Жаңа сөздер. Оқушының әрекеті

Көкшетау қаласының №6 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Қайдарова Алмагүл Тұрсынбаевна

Сабақтың тақырыбы:
Абай Құнанбаев
Сабақтың тақырыбы:: Мақсаты:
Абай Құнанбаев: Абай Құнанбаев туралы мәлімет алады, білімдерін толықтырады. Қыс мезгілі туралы тақырыппен танысады, білім алады, тақырып бойынша әңгімелеп беруге үйренеді.
Сабақтың тақырыбы:: Міндеттері:
Абай Құнанбаев:

Білімділігі: Абайдың кім екенін айтып, түсінеді. «Абай Құнанбаев» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен танысады. Олармен сөз тіркестерін, с­өйлемдерді дұрыс құрауды үйренеді.

Тәрбиелік: Қазақ ақындарын құрметтеуге тәрбиеленеді.

Сабақтың тақырыбы:: Күтілетін нәтиже:
Абай Құнанбаев: А. Құнанбаевтың еңбектерімен таныса отырып, оның шығармасының мағынасы туралы әңгімелеп үйренеді.
Сабақтың тақырыбы:: Сабақта қолданылған құрал -жабдықтар:
Абай Құнанбаев:

суреттер, интерак. тақта слайд, тапсырмалар жазылған қималар.

Тақырыпқа сай сюжетті суреттер, грамматикаға байланысты сызбалар, түрлі түсті карточкалар.

Сабақтың тақырыбы:: Сабақта қолданылатын әдісі- тәсілдер:
Абай Құнанбаев: Түсіндіру, оқыту, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, тізбектеп оқыту.
Сабақтың тақырыбы::
Абай Құнанбаев: Сабақтың барысы:
Нәтиже
Ұстаздың әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Нәтиже: Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
Ұстаздың әрекеті:

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, олардың сабаққа дайындығын сұрау, аздаған пікір бөлісу.

Бағалау өлшемдерімен таныстыру

Оқушының әрекеті: Амандасу, керекті құрал-жабдықтарын дайындап, әр оқушы өзіне тиісті орынға жайғасу Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады.
Ресурстар: Суреттер, А-3 парағы, маркер, смайлик,
Нәтиже: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Ұстаздың әрекеті:
Оқушының әрекеті:
Нәтиже: Тапсырманы игеріп келгендерін бақылау
Ұстаздың әрекеті:

1 . 85-бет, 3-тапсырма.

2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.

Оқушының әрекеті:

1. 85-бет, 3-тапсырма.

2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.

Орындап келген тапсырмаларын өзара тексереді.

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: 2. Грамматиканы еске түсіреміз.
Оқушының әрекеті:

Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталаймыз.

Сын есім, сын есім тудырушы жұрнақтар түрлерін атап шығамыз.

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: Топқа бөлініп отырамыз. Оқушыларды қолдарындағы қағаздар арқылы топтасып отырамыз.
Оқушының әрекеті:

1-топ 1-4 3-топ 10-15

2-топ 5-9 4-топ 16-20

Ресурстар: СТО әдісі, , АКТ, топтық жұмыс, жұптық, жеке жұмыс ұйымдастыру. постермен жұмыс, дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: Интерактивті тақтадан суреттер көрсетемін. Абай құнанбаевтың портретін көрсетемін.
Оқушының әрекеті:

Сурет арқылы тақырыпты тауып алады.

Қ ыс мезгілі неесе қыс. Келесі суретке назар аударамыз. Кімнің портреті?

Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: Оқушылар назарына слайд ұсынамын.
Оқушының әрекеті: Топтағы оқушылар көріп шығады, өзара талқылайды.
Нәтиже:

ІІІ. Жаңа тақырып: Абай Құнанбаев

Постер құраймыз

Оқушылар өз ойларын айтуын қадағалаймын.

Топтағы оқушылар толықтырады.

Ұстаздың әрекеті:

Абай Құнанбаев

Оқушылар жазғандарын қорғап шығады.

Нәтиже: Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
Ұстаздың әрекеті:

ІV. Сергіту сәті:

Дене шынықтыру қимылдарын орындаймыз.

«Қызыл өрік» биін тамашалап, бірге бидейміз.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар орындарынан тұрып қимылдарды қайтады

Интерактивті тақтадан қимылдарын көріп қайталаймыз.

Ресурстар:
Нәтиже: Жаңа сөздермен танысамыз
Ұстаздың әрекеті: Тізбектеп оқып жаңа сөздерді аудармасын жазамыз.
Оқушының әрекеті:

Жаңа сөздер:

Ұлы - великий

Медресе - мусульманская духовная школа

өз бетінше - самостоятельно

мәдениет - культура

ынталы - прилежный

осында жүріп - находясь здесь

кейін - потом

жасынан - с детства

ақын - поэт

Ресурстар:
Нәтиже: Оқулықпен жұмыс
Ұстаздың әрекеті:

Әр топ өз ойларын ортақ шешім қабылдап жазады.

1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.

2. Сөз тіркестерін және сөйлем құрауға дағдыланады.

Оқушының әрекеті:

1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.

2. Жаңа сөздерден сөз тіркесін және сөйлем құрап жазады. Өзара талдап, қорытындылайды.

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті:

«Қыс» өлеңін мәнерлеп оқиды.

Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз. .

Оқушының әрекеті:

«Қыс» өлеңін мәнерлеп оқиды.

бір топ қазақша оқыса екінші топ орысша аудармасын тауып, кезектесіп оқиды.

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
Оқушының әрекеті:

Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.

1-топ аяз, көл, ақыл 2-топ әдеп, көңіл, күз

3-топ жаз, сусыз, қала. 4- топ ұлт, өнер, әке

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті:

Үйге тапсырмасымен таныстырамын:

1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.

2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.

Оқушының әрекеті:

Күнделіктеріне жазып алады

1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.

2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.

Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: VІ. Бағалау. бағалау парақшасын жинап алу, ортақ бағаны қою
Оқушының әрекеті: Әр топтың бағалаушысы бағалау парағын сабақ барысында толтырып, тапсырады
Ресурстар:
Нәтиже:
Ұстаздың әрекеті: VІІ. Сабақты қорытындылау
Оқушының әрекеті: Оқушылар стикер арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлері мен сабақтың қалай өткенін жазып береді. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Ресурстар: Рефлексия

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалау парағы
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
Шешендік сөз тектері
Do we know english well?
Әдебиеттік оқу. 3 сынып
С.Сейфуллин Ақсақ киік өлең
Мұғалімнің сұрақтарына жауап
Сабақ кезеңдері. Жаңа сабақ
Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программмалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz