Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу
7 модульді жүзеге асыру үшін тізбектелген орта мерзімді төрт сабақтың жоспары
Тақырыбы: <<Дүкендер>>
Мақсаты: қазақ тілі сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, дүкендер туралы білімдерін кеңейту,тілдік қорларын,сөйлеу мәдениетін дамыту, түсіндіру, ұғындыру, қолдануға бағыттау, талдау мен жинақтауда білімдерін реттеп, тиянақтау.
Түйінді идеялар:оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың өз еріктерінше сын тұрғысынан ойлауларын дамыта отырып, материалды өздері түсініп мағынасын ашуға, талдауға,жинақтауға бағыт-бағдар беру.
№
Сабақтың тақыры
бы
Өтетін күні
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану
3. Оқытуда қолданы
латын
әдіс-тәсілдер
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатын
да бағаны қоса, бағалау
6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру
7. Негізгі дерек көздер, ресурстар
1
Азық-түлік дүкенінде.
17.10
Дүкендегі ауыз екі сөйлесу, дұрыс сөйлесу мәдениеті, қазақша сөздерді өз онында дұрыс пайдалануды білулері керек.
Азық-түлік дүкені туралы толық ақпарат беру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оның бірі-диалог.Кластер құру барысында осы тақырып бойынша танымдық білімдерін қалыптастыру, әрбір баланы сыни ойлауға бағыттау.
Инсерт пен критериальді бағалау кезінде оқыту үшін бағалауды қалыптастыру.
Әртүрлі әдістерді қолдануда оқушыларды ң сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.
Топтық жұмыс,
Шығармашылық жұмыстарды орындау,
диалогтік оқыту, сатушы мен сатып алушы арасындағы сөйлесім.
ой толғау
Азық - түлік дүкенінде нелер саталатынын және қазақша атауларын біледі.Өз өмірлерінде қолданады.Үй тапсырмасын орындау мақсатында шығармашылық жұмысқа ұмтылып,пәнге деген қызығушылықтары артады.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
АВС,
А- сөздерді қазақшаға аудару;
В- Мәтіннің мағынасын ашу,
С- мәтін бойынша мақал - мәтелдер тауып айту.
Өз бетінше ойланып,сыныптастарымен жұмыс істеу.Сыныптастарына көмек көрсете білуге итермелеу.
стикерлер,маркерлер, постерлер, фломастерлер.
2
Киім дүкенінде.
18.10
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу.
1,Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану,
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
СТО стр,диалогтік оқыту
Киім дүкеніндегі киім атауларының қазақшасын білу, өз ойларын ашық айта білу,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру,білімдерін жинақтауға,дәлелдеуге үйрету.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
Деңгейлік тапсырмалар,карточкамен жұмыс.АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну.(ауызша) Топпен,жұппен жұмыс істей білуге үйрету.
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.
3
Кеңсе жабдықтары дүкенінде
21.10
Кеңсе жабдықтарына не жатады? Олардың қазақша атауларын естеріне сақтау,дұрыс айтылуына көп көңіл бөлу.
1,Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану,
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,диалогтік оқыту, сұрақ қою әдісі
Өз ойларын ашық айта білу,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру,білімдерін жинақтауға,дәлелдеуге үйрету.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
Деңгейлік тапсырмалар,карточкамен жұмыс.АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну.(ауызша) Топпен,жұппен жұмыс істей білуге үйрету
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.
4
Базарда
24.10
Дүкендер тарауын қорытындай отырып, дүкен мен базардың ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата білу.
1. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3.Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау.
Рефлексифтік оқыту,
Баланың не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлау.
Базардағы сатылатын заттар туралы білу, тиянақтау, жинақтау,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
АВС оқушылары өтілген тақырып бойынша ойларын білу.
А-Қандай дүкендер бар?
В-Дүкендердің айырмашылығы неде?
С- базар мен дүкеннің айырмашылығы қандай?
постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,бағалау критерилеріт.б.
