Файл қосу

Тест жұмысы. Ашық сабақ

Пән: Әртүрлі
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Н. С. Манаев орта мектебі

Ашық сабақ
Тақырыбы: Тригонометрия әлемінде
(тарауды қайталау)

9ә - сынып

Математика пәнінің мұғалімі:
Муфтахова Айман Талғатқызы

2012 - 2013 оқу жылы

Күні: 7.03.2013ж Пәні: Алгебра Сыныбы: 9ә
Сабақтың тақырыбы: Тригонометрия әлемінде (тарауды қайталау)
Мақсаты:
білімділік: Тригонометрия тарауы бойынша өтілген барлық тақырыптарды
қайталап, жинақтау, пысықтау, алған білімдерін бекіту;
дамытушылық: Логикалық ойлау, есте сақтау қабілетін жетілдіріп,
шығармашылық ізденісін дамыту;
тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, сабаққа
өз еркімен белсене араласуына, білімдерін көрсете алуына
ықпал ету, өзін-өзі бағалап, білімін тиянақтай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдістері: деңгейлеп-саралап оқыту
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, мультимедиа, слайдтар, тест жұмысы,
Формулалар
Сабақтың құрылымы: І. Оқушылық деңгей
ІІ. Алгоритмдік деңгей
ІІІ. Эвристикалық деңгей
ІV. Шығармашылық деңгей
Сабақтың жоспары: І. Ұйымдастыру.
ІІ. Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ шешу.
ІІІ. Оқушылық деңгей. <<Математикалық эстафета>> ойыны
IV. Алгоритмдік деңгей. Оқулықпен жұмыс.
V. Эвристикалық деңгей. Логикалық есептер.
VI. Шығармашылық деңгей. Тест жұмысы. (ОЖСБ)
VII. Сабақты қорытындылау.
VIII. Үйге тапсырма.
ІХ. Бағалау.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу, сабаққа назарларын
аудару.
ІІ. Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ шешу.
1. Кофункциялық тангенсы. (котангенс)
2. Функцияның мәні неге байланысты? (аргумент)
3. Бұрыштың өлшемі. (радиан)
4. Қандай функция ctgх-ке кері? (тангенс)
5. Тригонометриялық функцияның мәні не арқылы қайталанады? (период)
6. y=cosx - тригонометриялық ... (функция)
7. sinx+y=sinxcosy+cosxsiny формуласы қалай аталады? (қосу)
8. Екінші ширекте косинус функциясының таңбасы (минус)
9. Жазықтықтың 14 бөлігі (ширек)
10. Дәлелдеуді қажет ететін сөйлем (теорема)
11. sin3PI2+α=-cosα формуласы қалай аталады? (келтіру)
12. Қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы (синус)
13. Өзара тең қатынастар (пропорция)

ІІІ. Оқушылық деңгей. <<Математикалық эстафета>> ойыны.
Ойынның шарты: оқушылар бірінен кейін бірі формуланың жалғасын
табады. Үш қатарға үш нұсқа берілген.

І
ІІ
ІІІ

IV. Алгоритмдік деңгей. <<Білімді мыңды жығады>>. Оқулықпен жұмыс.
І ІІ ІІІ
№299, № 368 № 334 (а,ә) № 347 (а,в)

№ 339 № 381 (а,ә) № 381 б

№394 №388 а № 388 ә, № 389 а

V. Эвристикалық деңгей. Логикалық есептер.

VI. Шығармашылық деңгей. <<Білімдіге биіктен орын>>.
ОЖСБ есептерінен тест жұмысы

VII. Сабақты қорытындылау.

VIII. Үйге тапсырма: тарауды қайталауға арналған тест жұмысы
ІХ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар
Алгоритмнің бұйрығы
Тоқтың қуаты
Презентацияларды безендіру, көрсету
Тоқ жұмысы
Астық тұқымдастардың сабағы
Жай бөлшектерді қосу туралы
Пікірталас .11-сынып
Судың маңызы
Пайдалы қазбаларды өндіру әдістерін анықтау
Бұлшық ет, оның типтері, құрылысы, маңызы және бұлшық еттердің негізгі топтары. 8 сынып
Пәндер