Аққулы көлде тақырыбының мазмұнына дайындалу

Тақырыбы:Аққулы көлде. Жазғы таң.
Мақсаты:1. Табиғат тамашалары тарауы бойынша түсінік беру. С. Сейфуллиннің Аққулы көлде, М. Жұмабаевтың Жазғы таң өлеңінің мазмұнымен таныстару. 2. Ақындардың табиғаттың тылсым сырлары туралы айтқысы келген ойларын ашып түсіндіру. 3. Табиғатты қорғауға, аялауға баулу.
Сабақтың түрі: қалыпты сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ-жауап, көрнекілік, жаттығу жұмыстары
Сабақтың көрнекіліктері : мазмұнды суреттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі : сабаққа даярлық.
Адамның күлкісі - әлемдегі ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да, қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір - біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше сабағымызды бастайық.
ІІ Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
III Үй тапсырмасын сұрау:Тіл және тәуелсіздік тақырыбының мазмұнын сұрау. Ұлағатты сөздерді жатқа сұрау.
ІІІ Жаңа материалмен жұмыс:
а) С. Сейфуллин, М. Жұмабаев туралы түсінік беру, шығармаларын еске түсіру жай
С. Сейфуллин-қазақтың көрнектіа ақыны, драматург жәнеқоғам қайраткері. Оның Қыр балалары, Тар жол тайғақ кешу т. б. шығармалары бар.
М. Жұмабаев- қазақтың аса дарынды ақыны. Тұңғыш өлеңдер кітабы Шолпан деп аталады. ә) Оқулықпен жұмыс : Аққулы көлде тақырыбын оқшыларға тізбектей оқытып, түсіндіру.
Сұрақ- жауап:
-Ауыл қандай көлдің жағаында орналасқан?
-Жазғы көлдің табиғаты қандай еді?
-Көлге қандай құстар ұшып келіп жатты?
Жазғы таң өлеңін оқушылар шумақтап оқиды, мәнерлеп оқиды .
Б) Дәптермен жұмыс . Өзіндік жұмыс дәптері 5-бет
Өз бетімен жұмыс . Осы екі шығарманы көз алдарына елестете отырып, жазғы даланың көрінісін бейнелеу, өз ойларымен шағын шығарма жаздыру .
Оқушылардың салған суреттерін тақтаға іліп, бағалау. Жазған шығармалары бойынша жауаптарын тыңдау.
IV. Қорытындылау: Балалар, бүгін біз не үйрендік?
Кімдердің шығармаларымен таныстық?.
V. Үйге тапсырма: Жазғы таң өлеңін жаттау. Аққулы көлде тақырыбының мазмұнына дайындалу.
VІ. Оқушыларды бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz