Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Септік жалғауларын қайталау
№ 2 ОМ МДШО
Сабақтың тақырыбы: Септік жалғауларын
қайталау
4- сынып
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Қалиев Д. А.
2014-2015 оқу жылы
03.04.15
Қазақ тілі
4-сынып
Сабақтың тақырыбы
Септік жалғауларын қайталау
Сілтеме
жоспар
Жалпы мақсаты
Септік жалғауларын еске түсіріп, тарау бойынша алған білімдерін бекіту. Оқушылардың сауатты жазу, сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Сөздердің дұрыс қолданысын практикада жүзеге асыру.
Оқу нәтижелері
Оқушылардың ой ұшқырлықтары, ойлау жылдамдықтары артады.
Балалар өздігінен сөздерді септей алады,тапсырма орындай отыра білімдерін бағалай алады.
Балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктері артады.
Негізгі идеялар
Сабақта алған білімдерін, жаңа сөздерді оқушылар практика жүзінде қолдана алады.
Тапсырмалар
1. Тақырыпты ашу ( қосымша №1слайд)
2. Жұмбақ өлеңді шешу ( қосымша № 2-9 слайдтар)
3. Постерге берілген сөздерді септеу (қосымша № 11слайд) топпен жұмыс
Оқушыларды бірден үшке дейін санау арқылы үш топқа бөлемін. Оқушылар өздеріне тиген нөмір бойынша парталарға отырады. (1 минут)
1-тапсырма (5 минут)
Мақсаты: Интерактивті тақтадағыребусты және жұмбақ өлеңді шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Жұмбақ өлеңді шешкеннен кейін оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды. Жауабын кітапта126 беттегі Қ.Мырза-Әлінің өлеңімен тексереді.
(Өлеңді оқушыға оқытамын)
2-тапсырма
Мақсаты: Төмендегі сөздерді септеу. Топпен жұмыс (2 минут)
(<<Температура>> әдісін қолданамын) Оқушыларды жұмыс уақытында тоқтатып, <<Біз не істеп жатырмыз?>> деген сұраққа жауап аламын.
Топтар өзара бірін-бірі постер қорғағаннан кейін, <<Бармақпен бағалау>> әдісі арқылы білімдерін анықтайды. (3 минут)
Бекіту
(4 минут)
Сәйкестендіру танымдық ойыны. Оқушылар тақтада берілген септік тұрлері мен сөздерді жалғауларына қарай сәйкестендіреді.
Кері байланыс
(2 минут)
Оқушылар сабақ соңында <<Жетістік баспалдағы>> арқылы өздерінің жетістіктерін көрсетіп, мұғалімге тапсырады.
Бағалау
(3 минут)
Топта отырып оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалайды. Дескрипторлар ортақ талданып түсіндіріледі.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Калиев Д.А.
Сабақтың тақырыбы: Септік жалғауларын
қайталау
4- сынып
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі
Қалиев Д. А.
2014-2015 оқу жылы
03.04.15
Қазақ тілі
4-сынып
Сабақтың тақырыбы
Септік жалғауларын қайталау
Сілтеме
жоспар
Жалпы мақсаты
Септік жалғауларын еске түсіріп, тарау бойынша алған білімдерін бекіту. Оқушылардың сауатты жазу, сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Сөздердің дұрыс қолданысын практикада жүзеге асыру.
Оқу нәтижелері
Оқушылардың ой ұшқырлықтары, ойлау жылдамдықтары артады.
Балалар өздігінен сөздерді септей алады,тапсырма орындай отыра білімдерін бағалай алады.
Балалардың қазақ тіліне деген сүйіспеншіліктері артады.
Негізгі идеялар
Сабақта алған білімдерін, жаңа сөздерді оқушылар практика жүзінде қолдана алады.
Тапсырмалар
1. Тақырыпты ашу ( қосымша №1слайд)
2. Жұмбақ өлеңді шешу ( қосымша № 2-9 слайдтар)
3. Постерге берілген сөздерді септеу (қосымша № 11слайд) топпен жұмыс
Оқушыларды бірден үшке дейін санау арқылы үш топқа бөлемін. Оқушылар өздеріне тиген нөмір бойынша парталарға отырады. (1 минут)
1-тапсырма (5 минут)
Мақсаты: Интерактивті тақтадағыребусты және жұмбақ өлеңді шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Жұмбақ өлеңді шешкеннен кейін оқушылар өздері сабақтың тақырыбын анықтайды. Жауабын кітапта126 беттегі Қ.Мырза-Әлінің өлеңімен тексереді.
(Өлеңді оқушыға оқытамын)
2-тапсырма
Мақсаты: Төмендегі сөздерді септеу. Топпен жұмыс (2 минут)
(<<Температура>> әдісін қолданамын) Оқушыларды жұмыс уақытында тоқтатып, <<Біз не істеп жатырмыз?>> деген сұраққа жауап аламын.
Топтар өзара бірін-бірі постер қорғағаннан кейін, <<Бармақпен бағалау>> әдісі арқылы білімдерін анықтайды. (3 минут)
Бекіту
(4 минут)
Сәйкестендіру танымдық ойыны. Оқушылар тақтада берілген септік тұрлері мен сөздерді жалғауларына қарай сәйкестендіреді.
Кері байланыс
(2 минут)
Оқушылар сабақ соңында <<Жетістік баспалдағы>> арқылы өздерінің жетістіктерін көрсетіп, мұғалімге тапсырады.
Бағалау
(3 минут)
Топта отырып оқушылар өздерін дескрипторлар арқылы бағалайды. Дескрипторлар ортақ талданып түсіндіріледі.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі Калиев Д.А.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz