9-сынып рефлексивтік есебі: Радиоактивті изотоптар, қолданылуы және сәуледен қорғану

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №54. . Радиоактивті изатоптар және оларды қолдану. Радиоактивті сәулелерден қорғану.

Күні: 3. 04. . 2013ж

Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Модуль: Оқу және оқытуда жаңа тәсіл. Диалог
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Сұрақтар қойды:

Түрткі сұрақтар берді:

Топқа бөлді: Ньютон, Попов, Энштейн, Бекерел

Оқушының іс-әрекеті:

Топ сұрақтарға жауап берді: Мөлдір, Айжанар, Нұрдәулет

Постерді дайындап, оны қорғадыАсел, Аяжан, Нұрбол

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Концепторлық карта

Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан

Формуладан формула шығару тапсырмасы берілді.

Тәжрибелер көрсетілді.

Оқушының іс-әрекеті:

Картаны толтырдыНұртай

жылдамдықтарды жинақтады.

Тәжрибені жасады. Талғат мен Қайрат

Тест шешді:Айжанар

Есепті шешді: Руслан, Алишер, Сандуғаш.

Модуль: Бағалау
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Формативті бағалады:өте тамаша, жақсы, жарайсың, сенің қолыңнан келді, келісемін жарайсың,

Қорытынды бағалады

Оқушының іс-әрекеті:

Бір-бірін бағалады:

Өз-өзін бағалады:

Модуль: АКТ
Мұғалімнің іс- әрекеті: Электрондық оқулықтан: Радиоактивті изатоптар және оларды қолдану. Радиоактивті сәулелерден қорғану.
Оқушының іс-әрекеті: Өз ойларын әңгімеледі:Нұрдәулет, Нұрбол, Қайрат, Руслан, Нұртай. Айжанар
Модуль: Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару

Күрделі тапсырма берді:жаттығу 48

Оқушының іс-әрекеті:

Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан, Қайрат, Азиза, Мөлдір

Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат

Пайымдылық көрсетті:

Модуль: Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:

Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді

Оқушының іс-әрекеті:

Өз білімдерін еркін жеткізді:

Өз ойларын еркін айта білді:

Модуль: Көшбасшылық
Мұғалімнің іс- әрекеті: Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Оқушының іс-әрекеті: Топ басшыларының, білімділердің жауаптары:Қайрат, Аяжан, Азиза.
Модуль: Реклесивті есеп
Мұғалімнің іс- әрекеті: Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Оқушының іс-әрекеті: Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.
Модуль:
Мұғалімнің іс- әрекеті:

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді . тест шешу. қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 18 оқушы жақсы бағаланды. АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды. Радиоактивті изатопты үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. . Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады. . Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір -біріне үйретіп . бір -бірін жақсы түсінді. Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді . Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді. Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді. Радиоактивтің адам өміріндегі маңыздылығын білді.

Үйге тапсырма:$ 63 Оқулықтан. тест 2012ж

Оқушының іс-әрекеті: Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық . Ынтымақтастығымыз артты. Сөйлеу мәдениетіміз өсті. Жаңа ғалыммен таныстық. . Осындай сабақтар әркүні болса екен. Қозғалыстың және бір түрі қосылды. Топтастырудың маңызы зор . Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік, Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді және Радиоактивтің адам өміріндегі маңыздылығын білдік.

Ұқсас жұмыстар
9-сынып рефлексивтік есебі: радиоактивті сәулелер, ыдырау заңы және тізбектегі ядролық реакциялар
9-сынып рефлексивтік есебі: Дене импульсі және импульстің сақталу заңы
9-сынып рефлексивтік есебі: Жұлдызды аспан, аспан сферасы және аспан координаталары
9-сынып рефлексивтік есебі: Реактив қозғалыс және космостық жылдамдықтарды оқытудың әдістемесі
9-сынып рефлексивтік есебі: Аспан денелеріне дейінгі қашықтықты анықтаудың тәсілдері
9-сынып №57 сабақ: Атом және элементар бөлшектер - мұғалімнің рефлексивтік есебі (24.04.2013)
9-сынып: Ньютонның II заңын зерттеуге арналған практикалық сабақтың рефлексивтік есебі
9-сыныптың рефлексивтік есебі: Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныпқа арналған рефлексивтік есебі: Күнтізбе, аспан денелері және қозғалыс
Мирзабаева Нұргүлдің 9-сыныптағы №27 Электромагниттік тербелістер тақырыбы бойынша рефлексивтік есебі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz