Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Теріс санның модулі қандай сан
Сабақтың тақырыбы: Теріс сандарды қосу.
Сабақтың мақсаты, білімділік:оқушыларға теріс санды қосу ережесін пайдаланып , есеп шығара білуге үйрету.
Дамытушылық: қушылардың танымдық ізденістерін логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, ой-өрістерін кеңейтуге, мүмкіндік жасау.
Тәрбиесі: ұйымшылдыққа , жауапкершілікке ,дәлдікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар,комьпютер.
Сабақтың өту барысы: ұйымдастыру бөлімі ,үйтапсырмасын тексеру,жаңа сабақ түсіндіру,жаңа сабақ бекіту , үйге тапсырма беру.
Сабақтың жоспары: 1)ой толғау сәті
2)бәрімізге бір амал
3)жағалауға кім бұрын жетеді
4)сабақты қортындылау.
I.Ой толғау сәті.
1.Оң сан деп қандай санды айтамыз?
2.Теріс сан деп қандай сандарды айтамыз?
3.0 саны қандай сан?
4.Оң санның модулі кандай сан?
5. Теріс санның модулі қандай сан?
6. Екі теріс санның қайсысы үлкен?
7. Рационал сандар деп қандай санды айтамыз?
8.0 санына қарама-қарсы сан?
II.Жаңа сабақ түсіндіру.
Екі теріс санды қосу үшін :
1)қосылғыштардың модулін қосу керек
2)шыққан санның алдына минус таңбасын қою керек
Мысалы:1) -8+(-11)= -(8+11)= -19
2)-0,3+(-0,9)= -(0,3+0,9)= -12
3)-1/6+ (- 3/5)= -(1/65+3/56)= -(30/5+30/18)= -23/30
Екі теріс санның қосындысы - теріс сан.
III.Бәрімізге бір амал.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
Күз мезгілінің қай айы?
-Қазан айы
-Онда ормандағы аңдардың қысқа дайындығын тексеріп көрелік!
1)Қорбаң-қорбаң етеді,
Балды жақсы көреді. (аю)
№420
1)-26+(-8)= 2)-96+(-101)=
-44+(-21)= -36+(-15)=
-56+(-71)= -62+(-19)=
2)-127+(-8)= 4) -310+(-7)=
-103+(-44)= -415+(-41)=
-85+(-37)= -800+(-150)=
3)Өзі қу , жүрген жері у,
Бұл не? (түлкі)
№421
1)-9+(-0,3)= 2.)-6,03+(-2,17)=
-6,7+(-5)= -7,2+(-8,23)=
-3+(-0,91)= -4,5+(-27,8)=
4)Туғаннан жаңғақ жеп жетілген,
Бұтақтан бұтаққа секірген. (тиын)
3.-9,5+(-100)=
-5,07+(-61,9)=
-21,61+(-45,7)=
3)Жағалауға кім бұрын жетеді?
№422
1) -3/5+(-1/5)= 2) - 13+ ( -23) =
3) - 37 + (- 47 ) = 4)-1/4+(-5/1) =
5) - 56+ ( -13) = 6) - 18+( - 34 )=
7) -43 8+214 = 8) -612+ ( -3 57 ) =
Үйге тапсырма.№ 423, 424
Сабақты қортындылау.
Сөз мәнін байқайық ойыны
№ 419 (ауызша)
1)-4+(-6)= 2)-8+(-6)= 3) -0,7+(-0,3)=
-1+(-7)= -3+(-11)= -1,2+(-1,5)=
-3+(-15)= -2+(-6)= -9,1+(-0,9)=
Сабақтың мақсаты, білімділік:оқушыларға теріс санды қосу ережесін пайдаланып , есеп шығара білуге үйрету.
Дамытушылық: қушылардың танымдық ізденістерін логикалық ойлау қабілетін дамыта отырып, ой-өрістерін кеңейтуге, мүмкіндік жасау.
Тәрбиесі: ұйымшылдыққа , жауапкершілікке ,дәлдікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ жауап.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар,комьпютер.
Сабақтың өту барысы: ұйымдастыру бөлімі ,үйтапсырмасын тексеру,жаңа сабақ түсіндіру,жаңа сабақ бекіту , үйге тапсырма беру.
Сабақтың жоспары: 1)ой толғау сәті
2)бәрімізге бір амал
3)жағалауға кім бұрын жетеді
4)сабақты қортындылау.
I.Ой толғау сәті.
1.Оң сан деп қандай санды айтамыз?
2.Теріс сан деп қандай сандарды айтамыз?
3.0 саны қандай сан?
4.Оң санның модулі кандай сан?
5. Теріс санның модулі қандай сан?
6. Екі теріс санның қайсысы үлкен?
7. Рационал сандар деп қандай санды айтамыз?
8.0 санына қарама-қарсы сан?
II.Жаңа сабақ түсіндіру.
Екі теріс санды қосу үшін :
1)қосылғыштардың модулін қосу керек
2)шыққан санның алдына минус таңбасын қою керек
Мысалы:1) -8+(-11)= -(8+11)= -19
2)-0,3+(-0,9)= -(0,3+0,9)= -12
3)-1/6+ (- 3/5)= -(1/65+3/56)= -(30/5+30/18)= -23/30
Екі теріс санның қосындысы - теріс сан.
III.Бәрімізге бір амал.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
-Күз мезгілі
Күз мезгілінің қай айы?
-Қазан айы
-Онда ормандағы аңдардың қысқа дайындығын тексеріп көрелік!
1)Қорбаң-қорбаң етеді,
Балды жақсы көреді. (аю)
№420
1)-26+(-8)= 2)-96+(-101)=
-44+(-21)= -36+(-15)=
-56+(-71)= -62+(-19)=
2)-127+(-8)= 4) -310+(-7)=
-103+(-44)= -415+(-41)=
-85+(-37)= -800+(-150)=
3)Өзі қу , жүрген жері у,
Бұл не? (түлкі)
№421
1)-9+(-0,3)= 2.)-6,03+(-2,17)=
-6,7+(-5)= -7,2+(-8,23)=
-3+(-0,91)= -4,5+(-27,8)=
4)Туғаннан жаңғақ жеп жетілген,
Бұтақтан бұтаққа секірген. (тиын)
3.-9,5+(-100)=
-5,07+(-61,9)=
-21,61+(-45,7)=
3)Жағалауға кім бұрын жетеді?
№422
1) -3/5+(-1/5)= 2) - 13+ ( -23) =
3) - 37 + (- 47 ) = 4)-1/4+(-5/1) =
5) - 56+ ( -13) = 6) - 18+( - 34 )=
7) -43 8+214 = 8) -612+ ( -3 57 ) =
Үйге тапсырма.№ 423, 424
Сабақты қортындылау.
Сөз мәнін байқайық ойыны
№ 419 (ауызша)
1)-4+(-6)= 2)-8+(-6)= 3) -0,7+(-0,3)=
-1+(-7)= -3+(-11)= -1,2+(-1,5)=
-3+(-15)= -2+(-6)= -9,1+(-0,9)=
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz