Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Алтай тауы. Оқушылармен амандасу

Пән: Қазақстанның физикалық географиясы
Сабақтың тақырыбы: Алтай тауы
Сынып: 8-сынып
Сабақ мақсаты: Алтай тауының табиғатын, негізгі ерекшеліктерін сипаттауды меңгереді.
Міндеттері:
- оқушылардың өздігінен, жұппен, топпен жұмыс жасау, ойлау, сөйлеу, пікірталасқа түсу, шешім қабылдау қабілеттері дамытады;
- оқушылар бір-бірін сыйлауға, қолпаштауға, тыңдауға дағдыланып, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Қазақстанның физикалық картасы,интерактивті тақта, маркер, қима қағаздар,атлас, кескін карта, стикер, флипчарт, оқулық.
Әдіс-тәсілдер: диалог, мозайка, топпен,жұппен, сұрақ-жауап
Оқыту нәтижесі: Оқушылар Алтай тауының табиғатын сипаттауды үйрену,
өздігінен білім алу қабылетін дамытады, қоршаған ортаны қорғауды үйренеді
Номенклатура: Өскемен, Риддер, Зырян, Оңтүстік Алтай, Кенді Алтай, Қалба жотасы, Марқакөл, Холзун, Ертіс, Иванов, Сарымсақты.
Сілтеме: Оқулық Б. Бейсенова http://www.youtube.com/watch?v=iiSO-X9QWAo
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың
іс-әрекеті
Қолданған Модульдер
Ұйымдастыру кезеңі

2 мин
Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал. Бір-біріне тілек айту. Оқушылардың сабаққа қатысу дайындығын тексеру.
oo Мозайкалық әдіс арқылы 3Топқа бөлінеді (3 суреттің қиындылары: биік, орташа, аласа.)
Сәлемдесу
oo Қиылған суреттерді біріктіру арқылы, 3 топқа бөлінеді

Сұрақтарға жауап беру,тақырыпқа шығу
Ойларын ортаға салу;
Пікір айтады;
Оқушыларға бағалау парағы таратылады.

СТОү,
ОүБ, ЖЕСО
Білу
3 мин
<<Алтай>>
1.Мұнарып кәрі Алтай бұлт ораған
Алма бетін ақ қарменен сұлу тау опалаған
Маржан таққан сәукелең шың басыңа
Ноқат салып таспенен кербез тау шұбарланған
2.Азияның Алтайым қазынасы
Алтын-күміс, мысы мен таусылмас асыл тасы
Өндірісі Риддер өркендеткен
Сартылдайды жұмыскердің жаңғырған
1.осы өлең жолдарында не туралы айтылған?
2. ақын қандай ой қозғап отыр?
Оқушылар өз-өзін бағалау критериялар
Аты жөні ______________________ ___сынып. Тақырып:______________



Тапсырмаларды орындау барысындағы бағалау саласы
Бағалар (егер тапсырманы ашпасаңыз - 0-ді, егер тапсырма толығымен ашылса 5-ті айналдыра сызыңыз)
Жалпы баға
1
Мен Алтай тауы туралы оқулықтағы мәтінді түсіне алуым
0 1 2 3 4 5

2
Кескін картаға Алтай тауының объектілерін толтыруым
0 1 2 3 4 5

3
Кестені толтыруым
0 1 2 3 4 5

4
Белсенділік танытуым, ереже сақтауым
0 1 2 3 4 5

5
Интербелсенді тақтадағы болған тапсырманы орындауым
0 1 2 3 4 5

6
Жұпта, топта жұмыс істеуім
0 1 2 3 4 5

Орташа баға
<<____>>

СТОү, ОЖӘТ, ОүБ
Түсіну
11 мин
Тақырыпты бөлу:
Дорбаға киндер сюрприз ормасына тақырыпшаларды салып әр топқа таңдауға ұсыну.
1 топ: Географиялық орны. Жер бедері мен геологиялық құрылысы;
2 топ: Пайдалы қазбалары мен климат;
3 топ: Су қоры. Табиғат зоналары. Өсімдік және жануарлары.
1,2,3 санау арқылы топ мүшелерімен ауысады
Әр топқа кесте беріледі
Өзендер
Пайдалы қазбалар
Биік шын
Жоталар
Қосымша мәлімет, ерекшелігі
1
2
3
4
1
2
3
4
1
2
1
2

oo Тақырыпты оқиды. Жұпта, топта талдайды.
oo Мозайкалық әдіс арқылы топ мүшерімен ауысады.
oo Кестені толтырады

ЖЕСО, СТОү, ДжТБО, ОүБ
Талдау
8 мин
Венн диграмасын толтыру:

Алтай Орал

Ұқ-
сас-
ты-
ғы

сұрақ: Алтай тауында қандай пайдалы қазбаларға бай? Неге? Ойынды дәлелде.
oo Диаграмманы толтырады;
oo Мәліметтеріді салыстырады
СТОү, ЖЕСО, ДжТОО, ОЖӘТ

Жинақтау

10 мин
<<Алтай тауы ерекше табиғи аудан. . .>> қосымша өсімдік пен жануарлардың суреттер пайдаланып постер салу.
<<2 жұлдыз, 1 ұсыныс!>>
Бақылаушыға бақылау парағы беріледі
oo Постер жасайды;
oo Спикерді, таймкиперді,суретшіні және бақылаушыны таңдайды.

СТОү, ОүБ
Қорытынды Рефлексия

3мин
Инсерт
Нені үйрендім?
Не ұнады? Не ұнамады? Не білгім келеді? сұрақтар қояды
-Стикер толтырады, плакатка жабыстырады;
СТОү, ОБжК, ОүБжОБ
Бағалау

2мин
Бағалайды
Критерийлер бойынша өздік, жұптық, сыныптық бағалау.
ОүБжО Б

Ұқсас жұмыстар
Білім әлеміне саяхат
Алтайдағы жота
Сабақтың тақырыбы. Топтарға бөлу
Мұғалжар тауының ұзындығы
Алтай тауы.
Ғұндар
Сабаққа назарларын аудару
Сабақ жоспары 8 сынып
"Баяндауыш." 3 сынып
Еуразия пайдалы қазбалары
Пәндер