Дененің еркін түсуі

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі

Тақырыбы №6: Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуі.

Күні: 20. 09 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қоюйды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлу:Вектор, скаляр

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді:Азиза, Айжанар.

Постерді дайындап, оны қорғады:Нұрдәулет, Мөлдір,

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепсиялық карта түзді:

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Есептер берді:Есептер жиынтығынан

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырды:Асел

Тест шешді:Сандуғаш

Есепті шешді:Талғат, Руслан

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Тәжірибелер. Электрондық оқулықтан бейне көріністер көрсетті: Дененің еркін түсу үдеу.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Аяжан, Нұрбол
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 1

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат

Тапсырмаларды жылдам орындады:Аида

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 20 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Еркін түсу қозғалысты зерттеді және сол жайлы мәлімет толық берілді. Галилей тәжірибесін үйренді. Пассив оқушы әрекет ете бастады. Тәжірибені өз қолдарымен ұстап жасауы жақсы нәтиже берді. Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді.
Оқушының іс-әрекеті:

Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалымен таныстық.

Тәжірибе жақсы шықты. Осындай сабақтар әркүні болса екен.


Ұқсас жұмыстар
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы
Инерциялық санақ жүйелері
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Дененің ауырлық күші әсерінен қозғалысы
Қысымның өлшем бірлігі
Қысқа қашықтыққа жүгіру тәсілі
Дененің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама
Жарық энергиясы
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Химиялық реакциялардың теңдеулері. зат массасының сақталу заңы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz