Жаңа сөздер. Оқушының әрекеті

Көкшетау қаласының №6 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Қайдарова Алмагүл Тұрсынбаевна
Білімділігі: Абайдың кім екенін айтып, түсінеді. «Абай Құнанбаев» тақырыбына байланысты жаңа сөздермен танысады. Олармен сөз тіркестерін, сөйлемдерді дұрыс құрауды үйренеді.
Тәрбиелік: Қазақ ақындарын құрметтеуге тәрбиеленеді.
суреттер, интерак. тақта слайд, тапсырмалар жазылған қималар.
Тақырыпқа сай сюжетті суреттер, грамматикаға байланысты сызбалар, түрлі түсті карточкалар.
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, олардың сабаққа дайындығын сұрау, аздаған пікір бөлісу.
Бағалау өлшемдерімен таныстыру
1 . 85-бет, 3-тапсырма.
2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
1. 85-бет, 3-тапсырма.
2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
Орындап келген тапсырмаларын өзара тексереді.
Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталаймыз.
Сын есім, сын есім тудырушы жұрнақтар түрлерін атап шығамыз.
1-топ 1-4 3-топ 10-15
2-топ 5-9 4-топ 16-20
Сурет арқылы тақырыпты тауып алады.
Қ ыс мезгілі неесе қыс. Келесі суретке назар аударамыз. Кімнің портреті?
ІІІ. Жаңа тақырып: Абай Құнанбаев
Постер құраймыз
Оқушылар өз ойларын айтуын қадағалаймын.
Топтағы оқушылар толықтырады.
Абай Құнанбаев
Оқушылар жазғандарын қорғап шығады.
ІV. Сергіту сәті:
Дене шынықтыру қимылдарын орындаймыз.
«Қызыл өрік» биін тамашалап, бірге бидейміз.
Оқушылар орындарынан тұрып қимылдарды қайтады
Интерактивті тақтадан қимылдарын көріп қайталаймыз.
Жаңа сөздер:
Ұлы - великий
Медресе - мусульманская духовная школа
өз бетінше - самостоятельно
мәдениет - культура
ынталы - прилежный
осында жүріп - находясь здесь
кейін - потом
жасынан - с детства
ақын - поэт
Әр топ өз ойларын ортақ шешім қабылдап жазады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Сөз тіркестерін және сөйлем құрауға дағдыланады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Жаңа сөздерден сөз тіркесін және сөйлем құрап жазады. Өзара талдап, қорытындылайды.
«Қыс» өлеңін мәнерлеп оқиды.
Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз. .
«Қыс» өлеңін мәнерлеп оқиды.
бір топ қазақша оқыса екінші топ орысша аудармасын тауып, кезектесіп оқиды.
Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
1-топ аяз, көл, ақыл 2-топ әдеп, көңіл, күз
3-топ жаз, сусыз, қала. 4- топ ұлт, өнер, әке
Үйге тапсырмасымен таныстырамын:
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
Күнделіктеріне жазып алады
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz