Топ басшысы ның бағалауы


Кумпеисова Гульжан Бауржановна
"Бөкенші жалпы орта білім беретін мектебі" КММ
Кесте, кесте құру жолын біледі, өз тәжірбиесінде қолдана алады;
қойылған сұрақтарға дәлелді жауап бере алады, ойларын дәлелдейді
І. Қызығушылықты ояту
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
-өрмекші торы арқылы сыныпта ынтымақтастық ортасын орнату.
- Топқа бөлу
әр оқушының арқысында А4 форматында мәтіндік процессордың мәзір жолағының батырмалары бейнеленген суреттерді түйреуішпен түйреп қоямын
- "Ыстық орындық" әдісі І топ -§19 Нөмерленген және маркленген тізімдер.
ІІ топ- §20 Беттің параметрі. Баспаға шығару.
-Тақырыпты анықтау. Қазір балалар жаңа тақырыпты өту үшін алдымен тақырыпты анықтап алуымыз қажет.
Сөзжұмбақ жасыру.
- бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?
- Өрмекші торы арқылы оқушылар бір-біріне тілек айту, күнге сәттілік тілеу.
-Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы суреттерді атай отырып өз жұптарын тауып екі топқа бөлінеді.
І топ-бағандар
ІІ топ-жолдар.
І топқа §19 бойынша ІІ топ сұрақтар қойды
ІІ топ §20 бойынша І топтың оқушылары сұрақтар қояды.
- Сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыпты анықтап алу.
1. Ақпараттық процессті жүзеге асыратын?
2. Меңзердің оң жағындағы әріптерді өшіруге арналған перне?
3. Бас әріптер режимін осатын, өшіретін перне?
4. Команда атынан және параметрінен тұрады?
5. Дүние жүзілік желі?
"Кесте"
- кесте құру жолдарын түсіну, кестелерді сызу, толтырып үйрену.
-Шапалақ арқылы бір-бірін мадақтау.
-Топ басшысына бағалау парағын ұсыну.
Әр топ басшысы өз тобын бағалайды.
ІІ. Мағынаны тану.
Сергіту сәті
Қазір §22 Кестелер. Кестелер құру тақырыбын оқыңыздар.
жекелей, шағын топта, топ алдында талдайсыздар.
Постер толтыру.
Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру
Мәтінді І топ 140-141 бетті, ІІ топ 142-143 бетті оқу,
Топқа бөлу:
Қызыл, жасыл, сары стикер арқылы 3 топқа бөлініп "ЖИГСО" әдісімен шағын топта талдау, әркім өз мәтінін түсіндіреді. Қайта бастапқы топқа оралады. Талқыланған мәтінді өз тобында талдайды, мазмұндайды.
Әр топ өз тақырыптары бойынша постер жасап, топ алдында қорғайды, топ алдында қорғау.
"қар кесегі" әдісі арқылы оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топ басшысының бағалауы
2 жұлдыз 1 ұсыныс беру
Шапалақ арқылы мадақтау.
А-деңгейіндегі
Апталық сабақ кестесін құрыңдар, жолдарға сабақтардың нөмерін, ал бағандарға апта күндерін орналастыр
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz