Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ басшысы ның бағалауы

Кумпеисова Гульжан Бауржановна
"Бөкенші жалпы орта білім беретін мектебі" КММ

Сабақтың тақырыбы
Кестелер. Кестелер құру.

Сабақтың жалпы мақсаты:
оқушыларды және мәтіндік процесссор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен таныстыру. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру, топтық жұппен баулу.
Күтілетін нәтижелер
Кесте, кесте құру жолын біледі, өз тәжірбиесінде қолдана алады;
қойылған сұрақтарға дәлелді жауап бере алады, ойларын дәлелдейді
Түйінді идеялар
Кесте. Кесте құру жоладын түсіндіру.
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Бағалау
І. Қызығушылықты ояту

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
-өрмекші торы арқылы сыныпта ынтымақтастық ортасын орнату.
- Топқа бөлу
әр оқушының арқысында А4 форматында мәтіндік процессордың мәзір жолағының батырмалары бейнеленген суреттерді түйреуішпен түйреп қоямын
- "Ыстық орындық" әдісі І топ -§19 Нөмерленген және маркленген тізімдер.
ІІ топ- §20 Беттің параметрі. Баспаға шығару.
-Тақырыпты анықтау. Қазір балалар жаңа тақырыпты өту үшін алдымен тақырыпты анықтап алуымыз қажет.
Сөзжұмбақ жасыру.

- бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?
- Өрмекші торы арқылы оқушылар бір-біріне тілек айту, күнге сәттілік тілеу.

-Оқушылар сынып ішін аралап жүріп, бір-бірінің арқаларындағы суреттерді атай отырып өз жұптарын тауып екі топқа бөлінеді.
І топ-бағандар
ІІ топ-жолдар.

І топқа §19 бойынша ІІ топ сұрақтар қойды
ІІ топ §20 бойынша І топтың оқушылары сұрақтар қояды.

- Сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыпты анықтап алу.
1. Ақпараттық процессті жүзеге асыратын?
2. Меңзердің оң жағындағы әріптерді өшіруге арналған перне?
3. Бас әріптер режимін осатын, өшіретін перне?
4. Команда атынан және параметрінен тұрады?
5. Дүние жүзілік желі?

к
о
м
п
ь
ю
т
е
р

D
e
l
e
t
e

c
a
p
s
l
o
c
k

ф
о
р
м
а
т

и
н
т
е
р
н
е
т

"Кесте"

- кесте құру жолдарын түсіну, кестелерді сызу, толтырып үйрену.
-Шапалақ арқылы бір-бірін мадақтау.
-Топ басшысына бағалау парағын ұсыну.

Әр топ басшысы өз тобын бағалайды.

ІІ. Мағынаны тану.

Сергіту сәті
Қазір §22 Кестелер. Кестелер құру тақырыбын оқыңыздар.
жекелей, шағын топта, топ алдында талдайсыздар.

Постер толтыру.

Оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру
Мәтінді І топ 140-141 бетті, ІІ топ 142-143 бетті оқу,
Топқа бөлу:
Қызыл, жасыл, сары стикер арқылы 3 топқа бөлініп "ЖИГСО" әдісімен шағын топта талдау, әркім өз мәтінін түсіндіреді. Қайта бастапқы топқа оралады. Талқыланған мәтінді өз тобында талдайды, мазмұндайды.
Әр топ өз тақырыптары бойынша постер жасап, топ алдында қорғайды, топ алдында қорғау.
"қар кесегі" әдісі арқылы оқушыларға сергіту сәтін ұйымдастыру.
Топ басшысының бағалауы

2 жұлдыз 1 ұсыныс беру
Шапалақ арқылы мадақтау.
ІІІ. Ой қозғау.
Практикалық жұмыс №1 компьютерде орындап шығу.

А-деңгейіндегі
Апталық сабақ кестесін құрыңдар, жолдарға сабақтардың нөмерін, ал бағандарға апта күндерін орналастыр. Мәтінді сабақ кестесі атымен сақта.
В-деңгейі
Өздеріңнің достарың туралы анықтамалық мәліметтерден тұратын кесте жаса. Оқушылар атауымен сақта.
С-деңгейі
Үлгі бойынша кесте құрыңдар.
Топ басшысы ның бағалауы
Бекіту.
145-беттегі тест тапсырмасы
Тақырып бойынша кітапта берілген тест тапсырмасын орындау.
Бір-бірінің тест тапсырмаларын тексеру
Үйге тапсырма
§22 140-бет оқу, мазмұндау. Кесте тақырыбына ребус жасау
Күнделіктеріне жазып алу.

Рефлексия
"Даналық ағашы" әдісі арқылы бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлері мен сұрақтарын жазу ұсынылды.
Түрлі стикерге оқушылар бүгінгі сабақ бойынша түсінбегендерін жазып, көңіл-күйлерін стикер арқылы білдірді.

Бағалау
Бағалау парағы бойынша жиынтық бағалау шығару
Топ басшысы оқушылардың ортақ бағасын шығарады

Ұқсас жұмыстар
Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы
1920 – 1930 жылдардағы Қазақстандағы индустрияландыру 9 сынып
Рационал сандарға амалдар қолдану жайлы ақпарат
Оңтүстік Қазақстан
Көпшілік оқушылар
Балалардың бақыты
Өз құқығыңды білгенің - дұрыс өмір сүргенің. (сыныптан тыс жұмыс)
Қалалық мәдениеттің дамуы
Қалқанша безі
«ақыл-ой империясы» интеллектуалдық сайысы
Пәндер