Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Радиоактивті сәулелерден қорғану

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №54. .Радиоактивті изатоптар және оларды қолдану. Радиоактивті сәулелерден қорғану.
Күні: 3. 04.. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлді: Ньютон, Попов, Энштейн, Бекерел
Топ сұрақтарға жауап берді: Мөлдір,Айжанар,Нұрдәулет
Постерді дайындап ,оны қорғадыАсел,Аяжан, Нұрбол
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепторлық карта
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Формуладан формула шығару тапсырмасы берілді.
Тәжрибелер көрсетілді.
Картаны толтырдыНұртай
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Талғат мен Қайрат
Тест шешді:Айжанар
Есепті шешді: Руслан,Алишер,Сандуғаш.
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Электрондық оқулықтан: Радиоактивті изатоптар және оларды қолдану. Радиоактивті сәулелерден қорғану.

Өз ойларын әңгімеледі:Нұрдәулет,Нұрбол,Қайрат ,Руслан,Нұртай.Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 48
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 18 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Радиоактивті изатопты үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады..Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді. Радиоактивтің адам өміріндегі маңыздылығын білді.
Үйге тапсырма:$ 63 Оқулықтан.тест 2012ж
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалыммен таныстық..Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрі қосылды. Топтастырудың маңызы зор .Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік,Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді және Радиоактивтің адам өміріндегі маңыздылығын білдік.

Ұқсас жұмыстар
Тема занятия Ұжымдық қорғану құралдары
Жаппай жою қаруынан әскери қызметшілерді қорғау және олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. жалпы әскерлік қорғаныш толымы
40-50 жылдардағы Халықаралық қатынастар
Бір қабатты тас үйлер
Сүзгіш газтұмылдырықтар
Оқушы әрекеті. Сабақтың тақырыбы
Ядролық жарылыстың зақымдау әрекетінің сипаттамасы
Дұшпанның бастырмалатқан соққыларының зардаптары мен қауіпті факторлардың әсерін жою
Иондалған сәуленің адам ағзасына әсері. Жіті сәулелік ауру
Ұрыс даласындағы жауынгердің жылжу тәсілдері
Пәндер