Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ана тілінен өткен сабаққа рефлексивтік есеп

Ана тілінен өткен сабаққа
рефлексивтік есеп.
<<Болашаққа - кемел біліммен>> атты бастауыш кафедрасының он күндік пән апталығында ана тілі пәнінен ашық сабақ бердім. Тәлімгерім Майра Даукенқызына сабақты <<Блум таксономиясы>> бойынша құрғым келетінін айттым. Блум таксономиясы туралы тереңірек оқып-үйренуім керек екенін түсіндім. Тәлімгерім МД <<Блум таксономиясы>> туралы жан-жақты мәліметтер бере отырып түсіндірді. Бірлесе отырып ана тілінен <<Шыбық>> тақырыбына сабақ жоспарын құрдық. Сабақта оқушылар түстер бойынша 5 топқа бөлініп, әр топ 5,6 оқушыдан топтасты. Топ мүшелері <<Алтын ереже>> құрып, топ басшыларын сайлады. Үй тапсырмасын тексеру үшін әр түсте мәтін бойынша тізбектелген сұрақтар жазылды. Тиімділігі үй тапсырмасын сыныптың басым бөлігінен сұрауға мүмкіндік туды. Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға бүгінгі сабаққа қандай мақсатпен, не үйренуге келдің деген сұрақтар сәтті қойылды деп ойлаймын. Себебі, сабақ соңында өздері қойған мақсаттарына жеткені қуантты. <<Блум таксономиясы>> бойынша сұрақтарға топтар білу, түсіну, қолдану, талдау, жинақтау, бағалау аясында жауап берді. Ең алдымен, білу категорясы бойынша Шыбық туралы және автор туралы қаншалықты білетіндерін сұрадым. Түсіну категорясы бойынша оқушылар мәтінді оқып, оқығанын түсініп және сол туралы топта қысқаша мазмұнын айтты. Бұл оқушылар үшін сәтті, себебі бірін-бірі толықтыруға көмектеседі. Қолдану категорясында қойылған сұрақтар арқылы оқушылар түсіну деңгейіне қарағанда мәтінді тереңірек игеруіне көмектесті. Талдау категориясында салыстыруға берілген тапсырмалар сәтті болды деп ойлаймын. Өйткені, оқушылар мәтіннен ауа райының өзгерістерін дәл тауып, қорытынды шығара білді. Бұл категория мәтіннің мазмұнын білумен қатар оның ішкі құрылысына да көңіл бөлгендіктерін аңғартады. Жинақтау категориясында 1,2 топқа Темірге хат жаздыру, 3,4,5 топқа мәтін бойынша суреттеуге тапсырмалар берілді. Олар топта мәтін бойынша алған бiлiмдi тиянақтап, оны бiр жүйеге келтiрiп, ойларын жинақтай алды. Бағалау категориясында осы мәтіннің қаншалықты маңызы бар? неге? неліктен? деген сұрақтар қойдым. Олар кейіпкерлердің істеріне баға бере отырып, орнында өздері болған жағдайда не істейтіндерін айта білді. Оқушылардың жауабы көңілімнен шықты. Кері байланыс кезінде сабақтың басында қойған мақсаттарының орындалғаны көрінді. Бағалау кезінде Мирас деген оқушымның мәтінді түсіндім, бірақ ойымды ашып жеткізе алмадым деген сөзі маған ой қалдырды. Алдағы сабақтарда жекелей жұмыс түрлерін ұйымдастыру керектігін түсіндім. Жалпы, сабағым мақсатына жетті.
Бұл сабақтан түйгенім:
1. Нақты, жүйелі түрде жетелеуші сұрақтар қою арқылы оқушының тіл байлығын арттыруға болатынын түсіндім.
2. Әр оқушының ойлануына уақыт бере отырып, оқушы жауабын тыңдау керектігін ұқтым.
3. Әр сабақтан кейінгі рефлексия жасаудың тиімділігін байқадым.

Имадилова А.Б.

Ұқсас жұмыстар
Көктемгі тамшы
Жарасқан әбдірашев «дүниеде жамандық неден?»
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
Ұзынсары . ұзынсары наурыздың ұзақ сары күні екенін білу
Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші
Проблемалы сұрақтар беруі
Тест және есеттер
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Рентген сәулелері
Талантты және дарынды оқушыны оқыту. Бір - бірімізбен жақын араластық
Пәндер