Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалімнің сөзі. Сабақтың тақырыбы
Сабақтың тақырыбы: Сүйікті жазушымды үлгі тұтамын
Сабақтың мақсаты: Өткен модуль бойынша алған білімдерін жинақтап, пысықтай отырып, қорытындылау.
Міндеттері: Балалардың ойлау әрекетінің әр түрлі біліктілігін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызекі сөйлеуге, ауызша да, жазбаша да тіл мәдениеттерін дамыту.
Оқушының тiлiн дамыту, ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу;
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, қайталау, талдау
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, кластерлер, семантикалық карталар, кеспе қағаздар, Мұқағали Мақатаевтың <<Есіңе мені алғайсың>> әні жазылған диск
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Оқушылармен сәлемдесу;
2) Оқушыларды түгендеу;
3) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Тіл дамыту кезеңі.
ІІІ. Үй тапсырмасын қайталау.
Мұғалімнің сөзі: Балалар, біз <<Ұстазымды үлгі тұтамын>> 2 сабақты аяқталған болғанмыз. Ертең осы модульдегі соңғы сабақ сосын Тест өткізейік. Содан соң жаңа модульге көшеміз. Бүгін сабақта біз өткен қазақ әдебиетінің жазушыларын еске түсіріп, тақтадағы кластерлерге сүйене отырып, қысқаша өмірбаяндарына тоқталамыз.
Сүйікті>> бұл сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? (оқушылар жауабы)
-Енді жаңа сабақты бастар алдында әр оқушы бір сұраққа жауап береді.
- Сендердің сүйікті адамдарың, жануарларың, заттарың қандай?
- Сенің сүйікті адамың кім? (анам, әкем, атам, әжем)
- Сенің сүйікті жануарың не? ( ит, мысық, жылқы)
- Сенің сүйікті тағамың не? (тұшпара, борщ, палау).
- Ал сенің сүйікті жазушын кім?
Қане, қандай қазақ балалар әдебиетінің жазушыларын білесіңдер?
Кластерлермен жұмыс. Әр өткен жазушыға кластер жасап, соған балалар сүйене отырып, өмірбаяндарын айтып береді.
Қызығушылықты ояту.
(5-сыныпта өтілген М.Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясынан үзінді беріледі.)
-Бұл кімнің шығармасынан алынған үзінді деп ойлайсыңдар?(Жауабын айтады)
-Ендеше тақтаға назар аударайық.Жазушының портреті,шығармалар жинағы көрсетіледі.(слайд түрінде)
-Мағынаны ашу.Бүгінгі біздің тақырыбымызда жазушы М.Әуезовтің өміріне мен шығармашылығына назар аударайық .
М.Әуезов шығармашылығы - ХХ ғасырдың әсемдігімен, ғажайып әсерлілігімен сиқырлы, қайталанбас ұлы құбылысына айналды. Әуезов мұраларынан алатын тағылым ұшан-теңіз. Жазушы шығармаларында өз халқының тыныс-тіршілігін, қам-қарекетін, аяулы арманы мен нұрлы үмітін, тарихи болмысы мен бүгінгі бітімін терең ұғынып бере білген суреткер.
Ұзақ жылдарға созылған терең шығармашылық ізденістердің, қажыр-қайратының нәтижесінде күллі әлемге ұлы Абайды танытып қана қойған жоқ, қазақ халқы <<Абай жолы>> арқылы өзін де тереңірек түсініп таныды. <<Абай жолынсыз>> қазақ әдебиетін, халқымыздың рухани-көркемдік әлемін көзге елестету мүмкін емес>> деп халық жазушысы Ә.Кекілбаев бағалағандай, тек қазақ халқының ғана емес, көшпелі түркі жұртының өткені туралы ең алғашқы кең ауқымдағы шығарма.
Осы туындылардың өзімен М.Әуезов құдіретті талант иесі екендігін танытқан болатын. Оның талантын шарықтатып, көркемдік дамудың шырқау биігіне жеткізген өмір жолы оңай емес еді. Сонымен бірге, халыққа адал қызмет етудің азаматтық, адамгершілік жүгін арқалаған ауыр да абыройлы жол болды.
Кітаппен жұмыс
Осы жазушы байланысты мынадай тапсырманы орындаймыз.
6 тапсырмаға қараңыздар
Суреттерге қараңыз
Осы ақын-жазушыларға байланысты мынадай тапсырмалар орындаймыз.
1-тапсырма: Сол жақтағы жазушылардың аты-жөніне оң жақтағы шығармалардың қайсысы жататынын стрелкамен көрсетіп, белгілеу.
Жазушылардың аты-жөні Шығармалары
Мұқағали Мақатаев "Менің құрдастарым", "Бақыт"
Сапарғали Бегалин "Таза бұлақ", "Кел, балалар, оқылық!"
Бердібек Соқпақбаев "Бала Шоқан", "Жас бұтақ", "Хат"
Мұзафар Әлімбаев "Сыйлық", "Қызғалдақ", "Парадта"
Саттар Ерубаев "Менің атым-Қожа", "Бақыт жолы"
Ыбырай Алтынсарин "Отпен ойнама", "Менің ойыншығым"
Әбіш Кекілбаев "Аққулар ұйықтағанда", "Өмір - өзен
Өтебай Тұрманжанов "Тасбақаның шөбі", "Үркер"
Қадір Мырза Әли "Кішкене Қожанасырлар", "Сабақ "
2-тапсырма: Сөйлемдегі етістіктің орнын толықтыру.
1. Ол К. Чуковскийдің, Ю. Березиннің, А. Суриковтың, кейбір шығармаларын қазақ тіліне ....
2. Ол қазақ балалары оқитын мектептер ашуды....
3. Ташкентте балалар үйінде....
4. Жазушының сценарийі бойынша <<Менің атым-Қожа>> фильмі....
5. Ұлы Отан соғысына.... Керекті сөздер: түсірілген, тәрбиеленді, қатысқан, аударған, армандайды.
3-тапсырма: Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын ажырату.
Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс
Бердібек Соқпақбаев сценарийі бойынша "Менің атым - Қожа " фильмі түсірілген.
Ыбырай Алтынсарин 1924 жылы Алматы облысында туған.
Мұзафар Әлімбаевтың батырлығы А. Бектің "Волоколамск тасжолы" атты кітабында жазылған
Сапарғали Бегалин 25 жыл "Балдырған" журналын басқарды.
Әбіш Кекілбаев алғашқы Мемлекеттік хатшысы, Парламент Сенатының депутаты болған.
Өтебай Тұрманжанов Ташкентте балалар үйінде тәрбиеленді.
Саттар Ерубаев 1841 жылы Қостанай облысында туған.
Енді біз осы модульде өткен грамматикалық тақырыптарды қайталаймыз. Біз 9 сөз табының ішіндегі жетеуін өткенбіз. Сол 7 сөз табына мен әрбіреуіне семантикалық карталар дайындап әкелдім. Қазір сол семантикалық картада берілген 2-3 сөзді ғана талдап, белгілейміз. Әр картаға мен қай сөз табы екенін жазған жоқпын. Сендер түрлеріне қарап, қай сөз табы екенін табу керексіңдер.
Оқушылар тақтаға шығып, интерактивті тақтадағы семантикалық карталармен жұмыс істейді.
Кеспе қағаздармен жұмыс.
5 балаға кеспе қағаздар таратамын.
№ 1
Септе: ақын
№ 2
Қалау райда тәуелде: аудар
№3
Көптік жалғауларын жалға:
Ақын, жазушы, депутат, аудармашы, қолбасшы, жауынгер, өлең, шығарма, аудан, университет, есім, зерттеуші
№ 4
Өткен шақта жікте: Түсін
№ 5
Фонетикалық талдау жаса:
Жазушы
Қазір, балалар, кеспе қағаздармен жұмыс жасағанша, басқаларымыз өткен ақын-жазушыларымыздың ішіндегі Мұқағали Мақатаевтың <<Есіңе мені алғайсың>> әнін тыңдаймыз.
Ал, енді уақыт аяқталды әрбір оқушы өздеріне келген кеспе қағаздардағы тапсырмаларды оқып беріңдер, басқаларымыз тексеріп отырамыз. Қателерін табамыз.
Бүгін біз сөз таптарын қайталадық, соған байланысты сөзжұмбақты шешеміз, шешкенде ортасында біз өткен бір сөз табы шығу керек.
Класстың қазақшасы.
Күзден кейін қандай мезгіл келеді?
Қыста қатты жел соғып, күн суытып не болады?
Қыс мезгілінің алғашқы айы?
ҚР астанасы қай қала?
ҚР қандай мемлекет?
Орта білім алатын жер?
Қорытындылау:
1. Қазақ балалар әдебиетінің қандай жазушыларың
білесіңдер?
2. Ыбырай Алтынсарин қашан, қайда туған?
3. Бауыржан Момышұлы кім?
4. Қай жазушы Парламент Сенатының депутаты?
5. Кімнің өлеңдеріне Н. Тілендиев, Ш. Қалдаяқов,
А. Қоразбаев т. б. сазгерлер ән жазды?
6. Қай жазушының сценарийі бойынша "Менің атым -
Қожа" фильмі түсірілген?
7. Қазақ тілінде неше сөз табы бар? Олар қандай?
Үйге тапсырма:
Сөз таптарын қайталап, 124 бет 2-4 тапсырманы дайындап келу
Оқушылардың білімін бағалау.
Сабақтың мақсаты: Өткен модуль бойынша алған білімдерін жинақтап, пысықтай отырып, қорытындылау.
Міндеттері: Балалардың ойлау әрекетінің әр түрлі біліктілігін дамыту, есте сақтау қабілетін дамыту, ауызекі сөйлеуге, ауызша да, жазбаша да тіл мәдениеттерін дамыту.
Оқушының тiлiн дамыту, ой-өрiсiн кеңейту, шығармашылыққа жетелеу;
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, қайталау, талдау
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта, кластерлер, семантикалық карталар, кеспе қағаздар, Мұқағали Мақатаевтың <<Есіңе мені алғайсың>> әні жазылған диск
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
1) Оқушылармен сәлемдесу;
2) Оқушыларды түгендеу;
3) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Тіл дамыту кезеңі.
ІІІ. Үй тапсырмасын қайталау.
Мұғалімнің сөзі: Балалар, біз <<Ұстазымды үлгі тұтамын>> 2 сабақты аяқталған болғанмыз. Ертең осы модульдегі соңғы сабақ сосын Тест өткізейік. Содан соң жаңа модульге көшеміз. Бүгін сабақта біз өткен қазақ әдебиетінің жазушыларын еске түсіріп, тақтадағы кластерлерге сүйене отырып, қысқаша өмірбаяндарына тоқталамыз.
Сүйікті>> бұл сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? (оқушылар жауабы)
-Енді жаңа сабақты бастар алдында әр оқушы бір сұраққа жауап береді.
- Сендердің сүйікті адамдарың, жануарларың, заттарың қандай?
- Сенің сүйікті адамың кім? (анам, әкем, атам, әжем)
- Сенің сүйікті жануарың не? ( ит, мысық, жылқы)
- Сенің сүйікті тағамың не? (тұшпара, борщ, палау).
- Ал сенің сүйікті жазушын кім?
Қане, қандай қазақ балалар әдебиетінің жазушыларын білесіңдер?
Кластерлермен жұмыс. Әр өткен жазушыға кластер жасап, соған балалар сүйене отырып, өмірбаяндарын айтып береді.
Қызығушылықты ояту.
(5-сыныпта өтілген М.Әуезовтің <<Абай жолы>> роман-эпопеясынан үзінді беріледі.)
-Бұл кімнің шығармасынан алынған үзінді деп ойлайсыңдар?(Жауабын айтады)
-Ендеше тақтаға назар аударайық.Жазушының портреті,шығармалар жинағы көрсетіледі.(слайд түрінде)
-Мағынаны ашу.Бүгінгі біздің тақырыбымызда жазушы М.Әуезовтің өміріне мен шығармашылығына назар аударайық .
М.Әуезов шығармашылығы - ХХ ғасырдың әсемдігімен, ғажайып әсерлілігімен сиқырлы, қайталанбас ұлы құбылысына айналды. Әуезов мұраларынан алатын тағылым ұшан-теңіз. Жазушы шығармаларында өз халқының тыныс-тіршілігін, қам-қарекетін, аяулы арманы мен нұрлы үмітін, тарихи болмысы мен бүгінгі бітімін терең ұғынып бере білген суреткер.
Ұзақ жылдарға созылған терең шығармашылық ізденістердің, қажыр-қайратының нәтижесінде күллі әлемге ұлы Абайды танытып қана қойған жоқ, қазақ халқы <<Абай жолы>> арқылы өзін де тереңірек түсініп таныды. <<Абай жолынсыз>> қазақ әдебиетін, халқымыздың рухани-көркемдік әлемін көзге елестету мүмкін емес>> деп халық жазушысы Ә.Кекілбаев бағалағандай, тек қазақ халқының ғана емес, көшпелі түркі жұртының өткені туралы ең алғашқы кең ауқымдағы шығарма.
Осы туындылардың өзімен М.Әуезов құдіретті талант иесі екендігін танытқан болатын. Оның талантын шарықтатып, көркемдік дамудың шырқау биігіне жеткізген өмір жолы оңай емес еді. Сонымен бірге, халыққа адал қызмет етудің азаматтық, адамгершілік жүгін арқалаған ауыр да абыройлы жол болды.
Кітаппен жұмыс
Осы жазушы байланысты мынадай тапсырманы орындаймыз.
6 тапсырмаға қараңыздар
Суреттерге қараңыз
Осы ақын-жазушыларға байланысты мынадай тапсырмалар орындаймыз.
1-тапсырма: Сол жақтағы жазушылардың аты-жөніне оң жақтағы шығармалардың қайсысы жататынын стрелкамен көрсетіп, белгілеу.
Жазушылардың аты-жөні Шығармалары
Мұқағали Мақатаев "Менің құрдастарым", "Бақыт"
Сапарғали Бегалин "Таза бұлақ", "Кел, балалар, оқылық!"
Бердібек Соқпақбаев "Бала Шоқан", "Жас бұтақ", "Хат"
Мұзафар Әлімбаев "Сыйлық", "Қызғалдақ", "Парадта"
Саттар Ерубаев "Менің атым-Қожа", "Бақыт жолы"
Ыбырай Алтынсарин "Отпен ойнама", "Менің ойыншығым"
Әбіш Кекілбаев "Аққулар ұйықтағанда", "Өмір - өзен
Өтебай Тұрманжанов "Тасбақаның шөбі", "Үркер"
Қадір Мырза Әли "Кішкене Қожанасырлар", "Сабақ "
2-тапсырма: Сөйлемдегі етістіктің орнын толықтыру.
1. Ол К. Чуковскийдің, Ю. Березиннің, А. Суриковтың, кейбір шығармаларын қазақ тіліне ....
2. Ол қазақ балалары оқитын мектептер ашуды....
3. Ташкентте балалар үйінде....
4. Жазушының сценарийі бойынша <<Менің атым-Қожа>> фильмі....
5. Ұлы Отан соғысына.... Керекті сөздер: түсірілген, тәрбиеленді, қатысқан, аударған, армандайды.
3-тапсырма: Сөйлемдердің дұрыс, бұрысын ажырату.
Сөйлемдер Дұрыс Бұрыс
Бердібек Соқпақбаев сценарийі бойынша "Менің атым - Қожа " фильмі түсірілген.
Ыбырай Алтынсарин 1924 жылы Алматы облысында туған.
Мұзафар Әлімбаевтың батырлығы А. Бектің "Волоколамск тасжолы" атты кітабында жазылған
Сапарғали Бегалин 25 жыл "Балдырған" журналын басқарды.
Әбіш Кекілбаев алғашқы Мемлекеттік хатшысы, Парламент Сенатының депутаты болған.
Өтебай Тұрманжанов Ташкентте балалар үйінде тәрбиеленді.
Саттар Ерубаев 1841 жылы Қостанай облысында туған.
Енді біз осы модульде өткен грамматикалық тақырыптарды қайталаймыз. Біз 9 сөз табының ішіндегі жетеуін өткенбіз. Сол 7 сөз табына мен әрбіреуіне семантикалық карталар дайындап әкелдім. Қазір сол семантикалық картада берілген 2-3 сөзді ғана талдап, белгілейміз. Әр картаға мен қай сөз табы екенін жазған жоқпын. Сендер түрлеріне қарап, қай сөз табы екенін табу керексіңдер.
Оқушылар тақтаға шығып, интерактивті тақтадағы семантикалық карталармен жұмыс істейді.
Кеспе қағаздармен жұмыс.
5 балаға кеспе қағаздар таратамын.
№ 1
Септе: ақын
№ 2
Қалау райда тәуелде: аудар
№3
Көптік жалғауларын жалға:
Ақын, жазушы, депутат, аудармашы, қолбасшы, жауынгер, өлең, шығарма, аудан, университет, есім, зерттеуші
№ 4
Өткен шақта жікте: Түсін
№ 5
Фонетикалық талдау жаса:
Жазушы
Қазір, балалар, кеспе қағаздармен жұмыс жасағанша, басқаларымыз өткен ақын-жазушыларымыздың ішіндегі Мұқағали Мақатаевтың <<Есіңе мені алғайсың>> әнін тыңдаймыз.
Ал, енді уақыт аяқталды әрбір оқушы өздеріне келген кеспе қағаздардағы тапсырмаларды оқып беріңдер, басқаларымыз тексеріп отырамыз. Қателерін табамыз.
Бүгін біз сөз таптарын қайталадық, соған байланысты сөзжұмбақты шешеміз, шешкенде ортасында біз өткен бір сөз табы шығу керек.
Класстың қазақшасы.
Күзден кейін қандай мезгіл келеді?
Қыста қатты жел соғып, күн суытып не болады?
Қыс мезгілінің алғашқы айы?
ҚР астанасы қай қала?
ҚР қандай мемлекет?
Орта білім алатын жер?
Қорытындылау:
1. Қазақ балалар әдебиетінің қандай жазушыларың
білесіңдер?
2. Ыбырай Алтынсарин қашан, қайда туған?
3. Бауыржан Момышұлы кім?
4. Қай жазушы Парламент Сенатының депутаты?
5. Кімнің өлеңдеріне Н. Тілендиев, Ш. Қалдаяқов,
А. Қоразбаев т. б. сазгерлер ән жазды?
6. Қай жазушының сценарийі бойынша "Менің атым -
Қожа" фильмі түсірілген?
7. Қазақ тілінде неше сөз табы бар? Олар қандай?
Үйге тапсырма:
Сөз таптарын қайталап, 124 бет 2-4 тапсырманы дайындап келу
Оқушылардың білімін бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz