Сабақтың атауы. Сабақтың мақсаты

Сыныбы 10 Б
Күні 20. 10. 2014 сағ 11 30
: Сабақтың атауы
Сыныбы 10 Б: Пішіндер және нысандар.
: Сілтеме
Сыныбы 10 Б: Оқулықтағы 8 тақырыпты оқу. 58-72 беттер.
: Сабақтың мақсаты
Сыныбы 10 Б:

Білімділік: Оқушыларға пішін және нысандар туралы ұғымдарды, оларды программада қолданылуын білу.

Дамыту: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдылыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.

:
Сыныбы 10 Б:
  • Оқушылар пішін туралы білу;
  • олардың қасиеттерін өзгерту;
  • бірнеше пішінмен жұмыс атқару;
  • нысандармен жұмыс істей алу.
: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Сыныбы 10 Б: Пішіндер және нысандар тақырыбы бойынша алған білімдерін практикалық тапсырмалар арқылы тексеру.
: Дерек көздер және жабдықтар:
Сыныбы 10 Б: Компьютер, флипчарт, қима қағаздар, тест
:

Сабақ типі

Сабақ түрі

Сабақ әдісі

Пәнаралық байланыс

Сыныбы 10 Б:

Жаңа сабақ.

Интерактивті

Топтастыру, Блум таксономиясы, практикалық тапсырма

Математика.

: Тапсырмалар
Сыныбы 10 Б:

Мұғалімнің іс-әрекеті

  1. Ұйымдастыру кезеңі (шаттық шеңберін құру)
  2. Үй тапсырмасын сұрау
  3. Жаңа сабақ
  4. Қорытындылау, бағалау
Күні 20. 10. 2014 сағ 1130:

Оқушының іс-әрекеті

Топқа бөлу

  1. Тест.
  2. «Сәйкесін тап» ойыны (интерактивті тақтамен жұмыс) .

3. 1. Білу . «Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап» ойыны

2. Түсіну «Кестені толтыру»

3. Қолдану. Тәжірибелік тапсырма.

4. Талдау.

a. Нысандардың атын және қызметін айту.

ә. Тақтаны толтыру.

5. Жинақтау. ББҮ кестесін толтыру.

Бағалау парақтарын толтыру.

:

Сабақ бойынша жазбалары:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. «Шаттық шеңберін » құрып, бір-біріне тілек тілеу.

Қиылған компьютердің құрылғылары арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.

II. Үй тапсырмасы.

2. 1. Тест. (интерактивті тақтамен жұмыс) .

  1. Visual Basic программасын қалай іске қосамыз?

А) Іске қосу - Стандартты - Microsoft Visual Basic 6. 0

Ә) Іске қосу - Программалар - Microsoft Visual Basic 6. 0*

Б) Іске қосу - Табу - Microsoft Visual Basic 6. 0

  1. Visual Basic-тің алғашқы нұсқасы қашан жарыққа шықты?

А) 1989

Ә) 1990

Б) 1991*

  1. Егер жұмысты бірінші рет немесе жаңа бастап отырған болсаңлар, жаңа жобалар қосымшасындағы қай таңбаны шертеміз?

А) АсtivXEXE

Ә) Управление ActivX

Б) StandartExe *

  1. View→Object немесе [Shift+F7] батырмалар үйлесімін қандай жағдайда орындаймыз:

А) Егер жоба терезесінде пішіндер конструкторы терезесі болмаса; *

Ә) Егер жобада қасиеттер терезесі жоқ болса;

Б) Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса.

  1. Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса, онда . . .

А) View →Properties Window командасын орындаймыз

Ә) View → Toolbox командасын орындаймыз *

Б) View →Project Explorer командасын орындаймыз

  1. Format (Пішін) мәзірі -

А) Пішіндер мен басқару элементтерінің орналасуы мен өлшемдік қасиеттерін береді. *

Ә) Жобаға кіретін бірнеше файлдар тізімін көрсетеді;

Б) Басқару элементтері тіркеліп және жойылып отырады.

  1. Tools мәзірі -

А) Баптау;

Ә) Процедураларды енгізу

Б) Кесіп алу

  1. Query мәзірі-

А) Өшіру;

Ә) Сұрату жасау

Б) Анықтама

  1. Run (Іске қосу) мәзірі арқылы -

А) Элементтерді жойып отыруға болады

Ә) Терезелерді каскадтық түрде орналастыруға болады

Б) Программаларды іске қосуға және жоюға болады

  1. Егер жоба терезесінде қасиеттер терезесі жоқ болса, онда. . .

А) View > Properties Window командасын орындаймыз

Ә) View > Toolbox командасын орындаймыз

Б) View > Project Explorer командасын орындаймыз

2. 2. «Сәйкесін тап» Интерактивті тақтамен жұмыс.

1-тапсырма. Visual Basic-те программа құру кезеңдері берілген, әр кезең терезенің қай бөлігінің және қандай командалар көмегімен орындалатынын көрсет?

2-тапсырма. Visual Basic программасының терезесінің бөліктерін ата сәйкесінше орнына қой.

3-тапсырма. Әр анықтаманың ұғымын сәйкесінше қой.

Қорытындылау.

III. Мазмұнды ашу.

Білу. «Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап» ойыны.

Қорытындылау.

2. Түсіну. Мәтінмен жұмыс. «Түртіп алу» стратегиясы. «Кестені толтыру» ойыны.

Қорытындылау.

  1. Қолдану.Тәжірибелік жұмыс (оқулықпен, компьютермен жұмыс, 70 беттегі 2-тапсырма) .Қорытындылау.

4. Талдау. 1. Нысандардың атын және қызметін айту.

2. Тақтаны толтыру.

Қорытындылау.

5. Жинақтау.

ББҮ кестесін толтыру.

:
:
:

Қорытындылау.

6. Бағалау. Бағалау парақтарын жинап алып, қорытындылау.

Қорытындылау.

Сыныбы 10 Б: Білгенім
Күні 20. 10. 2014 сағ 1130: Үйренгенім
Білгім келеді
:
Сыныбы 10 Б:
Күні 20. 10. 2014 сағ 1130:
:
Сыныбы 10 Б:
Күні 20. 10. 2014 сағ 1130:
: Үйге тапсырма.
Сыныбы 10 Б: Оқулықтан 58-68 беттерді оқу, 71 беттегі тестке жауап беру.
: Сабақты талдау
:
Сыныбы 10 Б: Сабақ мақсатына жеттім. Жоспарланған тапсырмалар толық орындалды. Оқушылар қызығушылық танытты, белсенді болды.
: Сабақ бойынша өзгертулер
Сыныбы 10 Б: Сабақ жоспары бойынша алдын-ала дайындалған барлық тапсырмалар уақытында толық орындалды, өзгертулер болған жоқ.


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық тепе-тендіктерді, өрнектерді ықшамдау. 9 сынып
Алтын адам. зат есім. 10 сынып
Заттың атын білдіретін сөздер. 82-84 жаттығулар Көктем. Жазғытұрым. Ережемен таныстыру
Xiv-xv ғасырлардағы Қазақстанның экономикалық жағдайы
Құқықтық сана
Жерге меншіктік қатынастар
Дүниетану пәнінен ашық сабақ. бауырымен жорғалаушылар. 3 сынып
Жылқы тұқымдас жануарларды ата
7- сынып биологы. сайыс сабақ
Ауданымыздағы таулардың тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz