байланыс: дүниетану
Әдісі:сұрақ-жауап, сөздік.
Түрі:аралас
Көрнекілігі:Суреттер,жұмбақтар,мақал-мәтелдер, слайд
Сабақ барысы:
І.Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа назарларын аудару.
ІІ.Өткен сабақты қайталау.
1.Дидактикткалық материалдар мен суреттерді пайдалана отырып, сөздерді буынға бөлу.
2. Әр сөзге дыбыстық талдау жасап, сызба түрінде көрсету: үйрек, үкі, жүгері,түлкі.
<<Бауырсақ>> ертегісі
ІІІ. Жаңа сабақ. Кіріспе әңгіме.
1.Тақырыпты сурет бойынша әңгіме жүргізу. <<бауырсақ>> ертегісі туралы әңгімелету.
- түлкі сөзінде қандай дыбыстан таныс емес?
- Ү дыбысы
- Ү дыбысына мысалдар ойлайықшы
2. Ү дыбысына сөздер айтқыза, отырып Ү дыбысы сөздің қай буында кездесетінін аңғарту:үкі үйрек үтік үн үнді буындық, дыбыстық талдау жасату
3.Сергіту сәті.
. Сурет бойынша сөз құрату <<Кім көп сөз құрайды?>>
3.а) Мазмұнды суреттер бойынша әңгіме жүргізу. Ү дыбысына байланысты сурет (буынға бөлу, қай дыбыстан басталатынын айтқызу).
4.Оқулықпен жұмыс
-Буындарға буын қосып сөз құрату
- Ормандағы аңдар мәтінін оқыу, мазмұнын түсіндіру.
-. Сөйлем құрау. (тірек сызба арқылы) Ү дыбысы қатысты сөздерді тапқызу, буынға бөлу, қай буында Ү әрпі мен дыбысы кездесетінін айтқызу.
5.- Ү-Ұ дыбысы мен әріптерінің ерекшеліктерін түсіндіру.
Үн күн күз күндіз күрек
Ұн кұн кұн кұндыз құрақ
Сөздердің жуан, жіңішке айтылуын түсіндіру.
6. Дәптермен жұмыс.
дәптермен қаламды дұрыс пайдалану ережесін сақтау.
Әріптердін дұрыс тұлғасын өрнектеу үшін қол саусақтарын жаттықтыру. М м әріпін
.жазу үшін оның элементін құрайтын сызықтарды жазу арқылы әріптің толық тұлғасын өрнектеу.( тақтада көрсету)
7 диктант:Түлкі-өте қу.Ол ертегілердегі айлакер жануардың бірі.
IV.Сабақты бекіту.
<<Кім жылдам>>Ойын арқылы сабақты бекіту
Жоқ әріпті табу. К...н жарқырап тұр. ......кі жыртқыш құс. Т.б
V. Қорытынды.
-Қандай әріппен таныстық?
- Ү дыбысы қандай дыбыс?
VI. Мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz