Кестеде берілген заттардың формулаларын жазыңдар

Мұғалімнің аты-жөні
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы
Пән: Химия
Мұғалімнің аты-жөні: Сыныбы
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: 9
Пән: Химия: 36 сабақ
Күні: 26 . 01. 2017
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы:
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Судың кермектігі және оны жою жолдары
Мұғалімнің аты-жөні: Ресурс
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

«Химия» оқулығы, Н. Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексембина. 9 сынып оқулығы,

Алматы «Мектеп» 2013 жыл. Есептер мен жаттығулар жинағы - 9 сыныпқа арналған

Мұғалімнің аты-жөні: Мақсат
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Судың кермектігі және оны жою жолдары мен зияндылығын біле отырып, өмірдегі судың маңыздылығын бағалау.
Мұғалімнің аты-жөні: Күтілетін нәтиже
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Судың құрамында кальций, магний, карбонат, гидрокарбонат, хлорид және сульфат

иондарының болуына байланысты суда қандай кермектілік болатындығын ажырата әрі

күнделікті өмірде қолдана білетін болады.

Химиялық реакция теңдеулерін жазу қабілеті қалыптасады.

Мұғалімнің аты-жөні: Құрал-жабдықтар:
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Интерактивті тақта, Химиялық элементтердің периодтық кестесі,

Химия 9 сынып, «PPt », кольба, су (құбыр, тазартылған), сабын, химиялық ыдыстар, бор, қант, спирт.

Мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың түрі
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Жаңа білімді игеру сабағы.
Мұғалімнің аты-жөні: Әдіс-тәсілдер
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар
Мұғалімнің аты-жөні: Сабақ бойынша мұғалім жазбалары
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пән: Химия: Оқушылардың іс-әрекеті
Мұғалімнің аты-жөні:

Ұйымдастыру кезеңі

1мин

Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

- Ынтымақтастық атмосферасын құру

- Оқушыларды Са, СаО, Са(ОН) 2 химиялық формулалар жазылған парақшалар арқылы 3 топқа бөлу

Пән: Химия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа қажетті құрал - жабдықтарын алады. 3 - топқа бөлініп отырады.

Мұғалімнің аты-жөні:

Сұрақтарға жауап беру:

2 мин

Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Қайталау оқу анасы

  1. Металдарға жалпы сипаттама; ПЖО. 2. Са химиялық қасиеттері.
  1. Са қосылыстары.
Пән: Химия:
Мұғалімнің аты-жөні:

1 - топтық жұмыс:

(үш түрлі тапсырма) сұрақтарға жауап, аяқталмаған тезис, кестемен жұмыс.

5 мин

Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

І топ. Периодтық жүйедегі орны

1. Химиялық таңбасы - Са

2. Реттік нөмірі - 20

3. Ar(Са) - 40

4. Период нөмірі- ІV(үлкен), топ нөмірі-ІІ (негізгі)

5 . Кальцийдің электрондық формуласы 1s 2 2s 2 2p 6 3s 2 3p 6 4s 2,

6. Валенттілігі ІІ

7. Энергетикалық деңгей саны - 4 ) 2) 8) 8) 2)

Пән: Химия:

ІІ топ. Аяқталмаған тезис

1. Жай заттармен

2Са + О 2 = 2СаО

Са + С = CaС

Ca + CI 2 = CaCI 2

3Ca + N 2 = Ca 3 N 2

Са + H 2 = CaH 2

күрделі заттармен

Ca + 2H 2 O = Ca(OH) 2 + H 2

Ca + 2HCl = CaCI 2 + H 2

ІІІ топ. Кестемен жұмыс

1. Доломит - CaCO 3 *МgCO 3

2. Ғаныш - СаSO 4 *2Н 2 О

3. Флюорит - СаF 2

4. Фосфарит - Са 3 (РО 4 ) 2

5. Әктас - СаСО 3

6. Сөндірілген әк - Са(ОН) 2

7. Сөндірілмеген әк -СаО

Мұғалімнің аты-жөні:
Даньяров Қанат Дүйсенбайұлы:

Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)

Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибе

Демонстрациялай сұрақ қою

3 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.

Нені байқадыңдар? Қорытынды: Су сұйық

№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.

Нені байқадыңдар? Қорытынды: судың пішіні жоқ.

№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.

Нені байқадыңдар? Қорытынды: су мөлдір.

№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.

Нені байқадыңдар? Қорытынды: судың түсі жоқ.

№ 5 Судың дәмі бар ма? Қорытынды: судың дәмі жоқ.

№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды: судың иісі жоқ.

№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,

3-ыдысқа бор салып былғанды.

Нені байқадыңдар? Қорытынды: су еріткіш.

Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.
Оқушылардың тәжірибелік сынағы 3 мин

Тәжірибе:

1-ші ыдыста құбыр суы. 2-ші ыдыста тазартылған ауыз су

Сабақтың тақырыбы (№1слайд) мақсат айқындалады.

Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:

Тақырыпты ашу

6 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:

152 бетті ашыңыздар, §34. 3 минут оқу

Өздеріңе тақырыптан алған жаңа мәліметтерді қара карандашпен бояп қойыңыздар. М: толықтыруы-?

Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:

жаңа сабақты жұппен меңгереді.

Қажетті мәліметтерді дәптерлеріне жазады.

Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:

Жаңа сабақты меңгерту

(2 - топтық жұмыс)

6 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:

Тақырыпты меңгеру үшін әр топқа сұрақтар беріледі, мәтінмен жұмыс жасайды.

І топқа. Кермек су қалай пайда болады, оның зияндылығы.

ІІ топқа. Судың кермектілігінің түрлері, оны жою жолдары.

ІІІ топқа. Уақытша, тұрақты кермектіктің құрамында қандай тұздар болады, оларды жұмсарту.

Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:

Топпен жұмыс

Сұрақтарға жауап береді.

Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:

Кеспе карточка (жұптық жұмыс)

5 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:

Жұп карточкалар дайындалады, біреуінде - сұрақтар, екіншісінде жауаптарға арналған тірек кестелер. Оқушылар кез келген карточканы таңдайды.

Содан кейін оның түсі бойынша өзінің серігін іздеп, бірге отырып жұмыс жасайды.

1 жұп. Кермек суды жұмсарту үшін, мына заттардың қайсысын қолданады.

2 жұп. Уақытша кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір.

3 жұп. Тұрақты кермектік судың құрамында қандай тұздар болады, оны жою жолдарына мысал келтір

4 жұп. Мына айнымалыны орында. СаСО 3 А Са(ОН) 2

5 жұп. Төмендегі айнымалыны орында Са(NO 3 ) 2 Б СаСI 2

6 жұп. Төменде берілген иондар ішінен кермек суда болатын иондар мен суды жұмсарту үшін қолданатын иондарды теріп жаз.

Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.: Жұппен жұмыс
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:

Зерттеу жұмысы

5 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:

1тапсырма

А5, В6 заттардың атын атаңдар.

А5, В6, молекулалық массасын есептеңдер

2 тапсырма

А5 пен B6, айырылғанда жүретін реакция теңдеуін жаз

3 тапсырма

8г Б1 мен Д3 әрекеттескенде түзілетін тұздың массасы қанша

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
1
НСІ
СаО
Мg
NаОН
СuО
СиSО 4
HNO 2
2
Na 2 O
Fe(OH) 2
Al 2 O 3
H 2 O
Na
C
P 2 O 5
3
Fe
AgNO 2
Cu(OH) 2
P
2
H 2 SiO 3
Cl 2
4
CuCl 2
Ca
NaCl
CaCO 3
H 2
ZnO
Cu
5
Са(НСО 3 ) 2
K 2 S
S
Zn
Na 2 SO 4
O 2
Al(OH) 3
6
N
H 3 PO 4
Мg(HCO 3 ) 2
FeO
H 2 CO 3
Na 3 PO 4
Na 2 CO 3
7
Mg(NO 3 ) 2
MgO
H 2 S
H 3 SO 4
BaCl 2
KOH
Fe 2 O 3
8
Zn(OH 2 )
Si
Ca(OH) 2
Mg(OH) 2
S
NaAlO 2
H 2 SO 3
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:

Дербес жұмыс

3 мин

№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
:
:
:
:
:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.: Судың кермектілігі және оны жою әдістері
Кермек судың құрамы
Кермектілікті жіктеу
Жою әдісі
катиондар
аниондар
Құрамы бойынша
Жою тәсілдері бойынша
Са 2 +
Mg 2+
НСО - 3
Карбонатты
уақытша
1) қыздыру
2) әк суын қосу
Сl -
SO 4 2-
Карбонатсыз
Тұрақты
1) сода қосу

НСО - 3

Сl -
SO 4 2-

Жалпы

1) сода қосу

2) әк суын қосу

Әр оқушы жаңа тақырып бойынша алған білімдерін жүзеге асырады
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші стақанға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:Су сұйық№ 2 Суды пішіндері әр түрлі ыдыстарға құйылды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың пішіні жоқ.№ 3 Шыны стақанға су құйып, оған әр түрлі заттарды салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су мөлдір.№ 4 Түрлі- түсті қағаз жолақтарын суға салынды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:судың түсі жоқ.№ 5 Судың дәмі бар ма?Қорытынды:судың дәмі жоқ.№ 6 Судың иісі бола ма? Қорытынды:судың иісі жоқ.№ 7 Үш ыдысқа су құйылған. 1-ыдысқа қант, 2-ыдысқа спирт,3-ыдысқа бор салып былғанды.Нені байқадыңдар?Қорытынды:су еріткіш.:
Сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты айқындап, мақсат қояды.:
Қызығушылықты ояту (мақсат қою кезеңі)Cудың физикалық қасиеттеріне тәжірибеДемонстрациялай сұрақ қою3 мин:
№1 Су бір стақаннан екінші

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлігін тексеру
Командалармен сәлемдесу
Есептерді шығару
Электролиттік диссоциациялану дәрежесі. Табиғаттағы және тұрмыстағы күшті және әлсіз электролиттер
Реакция жылдамдығының температураға тәуелділігі
Оқушыларды металдардың физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру
Оқушыларға химиялық элементтердің салыстырмалы атомдық, молекулалық массаларын есептеуге және салыстыруды үйрету
Электролиттер және бейэлектролиттер. Электролиттік диссоциация
Қосылыстар формулаларын құрастыру
"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz