Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жаңа сөздер. Оқушының әрекеті
Көкшетау қаласының №6 орта мектебінің қазақ тілі пәні мұғалімі Қайдарова Алмагүл Тұрсынбаевна
Сабақтың тақырыбы:
Абай Құнанбаев
Мақсаты:
Абай Құнанбаев туралы мәлімет алады, білімдерін толықтырады. Қыс мезгілі туралы тақырыппен танысады, білім алады, тақырып бойынша әңгімелеп беруге үйренеді.
Міндеттері:
Білімділігі: Абайдың кім екенін айтып, түсінеді. <<Абай Құнанбаев>> тақырыбына байланысты жаңа сөздермен танысады. Олармен сөз тіркестерін, с - өйлемдерді дұрыс құрауды үйренеді.
Тәрбиелік: Қазақ ақындарын құрметтеуге тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтиже:
А.Құнанбаевтың еңбектерімен таныса отырып , оның шығармасының мағынасы туралы әңгімелеп үйренеді.
Сабақта қолданылған құрал - жабдықтар:
суреттер, интерак. тақта слайд, тапсырмалар жазылған қималар.
Тақырыпқа сай сюжетті суреттер, грамматикаға байланысты сызбалар, түрлі түсті карточкалар.
Сабақта қолданылатын әдісі- тәсілдер:
Түсіндіру, оқыту, әңгімелеу,сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, тізбектеп оқыту.
Сабақтың барысы:
Нәтиже
Ұстаздың әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, олардың сабаққа дайындығын сұрау, аздаған пікір бөлісу.
Бағалау өлшемдерімен таныстыру
Амандасу, керекті құрал-жабдықтарын дайындап,әр оқушы өзіне тиісті орынға жайғасу Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады.
Суреттер, А-3 парағы, маркер, смайлик,
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
Тапсырманы игеріп келгендерін бақылау
1 .85-бет, 3-тапсырма.
2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
1.85-бет, 3-тапсырма.
2.Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
Орындап келген тапсырмаларын өзара тексереді.
2. Грамматиканы еске түсіреміз.
Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталаймыз.
Сын есім, сын есім тудырушы жұрнақтар түрлерін атап шығамыз.
Топқа бөлініп отырамыз. Оқушыларды қолдарындағы қағаздар арқылы топтасып отырамыз.
1-топ 1-4 3-топ 10-15
2-топ 5-9 4-топ 16-20
СТО әдісі, , АКТ, топтық жұмыс, жұптық, жеке жұмыс ұйымдастыру. постермен жұмыс,дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Интерактивті тақтадан суреттер көрсетемін. Абай құнанбаевтың портретін көрсетемін.
Сурет арқылы тақырыпты тауып алады.
Қ ыс мезгілі неесе қыс. Келесі суретке назар аударамыз. Кімнің портреті?
Оқушылар назарына слайд ұсынамын.
Топтағы оқушылар көріп шығады, өзара талқылайды.
ІІІ. Жаңа тақырып: Абай Құнанбаев
Постер құраймыз
Оқушылар өз ойларын айтуын қадағалаймын.
Топтағы оқушылар толықтырады.
Абай Құнанбаев
Оқушылар жазғандарын қорғап шығады.
Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
ІV. Сергіту сәті:
Дене шынықтыру қимылдарын орындаймыз.
<<Қызыл өрік>> биін тамашалап, бірге бидейміз.
Оқушылар орындарынан тұрып қимылдарды қайтады
Интерактивті тақтадан қимылдарын көріп қайталаймыз.
Жаңа сөздермен танысамыз
Тізбектеп оқып жаңа сөздерді аудармасын жазамыз.
Жаңа сөздер:
Ұлы - великий
Медресе - мусульманская духовная школа
өз бетінше - самостоятельно
мәдениет - культура
ынталы - прилежный
осында жүріп - находясь здесь
кейін - потом
жасынан - с детства
ақын - поэт
Оқулықпен жұмыс
Әр топ өз ойларын ортақ шешім қабылдап жазады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Сөз тіркестерін және сөйлем құрауға дағдыланады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Жаңа сөздерден сөз тіркесін және сөйлем құрап жазады. Өзара талдап, қорытындылайды.
<<Қыс>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз..
<<Қыс>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
бір топ қазақша оқыса екінші топ орысша аудармасын тауып, кезектесіп оқиды.
Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
1-топ аяз, көл, ақыл 2-топ әдеп, көңіл, күз
3-топ жаз, сусыз, қала. 4- топ ұлт, өнер, әке
Үйге тапсырмасымен таныстырамын:
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
Күнделіктеріне жазып алады
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
VІ.Бағалау. бағалау парақшасын жинап алу, ортақ бағаны қою
Әр топтың бағалаушысы бағалау парағын сабақ барысында толтырып , тапсырады
VІІ.Сабақты қорытындылау
Оқушылар стикер арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлері мен сабақтың қалай өткенін жазып береді. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Рефлексия
Сабақтың тақырыбы:
Абай Құнанбаев
Мақсаты:
Абай Құнанбаев туралы мәлімет алады, білімдерін толықтырады. Қыс мезгілі туралы тақырыппен танысады, білім алады, тақырып бойынша әңгімелеп беруге үйренеді.
Міндеттері:
Білімділігі: Абайдың кім екенін айтып, түсінеді. <<Абай Құнанбаев>> тақырыбына байланысты жаңа сөздермен танысады. Олармен сөз тіркестерін, с - өйлемдерді дұрыс құрауды үйренеді.
Тәрбиелік: Қазақ ақындарын құрметтеуге тәрбиеленеді.
Күтілетін нәтиже:
А.Құнанбаевтың еңбектерімен таныса отырып , оның шығармасының мағынасы туралы әңгімелеп үйренеді.
Сабақта қолданылған құрал - жабдықтар:
суреттер, интерак. тақта слайд, тапсырмалар жазылған қималар.
Тақырыпқа сай сюжетті суреттер, грамматикаға байланысты сызбалар, түрлі түсті карточкалар.
Сабақта қолданылатын әдісі- тәсілдер:
Түсіндіру, оқыту, әңгімелеу,сұрақ-жауап, мәнерлеп оқу, тізбектеп оқыту.
Сабақтың барысы:
Нәтиже
Ұстаздың әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, олардың сабаққа дайындығын сұрау, аздаған пікір бөлісу.
Бағалау өлшемдерімен таныстыру
Амандасу, керекті құрал-жабдықтарын дайындап,әр оқушы өзіне тиісті орынға жайғасу Оқушылар бағалау критерийлерін ескере отырып, жақсы бағалануға ұмтылады.
Суреттер, А-3 парағы, маркер, смайлик,
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:
Тапсырманы игеріп келгендерін бақылау
1 .85-бет, 3-тапсырма.
2. Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
1.85-бет, 3-тапсырма.
2.Сөздіктегі сөздерден сөз тіркестерін құрап жазу.
Орындап келген тапсырмаларын өзара тексереді.
2. Грамматиканы еске түсіреміз.
Қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталаймыз.
Сын есім, сын есім тудырушы жұрнақтар түрлерін атап шығамыз.
Топқа бөлініп отырамыз. Оқушыларды қолдарындағы қағаздар арқылы топтасып отырамыз.
1-топ 1-4 3-топ 10-15
2-топ 5-9 4-топ 16-20
СТО әдісі, , АКТ, топтық жұмыс, жұптық, жеке жұмыс ұйымдастыру. постермен жұмыс,дарынды және талантты балалармен жұмыс.
Интерактивті тақтадан суреттер көрсетемін. Абай құнанбаевтың портретін көрсетемін.
Сурет арқылы тақырыпты тауып алады.
Қ ыс мезгілі неесе қыс. Келесі суретке назар аударамыз. Кімнің портреті?
Оқушылар назарына слайд ұсынамын.
Топтағы оқушылар көріп шығады, өзара талқылайды.
ІІІ. Жаңа тақырып: Абай Құнанбаев
Постер құраймыз
Оқушылар өз ойларын айтуын қадағалаймын.
Топтағы оқушылар толықтырады.
Абай Құнанбаев
Оқушылар жазғандарын қорғап шығады.
Өзара құрмет сезімін тудыру. Басқаның пікірін сыйлауға, сөзін бөлмеуге тәрбиелеу.
ІV. Сергіту сәті:
Дене шынықтыру қимылдарын орындаймыз.
<<Қызыл өрік>> биін тамашалап, бірге бидейміз.
Оқушылар орындарынан тұрып қимылдарды қайтады
Интерактивті тақтадан қимылдарын көріп қайталаймыз.
Жаңа сөздермен танысамыз
Тізбектеп оқып жаңа сөздерді аудармасын жазамыз.
Жаңа сөздер:
Ұлы - великий
Медресе - мусульманская духовная школа
өз бетінше - самостоятельно
мәдениет - культура
ынталы - прилежный
осында жүріп - находясь здесь
кейін - потом
жасынан - с детства
ақын - поэт
Оқулықпен жұмыс
Әр топ өз ойларын ортақ шешім қабылдап жазады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Сөз тіркестерін және сөйлем құрауға дағдыланады.
1. Сөздер мен тіркесінің мағыналарын түсіндіреді, сөздік дәптерге жазады.
2. Жаңа сөздерден сөз тіркесін және сөйлем құрап жазады. Өзара талдап, қорытындылайды.
<<Қыс>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз Салыстырмалы түрде аудармасын оқып шығамыз..
<<Қыс>> өлеңін мәнерлеп оқиды.
бір топ қазақша оқыса екінші топ орысша аудармасын тауып, кезектесіп оқиды.
Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
Берілген сөздерге сөз тудырушы жұрнақты жалғап жаз.
1-топ аяз, көл, ақыл 2-топ әдеп, көңіл, күз
3-топ жаз, сусыз, қала. 4- топ ұлт, өнер, әке
Үйге тапсырмасымен таныстырамын:
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
Күнделіктеріне жазып алады
1 87-бет, 2-тапсырманы мазмұндау.
2. 88- бет 3- тапсырманы жазбашы орындап келу.
VІ.Бағалау. бағалау парақшасын жинап алу, ортақ бағаны қою
Әр топтың бағалаушысы бағалау парағын сабақ барысында толтырып , тапсырады
VІІ.Сабақты қорытындылау
Оқушылар стикер арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлері мен сабақтың қалай өткенін жазып береді. Көңіл-күйлерін білдіреді.
Рефлексия
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz