Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дос туралы жыр

БАЗАЛЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
1.<<Әлемдік және ұлттық мәдениет негізінде құндылықтарды қалыптастыру>>
ҚҰРАМДЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК
Адамгершіліктің алтын қағидасы.
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
<<Қылау>> әңгімесін оқығанда өзіңе тілемейтініңді өзгеге де тілеме (қайырымдылық)

6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков <<Қылау>> әңгімесі.

Қолданылатын бейне құралдар:
> Сайын Мұратбековтың <<Қылау>> әңгімесі.
> Видео Жарылқасын Даулетов <<Дос туралы жыр>>.
> <<Көңіл толқыны>> күй.
> Видео <<МұзАрт>> тобы <<Дос туралы жыр>>
> <<Ертегілер>> (-) әуені.
> Презентация.

КЛАССИФИКАТОР
Аффективті категориялар
Категория бөлімі
Сұранысқа ие әрекет
Оперант
Мұғалім не істейді
Оқушы не істейді
Бейнелеу құралдары
Техника учения
Күтілетін нәтиже
ЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№ 1 Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:
1 топ- әкесінің айтқан ақылдарын ағаш сызбасы түрінде жазып, қыста жолға шығу ЕРЕЖЕСІН жалпылаңдар.
2топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:өмір мен өлім туралы ойлауына не түрткі болды, оны ненің белгісі деп түсінуге болады, кластер сызбасы түрінде жалпылаңдар.
3топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: суретін салып, кесте түрінде жалпылаңдар.
4топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:жолда кездескен қызға неге алаңдады, Сатай қандай бала, Қожамен салыстырып, венн диаграммасын жалпыла.

1.Алу/қабылдау
1.10Сана
Жалпылау етістігі
Үзінді
Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады
Қабылдауға дайындалады
Сайын Мұратбеков <<Қылау>> әңгімесі
Ағаш, кластер, кесте сызбалары
Кластер,ағаш,кесте, венндиаграммасы

Аффективті категориялар
Категория бөлімі
Сұранысқа ие әрекет
Оперант
Мұғалім не істейді
Оқушы не істейді
Бейнелеу құралдары
Техника учения
Күтілетін нәтиже
ЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№2
1топ-Сатай мен Рабиғаның кездесуі жайында көрініс қойыңдар
2топ-Сатайдың қызды қайта іздеп баруы жайында көрініс көрсетіңдер
3топ-дос, достық жайында ақындардың өлеңдерін есіңе түсір, өзің өлең шығарып жаз.
4топ- достық жайында мақал-мәтел жаз, мерекелерде сен досыңа қандай сыйлық сыйладың, суретін сал.

2.00 Жауап/реакция
2.30 Жауап беруге қанағаттану
Шапалақтау етістігі
Театрланған көрініс
Көріністі көрсетеді
Көріністі қарайды
<<Ертегілер>> әуені
Ауызша мәтінмен жұмыс
Оң эмоциялар - шапалақтау

Аффективті категориялар
Категория бөлімі
Сұранысқа ие әрекет
Оперант
Мұғалім не істейді
Оқушы не істейді
Бейнелеу құралдары
Оқу техникасы
Күтілетін нәтиже
ЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№3
Шағын топта <<Біз қайырымды балалармыз>> атты микрозерттеу жүргізіп, қайырымдылық жасау құзыреттілігіңді жақсарт, нәтижелеріңді плакат түрінде ұсын, сыныптасыңа көмектес.
3.00 Бағалау
3.30Құндылықтарды қабылдау
Көмектесу етістігі
Топ мүшелері
Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады
Берілген құндылықты зерделейді
Жарылқасын Даулетов
<<Дос туралы жыр>>
Ауызша мәтінмен жұмыс
Оқушылар салған суреттер

Аффективті категориялар
Категория бөлімі
Сұранысқа ие әрекет
Оперант
Мұғалім не істейді
Оқушы не істейді
Бейнелеу құралдары
Техника учения
Күтілетін нәтиже
ЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№4
<<Автор ізімен>> стратегиясы бойынша, жалғастыр, анықта.
4.00Ұйымдастыру
4.10Құндылықтарды ұйымдастырады
Анықта етістігі
Ақпарат және эмоция
Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады
Әңгімені жалғастырады
<<Көңіл толқыны>> күй
Жазбаша коммуникация
Парақтарға жазу

Аффективті категориялар
Категория бөлімі
Сұранысқа ие әрекет
Оперант
Мұғалім не істейді
Оқушы не істейді
Бейнелеу құралдары
Техника учения
Күтілетін нәтиже
ЕСКЕРТУ
Оқу тапсырмасы№5
Қайырымды болу үшін сен өзіңді қашан,қалай, өзгертесің, дәптерге жаз.
5.00Мінездеме/құндылықтар арасындағы немесе құндылықтар жүйесіндегі орын
5.20Жеке құндылықтарға тарту
Қайта қара етістігі
Үйлесімділік
жұмысты ұйымдастырады
Келісім реакциясы
<<Дос туралы жыр>>
Мұзарт
Жазбаша коммуникация
Дәптерге жазу

Ұқсас жұмыстар
Достық қымбат өмірде
Менің бір досым
Жыр-менің жалғыз тарланым жайлы ақпарат
Ана қасиеті
Кітап-сарқылмас рухани қазына (әдеби кеш)
Ана - бақыт, ана - нұр
Ұстаз -- ұрпақ мақтанышы
Сәкен Сейфуллин сыр сандық өлеңі жайлы ақпарат
Атаның сөзі - ақылдың көзі
Адамдар асындағы достық пен өзара түсіністікті бағалай білуге үйрету
Пәндер