Түйін сөз
Тақырыбы: <<Дүкендер>>
Мақсаты: қазақ тілі сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, дүкендер туралы білімдерін кеңейту,тілдік қорларын,сөйлеу мәдениетін дамыту, түсіндіру, ұғындыру, қолдануға бағыттау, талдау мен жинақтауда білімдерін реттеп, тиянақтау.
Түйінді идеялар:оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың өз еріктерінше сын тұрғысынан ойлауларын дамыта отырып, материалды өздері түсініп мағынасын ашуға, талдауға,жинақтауға бағыт-бағдар беру.
№
Сабақтың тақыры
бы
Өтетін күні
1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
2. Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану
3. Оқытуда қолданы
латын
әдіс-тәсілдер
4. Оқып-үйренудің нәтижесі
5. Үйрену мақсатын
да бағаны қоса, бағалау
6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру
7. Негізгі дерек көздер, ресурстар
1
Азық-түлік дүкенінде.
17.10
Дүкендегі ауыз екі сөйлесу, дұрыс сөйлесу мәдениеті, қазақша сөздерді өз онында дұрыс пайдалануды білулері керек.
Азық-түлік дүкені туралы толық ақпарат беру.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оның бірі-диалог.Кластер құру барысында осы тақырып бойынша танымдық білімдерін қалыптастыру, әрбір баланы сыни ойлауға бағыттау.
Инсерт пен критериальді бағалау кезінде оқыту үшін бағалауды қалыптастыру.
Әртүрлі әдістерді қолдануда оқушыларды ң сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.
Топтық жұмыс,
Шығармашылық жұмыстарды орындау,
диалогтік оқыту, сатушы мен сатып алушы арасындағы сөйлесім.
ой толғау
Азық - түлік дүкенінде нелер саталатынын және қазақша атауларын біледі.Өз өмірлерінде қолданады.Үй тапсырмасын орындау мақсатында шығармашылық жұмысқа ұмтылып,пәнге деген қызығушылықтары артады.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
АВС,
А- сөздерді қазақшаға аудару;
В- Мәтіннің мағынасын ашу,
С- мәтін бойынша мақал - мәтелдер тауып айту.
Өз бетінше ойланып,сыныптастарымен жұмыс істеу.Сыныптастарына көмек көрсете білуге итермелеу.
стикерлер,маркерлер, постерлер, фломастерлер.
2
Киім дүкенінде.
18.10
Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу.
1,Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану,
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
СТО стр,диалогтік оқыту
Киім дүкеніндегі киім атауларының қазақшасын білу, өз ойларын ашық айта білу,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру,білімдерін жинақтауға,дәлелдеуге үйрету.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
Деңгейлік тапсырмалар,карточкамен жұмыс.АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну.(ауызша) Топпен,жұппен жұмыс істей білуге үйрету.
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.
3
Кеңсе жабдықтары дүкенінде
21.10
Кеңсе жабдықтарына не жатады? Олардың қазақша атауларын естеріне сақтау,дұрыс айтылуына көп көңіл бөлу.
1,Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану,
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
ЖИГСО әдісі,топтастыру әдісі,диалогтік оқыту, сұрақ қою әдісі
Өз ойларын ашық айта білу,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру,білімдерін жинақтауға,дәлелдеуге үйрету.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
Деңгейлік тапсырмалар,карточкамен жұмыс.АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну.(ауызша) Топпен,жұппен жұмыс істей білуге үйрету
Интерактивті тақта,постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,т.б.
4
Базарда
24.10
Дүкендер тарауын қорытындай отырып, дүкен мен базардың ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата білу.
1. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3.Оқытуды басқару және көшбасшылық.
Түрткі болу, сынақтан өткізу, қайта бағыттау.
Рефлексифтік оқыту,
Баланың не үйренгені туралы сыни тұрғыдан ойлау.
Базардағы сатылатын заттар туралы білу, тиянақтау, жинақтау,шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру.
Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау,топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
АВС оқушылары өтілген тақырып бойынша ойларын білу.
А-Қандай дүкендер бар?
В-Дүкендердің айырмашылығы неде?
С- базар мен дүкеннің айырмашылығы қандай?
постер,маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері,бағалау критерилеріт.б.
Түйін сөз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz