Excel бағдарламасы басқа бағдарламадан ұтымдылығы

Сабақ : 1- сабақ
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет

Барлық оқушы саны:16

Қатысқаны:16

Сабақ : 1- сабақ: Сілтеме
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: 8 сынып оқулық, Power Point-та слайдтар, ресурс парақтары.
Сабақ : 1- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Электрондық кестелер. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Электрондық кестелердің негізгі ұғымдары. Деректерді енгізу, редакциялау және пішімдеу.
Сабақ : 1- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Mic. Excel бағдарлама терезесімен таныстырып, қалай пайдалану жолдарын үйрету және қолдануға мүмкіндік беру.
Сабақ : 1- сабақ: Түйінді идеялар
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: -Оқушылар іс-әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді. Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
Сабақ : 1- сабақ: Оқыту нәтижелері
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

- Mic. Excel бағдарламасы туралы жалпы мәлімет алады.

- Mic. Excel бағдарламасында неше жол, баған, кітап бар екенін біледі . . .

- Mic. Excel бағдарламасы интерфейсімен танысады және қолдана біледі.

Сабақ : 1- сабақ: Көрнекіліктер
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Суреттер, слайд-таныстырылым, АКТ. Ресурс парақтары
Сабақ : 1- сабақ: Дереккөздер
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

Ақпараттық коммуникациялық технология(АКТ), Интерактивті тақта, Mic. Excel бағдарламасы.

Оқулық беттері, ресурс парақтары.

Сабақ : 1- сабақ: Сабақ барысы
Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: Уақыты
Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16: Әдіс-тәсілдер
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау
Сабақ : 1- сабақ:

Сабақ кезеңдері

1-кезең: Қызығушылықты ояту:

- ұйымдастыру

- белсенді әрекетке жұмылдырылады;

- ойлау жұмысына ынталандырылады

Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет:

5 мин

3 мин

5 мин

Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16:

“сұрақ-жауап” стратегиясы.

«Болжау» стратегиясы

Мәнмәтінде айқындау.

1. Ұйымдастыру

Топқа бөлу: “Санау арқылы топқа бөліну”

Шарттары:

1. Әр оқушы үшке дейін санап, кім 1 десе, 2 десе, 3 десе сол айтқан әр оқушы өз жұптарын тапқаннан кейін 1, 2, 3 жұптар топ құрып орындарына жайғасады.

Жаңа сабақ. «Болжау» стратегиясы арқылы басталады. Оқушыларға слайд арқылы сурет көрсетіп, мынан дай сұрақтар қойылады:

1. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады?

2. Қандай тақырып маңайында өрбиді?

3. Қандай бағдарламамен жұмыс болады?

4. Mic. Word бағдарламасымен ұқсастықтары келема?

Жауабы жақындағандарға, дұрыс тапқандарға жұлдызша беремін.

Топ тапсырмалары:

I - Mic. Excel бағдарламасын іске қосу бірнеше жолдары.

II - Mic. Excel бағдарламасының жолы қанша санмен берілген, бағандар қандай әріптермен берілген және нешеу. Бір Excel-де неше кітапқа дейін көбейтуге болады, оның әр кітабы 65536 жол, 256 баған, кітапты 255ке дейін көбейтеді.

III - Mic. Excel бағдарламасы басқа бағдарламадан ұтымдылығы

Оқушылар топқа бөлінеді. Топта өзара әрекет етеді. Бір-бірімен пікір алмасады. Іштерінен көшбасшы шығарады.

Оқушылар жаңа топпен жұмыс істейді.

Оқушылар «ой қозғау» арқылы ойланады.

Әркім өз ойларын айтады.

Сұрақтарға жауап бергенде көшбасшы анықталады?

Болжау жасайды.

Өз жауаптары дұрыстығын салыстырады, көз жеткізеді.

Топпен жұмыс: әр топқа тақырып бойынша тапсырмалар бөлініп беріледі.

Ұпайларын өздері жазып отырады.
Сабақ : 1- сабақ:

2-кезең: Мағынаны ажырату:

- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;

Сабақ өтілетін уақыт: 6. 03. 14. Орны: 43 кабинет: 20
Барлық оқушы саны:16Қатысқаны:16: “Венн диаграмма” стратегиясы.

«Венн диаграмма» стратегиясы. (5 сұрақ)

I-топ:

  1. Mic. Excel бағдарламасының іске қосудың қанша жолы бар?
  2. Word мәтіндік бағдарламасымен қандай айырмашылығы бар?
  3. Қанша жол, баған бар. Неше кітап бар, оны нешеге дейін көбейтуге болады?
  4. Ұяшықтарды қалай кеңейтуге болады?
  5. Ұяшықтар арасындағы мекен-жайды қалай табады? Интербелсенді тақтамен көрсет . . .

II - топ:

  1. Ұяшықтың мекен-жайын табу неге байланысты?
  2. Mic. Excel бағдарламасының меңзері қандай түрде болады?
  3. Mic. Excel бағдарламасында қандай жұмыстар жасауға болады?
  4. Ұяшықтарды неге кеңейту керек?
  5. Excel-дің кеңейтілім аты ?

III - топ:

  1. Excel-дің жұмыс парағы дегеніміз не?
  2. Excel-дің жұмыс кітабы дегенді қалай түсінеміз?
  3. Excel-де жаңа құжатты қалай құрамыз?
  4. Excel-де құжатты қалай сақтаймыз?
  5. Жаңа жұмыс кітабын қалай құрамыз? . . .

Венн диаграммамен салыстырған жағы және бірдейлігі жағымен танып, жұмыс жасайды. Қандайда бір затты жан-жақты талқылайды, сол арқылы білімдерін қайталайды, жаңа білім қосады.

Сипаттайды (түрі, түсі, көлемі)

Салыстырады (ұқсастығы, айырмашылығы)

Талдайды (қалай жасалған неден тұрады)

Ой толғау (бұл неден жасалған)

Ұсын (қалай, қай жерде пайданылады)

Дәлелде (қарсы ж/е қарсы емеспін)


Ұқсас жұмыстар
Ашық сабақ. Сабақтың типі
Тесттер жинағы. 8-сынып
Кембридж тәсілі бойынша іс-тәжірибемнен.8-сынып
Microsoft Excel - бағдарламасында , , , функцияларын сабақтарда тиімді пайдаланудың тәсілі
Берілгендерді ұяшыққа енгізу
MS Excel электрондық кестелері. Кестелік процессордың терезе интерфейсі. Э
Microsoft Excel кестелік процессор
Информатика 8 класс "ms excel-дің мүмкіндіктері"
Microsoft Excel терезесіне шолу
Электрондық кесте msexcel-де деректер базасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz