Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бір - бірімізбен жақын араластық

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №63. Практикалық жұмыс: Ньютонның 2-ші заңын зерделеу. Күні: 8.05 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлу:Галилей, Ньютон,Ломоносов
Топ сұрақтарға жауап берді:Алишер,Аяжан
Постерді дайындап ,оны қорғады:Аружан,Медет
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тәжрибені өз қолдарымен жасады.
Картаны толтырды:Нұрбол
Тәжрибені жасады.Айжанар мен Қайрат

Есепті шешді:Медет
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті:. Ньютонның 2-ші заңын зерделеу.

Өз ойларын әңгімеледі:Аида,Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Ньютонның 2-ші заңын зерттеуді үйренді және сол жайлы мәлімет толық алды..Пассив оқушы Нұртай мен Алишерде әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді.Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді екен.
Үйге тапсырма:
F -анықтау.
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Тәжрибені өзіміз қолымызбен ұстап жасадық.
Тәжірибе жақсы шықты.Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрі қосылды.Формуланы бір - бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен
Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.

Ұқсас жұмыстар
Проблемалы сұрақтар беруі
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Топ басшыларының, білімділердің жауаптары
Бірқалыпты қозғалыс
Дененің еркін түсуі
Аспан сферасы
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Концепциялық карта түзді
Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік, Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді үйрендік
Энергияның сақталу заңы. Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Пәндер