Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу

7 модульді жүзеге асыру үшін тізбектелген орта мерзімді төрт сабақтың жоспары

Тақырыбы: «Дүкендер»

Мақсаты: қазақ тілі сабағында жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, дүкендер туралы білімдерін кеңейту, тілдік қорларын, сөйлеу мәдениетін дамыту, түсіндіру, ұғындыру, қолдануға бағыттау, талдау мен жинақтауда білімдерін реттеп, тиянақтау.

Түйінді идеялар: оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушылардың өз еріктерінше сын тұрғысынан ойлауларын дамыта отырып, материалды өздері түсініп мағынасын ашуға, талдауға, жинақтауға бағыт-бағдар беру.

Сабақтың тақыры

бы

Өтетін күні
  1. Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары
  1. Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану
  1. Оқытуда қолданы

латын

әдіс-тәсілдер

4. Оқып-үйренудің нәтижесі

5. Үйрену мақсатын

да бағаны қоса, бағалау

6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру
7. Негізгі дерек көздер, ресурстар
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Азық-түлік дүкенінде.
Өтетін күні: 17. 10
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары:

Дүкендегі ауыз екі сөйлесу, дұрыс сөйлесу мәдениеті, қазақша сөздерді өз онында дұрыс пайдалануды білулері керек.

Азық-түлік дүкені туралы толық ақпарат беру.

Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оның бірі-диалог. Кластер құру барысында осы тақырып бойынша танымдық білімдерін қалыптастыру, әрбір баланы сыни ойлауға бағыттау.

Инсерт пен критериальді бағалау кезінде оқыту үшін бағалауды қалыптастыру.

Әртүрлі әдістерді қолдануда оқушыларды ң сабаққа деген қызығушылықтарын ояту.

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

Топтық жұмыс,

Шығармашылық жұмыстарды орындау,

диалогтік оқыту, сатушы мен сатып алушы арасындағы сөйлесім.

ой толғау

4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Азық -түлік дүкенінде нелер саталатынын және қазақша атауларын біледі. Өз өмірлерінде қолданады. Үй тапсырмасын орындау мақсатында шығармашылық жұмысқа ұмтылып, пәнге деген қызығушылықтары артады.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау, топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру:

АВС,

А- сөздерді қазақшаға аудару;

В- Мәтіннің мағынасын ашу,

С- мәтін бойынша мақал -мәтелдер тауып айту.

Өз бетінше ойланып, сыныптастарымен жұмыс істеу. Сыныптастарына көмек көрсете білуге итермелеу.

7. Негізгі дерек көздер, ресурстар: стикерлер, маркерлер, постерлер, фломастерлер.
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Киім дүкенінде.
Өтетін күні: 18. 10
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Киім дүкенінің басқа дүкендерден ерекшеліктерін ажырата білу.
Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану:

1, Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану ,

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: СТО стр, диалогтік оқыту
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Киім дүкеніндегі киім атауларының қазақшасын білу, өз ойларын ашық айта білу, шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру, білімдерін жинақтауға, дәлелдеуге үйрету.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау, топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру: Деңгейлік тапсырмалар, карточкамен жұмыс. АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну. (ауызша) Топпен, жұппен жұмыс істей білуге үйрету.
7. Негізгі дерек көздер, ресурстар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т. б.
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Кеңсе жабдықтары дүкенінде
Өтетін күні: 21. 10
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Кеңсе жабдықтарына не жатады? Олардың қазақша атауларын естеріне сақтау, дұрыс айтылуына көп көңіл бөлу.
Модульдерді түйінді идеяны ашуда қолдану:

1, Бейне сюжет пен таныстырылымдарды көрсетуде АКТ-ны қолдану ,

2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер: ЖИГСО әдісі, топтастыру әдісі, диалогтік оқыту, сұрақ қою әдісі
4. Оқып-үйренудің нәтижесі: Өз ойларын ашық айта білу, шығармашылық жұмысқа ұмтылдыру, білімдерін жинақтауға, дәлелдеуге үйрету.
5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Формативті бағалаудың түрлері: өзіндік бағалау, критериальді бағалауды қолдану Топпен бағалау, бірін-бірі бағалау, топтағы бір-бірінің жетістіктерімен кемшіліктерін анықтау
6. Барлық балаларды сабаққа қатыстыру: Деңгейлік тапсырмалар, карточкамен жұмыс. АВС оқушыларына жеке тапсырмалар ұсыну. (ауызша) Топпен, жұппен жұмыс істей білуге үйрету
7. Негізгі дерек көздер, ресурстар: Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер, оқулық, жазу дәптері, т

Ұқсас жұмыстар
Киімдер жайлы
Қыс қызықтары жайлы ақпарат
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Ғаламтор қазақ тілінде
Қазақ халқының сөз өнері
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Күнтізбелік жоспар 6 сынып ежелгі дүние тарихы
Қытай ойыншықтарының зияны
Бос шалу
Топпен бағалау. Сабақтың түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz