Мұғалімнің бағалауы. Гуморальдық реттелу

Cабақ жоспары

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Баймаханов Мейрамбек
8 «А» сыныбы Оқушының саны - 14

Ақмола облысы

Бурабай ауданы

Зеленобор мектеп-гимназиясы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 4 апта
Баймаханов Мейрамбек: 10. 10. 2012
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14: 2 сабақ 14:20-15:05 №26 кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың атауы
Баймаханов Мейрамбек: Гуморальдық реттелу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Баймаханов Мейрамбек: Биология Адам. 8 сынып оқулығы. Алматы. «Мектеп»2008. Е. Очкур. Л. Аманжолова . Р. Жұмабаева
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпымақсаты
Баймаханов Мейрамбек:

Білімділік мақсаты: Оқушыларға алған білімдерін пысықтай отыра,

гуморальдық реттелу жайында түсінік қалыптастыру

арқылы білім деңгейлерін нығайту.

Дамытушылық мақсаты: Гуморальдық реттелу мен жүйкелік реттелудің

маңызы ағзаның жұмыс қызметі үшін ерекше

екендігі мысалдар арқылы айта отыра

оқушылардың білімдерін дамыту, пәнге

деген қызығушылықтарын арттыру арқылы

олардың құзырлығын қалыптастыру.

Тәрбиелік мақсаты: Отансүйгіштікке, елбасын қүрметтеуге, қоршаған

орта мен табиғатты аялауға, салауатты өмір

салтың ұстануға, өздерінің жеке гигиеналарын

дұрыс қалыптастыруға, денсаулықтарын күтіп

ұстауға тәрбиелеу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Баймаханов Мейрамбек: Бездердің қызметінің бұзылу себептерін талдау. Аралас бездердің, ішкі және сыртқы секреция бездерінен айырмашылығын талдау.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Баймаханов Мейрамбек:

1. Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

2. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

3. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

4. Гуморальдық реттелудің түрлерімен танысу

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Баймаханов Мейрамбек:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Баймаханов Мейрамбек:
  • Суреттерді салыстыруға, жұмбақтар шешуге, мәтін оқуға, оқулықтың 37-бетіндегі №15суретті салуға, ішкі секреция бездерінің қызметі жайлы кестені толтыру, гуморальдық реттелуді сипаттауға және бес жолды өлең құрастыруға тапсырмалар беремін.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: 1 сабақ. тақырыбы: Гуморальдық реттелу
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Бездердің бөлінуімен танысу
Баймаханов Мейрамбек:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу / 0, 5 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: СТО сұрақтары
Баймаханов Мейрамбек: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Баймаханов Мейрамбек:

Оқушылар өтілетін тақырыпты келтіріп шығарады

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды топқа бөлу. Суреттерде адамның әртүрлі мүшелерінің суреттері таратылады. Суретке қарап отырып мүшелер жүйесі тақырыбына сүйеніп олар мүшелер жүйесіне топталады.

/2 мин/

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Баймаханов Мейрамбек:

І. Қызығушылығын ояту Слайд1, 2

Блум таксономиясы стратегисы

Бездер бейнеленген үлестірмелерге сұрақтар жазып тараттым .

  1. «Гипофиз» - мүшелер дегеніміз не?
  2. «Эпифиз» - тірек-қимыл жүйесіне қандай мүшелер кіреді?
  3. «Қалқанша без» - ас қорыту жүйесіне қандай мүшелер жатады?
  4. «Айырша без» - жүрек - қан тамырлары жүйесі қандай мүшелерден тұрады?
  5. «Бүйрек үсті безі» - зәр шығару жүйесін қандай мүшелер құрайды?
  6. «Жыныс бездері» - жүйке жүйесінің мүшелері қандай?/5 мин/
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Баймаханов Мейрамбек:

-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

«Б-Б-Б» кестесі (Білемін - Білгім келеді - Білдім)

1 қадам: мәтінмен таныспай тұрып, оқушылар өздері немесе топта бірінші және екінші «Білемін», «Білгім келеді» бағандарын толырады. Гуморальдық реттелу жайлы бұрын естігендерін айтып өтеді.

2 қадам: мәтінмен танысу барысныда немесе оқығанды талдау үрдісінде оқушылар «Білдім» бағанын толтырады.

3 қадам: Қорытынды жасау, бағандардың мазмұнын салыстыру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Баймаханов Мейрамбек:

ІІІ. Ой қорытынды

Синквейн

1 топ: гормон

2топ: без

3 топ: гипофиз

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;
  • топтық өзін-өзі бағалауы;
  • мұғалімнің бағалауы;
  • жалпы бағалау;
  • критерийлер арқылы бағалау
Баймаханов Мейрамбек:

Бағалау: /4мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы: Оқушының аты-жөні
Сыныптасыңды бағалау
Мұғалімнің бағалауы
1
2
3
4
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Баймаханов Мейрамбек:
8 «А» сыныбыОқушының саны - 14:
Ақмола облысыБурабай ауданыЗеленобор мектеп-гимназиясы:
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: -сабақты қалай аяқтауды жоспарлау
Баймаханов Мейрамбек: Тапсырмалар орындау арқылы аяқтау
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақты аяқтау түрлері

-бір пікірге келу . . .

-өз пікірін дәлелдеу . . .

-үйде жалғастыру . . .

Баймаханов Мейрамбек:

Үй тапсырмасы: § 10 ішкі секреция бездерінің қызметі кестесін толтыру(37 бет) /1, 5 мин/

45 мин. Сабақтың соңы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер

-оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады?

- оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?

-мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?

Баймаханов Мейрамбек: оқушының белсенділігі, оған деген сенім, бірігіп жұмыс жасау ынтымақтастық арқылы дәлелдей аламын. Мысалы: топтардың суреттерді талқылап, салыстыра алуы, жұмбақтар шешу, мәтіндегі анықтамаларды түсініп нәтижесін флипчартта салу, жазу арқылы ғана түсіндіруге болады. Мұнда оқушылар ынтымақтаса отырып білім беру үдерісіне белсенді араласуы, жеке тұлға ретінде өз-өзіне сеніммен қарап жұмыс жасауы(өзін-өзі бағалауы), білім берудегі жаңа мүмкіндіктерді (достарымен бірге жұмыс жасау

Ұқсас жұмыстар
Гуморальдық реттелу
Гуморальдық реттелу. Шамадан тыс бұлшық ет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері. Жүректі жаттықтырудың маңызы
Жүйке жүйесінің жасушасы
Қалқанша безінің құрылысы мен қызметі
Жүрек жұмысы, жүрек жұмысының реттелуі
Қанның қызыл түсті жасушалары
Топқа бөлу тәсілі
«адам физиологиясы» тақырыбындағы қолданбалы курстың бағдарламасы
Бұлшықет сүйекке
Биология мамандығының студенттеріне Анатомия пәні бойынша Сабақтың тақырыбы ретінде
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz