Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың атауы. Сабақтың мақсаты
Сыныбы 10 Б
Күні 20.10.2014 сағ 1130
Сабақтың атауы
Пішіндер және нысандар.
Сілтеме
Оқулықтағы 8 тақырыпты оқу. 58-72 беттер.
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушыларға пішін және нысандар туралы ұғымдарды, оларды программада қолданылуын білу.
Дамыту: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдылыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері
oo Оқушылар пішін туралы білу;
oo олардың қасиеттерін өзгерту;
oo бірнеше пішінмен жұмыс атқару;
oo нысандармен жұмыс істей алу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Пішіндер және нысандар тақырыбы бойынша алған білімдерін практикалық тапсырмалар арқылы тексеру.
Дерек көздер және жабдықтар:
Компьютер, флипчарт, қима қағаздар,тест
Сабақ типі
Сабақ түрі
Сабақ әдісі
Пәнаралық байланыс
Жаңа сабақ.
Интерактивті
Топтастыру, Блум таксономиясы, практикалық тапсырма
Математика.
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі (шаттық шеңберін құру)
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Жаңа сабақ
4. Қорытындылау, бағалау
Оқушының іс-әрекеті
Топқа бөлу
1. Тест.
2. <<Сәйкесін тап>> ойыны (интерактивті тақтамен жұмыс).
3. 1.Білу. <<Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап>> ойыны
2.Түсіну <<Кестені толтыру>>
3.Қолдану.Тәжірибелік тапсырма.
4.Талдау.
a. Нысандардың атын және қызметін айту.
ә. Тақтаны толтыру.
5.Жинақтау.ББҮ кестесін толтыру.
Бағалау парақтарын толтыру.
Сабақ бойынша жазбалары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. <<Шаттық шеңберін >> құрып, бір-біріне тілек тілеу.
Қиылған компьютердің құрылғылары арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасы.
2.1. Тест.(интерактивті тақтамен жұмыс).
1. Visual Basic программасын қалай іске қосамыз?
А) Іске қосу - Стандартты - Microsoft Visual Basic 6.0
Ә) Іске қосу - Программалар - Microsoft Visual Basic 6.0*
Б) Іске қосу - Табу - Microsoft Visual Basic 6.0
2. Visual Basic-тің алғашқы нұсқасы қашан жарыққа шықты?
А) 1989
Ә) 1990
Б) 1991*
3. Егер жұмысты бірінші рет немесе жаңа бастап отырған болсаңлар, жаңа жобалар қосымшасындағы қай таңбаны шертеміз?
А) АсtivXEXE
Ә) Управление ActivX
Б) StandartExe *
4. View-->Object немесе [Shift+F7] батырмалар үйлесімін қандай жағдайда орындаймыз:
А) Егер жоба терезесінде пішіндер конструкторы терезесі болмаса;*
Ә) Егер жобада қасиеттер терезесі жоқ болса;
Б) Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса.
5. Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса, онда ...
А) View -->Properties Window командасын орындаймыз
Ә) View --> Toolbox командасын орындаймыз *
Б) View -->Project Explorer командасын орындаймыз
6. Format (Пішін) мәзірі -
А) Пішіндер мен басқару элементтерінің орналасуы мен өлшемдік қасиеттерін береді. *
Ә) Жобаға кіретін бірнеше файлдар тізімін көрсетеді;
Б) Басқару элементтері тіркеліп және жойылып отырады.
7. Tools мәзірі -
А) Баптау;
Ә) Процедураларды енгізу
Б) Кесіп алу
8. Query мәзірі-
А) Өшіру;
Ә) Сұрату жасау
Б) Анықтама
9. Run (Іске қосу) мәзірі арқылы -
А) Элементтерді жойып отыруға болады
Ә) Терезелерді каскадтық түрде орналастыруға болады
Б) Программаларды іске қосуға және жоюға болады
10. Егер жоба терезесінде қасиеттер терезесі жоқ болса, онда...
А) View > Properties Window командасын орындаймыз
Ә) View > Toolbox командасын орындаймыз
Б) View > Project Explorer командасын орындаймыз
2.2. <<Сәйкесін тап>> Интерактивті тақтамен жұмыс.
1-тапсырма. Visual Basic-те программа құру кезеңдері берілген, әр кезең терезенің қай бөлігінің және қандай командалар көмегімен орындалатынын көрсет?
2-тапсырма. Visual Basic программасының терезесінің бөліктерін ата сәйкесінше орнына қой.
Жолменюі
Құрал-саймандар панелі
Пішіндер
конструкторы
Жобатерезесі
Элементтерпанелі
Қасиеттертерезесі
Пішінмакетініңтерезесі
3-тапсырма. Әр анықтаманың ұғымын сәйкесінше қой.
Қорытындылау.
III. Мазмұнды ашу.
Білу. <<Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап>> ойыны.
Қорытындылау.
2. Түсіну. Мәтінмен жұмыс. <<Түртіп алу>> стратегиясы. <<Кестені толтыру>> ойыны.
Қорытындылау.
1. Қолдану. Тәжірибелік жұмыс (оқулықпен, компьютермен жұмыс, 70 беттегі 2-тапсырма).Қорытындылау.
4.Талдау. 1. Нысандардың атын және қызметін айту.
2. Тақтаны толтыру.
Қорытындылау.
5.Жинақтау.
ББҮ кестесін толтыру.
Білгенім
Үйренгенім
Білгім келеді
Қорытындылау.
6. Бағалау. Бағалау парақтарын жинап алып, қорытындылау.
Қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Оқулықтан 58-68 беттерді оқу, 71 беттегі тестке жауап беру.
Сабақты талдау
Тәжірибеліксабақтыбағалау
Сабақ мақсатына жеттім.Жоспарланған тапсырмалар толық орындалды. Оқушылар қызығушылық танытты, белсенді болды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Сабақ жоспары бойынша алдын-ала дайындалған барлық тапсырмалар уақытында толық орындалды, өзгертулер болған жоқ.
Күні 20.10.2014 сағ 1130
Сабақтың атауы
Пішіндер және нысандар.
Сілтеме
Оқулықтағы 8 тақырыпты оқу. 58-72 беттер.
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Оқушыларға пішін және нысандар туралы ұғымдарды, оларды программада қолданылуын білу.
Дамыту: Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, компьютерлік сауаттылығын, сабаққа қызығушылығын, тапқырлығын, біліктілігін арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, жылдамдылыққа, шыдамдылыққа, компьютерді өз мақсатында дұрыс қолдану мәдениетіне тәрбиелеу.
Мұғалімдерүшіноқунәтижелері
oo Оқушылар пішін туралы білу;
oo олардың қасиеттерін өзгерту;
oo бірнеше пішінмен жұмыс атқару;
oo нысандармен жұмыс істей алу.
Сабақта туындаған негізгі идеялар
Пішіндер және нысандар тақырыбы бойынша алған білімдерін практикалық тапсырмалар арқылы тексеру.
Дерек көздер және жабдықтар:
Компьютер, флипчарт, қима қағаздар,тест
Сабақ типі
Сабақ түрі
Сабақ әдісі
Пәнаралық байланыс
Жаңа сабақ.
Интерактивті
Топтастыру, Блум таксономиясы, практикалық тапсырма
Математика.
Тапсырмалар
Мұғалімнің іс-әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі (шаттық шеңберін құру)
2. Үй тапсырмасын сұрау
3. Жаңа сабақ
4. Қорытындылау, бағалау
Оқушының іс-әрекеті
Топқа бөлу
1. Тест.
2. <<Сәйкесін тап>> ойыны (интерактивті тақтамен жұмыс).
3. 1.Білу. <<Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап>> ойыны
2.Түсіну <<Кестені толтыру>>
3.Қолдану.Тәжірибелік тапсырма.
4.Талдау.
a. Нысандардың атын және қызметін айту.
ә. Тақтаны толтыру.
5.Жинақтау.ББҮ кестесін толтыру.
Бағалау парақтарын толтыру.
Сабақ бойынша жазбалары:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылармен сәлемдесіп, түгелдеу. <<Шаттық шеңберін >> құрып, бір-біріне тілек тілеу.
Қиылған компьютердің құрылғылары арқылы сыныпты 2 топқа бөлу.
II. Үй тапсырмасы.
2.1. Тест.(интерактивті тақтамен жұмыс).
1. Visual Basic программасын қалай іске қосамыз?
А) Іске қосу - Стандартты - Microsoft Visual Basic 6.0
Ә) Іске қосу - Программалар - Microsoft Visual Basic 6.0*
Б) Іске қосу - Табу - Microsoft Visual Basic 6.0
2. Visual Basic-тің алғашқы нұсқасы қашан жарыққа шықты?
А) 1989
Ә) 1990
Б) 1991*
3. Егер жұмысты бірінші рет немесе жаңа бастап отырған болсаңлар, жаңа жобалар қосымшасындағы қай таңбаны шертеміз?
А) АсtivXEXE
Ә) Управление ActivX
Б) StandartExe *
4. View-->Object немесе [Shift+F7] батырмалар үйлесімін қандай жағдайда орындаймыз:
А) Егер жоба терезесінде пішіндер конструкторы терезесі болмаса;*
Ә) Егер жобада қасиеттер терезесі жоқ болса;
Б) Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса.
5. Егер жоба терезесінде Құрал саймандар терезесі жоқ болса, онда ...
А) View -->Properties Window командасын орындаймыз
Ә) View --> Toolbox командасын орындаймыз *
Б) View -->Project Explorer командасын орындаймыз
6. Format (Пішін) мәзірі -
А) Пішіндер мен басқару элементтерінің орналасуы мен өлшемдік қасиеттерін береді. *
Ә) Жобаға кіретін бірнеше файлдар тізімін көрсетеді;
Б) Басқару элементтері тіркеліп және жойылып отырады.
7. Tools мәзірі -
А) Баптау;
Ә) Процедураларды енгізу
Б) Кесіп алу
8. Query мәзірі-
А) Өшіру;
Ә) Сұрату жасау
Б) Анықтама
9. Run (Іске қосу) мәзірі арқылы -
А) Элементтерді жойып отыруға болады
Ә) Терезелерді каскадтық түрде орналастыруға болады
Б) Программаларды іске қосуға және жоюға болады
10. Егер жоба терезесінде қасиеттер терезесі жоқ болса, онда...
А) View > Properties Window командасын орындаймыз
Ә) View > Toolbox командасын орындаймыз
Б) View > Project Explorer командасын орындаймыз
2.2. <<Сәйкесін тап>> Интерактивті тақтамен жұмыс.
1-тапсырма. Visual Basic-те программа құру кезеңдері берілген, әр кезең терезенің қай бөлігінің және қандай командалар көмегімен орындалатынын көрсет?
2-тапсырма. Visual Basic программасының терезесінің бөліктерін ата сәйкесінше орнына қой.
Жолменюі
Құрал-саймандар панелі
Пішіндер
конструкторы
Жобатерезесі
Элементтерпанелі
Қасиеттертерезесі
Пішінмакетініңтерезесі
3-тапсырма. Әр анықтаманың ұғымын сәйкесінше қой.
Қорытындылау.
III. Мазмұнды ашу.
Білу. <<Сұраққа жауап қат, жасырылған сүретті тап>> ойыны.
Қорытындылау.
2. Түсіну. Мәтінмен жұмыс. <<Түртіп алу>> стратегиясы. <<Кестені толтыру>> ойыны.
Қорытындылау.
1. Қолдану. Тәжірибелік жұмыс (оқулықпен, компьютермен жұмыс, 70 беттегі 2-тапсырма).Қорытындылау.
4.Талдау. 1. Нысандардың атын және қызметін айту.
2. Тақтаны толтыру.
Қорытындылау.
5.Жинақтау.
ББҮ кестесін толтыру.
Білгенім
Үйренгенім
Білгім келеді
Қорытындылау.
6. Бағалау. Бағалау парақтарын жинап алып, қорытындылау.
Қорытындылау.
Үйге тапсырма.
Оқулықтан 58-68 беттерді оқу, 71 беттегі тестке жауап беру.
Сабақты талдау
Тәжірибеліксабақтыбағалау
Сабақ мақсатына жеттім.Жоспарланған тапсырмалар толық орындалды. Оқушылар қызығушылық танытты, белсенді болды.
Сабақ бойынша өзгертулер
Сабақ жоспары бойынша алдын-ала дайындалған барлық тапсырмалар уақытында толық орындалды, өзгертулер болған жоқ.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz