Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балаларға арналған қызықты тапсырма
Технологиялық карта
Тақырыбы: <<Көңілді ойындар>>
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика
Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Қызмет кезендері
Педагогтің басқару
іс-қимылдары
Балалар қызметі
1 кезең
уәждік-түрткі болу
Қимыл-қозғалыс жаттығуы....
<<Ғажайып қорапша>> ... Балаларға арналған қызықты тапсырма.
Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады.
2 кезең
проблемалық- ізденістік
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік.
1-ші тапсырма
Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу
Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру.
2-ші тапсырма
Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу
3-ші тапсырма
Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу
4-ші тапсырма
Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау
(ластанған судан құтқару)
5-ші тапсырма
Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш)
6-шы тапсырма
<<Ақылды кітап>> тапсырмасы.
Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.
Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.
Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.
Суретке қарап жұмыстанады.
Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.
3 кезең
рефлексті- түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау
Ұ. о. іс - әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.
Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады.
Өз жұмыстарына риза болады.
Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.
Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.
Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.
Тақырыбы: <<Көңілді ойындар>>
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика
Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Қызмет кезендері
Педагогтің басқару
іс-қимылдары
Балалар қызметі
1 кезең
уәждік-түрткі болу
Қимыл-қозғалыс жаттығуы....
<<Ғажайып қорапша>> ... Балаларға арналған қызықты тапсырма.
Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады.
2 кезең
проблемалық- ізденістік
Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:
Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік.
1-ші тапсырма
Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу
Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру.
2-ші тапсырма
Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу
3-ші тапсырма
Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу
4-ші тапсырма
Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау
(ластанған судан құтқару)
5-ші тапсырма
Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш)
6-шы тапсырма
<<Ақылды кітап>> тапсырмасы.
Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.
Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.
Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.
Суретке қарап жұмыстанады.
Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.
3 кезең
рефлексті- түзетімдеуші
Балалар қызметінің нәтижелерін талдау
Ұ. о. іс - әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.
Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады.
Өз жұмыстарына риза болады.
Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.
Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.
Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz