Балаларға арналған қызықты тапсырма

Технологиялық карта

Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика

Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.

Қызмет кезендері

Педагогтің басқару

іс-қимылдары

Балалар қызметі
Қызмет кезендері:

1 кезең

уәждік-түрткі болу

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Қимыл-қозғалыс жаттығуы . . .

«Ғажайып қорапша» . . . Балаларға арналған қызықты тапсырма.

Балалар қызметі: Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады.
Қызмет кезендері:

2 кезең

проблемалық- ізденістік

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:

Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік.

1-ші тапсырма

Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу

Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру.

2-ші тапсырма

Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу

3-ші тапсырма

Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу

4-ші тапсырма

Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау

(ластанған судан құтқару)

5-ші тапсырма

Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш)

6-шы тапсырма

«Ақылды кітап» тапсырмасы.

Балалар қызметі:

Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.

Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.

Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.

Суретке қарап жұмыстанады.

Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.

Қызмет кезендері:

3 кезең

рефлексті- түзетімдеуші

Педагогтің басқаруіс-қимылдары:

Балалар қызметінің нәтижелерін талдау

Ұ. о. іс - әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.

Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады.

Балалар қызметі: Өз жұмыстарына риза болады.

Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.

Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.

Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.


Ұқсас жұмыстар
1 маусым халықаралық балаларды қорғау күніне арналған «балдәурен» кемесімен саяхат» сазды бағдарламасының сценарийі
Тіс пастасының тістің беріктігіне әсерін зерттеу
Еркетайдың байқауы
Алгоритмде қолданылатын ойын түрлері
Білімділер қалашығы аялдамасы
Бүлдірген тере барғанда
Мақсаттарға жетелеуші
Сиқырлы сандар
Алақай, мен 5-сыныпта оқимын!
Көңілді шеңбер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz