Топ басшыларының, білімділердің жауаптары

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі

Тақырыбы №5: №1 Зертханалық жұмыс:Теңайнымалы қозғалыс кезіндегі дененің үдеуін анықтау. Күні: 19. 09 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:10, 20, 30, 40

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді:Нұрбол, Асел.

Постерді дайындап, оны қорғады:Гулсана. Аяжан. Қайрат. Руслан.

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепсиялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырды:Бақтыбай,

Тест шешді:Талғат

Есепті шешді:Аружан, Аида

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Теңайнымалы қозғалыс.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Алишер, Медет
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 1

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат

Тапсырмаларды жылдам орындады:Сандуғаш

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Теңайнымалы қозғалысты зерттеді және сол жайлы мәлімет толық берілді. Пассив оқушы әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді.
Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті.

Ұқсас жұмыстар
Проблемалы сұрақтар беруі
Тест және есеттер
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Дененің еркін түсуі
Бірқалыпты қозғалыс
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Бір - бірімізбен жақын араластық
Аспан сферасы
Концепциялық карта түзді
Радиоактивті сәулелерден қорғану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz