Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ҚАЛАЛЫҚ СЕМИНАР
Күні
Сынып
9 сынып
Пәні
Дүниежүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы
§ 10. Түркия
Мақсаты
Оқушылар диалог әдісі арқылы тапсырманы талқылап, білімді бірлесіп құрады, түсінік пен дағдыларды қалыптастырады, өз ойларын жан - жақты толық жеткізе білуге үйренеді, сұрақтарға жауап береді, қарсы сұрақ қояды, ынтымақтаса отырып білім алады.
Міндеті
Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады, топта жұмыс істейді, пікір алмасады, ойын жүйелейді, ізденуге мүмкіндік алады, ойын жеткізе алуға дағдыланады
Оқыту нәтижесі
Бірігіп жұмыс жасау, ынтымақтастық атмосферасын қалыптас тыру, өзара көмек, ортада ашық жүйелі сөйлей білу, ой - пікірін, көзқарасын дәлелдей алу, білімді бірлесе алу, пікір алмасу және сыни тұрғыдан ойлай алады.
Сілтеме
Нұсқаулық, оқулық, интерактивті тақта, қосымша материалдар, слайд, тапсырмалар жазылған қағаздар, презен тация, бағалау бетшесі, стикер т. б
Негізгі идея
Мәліметтер, оқулықтағы негізгі деректер арқылы оқушылардың тарихи дүниетанымын кеңейту, Түркия мемлекеті туралы ой - өрісін дамыту, бүгінгі күн мен байланыстыру.
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
<<Ой қозғау>>. <<Мұстафа Кемал>>.
Оқушылар Мұстафа Кемал туралы өз дерінің білетін мәліметтерін дәптерлері не жазып, өз тобындағылар мен пікір алысады да, топтан бір оқушы өздері жинақтаған деректерін айтып шығады.
Ой қозғаудан кейін сыныптағы оқушы лар 4 топқа
1. <<Анадолы>>
2. <<Сакария>>
3. <<Сивас>>
4. <<Анкара>> бөлінеді.
Әрбір топ өзінің атын қысқаша қорғайды.
Топтастыру стратегиясы. Келесі кезеңде оқушылардың ой қозғауы негізінде әр топқа тапсырма беред
Әрбір топтағы оқушылар берілген тапсырмаларды диалог арқылы өзара пікір алыса отырып сыни тұрғыдан ойлау негізінде орындап, постер қорғайды.
Сергіту сәті
<<Қара жорға>>
Кейінгі тапсырма
<<Шығармашылық тапсырма>> әр топтан бір оқушы келіп бір конверт алады, конверт ішіндегі тапсырманы орындайды.
Оқушылар тапсырманы алып орындай ды. Тапсырманы орындау барысында ортақ немесе қарсы пікірлердің туындауы на байланысты стратегиялық әдіс - тәсіл ді өздері таңдайды.
1 - тапсырма. № 1 сурет
2 - тапсырма. № 2 сурет
3 - тапсырма. № 3 сурет
4 - тапсырма. Сұрақ
Рефлексия
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар сабақты қалай түсінгені тура лы стикерге жазу арқылы білдіреді.
Бағалау
Үйге тапсырма. Мұстафа Ататүрік тақырыбында реферат жазу.
Мадақтау
АҚТАУ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ <<Бекітемін>>
ММ <<Ақтау қалалық білім үйлестіру орталығы>> Мектеп директорының м. а
<<Ізденіс>> желілік қауымдастығы ................. Исаев. Р. М
<< ......... >> ..................... 2014 жыл
ҚАЛАЛЫҚ СЕМИНАР
Сабақтың тақырыбы: Түркия
Асанова Рахия Жадырасынқызы
тарих пәні мұғалімі
АҚТАУ 2014
Сынып
9 сынып
Пәні
Дүниежүзі тарихы
Сабақтың тақырыбы
§ 10. Түркия
Мақсаты
Оқушылар диалог әдісі арқылы тапсырманы талқылап, білімді бірлесіп құрады, түсінік пен дағдыларды қалыптастырады, өз ойларын жан - жақты толық жеткізе білуге үйренеді, сұрақтарға жауап береді, қарсы сұрақ қояды, ынтымақтаса отырып білім алады.
Міндеті
Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады, топта жұмыс істейді, пікір алмасады, ойын жүйелейді, ізденуге мүмкіндік алады, ойын жеткізе алуға дағдыланады
Оқыту нәтижесі
Бірігіп жұмыс жасау, ынтымақтастық атмосферасын қалыптас тыру, өзара көмек, ортада ашық жүйелі сөйлей білу, ой - пікірін, көзқарасын дәлелдей алу, білімді бірлесе алу, пікір алмасу және сыни тұрғыдан ойлай алады.
Сілтеме
Нұсқаулық, оқулық, интерактивті тақта, қосымша материалдар, слайд, тапсырмалар жазылған қағаздар, презен тация, бағалау бетшесі, стикер т. б
Негізгі идея
Мәліметтер, оқулықтағы негізгі деректер арқылы оқушылардың тарихи дүниетанымын кеңейту, Түркия мемлекеті туралы ой - өрісін дамыту, бүгінгі күн мен байланыстыру.
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
<<Ой қозғау>>. <<Мұстафа Кемал>>.
Оқушылар Мұстафа Кемал туралы өз дерінің білетін мәліметтерін дәптерлері не жазып, өз тобындағылар мен пікір алысады да, топтан бір оқушы өздері жинақтаған деректерін айтып шығады.
Ой қозғаудан кейін сыныптағы оқушы лар 4 топқа
1. <<Анадолы>>
2. <<Сакария>>
3. <<Сивас>>
4. <<Анкара>> бөлінеді.
Әрбір топ өзінің атын қысқаша қорғайды.
Топтастыру стратегиясы. Келесі кезеңде оқушылардың ой қозғауы негізінде әр топқа тапсырма беред
Әрбір топтағы оқушылар берілген тапсырмаларды диалог арқылы өзара пікір алыса отырып сыни тұрғыдан ойлау негізінде орындап, постер қорғайды.
Сергіту сәті
<<Қара жорға>>
Кейінгі тапсырма
<<Шығармашылық тапсырма>> әр топтан бір оқушы келіп бір конверт алады, конверт ішіндегі тапсырманы орындайды.
Оқушылар тапсырманы алып орындай ды. Тапсырманы орындау барысында ортақ немесе қарсы пікірлердің туындауы на байланысты стратегиялық әдіс - тәсіл ді өздері таңдайды.
1 - тапсырма. № 1 сурет
2 - тапсырма. № 2 сурет
3 - тапсырма. № 3 сурет
4 - тапсырма. Сұрақ
Рефлексия
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Оқушылар сабақты қалай түсінгені тура лы стикерге жазу арқылы білдіреді.
Бағалау
Үйге тапсырма. Мұстафа Ататүрік тақырыбында реферат жазу.
Мадақтау
АҚТАУ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ <<Бекітемін>>
ММ <<Ақтау қалалық білім үйлестіру орталығы>> Мектеп директорының м. а
<<Ізденіс>> желілік қауымдастығы ................. Исаев. Р. М
<< ......... >> ..................... 2014 жыл
ҚАЛАЛЫҚ СЕМИНАР
Сабақтың тақырыбы: Түркия
Асанова Рахия Жадырасынқызы
тарих пәні мұғалімі
АҚТАУ 2014
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz