Алтай тауы. Оқушылармен амандасу

Пән: Қазақстанның физикалық географиясы

Сабақтың тақырыбы: Алтай тауы

Сынып: 8-сынып

Сабақ мақсаты: Алтай тауының табиғатын, негізгі ерекшеліктерін сипаттауды меңгереді.

Міндеттері:

- оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамытады;
- оқушылар бір-бірін сыйлауға, қолпаштауға, тыңдауға дағдыланып, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Құралдар : Қазақстанның физикалық картасы, интерактивті тақта, маркер, қима қағаздар, атлас, кескін карта, стикер, флипчарт, оқулық.

Әдіс-тәсілдер : диалог, мозайка, топпен, жұппен, сұрақ-жауап

Оқыту нәтижесі: Оқушылар Алтай тауының табиғатын сипаттауды үйрену,

өздігінен білім алу қабылетін дамытады, қоршаған ортаны қорғауды үйренеді

Номенклатура: Өскемен, Риддер, Зырян, Оңтүстік Алтай, Кенді Алтай, Қалба жотасы, Марқакөл, Холзун, Ертіс, Иванов, Сарымсақты.

Сілтеме : Оқулық Б. Бейсенова http://www. youtube. com/watch?v=iiSO-X9QWAo

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Қолданған Модульдер
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 2 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал. Бір-біріне тілек айту. Оқушылардың сабаққа қатысу дайындығын тексеру.

  • Мозайкалық әдіс арқылы 3Топқа бөлінеді (3 суреттің қиындылары: биік, орташа, аласа. )
Оқушылардыңіс-әрекеті:

Сәлемдесу

  • Қиылған суреттерді біріктіру арқылы, 3 топқа бөлінеді
  • Сұрақтарға жауап беру, тақырыпқа шығу
  • Ойларын ортаға салу;
  • Пікір айтады;
  • Оқушыларға бағалау парағы таратылады.
Қолданған Модульдер:

СТОү,

ОүБ, ЖЕСО

Сабақ кезеңдері: Білу
Уақыт: 3 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Алтай»

1. Мұнарып кәрі Алтай бұлт ораған
Алма бетін ақ қарменен сұлу тау опалаған
Маржан таққан сәукелең шың басыңа
Ноқат салып таспенен кербез тау шұбарланған
2. Азияның Алтайым қазынасы

Алтын-күміс, мысы мен таусылмас асыл тасы
Өндірісі Риддер өркендеткен
Сартылдайды жұмыскердің жаңғырған

1. осы өлең жолдарында не туралы айтылған?

2. ақын қандай ой қозғап отыр?

Оқушылар өз-өзін бағалау критериялар

Аты жөні ___сынып. Тақырып:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Қолданған Модульдер: Тапсырмаларды орындау барысындағы бағалау саласы
Бағалар (егер тапсырманы ашпасаңыз - 0-ді, егер тапсырма толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз)
Жалпы баға
1
Мен Алтай тауы туралы оқулықтағы мәтінді түсіне алуым
0 1 2 3 4 5
2
Кескін картаға Алтай тауының объектілерін толтыруым
0 1 2 3 4 5
3
Кестені толтыруым
0 1 2 3 4 5
4
Белсенділік танытуым, ереже сақтауым
0 1 2 3 4 5
5
Интербелсенді тақтадағы болған тапсырманы орындауым
0 1 2 3 4 5
6
Жұпта, топта жұмыс істеуім
0 1 2 3 4 5

Орташа баға

«»

СТОү, ОЖӘТ, ОүБ
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 11 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тақырыпты бөлу:

Дорбаға киндер сюрприз ормасына тақырыпшаларды салып әр топқа таңдауға ұсыну.

1 топ: Географиялық орны. Жер бедері мен геологиялық құрылысы;

2 топ : Пайдалы қазбалары мен климат;

3 топ: Су қоры. Табиғат зоналары. Өсімдік және жануарлары.

1, 2, 3 санау арқылы топ мүшелерімен ауысады

Әр топқа кесте беріледі

:
:
:
:
:
Оқушылардыңіс-әрекеті:

Өзендер

Қолданған Модульдер:

Пайдалы қазбалар

Биік шын

Жоталар

Қосымша мәлімет, ерекшеліг і

1

2

3

4

1

2

3

4

1

2

1

2

  • Тақырыпты оқиды. Жұпта, топта талдайды.
  • Мозайкалық әдіс арқылы топ мүшерімен ауысады.
  • Кестені толтырады
ЖЕСО, СТОү, ДжТБО, ОүБ
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Қолданған Модульдер:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардыңіс-әрекеті:
Қолданған Модульдер:
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 8 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Венн диграмасын толтыру:

Алтай Орал

Ұқ-

сас-

ты-

ғы

сұрақ: Алтай тауында қандай пайдалы қазбаларға бай? Неге? Ойынды дәлелде.

Оқушылардыңіс-әрекеті:
  • Диаграмманы толтырады;
  • Мәліметтеріді салыстырады
Қолданған Модульдер: СТОү, ЖЕСО, ДжТОО, ОЖӘТ
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 10 мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Алтай тауы ерекше табиғи аудан . . . » қосымша өсімдік пен жануарлардың суреттер пайдаланып постер салу.

«2 жұлдыз, 1 ұсыныс!»

Бақылаушыға бақылау парағы беріледі

Оқушылардыңіс-әрекеті:
  • Постер жасайды;
  • Спикерді, таймкиперді, суретшіні және бақылаушыны таңдайды.
Қолданған Модульдер: СТОү, ОүБ
Сабақ кезеңдері: Қорытынды Рефлексия
Уақыт: 3мин
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Инсерт

Нені үйрендім?

Не ұнады? Не ұнамады? Не білгім келеді? сұрақтар қояды

Оқушылардыңіс-әрекеті: -Стикер толтырады, плакатка жабыстырады;
Қолданған Модульдер: СТОү, ОБжК, ОүБжОБ
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 2мин
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалайды
Оқушылардыңіс-әрекеті: Критерийлер бойынша өздік, жұптық, сыныптық бағалау.
Қолданған Модульдер: ОүБжО Б

Ұқсас жұмыстар
Білім әлеміне саяхат
Алтайдағы жота
Сабақтың тақырыбы. Топтарға бөлу
Мұғалжар тауының ұзындығы
Алтай тауы.
Сабаққа назарларын аудару
Ғұндар
Сабақ жоспары 8 сынып
"Баяндауыш." 3 сынып
Еуразия пайдалы қазбалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz