Алтай тауы. Оқушылармен амандасу

Пән: Қазақстанның физикалық географиясы
Сабақтың тақырыбы: Алтай тауы
Сынып: 8-сынып
Сабақ мақсаты: Алтай тауының табиғатын, негізгі ерекшеліктерін сипаттауды меңгереді.
Міндеттері:
- оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамытады;
- оқушылар бір-бірін сыйлауға, қолпаштауға, тыңдауға дағдыланып, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар : Қазақстанның физикалық картасы, интерактивті тақта, маркер, қима қағаздар, атлас, кескін карта, стикер, флипчарт, оқулық.
Әдіс-тәсілдер : диалог, мозайка, топпен, жұппен, сұрақ-жауап
Оқыту нәтижесі: Оқушылар Алтай тауының табиғатын сипаттауды үйрену,
өздігінен білім алу қабылетін дамытады, қоршаған ортаны қорғауды үйренеді
Номенклатура: Өскемен, Риддер, Зырян, Оңтүстік Алтай, Кенді Алтай, Қалба жотасы, Марқакөл, Холзун, Ертіс, Иванов, Сарымсақты.
Сілтеме : Оқулық Б. Бейсенова http://www. youtube. com/watch?v=iiSO-X9QWAo
Оқушылардың
іс-әрекеті
Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал. Бір-біріне тілек айту. Оқушылардың сабаққа қатысу дайындығын тексеру.
- Мозайкалық әдіс арқылы 3Топқа бөлінеді (3 суреттің қиындылары: биік, орташа, аласа. )
Сәлемдесу
- Қиылған суреттерді біріктіру арқылы, 3 топқа бөлінеді
- Сұрақтарға жауап беру, тақырыпқа шығу
- Ойларын ортаға салу;
- Пікір айтады;
- Оқушыларға бағалау парағы таратылады.
СТОү,
ОүБ, ЖЕСО
«Алтай»
1. Мұнарып кәрі Алтай бұлт ораған
Алма бетін ақ қарменен сұлу тау опалаған
Маржан таққан сәукелең шың басыңа
Ноқат салып таспенен кербез тау шұбарланған
2. Азияның Алтайым қазынасы
Алтын-күміс, мысы мен таусылмас асыл тасы
Өндірісі Риддер өркендеткен
Сартылдайды жұмыскердің жаңғырған
1. осы өлең жолдарында не туралы айтылған?
2. ақын қандай ой қозғап отыр?
Оқушылар өз-өзін бағалау критериялар
Аты жөні ___сынып. Тақырып:
Орташа баға
«»
Тақырыпты бөлу:
Дорбаға киндер сюрприз ормасына тақырыпшаларды салып әр топқа таңдауға ұсыну.
1 топ: Географиялық орны. Жер бедері мен геологиялық құрылысы;
2 топ : Пайдалы қазбалары мен климат;
3 топ: Су қоры. Табиғат зоналары. Өсімдік және жануарлары.
1, 2, 3 санау арқылы топ мүшелерімен ауысады
Әр топқа кесте беріледі
Өзендер
Пайдалы қазбалар
Биік шын
Жоталар
Қосымша мәлімет, ерекшеліг і
1
2
3
4
1
2
3
4
1
2
1
2
- Тақырыпты оқиды. Жұпта, топта талдайды.
- Мозайкалық әдіс арқылы топ мүшерімен ауысады.
- Кестені толтырады
Венн диграмасын толтыру:
Алтай Орал
Ұқ-
сас-
ты-
ғы
сұрақ: Алтай тауында қандай пайдалы қазбаларға бай? Неге? Ойынды дәлелде.
- Диаграмманы толтырады;
- Мәліметтеріді салыстырады
«Алтай тауы ерекше табиғи аудан . . . » қосымша өсімдік пен жануарлардың суреттер пайдаланып постер салу.
«2 жұлдыз, 1 ұсыныс!»
Бақылаушыға бақылау парағы беріледі
- Постер жасайды;
- Спикерді, таймкиперді, суретшіні және бақылаушыны таңдайды.
Инсерт
Нені үйрендім?
Не ұнады? Не ұнамады? Не білгім келеді? сұрақтар қояды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz