Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ертегіні сахналау
Тіл дамыту.
Тақырыбы: << Жеті қазынаның бірі >>
Сабақ мақсаты: а) Балаларға жеті саны киелі екенін ұғындыру;
ә) Ертегі бойынша сұрақ-жауап дағдыландыру;
б) Мәнерлі сөйлеуге эмоциялық тәрбие
Көрнекіліктір: Суреттер, мақал - мәтелдер, слайд
Типі: Жаңа сабақ.
Әдістері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: ынта қою.
Бүгінгі күнімізді бір - бірімізге жақсы тілек айтудан бастай
Бір аптада неше күн бар (санайық)
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейснбі, жұма, сенбі, жексенбі.
- Яғни, жеті күн бар.
Жеті атамыз: 1.Ата 2. Әке 3. Бала 4. Немере 5. Шөбере 6. Шөпшек 7.Немене.
Балалар біздің қазақ халқы жеті санын <<қасиетті киелі сан >> - деп есептейді.
Ертегі оқып әңгімелесу.
Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайыратты - адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
Сөздік жұмыс жүргізіп ,сөздердің мағынасын түсіндіру
Мадақтау - біреудің жақсы қасиетін мақтап, көкке көтеру , дәріптеу.
Аластау - біреуді ығыстыру ,қуып тастау.
Жағымпаздана - жағыну , жарамсақтану , жалбақтау.
Жеті қазынаны ата.
1. Ер жігіт 5. Мылтық
2. Қанжар 6. Қыран бүркіт
3. Майлауғыш ау 7. Ит
4. Жүйрік ат
Сергіту:
Мынау- менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау-басым ақылды
Бәрін осы атқарған
Мынау-менің оң қолым
Мынау-менің сол қолым
Барлық істі атқарған
Сәл тынығып алдық сабақты жалғастырамыз.
Ертегіні сахналау.
Арыстан, түлкі, қасқар, ит.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы ертегінің мазмұнын ашу.
- Аң патшасы - арыстан ормандағы аңдарға қандай сұрақ қойды?
- Аңдар қалай жауап берді?
- Арыстан неге ашуланды ?
- Иттің жауабын кім айтады?
- Неге итті <<жеті қазынаның бірі>> деп айтады екен ?
- Ит пен арыстан бір - біріне ұқсайма ? Қалай ойлайсыңдар ?
Шығармашылық жұмыс. Суретке қарап ертегі құрастыру.
Ойын <<Бұл қай аң?>>
Ойын шарты суреттен көрген аңдардың қайда өмір сүретіні; немен қоректенетінің айтады
Қорытынды: Ертегі қалай аталады?
Жеті қазынаның бірі?
Арыстан өзі туралы не білгісі келді? т.б. сұрақ - жауаптар-
мен пысқтау, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Тақырыбы: << Жеті қазынаның бірі >>
Сабақ мақсаты: а) Балаларға жеті саны киелі екенін ұғындыру;
ә) Ертегі бойынша сұрақ-жауап дағдыландыру;
б) Мәнерлі сөйлеуге эмоциялық тәрбие
Көрнекіліктір: Суреттер, мақал - мәтелдер, слайд
Типі: Жаңа сабақ.
Әдістері: Түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: ынта қою.
Бүгінгі күнімізді бір - бірімізге жақсы тілек айтудан бастай
Бір аптада неше күн бар (санайық)
Дүйсенді, сейсенбі, сәрсенбі, бейснбі, жұма, сенбі, жексенбі.
- Яғни, жеті күн бар.
Жеті атамыз: 1.Ата 2. Әке 3. Бала 4. Немере 5. Шөбере 6. Шөпшек 7.Немене.
Балалар біздің қазақ халқы жеті санын <<қасиетті киелі сан >> - деп есептейді.
Ертегі оқып әңгімелесу.
Арыстан барлық аңдарды жинап, кімнің күшті, ақылды, епті екенін білгісі келеді. Барлық аңдар өз пікірлерін айтып, ең күшті ақылды деп арыстанды айтады. Бірақ ит үндемейді. Оған арыстан сен неге үндемейсің депті, ит оған ең ақылды, қайыратты - адам депті. Арыстан оған ашуланады. Ит осылай аңдардан бөлініпті. Содан бері ит адамның досы, серігі, қорғаушысы болыпты.
Сөздік жұмыс жүргізіп ,сөздердің мағынасын түсіндіру
Мадақтау - біреудің жақсы қасиетін мақтап, көкке көтеру , дәріптеу.
Аластау - біреуді ығыстыру ,қуып тастау.
Жағымпаздана - жағыну , жарамсақтану , жалбақтау.
Жеті қазынаны ата.
1. Ер жігіт 5. Мылтық
2. Қанжар 6. Қыран бүркіт
3. Майлауғыш ау 7. Ит
4. Жүйрік ат
Сергіту:
Мынау- менің жүрегім
Бәрі осыдан басталған
Мынау-басым ақылды
Бәрін осы атқарған
Мынау-менің оң қолым
Мынау-менің сол қолым
Барлық істі атқарған
Сәл тынығып алдық сабақты жалғастырамыз.
Ертегіні сахналау.
Арыстан, түлкі, қасқар, ит.
Сұрақ - жауап әдісі арқылы ертегінің мазмұнын ашу.
- Аң патшасы - арыстан ормандағы аңдарға қандай сұрақ қойды?
- Аңдар қалай жауап берді?
- Арыстан неге ашуланды ?
- Иттің жауабын кім айтады?
- Неге итті <<жеті қазынаның бірі>> деп айтады екен ?
- Ит пен арыстан бір - біріне ұқсайма ? Қалай ойлайсыңдар ?
Шығармашылық жұмыс. Суретке қарап ертегі құрастыру.
Ойын <<Бұл қай аң?>>
Ойын шарты суреттен көрген аңдардың қайда өмір сүретіні; немен қоректенетінің айтады
Қорытынды: Ертегі қалай аталады?
Жеті қазынаның бірі?
Арыстан өзі туралы не білгісі келді? т.б. сұрақ - жауаптар-
мен пысқтау, белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz