Күні: 14. 01. 15
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 8 «ә»
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сабақтың тақырыбы:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
у= ах
2
+n, у= а(х - m)
2
функцияларының графиктері
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сілтеме:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Алгебра 8 сынып, Ә. Н. Шыныбеков
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Жалпы мақсаты:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сабақтың міндеттері:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Білімділік:
ЭЕМ -ді пайдалана отырып, экспериментальды жолмен у=ax
2
функциясының графигі белгілі болғанда y= ax
2
+n, y=a(x-m)
2
+n функцияларының графиктерін салу алгоритмін білу; осы алгоритм арқылы ЭЕМ көмегінсіз функциялар графиктерін сала білу.
Дамытушылық
: Көре отырып, салыстыра отырып ойлау қабілеттерін, математикалық сөйлеу мәнерін дамыту, пәнге қызығушылықтарын арттыру
Тәрбиелік:
Ұқыптылыққа, өз беттерімен жұмыс істеуге, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу; бірін бірі тыңдау, құнды пікір айтуға дағдыландыру;
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Ресурстар:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Оқулық, сабаққа қажетті ресурстар
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әдіс - тәсілдер:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Тәсілі:
жұппен, топпен
Әдісі:
СТО, диалог
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Оқу нәтижесі:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
-
Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы аталған тақырыпты пысықтау
-
Берілген тапсырмаларды жұпта орындауға үйрету.
-
Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
-
Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы
-
Математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Негізгі идеялар:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады, танымдық қабілеттері дамиды
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Тапсырма көздері:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
1. Кеңейтілген тапсырмалар
2. Ізденіс жұмыстары. Жұптық, топтық, жеке жұмыстар
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сабақтың көрнекілігі:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Слайдтар, тапсырма көздері жазылған карточкалар
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сабақтың ұстанымы:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Адалдық ұстанымы
: Сабаққа қатысып оқушылар тек әділ ойын айтуы керек.
Белсенділік ұстанымы
:Оқушылар сабаққа толығымен шынайы қатысуы тиіс.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сабақтың барысы:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Ұйымдастыру кезеңі:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Кезекші арқылы оқушыларды барлау.
Кезекші сабақта жоқ оқушылардың тізімін жазып қояды.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Мотивациялық кезең:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
5
М
И
Н
У
Т
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыратын ойсергек:
№
Теңдеулер
Жауаптар
1.
2x
2
-8x-10=0
-1; 5
2.
-x
2
+6x+16=0
-2; 8
3.
x
2
-8x=0
0; 8
4.
5x
2
-18x+16=0
2; 1, 6
5.
x
2
-10x+24=0
4; 6
6.
7x
2
+8x+1=0
7.
-2x
2
+1, 7x+0, 3=0
4
1
5
2
3
6
Р
Ф
И
Г
А
К
-1; 5
-2; 8
0; 8
2; 1, 6
4; 6
2
5
4
6
1
4
3
В
Д
А
К
Т
Р
4; 6
2; 1, 6
-2; 8
0; 8
-1; 5
3
1
5
2
7
6
4
У
Ц
Ф
Я
Н
И
К
-1; 5
0; 8
2; 1, 6
4; 6
-2; 8
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Ой шақыру
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
2мин
Осы тірек сөздерді пайдалана отырып, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын және мақсатын тауып көрейік.
Оқушылар талдай отырып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздері қорытып айтады.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
3 мин
- Балалар, Жуковский «Поэзия мен өнердегі сияқты математиканың да өз әдемілігі бар» деген екен. Бүгінгі сабағымызда біз квадраттық функцияның графигін салудың өте әдемі әдісімен танысамыз. Жаңа сабақты бастамас бұрын біз бұған дейін қандай функциялар графиктерін оқып үйрендік, соларды қайталап өтейік.
Оқушыларға өткен тақырып бойынша семантикалық карта беріледі.
2. Мына функциялар y= (x+3)
2
y=x
2
+3 y= (x+3)
2
+4 квадраттық болып табыла ма?
3. Біз бұл функциялардың графиктерін сала аламыз ба? (оқушылар х-ке мән бере отырып у-ті тауып координата жазықтығында нүктелерді сала отырып график сызуға болатынын айтады) .
Оқушылар семантикалық картаны толтырады.
№
функция
аты
графигі
Графиктің аты
1
y=kx+b
Сызықтық
Түзу сызық
2
y=kx
Тура пропорционалдық
Түзу сызық
3.
Кері пропорционалдық
гипербола
4.
y= x
2
Квадраттық
Парабола
Төбесі координаттар басы
5.
y=x
3
Кубтық
Кубтық парабола
6.
y=ax
2
+bx+c
Квадраттық
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Мағынаны ашу
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
10мин
Мұндай графиктерді нүктелер арқылы салу біздің көп уақытымызды алады, сондықтан біз бүгінгі сабағымызда мұндай графиктерді тез салуды үйренеміз. Ол үшін оқулықтағы тақырыпты ашып оқи отырып, өз ойларыңды қағаз бетіне түсіріп көріңдер.
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып
өз ойларын қағазға түсіреді және постер қорғайды.
І. y=ax
2
+n функциясының графигі y=аx
2
функциясының графигін n>0 болғанда ордината осінің бойымен
бірлікке жоғары, n<0болғанда ордината осінің бойымен
бірлікке төмен жылжыту арқылы шығады екен.
ІІ. y= a(x-m)
2
функциясының графигі y=аx
2
функциясының графигін m>0 болғанда абсцисса осінің бойымен
бірлікке оңға, m<0 болғанда абсцисса осінің бойымен
бірлікке солға жылжыту арқылы шығатынын көрдік.
ІІІ. y=a(x-m)
2
+n функциясының графигін салу үшін y=аx
2
функциясының графигін m>0 болғанда абсцисса осінің бойымен
бірлікке оңға, m<0 болғанда абсцисса осінің бойымен
бірлікке солға және n>0 болғанда ордината осінің бойымен
бірлікке жоғары, n<0болғанда ордината осінің бойымен
бірлікке төмен жылжытамыз.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Ой қозғау: (
тақырыпқа байланысты оқулықтағы есептерді шығару)
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
15 мин
Өтілген тақырып бойынша шаблонды қолдану тәсілдерін үйрету, тапсырмалар беру
Тапсырмаларды орындайды, жұппен, топпен, жеке берілген есептерді орындайды.
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Сергіту сәті:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
3мин
«Функциялар биі» орындалады.
Оқушылар постер арқылы мына кестені толтырады:
Функция
Графигі
ОУ
ОХ
жоғ
төм
оңға
солғ
Оқушыларға функциялардың формулалары мен графиктері салынып таратылады. Сол бойынша формулаға сәйкес графиктерді таба отырып жұптасады.
y= (x+2)
2
- 3
y= x
2
y= (x+2)
2
+2
y= -(x-2)
2
+ 3
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы:
Күні: 14. 01. 15Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «ә»:
Әбдуалиева Ләйлә Қойшыбекқызы: