Қайырымдылық пен достық құндылықтарын қалыптастыру: 6-сыныпта Сайын Мұратбеков Қылау әңгімесі негізінде сабақ жоспары

6 сынып қазақ әдебиеті Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі.

Қолданылатын бейне құралдар:

  • Сайын Мұратбековтың «Қылау» әңгімесі.
  • Видео Жарылқасын Даулетов «Дос туралы жыр».
  • «Көңіл толқыны» күй.
  • Видео «МұзАрт» тобы «Дос туралы жыр»
  • «Ертегілер» (-) әуені.
  • Презентация.

КЛАССИФИКАТОР

Аффективті категориялар

Категория бөлімі

Сұранысқа ие әрекет

Оперант

Мұғалім не істейді

Оқушы не істейді

Бейнелеу құралдары

Техника учения

Күтілетін нәтиже

ЕСКЕРТУ

Аффективті категориялар:

Оқу тапсырмасы№ 1 Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:

1 топ- әкесінің айтқан ақылдарын ағаш сызбасы түрінде жазып, қыста жолға шығу ЕРЕЖЕСІН жалпылаңдар.

2топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:өмір мен өлім туралы ойлауына не түрткі болды, оны ненің белгісі деп түсінуге болады, кластер сызбасы түрінде жалпылаңдар.

3топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар: суретін салып, кесте түрінде жалпылаңдар.

4топ- Үзіндіні оқып, ат қойыңдар:жолда кездескен қызға неге алаңдады, Сатай қандай бала, Қожамен салыстырып, венн диаграммасын жалпыла.

Аффективті категориялар:

1. Алу/қабылдау

Категория бөлімі:

1. 10Сана

Сұранысқа ие әрекет:

Жалпылау етістігі

Оперант:

Үзінді

Мұғалім не істейді:

Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады

Оқушы не істейді:

Қабылдауға дайындалады

Бейнелеу құралдары:

Сайын Мұратбеков «Қылау» әңгімесі

Техника учения:

Ағаш, кластер, кесте сызбалары

Күтілетін нәтиже:

Кластер, ағаш, кесте, венндиаграммасы

ЕСКЕРТУ:

Аффективті категориялар

Категория бөлімі

Сұранысқа ие әрекет

Оперант

Мұғалім не істейді

Оқушы не істейді

Бейнелеу құралдары

Техника учения

Күтілетін нәтиже

ЕСКЕРТУ

Аффективті категориялар:

Оқу тапсырмасы№2

1топ-Сатай мен Рабиғаның кездесуі жайында көрініс қойыңдар

2топ-Сатайдың қызды қайта іздеп баруы жайында көрініс көрсетіңдер

3топ-дос, достық жайында ақындардың өлеңдерін есіңе түсір, өзің өлең шығарып жаз.

4топ- достық жайында мақал-мәтел жаз, мерекелерде сен досыңа қандай сыйлық сыйладың, суретін сал.

Аффективті категориялар:

2. 00 Жауап/реакция

Категория бөлімі:

2. 30 Жауап беруге қанағаттану

Сұранысқа ие әрекет:

Шапалақтау етістігі

Оперант:

Театрланған көрініс

Мұғалім не істейді:

Көріністі көрсетеді

Оқушы не істейді:

Көріністі қарайды

Бейнелеу құралдары:

«Ертегілер» әуені

Техника учения:

Ауызша мәтінмен жұмыс

Күтілетін нәтиже:

Оң эмоциялар - шапалақтау

ЕСКЕРТУ:

Аффективті категориялар

Категория бөлімі

Сұранысқа ие әрекет

Оперант

Мұғалім не істейді

Оқушы не істейді

Бейнелеу құралдары

Оқу техникасы

Күтілетін нәтиже

ЕСКЕРТУ

Аффективті категориялар:

Оқу тапсырмасы№3

Шағын топта «Біз қайырымды балалармыз» атты микрозерттеу жүргізіп, қайырымдылық жасау құзыреттілігіңді жақсарт, нәтижелеріңді плакат түрінде ұсын, сыныптасыңа көмектес.

Аффективті категориялар:

3. 00 Бағалау

Категория бөлімі:

3. 30Құндылықтарды қабылдау

Сұранысқа ие әрекет:

Көмектесу етістігі

Оперант:

Топ мүшелері

Мұғалім не істейді:

Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады

Оқушы не істейді:

Берілген құндылықты зерделейді

Бейнелеу құралдары:

Жарылқасын Даулетов

«Дос туралы жыр»

Оқу техникасы:

Ауызша мәтінмен жұмыс

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар салған суреттер

ЕСКЕРТУ:

Аффективті категориялар

Категория бөлімі

Сұранысқа ие әрекет

Оперант

Мұғалім не істейді

Оқушы не істейді

Бейнелеу құралдары

Техника учения

Күтілетін нәтиже

ЕСКЕРТУ

Аффективті категориялар:

Оқу тапсырмасы№4

«Автор ізімен» стратегиясы бойынша, жалғастыр, анықта.

Аффективті категориялар:

4. 00Ұйымдастыру

Категория бөлімі:

4. 10Құндылықтарды ұйымдастырады

Сұранысқа ие әрекет:

Анықта етістігі

Оперант:

Ақпарат және эмоция

Мұғалім не істейді:

Шағын топтардағы жұмысты ұйымдастырады

Оқушы не істейді:

Әңгімені жалғастырады

Бейнелеу құралдары:

«Көңіл толқыны» күй

Техника учения:

Жазбаша коммуникация

Күтілетін нәтиже:

Парақтарға жазу

ЕСКЕРТУ:

Аффективті категориялар

Категория бөлімі

Сұранысқа ие әрекет

Оперант

Мұғалім не істейді

Оқушы не істейді

Бейнелеу құралдары

Техника учения

Күтілетін нәтиже

ЕСКЕРТУ

Аффективті категориялар:

Оқу тапсырмасы№5

Қайырымды болу үшін сен өзіңді қашан, қалай, өзгертесің, дәптерге жаз.

Аффективті категориялар:

5. 00Мінездеме/құндылықтар арасындағы немесе құндылықтар жүйесіндегі орын

Категория бөлімі:

5. 20Жеке құндылықтарға тарту

Сұранысқа ие әрекет:

Қайта қара етістігі

Оперант:

Үйлесімділік

Мұғалім не істейді:

жұмысты ұйымдастырады

Оқушы не істейді:

Келісім реакциясы

Бейнелеу құралдары:

«Дос туралы жыр»

Мұзарт

Техника учения:

Жазбаша коммуникация

Күтілетін нәтиже:

Дәптерге жазу

ЕСКЕРТУ:

Ұқсас жұмыстар
6-сынып әдебиеті сабағы: Сайын Мұратбековтың Қылау әңгімесі - достық, қайырымдылық және өмір қауіпсіздігіне тәрбиелеу
6-сыныпқа арналған Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесін талдау бойынша сабақ жоспары
Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ жоспары Мен жақсылықтың жолдасымын: мейірімділік пен қайырымдылық құндылықтарын қалыптастыру
6-сыныпқа арналған Сайын Мұратбековтың Қылау шығармасын сын тұрғысынан талдау сабақ жоспары
Жүрек жылуы: бастауыш сыныпта қайырымдылық пен қамқорлық құндылықтарын дамыту
Сайын Мұратбековтің Қылау әңгімесін оқыту: екінші сабақ - композициялық талдау мен кейіпкертану
4-сынып ашық сабағы: Жақсылықтан жақсылыққа - қайырымдылық пен қамқорлық құндылықтарын қалыптастыру
Сайын Мұратбековтың Қылау әңгімесінің мазмұны мен композициясын талдау
Сайын Мұратбековтың өмірі мен шығармашылығы: Жусан иісі мен Қылау шығармаларының талдауы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz