9-сынып Дүниежүзі тарихы: Түркия туралы сабақ жоспары (Ақтау қалалық семинары, 2014)

Күні
Күні: Сынып
: 9 сынып
Күні: Пәні
: Дүниежүзі тарихы
Күні: Сабақтың тақырыбы
: § 10. Түркия
Күні: Мақсаты
: Оқушылар диалог әдісі арқылы тапсырманы талқылап, білімді бірлесіп құрады, түсінік пен дағдыларды қалыптастырады, өз ойларын жан - жақты толық жеткізе білуге үйренеді, сұрақтарға жауап береді, қарсы сұрақ қояды, ынтымақтаса отырып білім алады.
Күні: Міндеті
: Оқушылар тақырыптың мазмұнымен танысады, топта жұмыс істейді, пікір алмасады, ойын жүйелейді, ізденуге мүмкіндік алады, ойын жеткізе алуға дағдыланады
Күні: Оқыту нәтижесі
: Бірігіп жұмыс жасау, ынтымақтастық атмосферасын қалыптас тыру, өзара көмек, ортада ашық жүйелі сөйлей білу, ой - пікірін, көзқарасын дәлелдей алу, білімді бірлесе алу, пікір алмасу және сыни тұрғыдан ойлай алады.
Күні: Сілтеме
: Нұсқаулық, оқулық, интерактивті тақта, қосымша материалдар, слайд, тапсырмалар жазылған қағаздар, презен тация, бағалау бетшесі, стикер т. б
Күні: Негізгі идея
: Мәліметтер, оқулықтағы негізгі деректер арқылы оқушылардың тарихи дүниетанымын кеңейту, Түркия мемлекеті туралы ой - өрісін дамыту, бүгінгі күн мен байланыстыру.
Күні: Тапсырмалар
: Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Күні:

«Ой қозғау ». «Мұстафа Кемал».

C:\Users\NURKAS\Desktop\9 сынып тарих\ataturk-212x300.jpg

:

Оқушылар Мұстафа Кемал туралы өз дерінің білетін мәліметтерін дәптерлері не жазып, өз тобындағылар мен пікір алысады да, топтан бір оқушы өздері жинақтаған деректерін айтып шығады.

Ой қозғаудан кейін сыныптағы оқушы лар 4 топқа

  1. «Анадолы»
  2. «Сакария»
  3. «Сивас»
  4. «Анкара»бөлінеді.

Әрбір топ өзінің атын қысқаша қорғайды.

Күні: Топтастыру стратегиясы . Келесі кезеңде оқушылардың ой қозғауы негізінде әр топқа тапсырма беред
: Әрбір топтағы оқушылар берілген тапсырмаларды диалог арқылы өзара пікір алыса отырып сыни тұрғыдан ойлау негізінде орындап, постер қорғайды.
Күні: Сергіту сәті
: «Қара жорға»
Күні: Кейінгі тапсырма
:

«Шығармашылық тапсырма» әр топтан бір оқушы келіп бір конверт алады, конверт ішіндегі тапсырманы орындайды.

CAK1MDGB

Оқушылар тапсырманы алып орындай ды . Тапсырманы орындау барысында ортақ немесе қарсы пікірлердің туындауы на байланысты стратегиялық әдіс - тәсіл ді өздері таңдайды.

1 - тапсырма. № 1 сурет

2 - тапсырма. № 2 сурет

3 - тапсырма. № 3 сурет

4 - тапсырма. Сұрақ

Күні: Рефлексия
: «Екі жұлдыз, бір тілек»
Оқушылар сабақты қалай түсінгені тура лы стикерге жазу арқылы білдіреді.
Күні: Бағалау
: Үйге тапсырма. Мұстафа Ататүрік тақырыбында реферат жазу.
Күні: Мадақтау

АҚТАУ ҚАЛАЛЫҚ БІЛІМ БӨЛІМІ « Бекітемін»

ММ «Ақтау қалалық білім үйлестіру орталығы» Мектеп директорының м. а

«Ізденіс» желілік қауымдастығы . . . Исаев. Р. М

« . . . » . . . 2014 жыл

ҚАЛАЛЫҚ СЕМИНАР

Сабақтың тақырыбы: Түркия

Асанова Рахия Жадырасынқызы

тарих пәні мұғалімі

АҚТАУ 2014


Ұқсас жұмыстар
Діни экстремизмнің таралу қаупін алдын алу: Ақтау қалалық мұғалімдерге арналған семинар
Екінші дүниежүзілік соғыс: 10-сыныпқа арналған дүниежүзі тарихы сабақ жоспары
Ашық сабақ әдістемелік әзірлемесі: Версаль - Вашингтон жүйесі (Дүниежүзі тарихы, топ С-11)
10-сынып үшін Дүниежүзі тарихы: Екінші дүниежүзілік соғыс - сабақ жоспары
Қашықтан оқытуға арналған 8-сынып дүниежүзі тарихы: ХХ ғасыр басындағы әлем бейнесі - сабақ жоспары
7-сынып: V-XVII ғғ. дүниежүзі тарихы - тақырыптық күнтізбелік жоспар
Ақтау қалалық білім үйлестіру орталығының 4-сыныпқа арналған математика пәні үлестірмелі дидактикалық материалдары
10-сынып Дүниежүзі тарихы: ХХ ғасыр басындағы халықаралық қатынастар, Бірінші дүниежүзілік соғыс және оның салдары - сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстан тарихы: Тың игеру туралы сабақ жоспары
Орта ғасырдағы Түркия: тарих пәні бойынша ашық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz