Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Реэерфорд тәжрибесі

Мирзабаева Нургулдің 9-сынып бойынша Рефлексивтік есебі Тақырыбы №46. Атомның күрделі құбылысын анықтау. Реэерфорд тәжрибесі. Атомның планетарлық модельі.
Күні: 27. 02.. 2013ж
Модуль
Мұғалімнің іс- әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Оқу және оқытуда жаңа тәсіл.Диалог
Сұрақтар қойды:
Түрткі сұрақтар берді:
Топқа бөлді: Энштейн, Рентген, Ньютон, Ломоносов
Топ сұрақтарға жауап берді: Мөлдір,Асел
Постерді дайындап ,оны қорғадыНұрбол, Асел, Бақт ыбай
Сыни тұрғыдан ойлау
Концепциялық карта түзді:
Тест сұрақтарын берді:Тест жиынтығынан
Формуладан формула шығару тапсырмасы берілді.
Тәжрибелер көрсетілді.
Картаны толтырдыНұртай
жылдамдықтарды жинақтады.
Тәжрибені жасады.Талғат мен Қайрат
Тест шешді:Азиза
Есепті шешді: Руслан,Алишер,Сандуғаш.
Бағалау
Формативті бағалады:өте тамаша,жақсы , жарайсың,сенің қолыңнан келді,келісемін жарайсың,
Қорытынды бағалады
Бір-бірін бағалады:
Өз-өзін бағалады:
АКТ
Электрондық оқулықтан:Атом құрылысы. Резерфорд тәжрибесін көрсету.
Өз ойларын әңгімеледі:Нұрдәулет,Нұрбол,Қайрат ,Руслан,Нұртай.Айжанар
Талантты және дарынды оқушыны оқыту
Жеке тапсырма берді:Формуладан формула шығару
Күрделі тапсырма берді:жаттығу 41
Проблемалы сұрақтар берді:Аяжан,Қайрат,Азиза,Мөлдір
Тапсырмаларды жылдам орындадыҚайрат
Пайымдылық көрсетті:
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Әрбір оқушының білім дәрежесіне сәйкес сұрақтар берді:
Сынып деңгейіне сәйкес тапсырмалар берді
Өз білімдерін еркін жеткізді:
Өз ойларын еркін айта білді:
Көшбасшылық
Сабақтың негізгі мағынасын ашуда бағыт -бағдар берді:
Топ басшыларының ,білімділердің жауаптары:Қайрат,Аяжан,Азиза.
Реклесивті есеп
Бағалау критерийлерінде тақырыптың негізгі мағынасын ашуда нақтылай сұрақтардың көрсетулері оқушының анық жауап табуларына мүмкіндік беруде.
Стикерлерге өз ойларын жазып. Келесі сабаққа анық бағыт берді:.

Бұл сабақта материалдық нүкте не екенін білді .тест шешу.қойылған анық сұрақтар сабақтың негізгі мағынасы ашылуына кең жол ашылды. Оқушылардың өзі ізденіп өзі тапқандары олардың естерінде мәңгі қалады деп ойлаймын. Қысқа уақыт аралығында бірнеше 18 оқушы жақсы бағаланды.АКТ арқылы көп мәлімет беруге ерісуге мүмкіндік болды.Атом құрылысы мен Резерфорд тәжрибесін үйренді және сол жайлы мәлімет толық берілді. .Пассив оқушы Алишер мен Нұртай әрекет ете бастады..Топқа бөліп тапсырма беру арқылы бір - біріне үйретіп . бір - бірін жақсы түсінді.Концепсиялық картаның маңыздылығы формуланы топтастырып жыйнақтап береді .Өлшем бірліктерді бір жүйеге айлантыруды үйренді.Формуладан жаңа бір формула шығару тапсырмасын орындауды тиянақты білді.Рентген сәуленің адам өміріндегі маңыздылығын білді.
Үйге тапсырма:$ 53 Оқулықтан.тест 2012ж
Бүгін материалдық нүкте. Векторлар арасында орындалатын амалдарды үйреніп алдық Сабақ қызықты болды. Бір-бірімізбен жақын араластық .Ынтымақтастығымыз артты.Сөйлеу мәдениетіміз өсті.Жаңа ғалыммен таныстық..Осындай сабақтар әркүні болса екен.Қозғалыстың және бір түрі қосылды. Топтастырудың маңызы зор .Формуладан жаңа бір формула шығаруды үйрендік,Өлшем бірліктермен жұмыс істеуді жәнеАтом құрылысы ,Резерфорд тәжрибесін үйрендік. Жарық табиғатымен таныстық.

Ұқсас жұмыстар
Ресурстарға ресурстардың кеткен шығын саны
Ток көздері
Жарықтың сыну заңы
Қазақ тілі - ұлттық мәдени, рухани асыл мұра
Пәндер