Бір - бірімізбен жақын араластық

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №63. Практикалық жұмыс: Ньютонның 2-ші заңын зерделеу. Күні: 8. 05 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:Галилей, Ньютон, Ломоносов

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді:Алишер, Аяжан

Постерді дайындап, оны қорғады:Аружан, Медет

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепциялық карта түзді:

Тәжрибені өз қолдарымен жасады.

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырды:Нұрбол

Тәжрибені жасады. Айжанар мен Қайрат

Есепті шешді:Медет

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті:. Ньютонның 2-ші заңын зерделеу.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Аида, Айжанар
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза, Мөлдір

Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Ньютонның 2-ші заңын зерттеуді ү йренді және сол жайлы мәлімет толық алды. . Пассив оқушы Нұртай мен Алишерде әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді. Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді екен.

Үйге тапсырма:

F -анықтау.

Оқушының іс-әрекеті:

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Тәжрибені өзіміз қолымызбен ұстап жасадық.

Тәжірибе жақсы шықты. Осындай сабақтар әркүні болса екен. Қозғалыстың және бір түрі қосылды. Формуланы бір -бірінен ажырата бастадық. Топтастырудың маңызы зор екен

Тәжрибені өзіміз жасағаныміз үлкен бір сенімділік белгісі болды.


Ұқсас жұмыстар
Проблемалы сұрақтар беруі
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Топ басшыларының, білімділердің жауаптары
Бірқалыпты қозғалыс
Дененің еркін түсуі
Аспан сферасы
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Концепциялық карта түзді
Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік, Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді үйрендік
Энергияның сақталу заңы. Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz