Бағалау парағы арқылы бағалау

«Н. Бозжанов атындағы орта мектебі»

шағын орталығымен мемлекеттік мекемесі

Математика пәнінің мұғалімі

Қуатбекова Раушан Сабиялиевна

Еңбек өтілі: 12 жыл

C:\Users\user\Desktop\Жыл мұғалімі\Раушан Конкурс\альбом.pptxf.jpg

Мақсатым:

« Математика сабағында сыни тұрғыдан ойлау технологиясының әр түрлі стратегияларды, жаңа ақпараттық технологияларын қолдана отырып, оқушылардың құзыреттілігін арттыру арқылы шығармашылықтарын дамыту. »

«Координаталық жазықтық» тақырыбында өткізілген сабақ Кембридж білім беру бағдарламасы бойынша құрылды. Жаңа технологияның басты мақсаттарының бірі - баланың оқыта отырып, ой еркіндігін, белсенділігін, ізденімпаздығын қалыптастыру, өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландыру. Әр мұғалім өз сабағының -көшбасшысы. Көшті қалай бастап алып жүрем десе де өз еркі. Жаңа сабақты оқушылар өздері ізденіп, топта талқылап, постер қорғап түсінеді. Топқа бөліп оқытқанда оқушылардың талпынысы артады, әр оқушы өзін жеке керекті тұлға ретінде сезінеді және өз үлесін қосуға талаптанады. Әр тапсырмаларды әртүрлі тәсілдермен бағалап отырады. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, зерттеушілік қабілеттерін іске асыруға көмектеседі. Жеті модульде жұмыс жасау мұғалімге де оқушыға да өте тиімді.

Күні
Пәні: математика
Сыныбы: 6
Күні: Сабақтың тақырыбы
Пәні: математика: Координаталық жазықтық
Күні: Мақсаты
Пәні: математика: «Координаталық жазықтық» тақырыптары бойынша алған білімдерін толықтыру, тиянақтау, жүйелеу, талдау. Іскерлік қасиеттерін, есептер шығаруда білім, білік дағдысын жетілдіру.
Күні: Табыс критерийлері:
Пәні: математика:

1. Координаталар жүйесінің құрылуын түсіндіру

2. Координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарының атауларымен атау

3. Координаталық жазықтықта берілген нүктелерінің координаталарын таба білу

4. Координаталары бойынша нүктенің жазықтықтағы орнын анықтайды

Күні: Түйінді идея
Пәні: математика: Координатақы жазықтық туралы ұғымды түсінеді
Күні: Сілтеме
Пәні: математика: Алдамұратова Т. А. , Байшоланов Т. С., оқулық 6-сынып
Күні: Оқыту әдісі
Пәні: математика: Топпен жұмыс, жеке жұмыс, диалогтік әдіс, жинақтау әдісі
Күні:

Көрнекілік

Техникалық құралдар

Пәні: математика:

1. Интербелсенді тақта

2. Слайдтар

3. Видео камера

4. Бағалау парағы

Күні: Ұйымдастыру
Пәні: математика:

1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

2. Оқушылардың психологиялық ахуалын реттеу, «Мен қазақпын» әуенімен жаттығу орындау

Күні: Топқа бөлу
Пәні: математика: І, ІІ, ІІІ, ІV ширектер арқылы оқушылар төрт топқа бөлінеді
Сыныбы: 6:
Күні:

Жаңа сабақ

Топтық жұмыс

Пәні: математика:

Санақ басы О нүктесінде қиылысатын өзара перпендикуляр екі координаталық түзу тік бұрышты координаталар жүйесін құрайды. Сонда координаталар жүйесі - санақ басы ортақ, өзара перпендикуляр екі координаталық түзу. Сондықтан мұны тік бұрышты координаталар жүйесі деп атайды. «Координаталар» сөзі латынның coordinatus - қазақша «реттелген» деген сөзінен алынған. Координаталық түзулер координаталық осьтер деп аталады. Горизонталь сызылған координаталар түзу абсциссалар /Ох/ осі деп аталады да, солдан оңға қарай бағытталады. Вертикаль сызылған координаталық түзу ординаталар /Оу/ осі деп аталадда, төменнен жоғары қарай бағытталады. Абсциссалар осі мен координаталар осінің қиылысу нүктесін координаталар басы деп атайды. Координаталар басы О әрпімен белгіленеді. Бұл латынша origo - «басталу» сөзінің бірінші әрпімен алынған. Координаталар осьтері жазықтықты төрт бөлікке бөледі. Оларды ширектер деп атайды. Ширектердің рет саны сағат тілінің қозғалыс бағытына қарсы бағытта анықталады.

Координаталық жазықтығы тақырыбына жеке-жеке нүктелерін орналастырып, әр топта талқылап, постер сызады, суретін салады және қорғайды.

Сыныбы: 6:

Бір-бірін

«бағалау парағы»

арқылы бағалайды

Күні: Орындалатын тасырмалар
Пәні: математика: Әр топқа берілетін тапсырмалардың сипаттамасы
Сыныбы: 6: Бағалау әдісі
Күні:

«Болжау »

стратегиясы

Пәні: математика:

Сөзжұмбақтағы жасырын сөзді тапсақ бізге осы «координаталық жазықтықты» ашуға себепші болған ұлы математиктің есімін білесіндер.

Рене Декарт (1596-1650) француз философы, математик. Декарттың мақсаты табиғатты математикалық заңдылықтар арқылы суреттеу болатын. Координаталық жазықтықты автор атымен Декарттық координаталық жазықтығы деп атайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Сыныбы: 6:
Д
о
ғ
а
л
п
р
о
ц
Е
н
т
К
ө
б
е
й
т
у
с
А
ғ
а
т
б
ұ
Р
ы
ш
Т
ү
з
у
«Бағалау парағы» арқылы бағалайды.
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні:
Пәні: математика:
Сыныбы: 6:
Күні: Дамыту кезеңі
Пәні: математика: Алдарына үлестірмелер берілу арқылы оқушылар дәптерде жұмыс істей отырып слайдтан асыл қазынаны табады
Сыныбы: 6: «бағалау парағы

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Динамика тарауы. омж. физика. 9-сынып
Жұмыс. қуат. энергия
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Квадрат түбір
Сұрақтарды оқушыларға ұсыну
Топтарға тапсырма ұсыну
Оқушыларды бақылау
Орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz