Көңілді ойындар тақырыбындағы сенсорикаға арналған технологиялық карта: түстер мен көлемге қарай топтастыру арқылы ұсақ қол моторикасы мен ұйымшылдықты дамыту

Технологиялық карта

Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика

Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.

Қызмет кезендері

Педагогтің басқару

іс-қимылдары

Балалар қызметі
Қызмет кезендері:

1 кезең

уәждік-түрткі болу

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Қимыл-қозғалыс жаттығуы . . .

«Ғажайып қорапша» . . . Балаларға арналған қызықты тапсырма.

Балалар қызметі: Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады.
Қызмет кезендері:

2 кезең

проблемалық- ізденістік

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:

Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік.

1-ші тапсырма

Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу

Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру.

2-ші тапсырма

Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу

3-ші тапсырма

Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу

4-ші тапсырма

Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау

(ластанған судан құтқару)

5-ші тапсырма

Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш)

6-шы тапсырма

«Ақылды кітап» тапсырмасы.

Балалар қызметі:

Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.

Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.

Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.

Суретке қарап жұмыстанады.

Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.

Қызмет кезендері:

3 кезең

рефлексті- түзетімдеуші

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Балалар қызметінің нәтижелерін талдау

Ұ. о. іс - әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.

Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады.

Балалар қызметі: Өз жұмыстарына риза болады.

Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.

Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.

Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.


Ұқсас жұмыстар
Балабақшада қыс мезгілі: табиғат, қыстық ойындар және жапсыру арқылы ұсақ моториканы дамыту
Мектепке дейінгі кезеңде балалардың сөйлеу тілін түзетудегі ұсақ қол моторикасының маңызы және дамыту әдістері
Ерте жас тобының сөйлеуді дамыту бойынша технологиялық карта №23: Біз көңілді көжекпіз
Күшіктің туған күні: Дьенеш блоктары арқылы түстер мен пішіндерді меңгерту және саусақ ұсақ бұлшықеттерін дамыту (сенсорика, құрастыру; білінгвалды компонент)
Тіл дамыту бойынша технологиялық карта: Түлкі мен тырна ертегісі
№58 Күншуақ бөбекжайында тіл дамытуға арналған Тәуелсіздік тақырыбындағы технологиялық карта
Көңілді эстафеталар: дене шынықтыру сабағы - салауатты өмір салтына тәрбиелеу және ептілік пен ұйымшылдықты дамыту
Тіл дамыту бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: Көңілді қыс
Ашық оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы: Түрлі түсті қолшатыр - саусақ моторикасы арқылы сурет салу
Ортаңғы А тобының ағылшын тілі бойынша Түстер тақырыбындағы ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz