Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Топ басшыларының, білімділердің жауаптары

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі
Тақырыбы №5: №1 Зертханалық жұмыс:Теңайнымалы қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау. Күні: 19.09 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:10,20,30,40
Топ сұрақтарға жауап берді:Нұрбол, Асел.
Постерді дайындап ,оны қорғады:Гулсана. Аяжан. Қайрат. Руслан.
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепсиялық карта түзді:
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Есептер берді:Есептер жиынтығынан
Картаны толтырды:Бақтыбай,
Тест шешді:Талғат
Есепті шешді:Аружан,Аида
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Теңайнымалы қозғалыс.
Өз ойларын әңгімеледі:Алишер,Медет
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 1
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат
Тапсырмаларды жылдам орындады:Сандуғаш
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Теңайнымалы қозғалысты зерттеді және сол жайлы мәлімет толық берілді.Пассив оқушы әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.

Ұқсас жұмыстар
Проблемалы сұрақтар беруі
Тест және есеттер
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Дененің еркін түсуі
Бірқалыпты қозғалыс
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Бір - бірімізбен жақын араластық
Аспан сферасы
Концепциялық карта түзді
Радиоактивті сәулелерден қорғану
Пәндер